Muoviset, eriväriset pelinappulat... GoGot!! Uudet GoGo Ghost-pelinappulat ovat myynnissä R-kioskeissa. Onko kohtalotovereita jotka ovat haksahtaneet niihin?? Kaikki varmaan ajattelee ett HALOO?? Oon tyttö ja 12 wee, silti mä oon hulluna niistä. Apuwa, ottakaa kantaa, viiraako mulla päästä??
GOGOT!!!!!
13
2245
Vastaukset
- GoGoManian uhri
Gogojen nimiä:
Huuto, Suurisuu, Kujeilija, Lakaisija, Beibi, Sydänkäpynen, Pyhä Haamu, Syytön, Lilleri Lalleri, Extreme, Runoilija, Lady Dracula, Juro, Mustekala, Paniikki, Räpsy, Leveilijä, Kihara, Ahmatti, Halloween, Jännääjä, Julmuri, Velho, Sekopää, Taikaluu... En muista kaikkia. - -C-
Nu GoGot oli "muodissa" ekan kerran joskus neljä viis vuotta sitten..Näköjään niitä yritetään tuoda taas markkinoille :D Olihan ne ihan kivoja..silloin..joskus...
- Metz
Minä kun juuri ajattelin, että voisin myydä omani, joilla en enää mitään tee...
- hurahtanut kaku
hehee, jos et oo vielä niitä myyny ni minä voisin ostaa :D vähän viiveellä tulee tämä...
- G0ugou
hurahtanut kaku kirjoitti:
hehee, jos et oo vielä niitä myyny ni minä voisin ostaa :D vähän viiveellä tulee tämä...
Itselläni lojuu kaapissa noin 173kpl Gogoja jos jotakin kiinnostaa nii eikun ottaa yhteyttä msn: [email protected]
- plösö-sössö-lössö...
moikkeliinis.... mulla on aika vähä gogoi ♥
- aijajai muistoja
aaah niinkö kauvan siitä jo on... tuo muistoja. mulla on purkillinen gogoja. muistaakseni ei puuttunut ku muutama
- ....
moi mulla on muutamia noita kaikista vanhimpia gogoja tykkään kovasti vanhoista, lähinnä keräilen ja selailen kirpputoreja =)
- MOOOOOIII
No duh, ite oon 16v tyttö ja haluan sellasen uuden siistin kauko-ohjattavan baybladin
- amynous
postaan eeppiseen
- amonyyni
ei vittu meil samat
- amunaami
amonyyni kirjoitti:
ei vittu meil samat
ebin
- Leguaani xD
Ebens
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983