Madonna ja H&M

Koska kauppoihin?

Koska Madonnan tuotteet tulevat Helsingin H&M? Asun sellaisella paikkakunnalla jossa kyseistä kauppaa ei ole ja olen suunnittelemassa shoppausreissua Hesaan, samalla olisi pakko ostaa Madden hennestuotteita.

Netistä luin että tuotteet tulevat kauppoihin maailmanlaajuisesti 22.3, mutta Helsingin hennesiin soitettuani he sanoivat että vasta viikolla 11!

Joten, onko muilla parempaa tietoa asiasta?

7

2548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo
      • ihan Helsingissäkin

        on silloin tuotteita?


      • Erizo
        ihan Helsingissäkin kirjoitti:

        on silloin tuotteita?

        H&M on maailmanlaajuinen ketju, joten mielestäni olisi kummallista, jos Helsingin H&M:llä ei olisi tuolloin noita vaatteita, vaikka muualla olisi. Mutta voithan vielä soittaa ja kysyä tarkemmin, kun tuo päivämäärä lähenee.


    • H&M

      Madonnan tuotenimellä varusteetut tuotteet tulevat liikkeisiimme maaliskuun ensimmäisen viikon aikana.
      Tuotteiden piti olla jo helmikuussa toimipaikoissa, mutta kuljetus- ja huolintaongelmista johtuen siirtyy maaliskuulle.
      Tarjoamme kuitenkin myöhästymisestä johtuen etuna asiakkaillemme erikoisalennuksen 50 % joka on voimassa maaliskuun toisen viikon. Alkaen maanantaina klo 8.00 ja päättyen perjantaina klo 20.00.
      Alennuksen piiriin kuuluvat seuraavat tuotteet:
      -Valjaat, marhaminta, setolkkaremmit ja mäkivyöt.
      Lisätietoja antaa keskitetysti liikkeeemme asiakaspalvelu, puh. 0700 9 6969.

      Kiitämme etukäteen mielenkiinnostanne Madonnatuotteitamme kohtaan.

      • h&m

        Niin varmaan.. Aika huono läppä, toivottavasti kukaan ei soita ;)


      • ei onnaa
        h&m kirjoitti:

        Niin varmaan.. Aika huono läppä, toivottavasti kukaan ei soita ;)

        Joo olen samaa mieltä. Huono läppä.
        Ei kannata soittaa. Itse yritin kolme kertaa ja aina oli linja varattu.
        Mua ei kiinosta mitkään alennukset.


    • youtubessa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe