poltin on kyllä ehjä,ja sulakeesta en osaa sanoa kun mistään ei löydy tietoa mikä on sumarin sulake,kaikki muut valot ja sähkölaitteet kyllä toimivat.Mikä vois olla vikana?
Takasumari
6
1199
Vastaukset
- mja
Kertoisit nyt ensin, mikä Scenic-malli on kysymyksessä?
Uuskoppasen Scenicin sulakkeiden symbolit löytyvät auton manuskasta. (Muistaakseni samat kuviot kuin sumarin merkkivaloissa). Harvoin se sulakkeesta on kiinni, jos lamppu ei pala vaikka on ehjä. Yleensä kontakti on hapettunut. Pistä CRC:tä pesän pohjalle ja hinkkaa vähän.- lyhyt
On kyllä kontaktipinnat kuin uudessa autossa.Sanoppa millä sivulla manuskassa on sumarin sulakkeesta kuva,tai edes mainitaan sumuvalon sulakkeesta.
- GS-05
Sama vika, ajatuksiin hiipi voisiko vika olla perävaunupistokkeeseen liittyvä - eli kytkeekö takasumarit pois jos kärri kytketty systeemiin? Tuosta voisi löytyä vika myös valojen pelaamattomuuteen (peräkärripistoke on jatkuvassa suolavesikylvyssä ja jokin microkytkin tms. viritelmä on taatusti pskanen) ..
Tämä siis arvaus, en ole viitsinyt vielä tarkemmin tutustua..- Sixpäkki
Voi olla ja todennäköisesti onkin. Jos on vetokoukku niin pistorasiasta löytyy muovinen nasta joka kytkee takasumarin toiminnasta kun pistoke on kiinni. Jos nasta jumittaa pikkasenkin se ei kytke kontaktia takaisin kiinni. Ja suomen talvikelit huomioonottaen todennäköisesti jumittaa
- GS-05
Sixpäkki kirjoitti:
Voi olla ja todennäköisesti onkin. Jos on vetokoukku niin pistorasiasta löytyy muovinen nasta joka kytkee takasumarin toiminnasta kun pistoke on kiinni. Jos nasta jumittaa pikkasenkin se ei kytke kontaktia takaisin kiinni. Ja suomen talvikelit huomioonottaen todennäköisesti jumittaa
Jos vaihtaisi tilalle rasian jossa tuota kytkintä ei ole lainkaan? Tai löytyykö tarvikkeena rasiaa jossa kytkin mukana? "Alkuperäisen" hinta on rasittava ja rasian kansi on näemmä jäänyt jonnekin ja koko verme on aivan pskassa..?
- lyhyt
Joo mullakin on koukku asennettu,täytyypä tutkia se pistoke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155