PIKKU KALLE TULEE KOTIIN JA NÄKEE OVI MATON KALLE KYSYY ISO-VELILTÄ MIKÄ TUO ON? ISO VELI VASTAA PERSE KALLE NÄKEE ISKÄN SAHAAMASSA PUUTA KALLE KYSYY ISO VELILTÄ MITÄ ISÄ TEKEE ISO VELI VASTAA REPII MUNAA IRTI KALLE NÄKEE ÄIDIN KATSOMASSA TEEVEETÄ KALLE KYSYY ISO VELILTÄ MITÄ ÄITI TEKEE ÄITI NUSSII KAALLE MENEE HUONEESEENSA TEKEMÄÄN TEHTÄVIÄ KALLE KYSYY ISO VELILTÄ NEUVVOA MIKÄ ON PITKÄ KÄTINEN ISO VELI VASTAA KYRPÄ HEILLE TULEE VIERAITA KALLE SANOO HEILLE TUNKEKAA JALKANNE PERSEESEEN JA SINÄ PITKÄKYRPÄINEN MIES MENE NUSSIMAAN ÄITIÄ JA SINÄ AUTA ISÄÄ REPIMÄÄN MUNAA IRTI.
Vastaukset 4
- Pave
Miten olisi pienet oikeinkirjoituskurssit?
- arvaa!
sä oot IHAN bimbo! kannattaisko mennä takas kouluun äidinkielen tunnille?! kannattais!
- Keke
Vähä niinku oot matkinu sitä juhista!Keksi ite omat vitsit!
- Undertaker
matki ite miten omaa paskas valuu viemäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470