PIKKU KALLE TULEE KOTIIN JA NÄKEE OVI MATON KALLE KYSYY ISO-VELILTÄ MIKÄ TUO ON? ISO VELI VASTAA PERSE KALLE NÄKEE ISKÄN SAHAAMASSA PUUTA KALLE KYSYY ISO VELILTÄ MITÄ ISÄ TEKEE ISO VELI VASTAA REPII MUNAA IRTI KALLE NÄKEE ÄIDIN KATSOMASSA TEEVEETÄ KALLE KYSYY ISO VELILTÄ MITÄ ÄITI TEKEE ÄITI NUSSII KAALLE MENEE HUONEESEENSA TEKEMÄÄN TEHTÄVIÄ KALLE KYSYY ISO VELILTÄ NEUVVOA MIKÄ ON PITKÄ KÄTINEN ISO VELI VASTAA KYRPÄ HEILLE TULEE VIERAITA KALLE SANOO HEILLE TUNKEKAA JALKANNE PERSEESEEN JA SINÄ PITKÄKYRPÄINEN MIES MENE NUSSIMAAN ÄITIÄ JA SINÄ AUTA ISÄÄ REPIMÄÄN MUNAA IRTI.
vieraita
heko heko
4
1466
Vastaukset
- Pave
Miten olisi pienet oikeinkirjoituskurssit?
- arvaa!
sä oot IHAN bimbo! kannattaisko mennä takas kouluun äidinkielen tunnille?! kannattais!
- Keke
Vähä niinku oot matkinu sitä juhista!Keksi ite omat vitsit!
- Undertaker
matki ite miten omaa paskas valuu viemäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709