jincheng 125 eupolo

trickydick

Onko kokemuksia laitteesta. Mitä kulkee ja onko toimiva/kestävä peli?

13

3648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarrari

Ostin Eupoloisen viime keväänä ja olen ollut tyytyväinen. Tehoa saisi olla tietysti enemmänkin mutta kyllä sillä pärjää. Kulkee mittarin mukaan noin 110kmh ja vie reilun 3litraa satkulla. Myös takuu on pelannut enempi kuin hyvin Mopo Sportissa. Eka vehkeessä ei ollut öljyä sisällä ja kerkesin ajaa 300 kilsaa ennenkuin huomasin. Sain koeajopyörän tilalle lainaksi ja uuden pyörän saan nyt keväällä. Muita ongelmia ei ole ollut noissa kahdessa pyörässä kesän aikana. Ajoa tuli vajaa kymppitonni

• eupoloinen

Voi mahotonta että moottorista puuttui öljy... täytyypä mennä heti ruuvaamaan mittatikku esille ja tarkistaa onko kiinalainen unohtanut öljyn kanisteriin. Ajoitko todella kolmesataa kilsaa ilman rasvoja ja menikö takuun piikkiin. Minua ihmetyttää tässä kun en löydä polkukäynnistystä "kickstart" vaikka kaikissa painotuotteissa se mainitaan. Mitenkähän tämä käynnistetään jos akku sattuu marjareissulla sippaamaan.Olen kysynyt tuota Moposportista sähköpostilla samoin kuin suomenkielistä käyttöopasta mutta ei sieltä ole vaivauduttu edes vastaamaan. Samoin on ristiriitaista tietoa tehosta mainokset sanoo 8,6kw rekisteritiedoissa se on 6 kw. No sittenpä se nähdään kun kelit paranee onko sitä tehoa. -K-

• jtsavola
        eupoloinen kirjoitti:

Voi mahotonta että moottorista puuttui öljy... täytyypä mennä heti ruuvaamaan mittatikku esille ja tarkistaa onko kiinalainen unohtanut öljyn kanisteriin. Ajoitko todella kolmesataa kilsaa ilman rasvoja ja menikö takuun piikkiin. Minua ihmetyttää tässä kun en löydä polkukäynnistystä "kickstart" vaikka kaikissa painotuotteissa se mainitaan. Mitenkähän tämä käynnistetään jos akku sattuu marjareissulla sippaamaan.Olen kysynyt tuota Moposportista sähköpostilla samoin kuin suomenkielistä käyttöopasta mutta ei sieltä ole vaivauduttu edes vastaamaan. Samoin on ristiriitaista tietoa tehosta mainokset sanoo 8,6kw rekisteritiedoissa se on 6 kw. No sittenpä se nähdään kun kelit paranee onko sitä tehoa. -K-

Tuli sieltä hiukan mustaa möhnää astian pohjalle (varastorasvaa) mutta sen verran se voiteli ettei leikannut kiinni ennenkuin reilun kahden tonnin kohdalla. Tuo meni takuun piikkiin ja mulle tilattiin uusi peli. Sen tulo viivästyi lokakuun loppuun joten sain ajella koeajopyörällä koko kesän. Täytyy kyllä sanoa että reilua palvelua. Tuo on kyllä totta ettei siellä paljon puhelimeen viitsitä vastailla. Molemmat pyörät alkoivat kulkea kunnolla tai niin kunnolla kuin muutamalla kilovatilla voi kulkea vasta kun mittarissa oli toistatuhatta. Siihen asti meno oli aika tahmeaa. Kiinnostaisi tietysti josko tuohon saisi jotenkin helpolla ja halvalla hiukan lisää potkua...

• eupoloinen
        jtsavola kirjoitti:

Tuli sieltä hiukan mustaa möhnää astian pohjalle (varastorasvaa) mutta sen verran se voiteli ettei leikannut kiinni ennenkuin reilun kahden tonnin kohdalla. Tuo meni takuun piikkiin ja mulle tilattiin uusi peli. Sen tulo viivästyi lokakuun loppuun joten sain ajella koeajopyörällä koko kesän. Täytyy kyllä sanoa että reilua palvelua. Tuo on kyllä totta ettei siellä paljon puhelimeen viitsitä vastailla. Molemmat pyörät alkoivat kulkea kunnolla tai niin kunnolla kuin muutamalla kilovatilla voi kulkea vasta kun mittarissa oli toistatuhatta. Siihen asti meno oli aika tahmeaa. Kiinnostaisi tietysti josko tuohon saisi jotenkin helpolla ja halvalla hiukan lisää potkua...

Mukava kuulla että takuu pelaa...mutta onko Sinun pyörässä tätä polkaisukäynnitystä kun minä enlöydä ja en tohdi ruveta aukomaan noita katteita kun en ole saanut vielä sitä suomenkielistä käyttöopasta pyynnöistäni huolimatta??

• jtsavola
        eupoloinen kirjoitti:

Mukava kuulla että takuu pelaa...mutta onko Sinun pyörässä tätä polkaisukäynnitystä kun minä enlöydä ja en tohdi ruveta aukomaan noita katteita kun en ole saanut vielä sitä suomenkielistä käyttöopasta pyynnöistäni huolimatta??

En muistaakseni ole nähnyt polkukäynnistintä. Mutta eipä semmoista taida löytyä juuri mistään muistakaan katupyöristä. Taitaa olla nykyään lähinnä mopojen ja monttupyörien varuste. Taitaa olla vähän niinkuin auton varapyöräkin että hyvin harvoin tarvitaan...

• saako

Eupolosta tuota selkänojaa pois.Harkitsen itekin ostoa.

• 4kalle6

Kyllä noja lähtee helposti kolme 10mm kannalla olevaa ruuvia jotka lenkillä pyörität pois.
        Itse laitoin telineelle boksin jossa on selkäpehmuste

• vaan
        4kalle6 kirjoitti:

Kyllä noja lähtee helposti kolme 10mm kannalla olevaa ruuvia jotka lenkillä pyörität pois.

oon vielä 15 mutta kun saan kortin niin ostan varmaankin ton samaisen kevarin.

• jtsavola
        4kalle6 kirjoitti:

Millaisen takalaatikon tuohon laitoit? Sattuisko sulla löytymään kuvaa. Mallasin omaani kaverin pojalta jäänyttä solifer mopon laatikkoa mutta se oli vähän hassun näköinen ja väärän värinen ja jäi sitten lunastamatta. Kävisiköhän noiden baotian tms skoottereiden laatikko eupoloon. Niitä voisi saada valmiiksi hopeisena...

• eupolo-57.
        jtsavola kirjoitti:

Millaisen takalaatikon tuohon laitoit? Sattuisko sulla löytymään kuvaa. Mallasin omaani kaverin pojalta jäänyttä solifer mopon laatikkoa mutta se oli vähän hassun näköinen ja väärän värinen ja jäi sitten lunastamatta. Kävisiköhän noiden baotian tms skoottereiden laatikko eupoloon. Niitä voisi saada valmiiksi hopeisena...

Minulla on kohta tonni ajettu,kulkee suht mukavasti.Bokseja löytyy Sellkami-Center Oy:stä Nummelasta ja kooltaan 42 litraa. Ja toimii.

• 4kalle6
        eupolo-57. kirjoitti:

Minulla on kohta tonni ajettu,kulkee suht mukavasti.Bokseja löytyy Sellkami-Center Oy:stä Nummelasta ja kooltaan 42 litraa. Ja toimii.

Mulla taitaa olla Kappa vähän piti viritellä mutta hyvä tuli

• kunnon skootteri
        4kalle6 kirjoitti:

Mulla taitaa olla Kappa vähän piti viritellä mutta hyvä tuli

Ostin muutama viikko sitten 2007 keväällä rekisteröidyn 125 eupolon, yllätyin kuinka hyvin se kulkee, jopa kakspäällä saa mittariin yli 90.
        Jos joku haluaa ostaa multa 4000tkm ajetun komean sinisen niin 1200€. PS sen selkänojan tilalla
        on keewayn selkänojallinen lukittava boksi, hyvin sopii

• gfdh
        kunnon skootteri kirjoitti:

Ostin muutama viikko sitten 2007 keväällä rekisteröidyn 125 eupolon, yllätyin kuinka hyvin se kulkee, jopa kakspäällä saa mittariin yli 90.
        Jos joku haluaa ostaa multa 4000tkm ajetun komean sinisen niin 1200€. PS sen selkänojan tilalla
        on keewayn selkänojallinen lukittava boksi, hyvin sopii

Mikä on rekisteriotteeseen merkitty teho mainokset sanoo 8.6 kW mut om käsikirjassa puhutaan 6kW.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe