Eli voisitteko kertoa vähän että minkälainen työnantanjana kyseinen firma oikein on? Onko minkälaisia hyviä tai huonoja puolia? Mitenkäs palkkaus?
Kairest Oy
6
4331
Vastaukset
- Jallu-Butteri
Kairest Oy oli ainakin mun tapauksessa ihan ok työnantaja. Liksat oli aina ajallaan ja oikein maksettu. Palkkauksen saa aika kivasti sovittua, eli osaamisen mukaan.
Ai niin, ja Lissu on ihana. - firmalle joskus töitä tehnyt
Voin suositella kyseistä firmaa. Palkanmaksu oli aina oikein ja ajallaan. Lisäksi oli erittäin hyvä juttu, että palkkalaskelman sai sähköpostiin viikkoa ennen palkkapäivää. Kätevää!
- myös..
Palkkani on TES:in mukainen ja ajallaan tulee. Töiäkin tarjotaan ihan mukavasti.
- Menenkö sinne
myös.. kirjoitti:
Palkkani on TES:in mukainen ja ajallaan tulee. Töiäkin tarjotaan ihan mukavasti.
Entä nykyisin? Millainen Kairest on työnantajana vuonna 2012??? Kokemuksia???
- Keijo Kepeli
Menenkö sinne kirjoitti:
Entä nykyisin? Millainen Kairest on työnantajana vuonna 2012??? Kokemuksia???
Hei!
Olin Kairestillä hetken aikaa extrana keittiössä.
Mä olin itse hoitanut paikan, jolla oli sopimus Kairestin kanssa.
Toimiston väkeä en nähnyt kuin kerran kun kävin ilmoittautumassa siellä. Sain tarvitsemani vuorot yhdesta paikasta, joten en kalastellut vuoroja muualta. Se varmasti olisi onnistunut. Hieman hirvitti kyllä se mitä Kairest myi "extrakokki"-nimikkeen alla, mutta toisaalta se taas takasi minulle paremmin töitä.
Olin lopettanut vakkarityöt, mutta palkka oli oikein hyvä.
Kaikkiaan suosittelen Kairestiä. Lopettamisen jälkeen lähettelivät viestejä vapaista vuoroista, joka loppui kun murahdin asiasta.
Suosittelen firmaa empimättä. Se toimi minun tilanteessa tosi hyvin.
- tyttönen**
Hain heille töihin, kun etsivät Mol.fissä "kokoaikaista" työntekijää. Todellisuudessa työ oli yksittäisiä vuoroja jatkuvasti eri paikoissa. Ja soitto vuoroon tuli usein edellisenä iltana tai pahimmassa tapauksessa samana aamuna. Mutta niin kai se taitaa useimmissa vuokratöissä olla.
Vuoroja oli kuitenkin tarjolla melka paljon, palkka tuli ajallaan ja työtodistuksenkin sain lopettaessani pyytämättä.:) Eli jos elämäntilanteeseen sopii tuollainen työ niin toimii kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818