sanokaa nyt joku

Pallohukasa

Eli ongelma on seuraava olen sairaan innostunut motoristi ajjoin viiimekesän honda shadovsilla ,auttamattoman pieni.Mitä teen kova kiinnostus custompyöriin .Mikä seuraavaksi ,tai matkapyöriin.Vähintään 800kuutioinen.ps akka mukana.

12

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika_

      Jos kaksi päällä ajelette enemmänkin, niin ottakaa vähintään 1100 - 1300 kuutioinen.

      Onhan noita keskiluokan customeita:
      - Honda VTX1300S (rinnakkaismalleja olemassa)
      - Yamaha XVS1100A DragStar Classic
      - Yamaha XVS1300A Midnight Star

      Japsipyörät on täällä hyvin esillä:
      http://www.takatalo.fi/

    • jättää

      akan pois niin riittää kasisatanenkin.

      • riittää

        Kyllä se 800cc riittää jos mamma ei ole XXXL kokoa,kannattaa käydä kokeilemassa,uudet 800cc
        kuitenkin ison kokoisia pyöriä ja hinta puolet isompi kuutioisesta,yksinkin ajaessa sitten kevyempi käsitellä,nykyään tuo koko kymysys karannu käsistä...


      • Anonyymi

        Se on vähän siitä kiinni miten ja missä tulee ajeltua ? Jossain kehä3 sisällä pieni custom riittää hyvin. Jos taas tarkoitus reissua tehdä , niin isompi pyörä, matkapyörä / custom tuulensuojalla? Niin moottoritiet on myös käytössä , ei aina viitsi ajella mutkateitä jos meinaa johonkin mennä ? Ja tietysti matkaan tarvitaan laukut pyörään ? Jos myös sitten tyttöystävä/vaimo mukana niin Isot laukut tarpeen.


    • 1200s

      laita bandit.sopiva kaks päällä.customiin kyllästyy äkkiä.

      • kyllästy

        Nää on taas niitä makuasoita, eikä niistä kannata hirveesti kinata. Toivois vaan, että omia mielipiteitä ei esitetä totuuksina, koska ne ei niitä ole.

        Ite en oo yhtään kyllästynyt customiin, päinvastoin, just vaihdoin vanhan customin isompaan. Eikä tulis mieleenkään ajaa millään muulla kun customilla. Oon kokeillut, siitä ei oo kiinni. Mutta en silti yritä tarjota omaa milepipidettä kenellekään muulle koska se on vaan mun kokemukseni.


      • (!)
        kyllästy kirjoitti:

        Nää on taas niitä makuasoita, eikä niistä kannata hirveesti kinata. Toivois vaan, että omia mielipiteitä ei esitetä totuuksina, koska ne ei niitä ole.

        Ite en oo yhtään kyllästynyt customiin, päinvastoin, just vaihdoin vanhan customin isompaan. Eikä tulis mieleenkään ajaa millään muulla kun customilla. Oon kokeillut, siitä ei oo kiinni. Mutta en silti yritä tarjota omaa milepipidettä kenellekään muulle koska se on vaan mun kokemukseni.

        Jotkut kyllästyy kaikkeen helposti, Ei aina voi kokea uutta . Parasta on kyky osata fiilistellä.


      • Mika_
        (!) kirjoitti:

        Jotkut kyllästyy kaikkeen helposti, Ei aina voi kokea uutta . Parasta on kyky osata fiilistellä.

        Mun pyörän merkkipalstalla jenkkilässä yksi sankari kertoi, että hän vaihtaa pyörää puolen vuoden välein. Pyörä vaihtoon heti kun vanhaan kyllästyy. Silloin kun luin viestin niin oli kuulemma menossa 36:s pyörä, nyt varmaan pyörä 37-38.


    • koeaja ja yllätyt

      California..
      siinä viihtyy takapenkilläkin.
      On matkapyörä ja sitkeä menopeli.
      Pleksi toimii.

      • pallohukassa

        kiitos asijalliseista viesteistä,täytyy miettiä.Hodalla olisi kunnon matkapyörää kuten pannari,samoten uudet japanilaistten customit ja harlikkaa ja Britti,Italia pyörää unhottamatta.


    • Anonyymi

      Psri kuukautta oon ajellu Yamaha xvs dragstarilla ja hyvälle tuntuu. Emäntäkin kulkee takana

      • Anonyymi

        Mulla oli se pikku drag star , sitten bmw 800 st nyt bmw 1200 rt sillä meinaan ajella niin kauan kun pystyn .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe