Suomen mahdollisuudet kaatuivat Peltisen ja Sandellin rypemiseen. Naiset veti loistavat laskut, mutta hankala on menestyä, jos jokainen jäsen ei ole täysin mukana. Kuten Sandell sanoi suurinpiirtein,"ihan sama miten tässä kisassa käy, ei tää oo kovin tärkee, mutta kiva, jos menestyy". Sais tollaset kaverit mennä kotikonnuilleen laskemaan ja tulla sitten näyttämään MM-kisoihin mitä osaa.
Ne joukkueet, jotka pääsevät joukkuekisan läpi kaatumatta, ovat todella lähellä mitalia.
Suomen joukkuekisa kaatui miehiin
2
665
Vastaukset
- skieur
No ei ihan.
Pellisellä ja Sandellilla olisi olleet mahdollisuudet voittaa erässään esim Tsekin laskijat ja mahdollisesti jokin muu laskija.Joten ei tuo uloslasku ollut mikään katastrofi.
Suomella oli eilen aika paljon onnea mukana kun Italian ,Kanadan ja Slovenian hiihtäjät ajoivat ulos slalomissa.
Positiivinen yllätys oli Leinosen super-G kun hän sijoittui hyvin erässään.
Toinen oli Kaukoniemen hyvä lasku slalomissa joka meni kuin Palander parhaimmissa laskuissa pari vuotta sitten - mieltä
Tommoset pelliset ja sandellit pitäs sulkee kisoista pois, ei minkäänlaista taistelutahtoa!! Etenkin sandell, vitsi mikä nössö!! luovutti ihan turhaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013