Britax secura-kuka omistaa sellaisen??

Äiti-immeinen edelleen...

Hei!!
Laittelin jo tuossa aiemmin kysymyksiä Britxin Secura turvaistuimesta..keltähän löytyisi ja millaisia kokemuksia? kovin mielelläni niitä kuulisin!!:0)T:Pikku kaverin mamma:0)

3

6509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertti

...noin kolmelta kuukaudelta.

- Turvallisimmasta päästä (http://www.testfakta.se/downloads/bilbarnstolar0606.pdf)

-Istuin on isohko, jos ajattelee asennusta esim. pikku-autoon. Etupenkin käyttömahdollisuus on melko rajallinen auton merkistä riippuen. Suosittelen sovitusta omaan autoon ennen hankintaa ettei tule ikävää yllätystä.

- Istuin tilava ja lapsi istuu korkealla ja näkee hyvin ulos.

- Kallistusominaisuus on hyvä, vaikkain säätövara on melko pieni. Asennusvaiheessa voi tosin vaikuttaa vielä siihen, onko istuin enemmän makuu- tai pystypainotteinen ja sen jälkeen käyttää kallistusta.

Istumenhan voi asentaa ainoastaan selkä menosuuntaan, mutta järkeilin homman seuraavasti:

Siinä vaiheessa kun lapsi istuu kasvot menosuuntaan, niin tuskinpa mahtuu enää näihin kombi-istuimiin. On nimittäin ihan turha ostaa TURVALLISTA istuinta, jos meinaa laittaa lapsen istumaan liian aikaisin kasvot menosuuntaan.
      Sillä vaikka istuin olisi kuinka turvallinen, niin lapset niska ei kestä kolaritilanteessa.

Voinen suositella Securaa!

• Äiti-immeinen taasen...

HEI!!

Kiitos kommenteistasi/kokemuksestasi istuimesta:0) Itse sen nyt juuri hankimme ja pientä yllätystähän siinä asennuksessa oli. Varsinkin, kun asennusohjeet oppaaseen kirjoitettu/käännetty virheellisesti! Britaxin edustaja sitten puhelimitse selvitti, miten asunnus menee...ei mennyt kuitenkaan niin kuin hän neuvoi:0(mennään vielä liikkeeseen mistä istuin hankittiin ja saavat itse sen laittaa, kuuluu mielesäni hintaan ja ostimmehan sen vielä erikoisliikkeestä!Olen kyllä itse TOSI tarkka, jotta istuin on VARMASTI oikein asennettu. Katsoin jo edeltä autoluettelosta, jotta istuin käy meidän kulkupeliin..käyhän/mahtuuhan se, mutta liikoja tiloja ei jää. Meillä tämä "iltatähtönen" on jo 97cm pitkä ja tarkoitus olisi, jotta hän matkaisi istuimessa tuonne n.4v.asti...saas nähdä mahtuuko? Istuin on meillä etupenkillä, taakse ei pikku kaverin koivet oikein mahstuneet, kun äippä ISONA(176cm) olisi edessä ollunna:0)Istuimesta kyllä muuten pidän, se on tilavan tuntuinen ja jämäkkä kun sen saisi vaan istuimelle tukevasti laitettua.(hieman on liukaat kankaat auton penkeissä) Nyt se mieheni ja minunkin mielestä on niin hyvin laitettu, kuin sen itse saimmme..mehän emme ole "AMMATTIASENTAJIA" joten tarkistus liikkeessä on vielä mielstäni tarpeen! Edelliseen istumeemme, Gracon duoflexiin en ollut tyytyväinen:0(enempää erittelemättä- ei mielestäni NIIN turvallinen istuin, kuin Secura. Olihan tuo secura hinnakas, mutta jos pari vuotta poitsu siihen mahtuu, on se mielestäni maksanut itsensä takaisin! Mukavaa talvista viikkoa toivottelee: Äiti-immeinen:)

• turvaistuin hukassa
        Äiti-immeinen taasen... kirjoitti:

HEI!!

Kiitos kommenteistasi/kokemuksestasi istuimesta:0) Itse sen nyt juuri hankimme ja pientä yllätystähän siinä asennuksessa oli. Varsinkin, kun asennusohjeet oppaaseen kirjoitettu/käännetty virheellisesti! Britaxin edustaja sitten puhelimitse selvitti, miten asunnus menee...ei mennyt kuitenkaan niin kuin hän neuvoi:0(mennään vielä liikkeeseen mistä istuin hankittiin ja saavat itse sen laittaa, kuuluu mielesäni hintaan ja ostimmehan sen vielä erikoisliikkeestä!Olen kyllä itse TOSI tarkka, jotta istuin on VARMASTI oikein asennettu. Katsoin jo edeltä autoluettelosta, jotta istuin käy meidän kulkupeliin..käyhän/mahtuuhan se, mutta liikoja tiloja ei jää. Meillä tämä "iltatähtönen" on jo 97cm pitkä ja tarkoitus olisi, jotta hän matkaisi istuimessa tuonne n.4v.asti...saas nähdä mahtuuko? Istuin on meillä etupenkillä, taakse ei pikku kaverin koivet oikein mahstuneet, kun äippä ISONA(176cm) olisi edessä ollunna:0)Istuimesta kyllä muuten pidän, se on tilavan tuntuinen ja jämäkkä kun sen saisi vaan istuimelle tukevasti laitettua.(hieman on liukaat kankaat auton penkeissä) Nyt se mieheni ja minunkin mielestä on niin hyvin laitettu, kuin sen itse saimmme..mehän emme ole "AMMATTIASENTAJIA" joten tarkistus liikkeessä on vielä mielstäni tarpeen! Edelliseen istumeemme, Gracon duoflexiin en ollut tyytyväinen:0(enempää erittelemättä- ei mielestäni NIIN turvallinen istuin, kuin Secura. Olihan tuo secura hinnakas, mutta jos pari vuotta poitsu siihen mahtuu, on se mielestäni maksanut itsensä takaisin! Mukavaa talvista viikkoa toivottelee: Äiti-immeinen:)

Hei! Mistähän mahdoit kyseisen penkin löytää...ja jos saa udella vähän sitä hintaakin...? :) Meilläkin olisi penkin hankinta edessä ja haluaisin juurikin tuota kyseistä penkkiä käydä lapselle katsomassa, jos vaikka olisi sopiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe