voi saada pakan päälle? Kertokaa tapoja joita itse käytätte..
Lainasin kirjastosta monia kirjoja, mutta löysin vain Iiro Seppäsen magian maailmasta jonkin vaikean ja hitaan tavan kun käytin sitä.
Jay Sankey sanooi itse käyttävänsä double undercuttia..Tietääkö kukaan minkälainen se on?
Miten?
3
364
Vastaukset
- Mrtikka
Niin siis tarkoitus on hyvin pitkälle tärkeä.
Esim: Ambititous card eka muuvi (couble) ja se tulee takaisin päälle. jne....
Itse normaalisti käytän volttia, Paras ja huomaamaton- Mrtikka
Ja jos voltti menee päin persettä ja katsoja huomaa sen niin ai ai. Kannattaa katsoa Seppäsen Tuuba Taikuri kirjasta neuvoja, ite totesin sen hyväksi :D
- magician000
Mrtikka kirjoitti:
Ja jos voltti menee päin persettä ja katsoja huomaa sen niin ai ai. Kannattaa katsoa Seppäsen Tuuba Taikuri kirjasta neuvoja, ite totesin sen hyväksi :D
Double undercut on yksi sadoista tavoista kontrolloida kortti pakan päälle. Pakalle tehdään nosto 2 kertaa niin että kolmasosa pakasta nostetaan pakan alta pakan päälle. Toisella nostolla otat kaikki kortit breikin alapuolelta ylös. Breikki on oltava valitun kortin yläpuolella ei alapuolella. Opin noston Penguin-Ozin "Born to perform card magic" Dvd:ltä
Sori jollet saa selvää. Et oo ainut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856