Ihmetteleväinen masentunut ihminen olen. Minä rohkeana nuorena neitona laitoin kirjeevaihto ilmoituksen mielenterveys yhdietys Taimen kotisivuille tässä syyyskuussa. Olen todella yksinäinen eikä minulla ole yhtään ystävää.Minä luulen että ihmiset vihaa ja inhoaa minua. Ongelmani onkin se että vastauksia sain vaikka kuinka paljon. Mutta heti kun kerroin että sairastan masennusta niin yksikään heistä ei ole senjälkeen minulle sähköpostia lähetellyt.Sain ainakin kymmenen vastausta ja jokaiselle vastain luulin saavani ystäviä. Mutta siinä kävikin sitten niin kun kerroin että olen 28vuotta ja sairastan masennusta. Niin yksikään heistä ei enää kirjoitellut minulle.Syyskuun jälkeen ei ole tullut minulle yhtäkään sähköposti viestiä.Olenkin miettinyt että onkohan minussa jokin vikana??Olen siis 28v nuorinainen ja ihmettelen että mikä minussa on vikana?? Ihmettelen sitäkin kuin kaikki toisetkin ystävät kaikkosi vuonna 2006 minun ympäriltä. Nyt tävuonna 2007 en saanut edes ystävänpäivä korttia yhdeltä henkilöltä. Hänkään ei suostu minulle postia lähetteämään. Hän lopetti jo 2004 vuonna kirje ystävyyden minun kanssani ihan ilman mitään syytä.Laitoinko ihan turhaan siihen mielenterveys yhdistys Taimen kotisivulle kirjeen vaihto iloituksen??Kyllä minä sen tiedän että ihmiset vihaa ja inhoaa tälläistä nuorta naista jolla on mielentervys ongelma. Mutta miksi ihmeessä sitten edes vastaa minun kirjeenvaihto ilmoitukseen jos kerran vihaa ja inhoaa minua niin kovasti että ei edes viitsi kirjoittaa sen enenpää sähköposti viestejä?? Miksi minua masentunutta nuorta naista vihataan ja inhotaan niin paljon että kukaan ei hyväksy minua edes sähköposti ystäväksi??Mitä pahaa minä olen ihmisille tehnyt?? Sitä olen tässä miettinyt viimmeiset viisi kuukautta.Sain siis kymmenen ystävää ja menetin heidät samantien.Siinä kävi niin että sähköpostin kirjoittaminen muuttui yksipuoliseksi. Minä olin se osapuoli joka kirjoitti postia eikä minulle kuitenkaan ikinä vastattu vaikka kuinka monta postia lähetin silloin syyskuussa.Kymmenelle ystävällle söhköpostia ja kukaan ei suostunut vastata minulle.Minä tiesin että ne niin sanotut ystävät vihasi ja inhosi minua joten ihmettelen sitä että miksi ihmeessä ne minun kirjeevvaihto ilmoitukseen edes vastasi??No nytpä jäänkin rypemään omaan pahaan olooni ja omaan yksinäisyyteeni.Vedän vaikka ranteet auki jos vaikka helpottaisi tätä phaa oloani senverran.Minä tiedän miltä tämä yksinäisyys tuntuu kun kukaan ei hlua minua ystäväksi eikä edes jutella kanssani.Olenkin syyskuusta asti vain itkenyt.Nyt jatkankin itseni viiltelyä ja ranteiden nyrsimistä. Ai että kun helpottaa tätä pahaa oloa ja ikävää.
Taas usea kerta kirjoittaa
9
540
Vastaukset
- toinen samanlainen..
Tässä olis sulle toinen masentunut yksinäinen ystäväksi jos huolit:)
- toinen samanlainen..
...edelliseen, älä ranteitasi nyrhi tai viiltele, se helpottaa hetkeksi, mutta ehkä hamassa tulevaisuudessa kadut niitä arpia niinkuin minä kadun nyt, vaikka silloin tällöin on edelleen tullu nyrhittyä käsivarteita. Kesällä varsinkin inhottavaa kun ei voi lyhythihasessa kulkea ja ulkopuoliset sitten ihmettelevät miksi 30 asteen helteellä kuljen pitkähihanen päällä. Eihän se tällein talvella haittaa, mutta se kesä. Pyydän silti, älä tee itsellesi mitään mitä ei saa enää tekemättömäksi. Vaihdetaan yhteystietoja jos haluat, saat ikuisen ystävän:))
- Ihmettelevä masentunut
toinen samanlainen.. kirjoitti:
...edelliseen, älä ranteitasi nyrhi tai viiltele, se helpottaa hetkeksi, mutta ehkä hamassa tulevaisuudessa kadut niitä arpia niinkuin minä kadun nyt, vaikka silloin tällöin on edelleen tullu nyrhittyä käsivarteita. Kesällä varsinkin inhottavaa kun ei voi lyhythihasessa kulkea ja ulkopuoliset sitten ihmettelevät miksi 30 asteen helteellä kuljen pitkähihanen päällä. Eihän se tällein talvella haittaa, mutta se kesä. Pyydän silti, älä tee itsellesi mitään mitä ei saa enää tekemättömäksi. Vaihdetaan yhteystietoja jos haluat, saat ikuisen ystävän:))
Eipähän minua ennekään ole yksikään ihminen ystäväksi halunnut.En todellakkaan huoli itselleni ystävää joka minut aina pettää. mielummin tapan itseni kuin otan itselleni enää ikinä ystävää joka vihaa ja inhoaa minua.
- toinen samanlainen..
Ihmettelevä masentunut kirjoitti:
Eipähän minua ennekään ole yksikään ihminen ystäväksi halunnut.En todellakkaan huoli itselleni ystävää joka minut aina pettää. mielummin tapan itseni kuin otan itselleni enää ikinä ystävää joka vihaa ja inhoaa minua.
Jos en olisikaan niinkuin entiset ns. ystäväsi, jos ei ota niin ei se annakkaan, mutta en tyrkytä itseäni sen enempää. Itseltäkin ystävät kaikonneet kun sairatuin, en osaa enempää sanoa. Parempaa huomista toivoen...
- Nimetön123
Moi
voisitko laittaa sähköpostiosoitteesi äkyviin niin voisin mailata sinulle? Ei sinussa mitään vikaa ole varmastikkaan. Luulen että he yksinkertaisesti eivät jaksaneet oman huonon vointinsa takia. Ehkä heilläkin oli vaikeita aikoja?
- Enofd
Mulle voi kirjottaa ja voin kertoo sekä antaa vertaistukea:
[email protected]- demonitar
Todellakin se, että oman huonon vointinsa vuoksi esim. toiset masentuneet eivät jaksa kirjoittaa. itsestäni tiedän, että oikeasti olen halunnut pitää ystävyyssuhteita yllä, mutta ei riitä usein energiaa. Voi selata ja lukea toisten viestejä moneenkin kertaan, mutta ei jaksa ajatella vastauksia. Kaikki vain tuntuu turhalta, niin ei silloin jaksa miettiä muita tarpeeksi.
- toinen samanlainen..
Oletkohan vielä hengissä kun ei ole sinusta mitään kuulunut? Haluaisin olla ystäväsi, vaihdetaanko sähköposti-osotteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854