Heippa kaikille!
Minulla on ollut hiiva nyt noin 2viikkoa. Olen syönyt kaksi kertaa sen suun kautta otettavan hivalääkkeen, jota saa vain reseptillä. Olen käyttänyt myös rasvaa ulkosynnyttimiin.
Nyt on kutina ja kirvely kadonnut emättimestä, mutta ulkosynnyttimiä välillä kutittaa, tosin todella vähän ehkä kerran parissa päivässä tunnen kutinaa.
Ongelma on kuitenkin polttelu. Tuntuu kuin häpyhuulissani olisi yksi tai kaksi pientä viiltoa. Voiko siis hiivan aiheuttamat kuivat limakalvot tehdä tällaista? Olen rasvannut perusvoiteella, sekä hiivan hoitoon tarkoitetulla voiteella.
Muilla siis käynyt samoin?
Tänään minua poltteli nivusten kohdilta molemmilta puolilta vähän niinkuin kropan sisäpuolelta. Mutta vihlominen kesti vain noin pari minuutia eikä ole tullut uutta vihlomis "kohtausta"
Kiitos jos teillä on kertoa kokemuksia, neuvoja :)
Gynelle meno on kuukauden päästä, jos oireet jatkuvat aion siirtää ajan lähemmäs.
Sukupuolitaudin vaaraa ei ole. Hiiva tuli antibioottikuurin jälkeen (äidilläni tulee jokaisen kuurin jälkeen hiiva ja hänelläkin ollut aina paha, joten en siksi ole huolissani, vielä.)
Kiitos!
Minulla on ollut hiiva nyt noin 2viikkoa. Olen syönyt kaksi kertaa sen suun kautta otettavan hivalääkkeen, jota saa vain reseptillä. Olen käyttänyt myös rasvaa ulkosynnyttimiin.
Nyt on kutina ja kirvely kadonnut emättimestä, mutta ulkosynnyttimiä välillä kutittaa, tosin todella vähän ehkä kerran parissa päivässä tunnen kutinaa.
Ongelma on kuitenkin polttelu. Tuntuu kuin häpyhuulissani olisi yksi tai kaksi pientä viiltoa. Voiko siis hiivan aiheuttamat kuivat limakalvot tehdä tällaista? Olen rasvannut perusvoiteella, sekä hiivan hoitoon tarkoitetulla voiteella.
Muilla siis käynyt samoin?
Tänään minua poltteli nivusten kohdilta molemmilta puolilta vähän niinkuin kropan sisäpuolelta. Mutta vihlominen kesti vain noin pari minuutia eikä ole tullut uutta vihlomis "kohtausta"
Kiitos jos teillä on kertoa kokemuksia, neuvoja :)
Gynelle meno on kuukauden päästä, jos oireet jatkuvat aion siirtää ajan lähemmäs.
Sukupuolitaudin vaaraa ei ole. Hiiva tuli antibioottikuurin jälkeen (äidilläni tulee jokaisen kuurin jälkeen hiiva ja hänelläkin ollut aina paha, joten en siksi ole huolissani, vielä.)
Kiitos!
Vastaukset 1
Vanhimmat
Joku tällä palstalla väitti, että ne kapselit olisi Kefilus-nimisiä, mutta farmaseutti tietää takuulla mitä tarjota. Kerrot vaan mikä vaivaa ja pyydät siis maitohappobakteeria kapseleina.
Tuoreen pullan ja sokerin käyttöä pitäisi samalla rajoittaa, jotta muu lääkitys toimisi.