Kaverin kämppis

Nappi

Poikaystäväni asuu kaksin toisen pojan kanssa asunnossa, molemmat ovat opiskelijoita. Erään kerran olin tämän kämppiksen kanssa kaksin, poikaystäväni oli kaupassa. Hän katseli minua, ja minä häntä ja kun seisoimme lähekkäin hän katsoi minua silmiin ja suuteli. Tartuin häntä kädestä ja ohjasin sen rinnoilleni. Suutelimme, kätemme vaelsivat toistemme kehoilla ja juuri kun kaaduimme sängylle, poikaystäväni tuli kotiin. Nousimme kiireellä, suoristimme vaatteemme ja menin poikaystäväni huoneeseen.
Myöhemmin illalla poikaystäväni meni suihkuun, ja hän tunnetusti viihtyy siellä melkein puoli tuntia. Menin kämppiksen huoneeseen, nojailin pöytään jolloin hän näki suuren rintani kaula-aukosta. Hän nuolaisi huuliaan ja nousi suutelemaan minua. Kaaduimme sängylle ja jatkoimme siitä mihin jäimme. Hän alkoi riisumaan minua, ja minä häntä. Molemmat tiesimme että hommat piti hoitaa nopeasti ennenkuin poikaystäväni tulisi suihkusta.. Kun vihdoin sain häneltä housut pois, hänen iso kalunsa seisoi vaativana vatsaa vasten. Hän asettui päälleni, ja upotti kalunsa kireään ja märkään pilluuni. Oli vaikeaa olla huutamatta, se tuntui niin taivaalliselta! Nostin lantiotani häntä vasten, jokainen työntö meni niin syvälle että melkein sattui. Suutelin hänen kaulaansa, hän näykki nännejäni ja hieroi klitoristani. Ei kauaa tarvittu, kun laukesin ja vahingossa huudahdin. Hän puri huultani ja painoi voimalla kalunsa sisälleni laueten samaan aikaan. Hetken makoilimme päällekäin, kunnes kuulimme poikaystäväni lopettelevan suihkutuokiotaan. Kiiruulla ylös, vaatteet päälle ja juuri sain hiukset kiinni kun poikaystäväni astui kylpyhuoneesta. Nikkasin kämppikselle, ja astelin posket punoittaen poikaystäväni huoneeseen. Poikaystäväni halasi ja kysyi että miten olisi.. "Suihkun jälkeen, kultani", sanoin ja tiesin että illalla olisin todella tyydytetty..

Mitäs piditte..? Tosi tarina, tapahtui kaksi viikkoa sitten..

6

6221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Minä olin se kämppis...miksi et kertonut myös siitä kun kävin suihkun jälkeen panemassa poikakaveriasi anaaliin.

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

🤪🤪🥴

• Anonyymi

Ok. MUTTA jos"tarinasi on totta" - silloin sen nimi tulisi olla KERTOMUS, HISTORIA jne.

OPISKELIJAN ym. tulisi erottaa sadut ja tarinat ja tarut todellisuudesta!

Mutta muusikko Rautavaaraa lainataksemme sanoituksessa "tämä tarina on tosi"... asian tilaa pitää erikseen painottaa "tämä ja tsrina" on todi@
      Jk.
      Muuten naisena kannattaa jo nuorena tehdä valknnat , ollako vai ei olla jonkun kanssa vakkarina!
      Mutta huorintekijänä ei onnustu pidemmän päälle suhteissaan jos kummatkin jättää!

• Anonyymi

Siis tapahtui niuvanniemen suljetulla buaahaa

• Anonyymi

Poikkis kaupassa vai suihkussa???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3632
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3100
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3016
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      448
      2656
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      178
      1958
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1873
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      27
      1483
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1335
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe