pyöreä sänky

keskelle olohuonetta

Mahtaako pyöreä sänky keskellä olohuonetta olla toimiva sisustusratkaisu? Näin siis neuvottiin sisustamaan viimeisimmässä Inno-ohjelmassa. Vähän vain ihmetyttää, joutuuko ohjelmaan osallistuja maksamaan kaikki toimitetut tavarat omasta budjetistaan. Joistakin ohjelmassa esitellyistä ratkaisuista on kyllä jäänyt vähän sellainen epäilys, että suunnittelija on vain kehitellyt uusiokäyttökohteita leftover tavaroille.

6

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VantaanNainen

Joo, mä katoin kans, että jopas keksi. Mulle tuli sellainen fiilis, että se ei ehkä jää sinne. Tietyllä tavalla ihan makee keksintö, mutta aivan älyttömän epäkäytännöllinen, jos ihmisellä ikinä käy vieraita.

Luulen, että se mimmi lemppaa sen. Jos olisin se, ostaisin kulmasohvan siihen tilalle.

• VantaanNainen

Katoin kans, kuten aina, viikon Innon. Johan oli keksintö, heh heh.

Mun arvaus on, että se mimmi heivaa sen sängyn, kyllä se niin älytön viritys oli. Mä ainakin hankkisin tilalle kulmasohvan.

Täytyis olla aivan erakko, että tollasessa olis mitään järkee. Yksikin vieras ja se on täysin epäkäytännöllinen.

• ...
        se on kirjoitti:

http://www.evilla.fi/kategoria/huonekalut/py-re-sohva-s-nky-3

Mitenkähän jotenkin arvasin tämän... Naisen ilme oli jo sen näköinen, kun tuon sohvavirityksen näki, että tuo lähtee. Varmaan ihan mukava tuollainen löhöilypaikkana, mutta varsinkin vieraiden aikaan tosi epäkäytännöllinen ja hankala. Ja kuka muutenkaan haluaa aina löhöillä sohvalla?

Alkueräiselle kysyjälle, käsittääkseni ohjelmaan osallistujat maksavat kaikki kalusteet, työt yms. itse, vain sisustussuunnittelu on ilmaista. Tietysti jonkinlainen budjetti määritellään.

• keskelle olohuonetta
        ... kirjoitti:

Mitenkähän jotenkin arvasin tämän... Naisen ilme oli jo sen näköinen, kun tuon sohvavirityksen näki, että tuo lähtee. Varmaan ihan mukava tuollainen löhöilypaikkana, mutta varsinkin vieraiden aikaan tosi epäkäytännöllinen ja hankala. Ja kuka muutenkaan haluaa aina löhöillä sohvalla?

Alkueräiselle kysyjälle, käsittääkseni ohjelmaan osallistujat maksavat kaikki kalusteet, työt yms. itse, vain sisustussuunnittelu on ilmaista. Tietysti jonkinlainen budjetti määritellään.

Tästä sohvasta onkin näemmä virinnyt mehevä keskustelu Innon sivuille.

Täytyisi osallistumissopimuksessa olla jonkinlainen tyytyväisyystakuu, jos kerta silmät ummessa pitää tehty ratkaisu hyväksyä ja sillä tavoin altistaa itsensä koko kansan naurettavaksi.

• peukku68

se oli yksi niistä kamaluuksista joita Markon pitää iskeä ihmisille tavoitellessaan jotain erikoista!

Monessa ohjelmassa asiakas halua ajotakin tiettyä eikä saa sitä vaikka koko jutun ide aon se yksi asia. Toisaalta jos on jotakin mitä asiakas ei halua niin se varmasti saa sen ja Marko on varma että se kyllä ihastuu siihen..

Tuossa ohjelmassa kävellään niin törkeästi asiakkaan yli kun muka tiedetään paremmin mikä on kiva aja mikä sopii jne.

Ei oikeasti kukaan keskiverto halua sönkyä olkkariinsa. Siis olisi ihan eri jos asiakas sanoo että tahtoo ison löhöpaikan, mutta..

Monen muunkin sisutuksen kanssa olen epäillyt käyvän noin kun nyt on sitten käynyt. Erikoisuuden tavoittelu menee liikaa edelle tai sitten kuka vain olisi pystynyt samaan. Monasti ammutaan yli kuten harrikka jaksossa jossa kai koko kämppä olisi oranssi kohta..

Luulenpa, että osan huonekaluista voi palauttaa tai vaihtaa jos ei miellytä, mutta ei tietenkään jos siihen kiinnitellään ylimääräisiä osia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe