lääkärit...

Teresa

olin jo kauan mieettinyt että menisikö gyneologille...ajattelin hauheita asioita mitä voisi tapahtua...uskallui koska kaverini oli ollut siellä ja kaikki oli mennyt hyvin vaikka on minua vähän peloteltu...klo:14:oli kello ja seisoin vastaanotolla ...kysyin saisinko saman lääkärin kuin kaverillaniki hän kysyi lääkärin nimeä vastasin:Heikki Luupaala ..hoitsu sanoi juuri hänet olisin antanutkin sinulle...odotin eettä hän oli tullu hakemaan...hän tuli hakemaa ja kysyi mikä on?! sanoin mitä olin tehnyt ja vitustani tulee välillä verta vaikka ei ole sillä hetkellä kuukautisia...läääkäri sanoi" riisuppa noi housu ja pikkuhousut niin katoaan" en voinut muuta kuin tehd työtä käskettyä.Olin jo aivan paljas alapäästäni...minulla oli ihan limainen ja kiimainen pillu kun gyne koski minuun ensimmäisen kerran hän sanoi että voisin mennä makaamaan että et tuntisi...menin makaamaan siihen asenton...gyne lopetti tuominnan ja ihmettelin ja sitten se taas alkoi ihmettein kuin oudolta se tuntui nousin ja nän gynen nuolevat vittuani se tuntui taivaalliselta...nousin ja annoin gynen vaan nolla se tuntui ja painoin kädelläni gynen päätä lähemmiksi vittuani...gyne nousi ja avasi huosunsa ja alkoi työntää kyrpänsä sisääni...se tuntui epämukavalta mutta siihen tottui naimme 5minuuttia kuin ovi aukesi hoitaja tuli sisää ...me emme huomanneet mutta kuin kuului ääni*aurg* pelästyimme ja lopetimme se oli hoitaja joka tuli sanomaan seuraavasta asiakkaasta...tulin kotiin ja soitin kaverilleni...hän sanoi että oliko kiva panna?! ihmettelin ja hän kertoi että gynt tekee sillee kaikille ainakin heikki...pelästyin ja tein valituksen mutta vastausta ei tullut...ovikello soi heikkihän se siellä ja jatkoimme panemista....(TIEDÄN ETTÄ TÄSTÄ TULI HUONO MUTTA ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ JA KOMMENTOIKAA!!!)

2

7205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäri

toihan oli ihan hyvä...en minä tee tuolleen omillle asiakkaileen!!

• lääkärihoitaja

He,he!!! Kyllä susta vielä tulee hyvä seksinovellien kirjoittaja.Jatka vaan rohkeasti samalla tyylillä.Alkoi lähes jo keulimaan...hehe..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      69
      3814
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3189
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      101
      2448
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1669
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1428
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1300
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1246
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      54
      1065
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1040
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe