Yhä uudestaan tulee mediassa esille se että monet kuuluisat naiset kehoittavat käyttämään seksilakkoa rankaisukeinona siihen jos miehensä ovat Irakin sodan puolella.
Auttaahan se varmaan siihen asiaan, mutta kuinka monta perhettä se pilaa? Onkohan se ihan viisasta?
Mitä mieltä te olette....voiko naiset käyttää seksilakkoa rankaisukeinona miehiä kohtaan? Onko tämä yleistä? Kärsiikö suhde siitä?
Mielipiteitä sekä naisilta että miehiltä...please!
Seksittä rankaisuna?
22
759
Vastaukset
- joojoo
Ei se mitään auta, tuossa asemassa olevilla miehillä naisia järjestyy koska tahansa.Seksilakolle avioliitossa on parempia nimityksiä ja tapoja.Haluttomuus tai pihtaaminen tai vain kerran viikossa.Luulisin että aika yleistä, ainakin meillä.
- masa
Luulen että naiset ei suoraan uhkaa seksilakolla, se tehdään peitellymmin.Päätä särkee, ei nyt jaksa, aamulla pitää mennä töihin, lapset voi herätä, on kuukautiset jne.Saman asian ajaa kerran viikossa lauantaina-systeemi.Tämä on ikävä kyllä todellisuutta liian monessa suhteessa.
- 123
Ei kai tuo mitään auta, tuolla tasolla naiset ovat luontaisetuja jos vain haluaa.
- olli orava
no jos mun vaimo ei anna, en usko että se estää sodan, on meinaan kokeiltu, ei sillä ollut mitään vaikutusta maailmankaikkeuteen (vrt. hyttysen siipiteoria)
- Huono tapa.
Miettikää nyt.Jos naiset ryhtyvät seksilakkoon niin miehet siitä kärsivät.Ja sitten siellä paikanpäällä on vielä prostituoituja niin mitä siitä tulee...Pilkka osuu siinä vaiheessa omaan nilkkaan...
- pihdata
Kyllähän jotkut naiset yrittävät käyttää pihtaamista
vallan välineenä ja/tai rangaistuksena. Yleisyydestä
on vaikea sanoa mitään, mutta ei se äärimmäisen
harvinaista ainakaan ole.
Totta kai suhde kärsii. Silloinhan seksi ei ole enää
yhteistä kivaa vaan muuttuu pelkäksi vallan välineeksi
toisen osapuolen tarpeiden kustannuksella.
Tästä suhde kyllä kärsii, vaikkei mies hakisikaan seksiä
sitten joltain muulta mikä on mahdollista toki myös.
Tällaisesta voi tulla taas välillisiä ongelmia.
Tietysti koko asia riippuu paljon siitä miten
tärkeänä mies seksin ylipäätään kokee. Itse koen
siinä määrin tärkeänä, että kyllä se on toimivan
normaalin suhteen ehdoton osa. - ...
Sorry tästä tyhjästä viestistä. Ei näy muut viestit muuten....
- no höpö höpö
aina löytyy niitä jotka haluaa rakastella kysyy vain että kuinkas pitkän jakson oot antamatta nyt okei lomaa siksi aikaa ja uus tilalle.
Sitäpaitsi itseäänhän siinä kiusaa myös eikä sitä miestä höpsis - Jari
Seksin käyttö aseena kertoo henkilöstä aika paljon. Rakastelun pitäisi olla kahden toisiaan rakastavan ihmisen välinen intiimi yhteys. Siinä molemmat ottavat ja antavat suurta nautintoa. Jos toinen osapuolista käyttääkin tapahtumaa aseena oman mielipiteensä läpiviemiseen, ei voida enää puhua rakastelusta.
Nainen, joka käyttää seksiä aseena aviomieheensä, ansaitsee vain halveksuntaa osakseen. - lol
Ei ole ongelmaa kun ei hommaa koko eukkoa....
- lol..
Ei ole ongelmaa kun ei hommaa koko eukkoa....
- Haluton nainen, 25
Itsellänikin on suhteessamme haluttomuus-ongelma (olen nainen, eikä seksi ole koskaan paljoa hotsittanut), mutta sittenkään en käsitä, miksi miehiä pitäisi rankaista pelkästä sodan uhasta?
Mielestäni oma mieheni on jo muutenkin kärsinyt ihan tarpeeksi ja syyttömästi haluttomuudestani, joten kyllä minä haluan "antaa" hänelle aina kun minusta suinkin tuntuu että siihen kykenen.. - sitä saa mitä tilaa
No jos nainen ihan tietisesti,ilman mitään "todellista"(=oikeaa,terveydellistä estettä)syytä rupeaa johonkin seksilakkoon,niin mun mielestä miehellä on ihan täysi oikeus hakea sitä seksiä sitten sieltä,mistä sattuu saamaan.
Entäs jos perheen äiti on kotono lapsia hoitamassa ja vain mies käy töissä(=ainoa,joka saa palkkaa).Onko miehellä oikeus tällöin mielivaltaisesti säädellä kaikkia naisen rahalla saatavia asioita?Ruokaa yms?
Eli siis jos naisella on oikeus pihdata seksiä mielivaltaisesti,eikä mies saa tällöin hakea sitä muualta,niin vastaavasti naisen on oltava syömättä vaikka nälkäkuolemaan asti,jos mies päättää olla ostamatta ruokaa lapsia hoitavalle,päivät kotona olevalle rahattomalle vaimolleen?
No joo,epärealistinen vertaus tämän päivän Suomessa,mutta periaate käy ilmi?
Nimimerkillä "Mielummin kuolen nälkään,kuin elän avioliitossa ilman seksiä".- madonna
Jep! oikeassa olet. Kyllä seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen ja voi olla jopa sen pelastaja, seksi on suhteesta ainakin 2/3 osaa. Itselläni on meneillään parisuhteessani todella vaikea vaihe ja lopullinen ero olisi jo tullut aikoja sitten ellei makkarissa olisi niin mahtavaa! kyllä mielestäni seksin käyttäminen toisen hallintakeinona on typerää ja lapsellista. Kaikki me tarvitsemme seksiä jossain muodossa ja kaikilla meillä pitäisi siihen olla täysi oikeus, joko oman partnerin tai jonkun muun kanssa. En ainakaan itse pysty elämään jollen välillä saa kunnon panoja.
- Anonyymi
Yksinkertaset kanit haluaa panna turhan usein, itsehän en kuulu sellaiseen ryhmään. :D
Kyllä seksilakkoilu kannattaa, mitään järkeä sitä kokoajan harrastaa. :D:D:D:D:D Täytyy myöntää että tuossa on pointtia.
Ainoo ongelma vaan on siinä, et ainakin kaikki mun tappami naiset on niitä halukkaita (ei päivääkään ilman seksiä) joten kuka voi pihdata.
- Anonyymi
Haluaisin saada penikseni amputoitua.
Naisen seksilakkohan on anoastaan itserankaisukeino.
Kysymys on siis siitä mistä he itseään rankaisevat.
En kyllä kamalan hyvin tunne muita parisuhteita, mutta vaikka itselläni seisoo melkein aina, tyttöystävät ovat aina olleet vielä halukkaampia.- Anonyymi
Tota ni, miten se edes tapahtuu se seksi ilman että nainen haluaa? ... Siis ilmottaako mies naiselle että "nyt haluan seksiä, riisuudu"?... saako mies siitä riittävästi kiihotusta onnistuakseen hommassa?.. mä en jotenki hiffaa ku tuntuu et ei mun miehellä edes seisois jos näkis etten itse halua ja olisin vaan tyyliin et "onko ihan pakko, no okei" ja menisin harmissaan selälleen pantavaksi... miten oikeen siis toteutatte tuon velvollisuusseksin? ... siis pystytte kiihottumaan ja kokemaan seksin mahtavaksi vaikka vaimo on täysin haluton seksiä inhoava lahna?..
- Anonyymi
Meillä tuo haluttomuus johtuu yleensä väsymyksestä, mutta vaimo haluaa antaa silti. Käytännössä ottaa housut pois ja makaa selällään jalat levällään. Ei sillä kumppanin aktiviteetillä ole niin paljon väliä, jos itsellä on kovat halut. Liukkari käyttöön ja lasti sisään.
Jos taas tilanne menee siihen, että vaimo on pirteä, mutta haluaa rangaista sillä ettei anna ja itsellä on kova halu, niin ratkaisen asian halaamalla, hieromalla rintoja ja sormeilemalla alapäätä, sekä kevyesti hieromalla kovaa kullia jalkaa vasten.
Yleensä tuo päättyy siihen, että vaimo alkaa kinuamaan kalua sisäänsä. Kyllä kiima vihan voittaa.
Jos taas omat halut ei ole kovat, niin annan olla ja kostoksi en tee aloitetta sen jälkeen myöhemminkään. Mulla on keinot selvitä ilmankin. Harastuksia ja tekemistä piisaa, joten niiden parissa puuhaten väsyksiin asti halut pysyy poissa ja voin olla ilman. Vasta lakoon kuuluu myös, että en halailee tai osoita mitään hellyyttä.
Pari kertaa tässä vuosien varrella on vaimo kokeillut ja huomannut täysin tehottomaksi ja itseä kiduttavaksi tavaksi., jossa tulee hylätyksi. Muutaman päivän päästä alkaa jo kysemään, että mikä sulla on kun et halua. Käytkö vieraissa. Siihen totean kylmästi, että ei tarvitse pärjään ilmankin, mutta saat toki jos haluat ja sopivalla härnäyksellä kunnon kiima vaimolle päälle., jonka seurauksena koko lakko unohtuu ja kinuaa kulliia sisäänsä. Saa toki ja kunnon lastin saakin, mutta tauon takia laukean niin äkkiä, ettei ehdi saada itse orgasmia, joka on hänelle kaikki kaikessa.
Tämä on ns viimeinen kosto, joka on saanut tajuamaan lakon hölmöyden ja sen, että on itse suurin häviäjä.
- Anonyymi
En myöskään osaa kuvitella tilannetta, jossa suhde mieheeni olisi huono mutta seksi pelastaisi tilanteen... eihän se halua mitään jos on huono tunnelma... miten tuossa tilanteessa seksi voisi olla "mahtavaa"?...
- Anonyymi
Ajatuskin on älytön ja kääntyy tarkoitustaan vastaan!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793