lääkärit...

Teresa

olin jo kauan mieettinyt että menisikö gyneologille...ajattelin hauheita asioita mitä voisi tapahtua...uskallui koska kaverini oli ollut siellä ja kaikki oli mennyt hyvin vaikka on minua vähän peloteltu...klo:14:oli kello ja seisoin vastaanotolla ...kysyin saisinko saman lääkärin kuin kaverillaniki hän kysyi lääkärin nimeä vastasin:Heikki Luupaala ..hoitsu sanoi juuri hänet olisin antanutkin sinulle...odotin eettä hän oli tullu hakemaan...hän tuli hakemaa ja kysyi mikä on?! sanoin mitä olin tehnyt ja vitustani tulee välillä verta vaikka ei ole sillä hetkellä kuukautisia...läääkäri sanoi" riisuppa noi housu ja pikkuhousut niin katoaan" en voinut muuta kuin tehd työtä käskettyä.Olin jo aivan paljas alapäästäni...minulla oli ihan limainen ja kiimainen pillu kun gyne koski minuun ensimmäisen kerran hän sanoi että voisin mennä makaamaan että et tuntisi...menin makaamaan siihen asenton...gyne lopetti tuominnan ja ihmettelin ja sitten se taas alkoi ihmettein kuin oudolta se tuntui nousin ja nän gynen nuolevat vittuani se tuntui taivaalliselta...nousin ja annoin gynen vaan nolla se tuntui ja painoin kädelläni gynen päätä lähemmiksi vittuani...gyne nousi ja avasi huosunsa ja alkoi työntää kyrpänsä sisääni...se tuntui epämukavalta mutta siihen tottui naimme 5minuuttia kuin ovi aukesi hoitaja tuli sisää ...me emme huomanneet mutta kuin kuului ääni*aurg* pelästyimme ja lopetimme se oli hoitaja joka tuli sanomaan seuraavasta asiakkaasta...tulin kotiin ja soitin kaverilleni...hän sanoi että oliko kiva panna?! ihmettelin ja hän kertoi että gynt tekee sillee kaikille ainakin heikki...pelästyin ja tein valituksen mutta vastausta ei tullut...ovikello soi heikkihän se siellä ja jatkoimme panemista....(TIEDÄN ETTÄ TÄSTÄ TULI HUONO MUTTA ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ JA KOMMENTOIKAA!!!)

2

6842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäri

      toihan oli ihan hyvä...en minä tee tuolleen omillle asiakkaileen!!

    • lääkärihoitaja

      He,he!!! Kyllä susta vielä tulee hyvä seksinovellien kirjoittaja.Jatka vaan rohkeasti samalla tyylillä.Alkoi lähes jo keulimaan...hehe..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe