mua vi*uttaa se, että mun äidissä on eräs paha puoli:
se ei KOSKAAN, EI K O S K A A N myönnä olevansa väärässä, sen pitää olla aina oikeassa hinnalla millä hyvänsä. Se valehtelee itselleen päivästä toiseen, se valehtelee itselleen itsestään. äiti on niin ehdoton, se väittää vaikka mustaa valkoiseksi, ja valehtelee itselleen, ollakseen oikeassa, ja tunteakseen kiistan voittamisesta aiheutuvan mielihyvän. jos kuvailisin äitiäni, niin kuvailisin suunnilleen näin: äiti on kuin kallio, siitä ei pääse yli eikä ali. jos kiistelen äidin kanssa, ja ymmärrän, että olemme molemmat väärässä. sitten pyydän anteeksi, ja kun kysyn, että eikö äidilläkin pitäisi olla jotain pientä sanottavaa, niin äiti sanoo ettei hänellä ole mitään anteeksi pyydettävää.
kerran huomautin hänelle tästä, ja hän sanoi, että siksi hänen ei tarvitse koskaan pyytää anteeksi, koska hän vain yksinkertaisesti tietää olevansa aina oikeassa, ja sitten äiti virnisti minulle voiton riemuisesti! onko muilla samankaltaisia kokemuksia?
mua vi*uttaa
3
610
Vastaukset
- Billeriina
Kyllähän tuo tutulta kuulostaa, aina se äippä luulee olevansa oikeessa.. Sitten sillä on muutenkin yleensä ottaen negatiivista sanottavaa kaikesta. Mutta sellanen se on, eikä tuu siitä koskaan muuttumaan, kannattaa vaan totutella, eikä menettää hermojaan.. :D Eipä kannata välittää, vaikka se tuntuuki pahalta kun toinen väittää muuta..
- Nimetön
Miun äiti on aika lailla samanlainen... Se väittelee miun ja miun siskon kanssa aina.. Yleensä se on väärässä... Sitä ei yleensä kestä... Jos me riidellään jostaki se on aina omasta mielestään oikeessa.. Varsinki jos se on ottanu huikkaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk305237Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4165018Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5403278SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit532781Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302674Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2612664Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.2012626"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –881753Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6511689Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki181530