Suomussalmen ja Kainuun kehittämisessä tarvitaan kaikkia, vielä jäljellä olevia maakunnan asukkaita yhteistyöhön ja kaikkein hulluimmat idikset saattaisivat antaa, pelastavan voiman lähteen Kainuuseen.
Kainuun maakuntayhtymä ei pelasta ketään tänne jäämään, tänne tuli Kainuun malliin dyrokraattinen hallinto, josta hyödyn saavat dyrokraatin pyörittäjät, byrokrattien uhrit ovat vain maksumiehiä Paavo Lipposen Kainuuseen antamasta mallista.
Neuvoksen toive on kaikki yhteen hiileen puhaltamaan jos aijomme säilyttää maakuntamme.
Vain yksi selvästi yhteistyökykyinen
10
743
Vastaukset
- koneesi
Jos ei ole asiaa eikä osaa edes hölynpölyä kirjoittaa suunnilleenkaan oikein ja ymmärrettävästi, on parasta olla hiljaa.
Keskustelupalsta on varattu toisenlaiseen käyttöön.- lapsellisempaa
paskaa kirjoitella kuin rantis
- Ana-Ali Aukkonen
Nyt kaikki dyrokraatit darrikaadeille!!!
- Ruhtinansalmen Prvari
Kun et näköjään mistään mitään ymmärrä
- afe
Ei ollut kuin yksi kirjoitusvirhe ja yksi kielioppivirhe, hyvä keksintö sinulta tarkistuttaa teksti jollakin, jos itse kirjoitit.
Hyvää jatkoa!- oppinunna
useiden vuosien atk-perusteiden opiskeluissa kopioimaan ja liittämään mutta kun ei vielä ymmärrä toisten kirjoittamaa tekstiä
- Vonkamies
Maakunta hallinto on juuri samanlainen kuin tuo EU ! Eli parempi pysyä itsenäisenä kuin antaa käsky ja määräysvalta muualle.
Lopputuloksen näkee jokainen , paitsi ne jotka eivät sitä näe syystä tai toisesta ..... Missä on se kansa joka ei taivu milloinkaan ..... - uteliasuuno
Joko on parannusta tullut?
- korvenkiro
Onko Rantaneuvos yhteistyökykyinen?
- volttineuvos
Tämän päivän Kainarissa taisi olla jotain asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814