Olen yrittänyt tulostaa valokuvia (Epson Stulys CX 3200), mutta kuvat tulevat punaisina, keltaisina tai muuten epäonnistuneina. Olen vaihtanut mustan värin ja kolmea väriä on vielä 70% jäljellä. Mitä pitäisi tehdä, että tulostus alkaa onnistua?
Tulostaminen ei onnistu
6
746
Vastaukset
- Yleistä*
Jos ei kirjoitinta käytä ahkeraan niin suuttimet tukkiutuu ja kuvista tulee hassunvärisiä ja usein myös raitavia.
Puhdista suuttimet.
Puhdistus voi kyllä vielä paljon mustetta, jos ovat oikein tukossa.- ensimmäisen kirjoittaja
Miten ne suuttimet sitten puhdistetaan tällaisessa laitteessa? Voitko antaa ohjeita? Olisin kiitollinen vinkeistä! Kiitos!
- myös blondille
ensimmäisen kirjoittaja kirjoitti:
Miten ne suuttimet sitten puhdistetaan tällaisessa laitteessa? Voitko antaa ohjeita? Olisin kiitollinen vinkeistä! Kiitos!
Sinulla lienee koneen käyttöohje...? Siitä löytyy kaikki tarvittava tieto suuttimien puhdistuksesta; ts. laite puhdistaa itse itsensä, kunhan vain annat sille "käskyn".
- talkkari2
Epson putsaa tulostinpäitä aina käynnistettäessä. Aina tämä ei riitä. Kun sinulla on näytöllä(esim. Photoshopissa) joku kuva jonka haluaisit tulostaa, niin paina "tulosta" ja aukeaa ikkuna jossa on tulostusasetukset.Siellä yläreunassa on välilehdet, joita selaamalla löytyy sivu jossa on selvät symbolit suoritettaville toimenpiteille.Sieltä valitset suuttimien puhdistuksen. Voit tulostaa testikuvan, jossa on monivärinen kuvio. Kaikkien viivojen täytyy olla näkyvissä, jos ei niin suorita puhdistus uudelleen. Sieltä löytyy myös suuttimien kohdistus nappi. Kyllä sieltä löytyy ohje ,miten tehdään.
Oli rahikaisella... Puhdistus auttoi, mutta sen joutui viemään kuusi kertaa läpi ennen kuin jälki oli kelvollista...! Kannattaa tulostaa se testiliuska aina pihalle, pienikin suttu niissä viivoissa näkyy heti sitten kuvatulosteessa huonona jälkenä.
- mukaan sinulla on väärän
merkkinen tulostin..
käy kauppiaalta katsomassa canon 500 mp tulostusjälki niin näät minkälainen tulostimen pitää olla ja hinta on 180-200,euroa.
canonilla on aivan erilainen mustekasetin huopapää joka ei voi tukkeutua kuten muilla merkeillä itse tulostannut yli 1000, A4, ja laatu ana pest.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389