lääkärit...

Teresa

olin jo kauan mieettinyt että menisikö gyneologille...ajattelin hauheita asioita mitä voisi tapahtua...uskallui koska kaverini oli ollut siellä ja kaikki oli mennyt hyvin vaikka on minua vähän peloteltu...klo:14:oli kello ja seisoin vastaanotolla ...kysyin saisinko saman lääkärin kuin kaverillaniki hän kysyi lääkärin nimeä vastasin:Heikki Luupaala ..hoitsu sanoi juuri hänet olisin antanutkin sinulle...odotin eettä hän oli tullu hakemaan...hän tuli hakemaa ja kysyi mikä on?! sanoin mitä olin tehnyt ja vitustani tulee välillä verta vaikka ei ole sillä hetkellä kuukautisia...läääkäri sanoi" riisuppa noi housu ja pikkuhousut niin katoaan" en voinut muuta kuin tehd työtä käskettyä.Olin jo aivan paljas alapäästäni...minulla oli ihan limainen ja kiimainen pillu kun gyne koski minuun ensimmäisen kerran hän sanoi että voisin mennä makaamaan että et tuntisi...menin makaamaan siihen asenton...gyne lopetti tuominnan ja ihmettelin ja sitten se taas alkoi ihmettein kuin oudolta se tuntui nousin ja nän gynen nuolevat vittuani se tuntui taivaalliselta...nousin ja annoin gynen vaan nolla se tuntui ja painoin kädelläni gynen päätä lähemmiksi vittuani...gyne nousi ja avasi huosunsa ja alkoi työntää kyrpänsä sisääni...se tuntui epämukavalta mutta siihen tottui naimme 5minuuttia kuin ovi aukesi hoitaja tuli sisää ...me emme huomanneet mutta kuin kuului ääni*aurg* pelästyimme ja lopetimme se oli hoitaja joka tuli sanomaan seuraavasta asiakkaasta...tulin kotiin ja soitin kaverilleni...hän sanoi että oliko kiva panna?! ihmettelin ja hän kertoi että gynt tekee sillee kaikille ainakin heikki...pelästyin ja tein valituksen mutta vastausta ei tullut...ovikello soi heikkihän se siellä ja jatkoimme panemista....(TIEDÄN ETTÄ TÄSTÄ TULI HUONO MUTTA ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ JA KOMMENTOIKAA!!!)

2

7233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäri

toihan oli ihan hyvä...en minä tee tuolleen omillle asiakkaileen!!

• lääkärihoitaja

He,he!!! Kyllä susta vielä tulee hyvä seksinovellien kirjoittaja.Jatka vaan rohkeasti samalla tyylillä.Alkoi lähes jo keulimaan...hehe..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      163
      5783
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      191
      3884
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      141
      3462
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      41
      3256
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      13
      3079
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2806
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      61
      2353
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      238
      2294
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2290
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      95
      1883
    Aihe