Tulostaminen ei onnistu

Missä vika?

Olen yrittänyt tulostaa valokuvia (Epson Stulys CX 3200), mutta kuvat tulevat punaisina, keltaisina tai muuten epäonnistuneina. Olen vaihtanut mustan värin ja kolmea väriä on vielä 70% jäljellä. Mitä pitäisi tehdä, että tulostus alkaa onnistua?

6

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleistä*

Jos ei kirjoitinta käytä ahkeraan niin suuttimet tukkiutuu ja kuvista tulee hassunvärisiä ja usein myös raitavia.

Puhdista suuttimet.
      Puhdistus voi kyllä vielä paljon mustetta, jos ovat oikein tukossa.

• ensimmäisen kirjoittaja

Miten ne suuttimet sitten puhdistetaan tällaisessa laitteessa? Voitko antaa ohjeita? Olisin kiitollinen vinkeistä! Kiitos!

• myös blondille
        ensimmäisen kirjoittaja kirjoitti:

Miten ne suuttimet sitten puhdistetaan tällaisessa laitteessa? Voitko antaa ohjeita? Olisin kiitollinen vinkeistä! Kiitos!

Sinulla lienee koneen käyttöohje...? Siitä löytyy kaikki tarvittava tieto suuttimien puhdistuksesta; ts. laite puhdistaa itse itsensä, kunhan vain annat sille "käskyn".

• talkkari2

Epson putsaa tulostinpäitä aina käynnistettäessä. Aina tämä ei riitä. Kun sinulla on näytöllä(esim. Photoshopissa) joku kuva jonka haluaisit tulostaa, niin paina "tulosta" ja aukeaa ikkuna jossa on tulostusasetukset.Siellä yläreunassa on välilehdet, joita selaamalla löytyy sivu jossa on selvät symbolit suoritettaville toimenpiteille.Sieltä valitset suuttimien puhdistuksen. Voit tulostaa testikuvan, jossa on monivärinen kuvio. Kaikkien viivojen täytyy olla näkyvissä, jos ei niin suorita puhdistus uudelleen. Sieltä löytyy myös suuttimien kohdistus nappi. Kyllä sieltä löytyy ohje ,miten tehdään.

• Oli rahikaisella... Puhdistus auttoi, mutta sen joutui viemään kuusi kertaa läpi ennen kuin jälki oli kelvollista...! Kannattaa tulostaa se testiliuska aina pihalle, pienikin suttu niissä viivoissa näkyy heti sitten kuvatulosteessa huonona jälkenä.

• mukaan sinulla on väärän

merkkinen tulostin..

käy kauppiaalta katsomassa canon 500 mp tulostusjälki niin näät minkälainen tulostimen pitää olla ja hinta on 180-200,euroa.

canonilla on aivan erilainen mustekasetin huopapää joka ei voi tukkeutua kuten muilla merkeillä itse tulostannut yli 1000, A4, ja laatu ana pest.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      4949
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3444
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3358
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2629
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1827
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1438
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      14
      1389
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    Aihe