Koska Madonnan tuotteet tulevat Helsingin H&M? Asun sellaisella paikkakunnalla jossa kyseistä kauppaa ei ole ja olen suunnittelemassa shoppausreissua Hesaan, samalla olisi pakko ostaa Madden hennestuotteita.
Netistä luin että tuotteet tulevat kauppoihin maailmanlaajuisesti 22.3, mutta Helsingin hennesiin soitettuani he sanoivat että vasta viikolla 11!
Joten, onko muilla parempaa tietoa asiasta?
Madonna ja H&M
7
2597
Vastaukset
- Erizo
... 22. maaliskuuta sanoo virallinen mainos, mikä on itse asiassa viikko 12 eikä 11.
http://www.drownedmadonna.com/index.php
"Available worldwide on March 22, 2007"- ihan Helsingissäkin
on silloin tuotteita?
- Erizo
ihan Helsingissäkin kirjoitti:
on silloin tuotteita?
H&M on maailmanlaajuinen ketju, joten mielestäni olisi kummallista, jos Helsingin H&M:llä ei olisi tuolloin noita vaatteita, vaikka muualla olisi. Mutta voithan vielä soittaa ja kysyä tarkemmin, kun tuo päivämäärä lähenee.
- H&M
Madonnan tuotenimellä varusteetut tuotteet tulevat liikkeisiimme maaliskuun ensimmäisen viikon aikana.
Tuotteiden piti olla jo helmikuussa toimipaikoissa, mutta kuljetus- ja huolintaongelmista johtuen siirtyy maaliskuulle.
Tarjoamme kuitenkin myöhästymisestä johtuen etuna asiakkaillemme erikoisalennuksen 50 % joka on voimassa maaliskuun toisen viikon. Alkaen maanantaina klo 8.00 ja päättyen perjantaina klo 20.00.
Alennuksen piiriin kuuluvat seuraavat tuotteet:
-Valjaat, marhaminta, setolkkaremmit ja mäkivyöt.
Lisätietoja antaa keskitetysti liikkeeemme asiakaspalvelu, puh. 0700 9 6969.
Kiitämme etukäteen mielenkiinnostanne Madonnatuotteitamme kohtaan.- h&m
Niin varmaan.. Aika huono läppä, toivottavasti kukaan ei soita ;)
- ei onnaa
h&m kirjoitti:
Niin varmaan.. Aika huono läppä, toivottavasti kukaan ei soita ;)
Joo olen samaa mieltä. Huono läppä.
Ei kannata soittaa. Itse yritin kolme kertaa ja aina oli linja varattu.
Mua ei kiinosta mitkään alennukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775