Vuosimallia -03 Micran pakkasnesteet vuotivat viime talvena. Silloin takuuaikana merkkikorjaamo vaihtoi letkun kiristimen. Nyt takuuajan jälkeen samanlainen vuoto mutta nyt merkkikorjaamo totesikin viaksi vuotavan termostaatin tiivisteen. Vika kuulemman erittäin harvinainen ja hankala korjata... Osien ja työn hinnaksi arvioivat n. 100€ Onkohan muilla Micran kanssa ollut samaa ongelmaa ja mitenkä selvititte sen?
nyt vuotaa pakkasnesteet
3
696
Vastaukset
- ???
mutta osineen maksaa satasen.. En tiedä Nissanin merkkipajan tuntihintoja, mutta vaikuttaa siltä että olisi n.1 tunnin työveloitus osat. Ei paha. Esim. koukun asennus Mazdalla yli 200e koukun hinta. Halvalla pääset, vaikka itse joutuisitkin maksamaan.
- asdsadsad
nimim. Audin 90tkm ll-huolto ja hihnan vaihto 1000€
- kieltämättä
asdsadsad kirjoitti:
nimim. Audin 90tkm ll-huolto ja hihnan vaihto 1000€
Joo ei auton viasta voisi paljon halvemmalla voi selvitä, kuin 100€. Ellei ole silloin tällöin varaa laittaa 100€ huoltoon, on parempi luopua autosta.
1000€ jakohihnasta on jo sairaan paljon. Kalliilla autolla kalliin auton korjaukset. Omasta autostani hihna vaihtuu alle 100€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107