Ajattelin, että hyödyllinen monelle. Hinnat ovat äskettäin nousseet.
Kairo
Citadel 40
Koptimuseo 40
Dahshour 25
Egyptiläinen museo 50***
Egyptiläinen museo SEKÄ muumiohuone 80***
Islamilainen museo 30
Pyramidien alue (huom, vain alue) 50
Pyramidit, 20-150 LE, isoimman ollessa tietenkin tuo 150 LE
Sakkara 40
Luxor, West Bank
Deir el Medina 25 LE
Hatshepsut 26
Medinet Habu 25
Ramosen hauta 25
Ramesseum 25
Eyn hauta 20
Tutankhamunin hauta 80*
Kuninkaiden laakso 71**
Kuningatarten laakso
Luxor, East Bank
Luxorin museo 70
Muumiointimuseo 40
Luxorin temppeli 40
Karnakin temppeli 50
Edfu
Edfun temppeli 40
Kom Ombo
Kom Ombo 25
Assuan
Abu Simbel 80
Assuanin pato 8
Assuanin museo 25
Kalabshan temppeli 35
Nuubialainen museo 40
Philaen temppeli 40
* hauta on Kuninkaiden laaksossa
** peruslippuun kuuluu 3 valinnaista hautakäyntiä, useamman haudan liput maksavat enemmän. Hinnasto sisäänkäynnin edessä. Laaksossa on kymmeniä hautoja, joista kaikki eivät ole aina avoinna yleisölle.
*** yhteislippu kannattanee ostaa sisäänkäynnillä. Itse ostin ensin vain museoon lipun ja sisällä museossa vasta muumiohuoneeseen lipun joka maksoi yksittäin ostettuna melkoisen paljon, tuolloin 70 LE.
Info - hintoja nähtävyyksiin Luxor/Kairo
3
608
Vastaukset
Kuningatarten laakson hinta uupui, se on 25 LE.
- tietoa,
kiitos näistä.
- hjk2
On ihan kiva saada paikallista hintatietoa, polttoaineiden hinnat ovat nousseet paikallisesti 1 LE/ litra >1,4 LE / litra. Se on melkoinen muutos. Tämä on tässä vuoden vaihteen tienoilla realisoitunut. Pitää muistaa tuo suhde n. 70 Le:tä on noin 10 euroa. Vaan onhan se sopivaa kääntää se myös omalle valuutalle jotta hokaa tuon hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505936- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464669Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252882- 462432
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323