IVF

Pipippa

Missäs vaiheissa hoitoja muut menevät? Itellä jarrupiikki ens keskiviikkona ja pelottaa ihan sikana kun yleensä saan kaikesta kaikki mahdolliset sivuvaikutukset :(

14

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaki karhu

jotta pääsisi pistelemään puregonia masuun.
      Eihän ne tietenkään silloin ala,kun niitä oikein odottaa. Muutenkin kyllä aikamoisen epäsäänöllistä..

Homaahan etenisi heti,kun saisi ne piikit tosiaan alkamaan.Onko sulla punktio päivä jo tiedossa?

• on suunniteltu tapahtuvaksi 26.3. Ens kuun kolmastoista olis ultra jossa katotaan onko jarru tehny tehtävänsä ja sen jälkeen alkais Puregon.
        Mitä jarrua sä muuten olet käyttänyt?

• Jaki karhu
        Pipippa kirjoitti:

on suunniteltu tapahtuvaksi 26.3. Ens kuun kolmastoista olis ultra jossa katotaan onko jarru tehny tehtävänsä ja sen jälkeen alkais Puregon.
        Mitä jarrua sä muuten olet käyttänyt?

Aloitetaan tuo Puregon menkkojen 3-5 vuotopäivänä ja sitten tsekkaillaan muniksien tilannetta ja sitten kun aika on ,että kypsät saadaan punktoitua niin pregnyliä joka sitten kypsyttää ne lopullisesti ja irroittaa. Mulla ilmeisesti hyvinkin lyhyen kaavan mukaan. Tosin tämä vasta kokeilu asteella,koska voihan olla etten 50 iu:lla saa vielä tarpeeksi kasvateltua muniksia.

Muita lääkkeitä mulle ei ole määrätty. =/ Luin,että osalla on ainakin kolmet lääkkeet käytössä liekö mulla jtn. outoa kaavaa noudatetaan. En osaa siihen sanoa,kun että näin lääkäri määräsi =)

Mulla clomeillakin kypsyi ihan sikana muniksia ja ne oli todella pulleita ja kuulema tosi hyviä hedelmöittymään,vaan kun simpat ei toimineet niin ei toimineet...

• Jaki karhu
        Jaki karhu kirjoitti:

Aloitetaan tuo Puregon menkkojen 3-5 vuotopäivänä ja sitten tsekkaillaan muniksien tilannetta ja sitten kun aika on ,että kypsät saadaan punktoitua niin pregnyliä joka sitten kypsyttää ne lopullisesti ja irroittaa. Mulla ilmeisesti hyvinkin lyhyen kaavan mukaan. Tosin tämä vasta kokeilu asteella,koska voihan olla etten 50 iu:lla saa vielä tarpeeksi kasvateltua muniksia.

Muita lääkkeitä mulle ei ole määrätty. =/ Luin,että osalla on ainakin kolmet lääkkeet käytössä liekö mulla jtn. outoa kaavaa noudatetaan. En osaa siihen sanoa,kun että näin lääkäri määräsi =)

Mulla clomeillakin kypsyi ihan sikana muniksia ja ne oli todella pulleita ja kuulema tosi hyviä hedelmöittymään,vaan kun simpat ei toimineet niin ei toimineet...

meinasin ihan unohtaa mainita,että mulla ollut ovulaation kanssa häikkää joten nyt mulla on sokeri aineenvaihduntaan vaikuttava lääkitys jonka siis pitäisi saada aikaan luomu ovulaatio.

Tiedä sitten lasketaanko sen varaan hedelmöityminen vaiko onko nyt kokeilua kuinka elimistö reagoi lääkkeeseen.

Paljon mahdollista,että lääkitykseen tulee muutoksia tai annoksia lisätään jne. kunhan näkevät miten näillä lääkkeillä selvitään.

Täytyy sanoa,että sata prosenttinen tieto on vain siitä,että IVF meillä edessä on. Mutta koska,siitä ei hajuakaan. =(

• tylleröinen84

Täällä mennään sellaisessa vaiheessa että huomenna lähtis 11.päivä sumuja.
      Aika on kyllä menny tosi nopeaa, tuntuu että pari päivää sit oisin alottanut..
      Nyt sitten jännätään ja odotetaan millon vuoto alkaa, sillä ensi maanantaina olisi jo nollaultra.
      Se on niin väärin, että kun odottaa vuotoa niin se ei ala uhallakaan, ja kun ei tarttis tulla ni eiköhän tule..Höh..
      Mikä toi jarrupiikki oikein on, ja mihin se vaikuttaa?
      Mulle lääkäri ei ole edes maininnut koko asiasta.
      Itse joudun sumuttelemaan kallista Synarelaa.
      On se niin jännää, kun mekin yhtä aikaa jännättiin inssin tulosta monen muun kanssa jotka ovat nyt samassa vaiheessa aloittamassa ivf:ää.
      Toivon että nyt edes useampi plussaa kun näin sinnikkäitä ollaan..

Jään odottelee vastausta!

• on kertaluonteinen "shotti" joka korvaa sumuttelun. Eli huomenna laitan sen niin parissa viikossa pitäis olla omat hormonitoiminnat nollassa. Merkki oli Procren depot ja omavastuuhinta päälle satasen.

• Älä_edes_yritä

Menkkoja odotellaan, että pääsis sumuttelemaan Synarelaa. Punktio ja mahdollinen siirto vasta huhtikuun lopulla.

• Älä_edes_yritä

Tänään tuli kysistä epikriisi. Siitä käy ilmi, että suunniteltu keräys ja siirto on viikolla 20 ja sehän on vasta toukokuun puolessa välissä =(
        Toivoin, että olisi ollut huhtikuun lopussa ja niin asian suunittelukäynnin aikana ymmärsin.
        Täytyy kai järjestää kesälomaa toukokulle.

Hoitokombinaationa Synarela-Menopur 225.

• Mahmi

noudattaen....Huomenna pistän Procren depotin. 12.3 ois nolla-ultra. Lääkityksestä ei oo vielä tietoa, mitä pistän.Kuulemma saan tiedon, sillon nolla-ultrassa. Jännittää....varsinkin punktio, jos nyt sinne asti päästään ja tietty se, että onko munisten kunto hyvä...Peukut pystyyn kaikille samassa tilanteessa oleville!!!!

• tuo Procren. Jokos sä oot laittanu sen? Mulla kirveli pistoksen jälkeen koko navanalusaluetta niin
        maan perusteellisesti...Toivottavasti kuuluu asiaan enkä mokannut mitään :0

• tylleröinen84

Täällä alkoi odotettu vuoto eilen,
      onneksi ei tarvinnut perua maanantain nollaultraa!Tänään on 12.sumupäivä.
      Siispä jos kaikki on hyvin niin pääsen pistelemään ensi viikolla Puregonia.
      Onko joku muukin hoidossa KYSissä?:)
      Tämmöiset suunnitelmat meillä!

• Älä_edes_yritä

Minä käyn myös kysissä MH:n luona.
        Suunittelukäynti oli viikko sitten ja soitan kysiin, kun menkat alkaa (maaliskuun alussa).

• Mahmi

ja se olikin muuten nimeltään Enanton depot 3.75 mg. Ei suuremmin karvastellut.miksei se vähän kipristele...Mä oon alalla, niin pistäminen on ihan tuttu juttu toimenpiteenä. Nyt vaan sitten odotellaan vaikutuksia...ja toivotaan että vuoto tulee ennen 12.3. Ei kuulemma välttämättä vuoda kuin yhden päivän. Ootko sä missä päin hoidettavana?treella punktio?Mä käyn sks ja treelle toivottavasti sitten 26.3.

• myös, mutta asuinpaikan vuoksi Turun Väestöliittoon punktioon ja siirtoon (toivottavasti!)...Hassua ett samasta paikasta määrätään eri lääkkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe