Niin että voiko hamsterin laittaa kanin/marsunhäkkiin
ajattelin että jos laittaa tason että hamsteri näkee korkealta ja sitten missä ei ole tasoa paksun kerroksen purua ja tason alle piilopaikkoja.
Tai voinko laittaa hamsterin lemmikkiexpressin jyrsijähäkkiin.Lemmikkiexpressillä tarkoitan osoitetta:www.lemmikkiexpress.fi
hamsterihankitaan kesälomalla (olen alaikäinen) italianreissun jälkeen.Haluaisin tetoa koska minua on jäänytvaivaamaan kanin/marsun häkki ja jyrsijä häkit (koska lisä tiedoissa ei paljon mitään sanota lemmikkiexpress sivuilla).Kanin/marsunhäkin sain omastapäästä ja jyrsijähäkki löytyi ihan vahingossa.
häkki
7
443
Vastaukset
Niin että voiko hamsterin laittaa kanin/marsunhäkkiin
- Ei voi, koska niissä on pinnaväli niin suuri, että hamsteri pääsee herkästi pakoon. Kooltaan sellainen olisi oikein luksusta hamsterille. :)
Tai voinko laittaa hamsterin lemmikkiexpressin jyrsijähäkkiin.
- Voisitko kertoa tarkalleen, mihin niistä häkeistä? Lemmikkiexpressillä kun on monia erilaisia häkkejä.- mallit
No ajattelin malleja:N70/N720.
T:hamsterinssava - hamsterinsaava
mallit kirjoitti:
No ajattelin malleja:N70/N720.
T:hamsterinssavaJA vielä onko duna sopiva talvikolle?
hamsterinsaava kirjoitti:
JA vielä onko duna sopiva talvikolle?
Nuo häkit ovat ihan hyvät syyrialaiselle, mutta talvikolle ne eivät sovi, jos olet sellaista hankkimassa. Talvikot kyllä tykkäävät kiipeilystä, mutta ne eivät osaa laskeutua ja ovat kömpelöitä, joten voisi tulla vahinkoa, jos hamsu tipahtelisi korkean häkin katosta. Talvikolle pitäisi olla melko matala häkki. Duna käy hyvin. Mieluummin duna hamster kuin miniduna, sillä miniduna on yhdellekin aika pikkuinen. Duna hamsteria halvemmalla saat criceto rex gabberin, joka on yhtä hyvä, ellei jopa parempi.
- neuvoa kaipaava
Tii.nu kirjoitti:
Nuo häkit ovat ihan hyvät syyrialaiselle, mutta talvikolle ne eivät sovi, jos olet sellaista hankkimassa. Talvikot kyllä tykkäävät kiipeilystä, mutta ne eivät osaa laskeutua ja ovat kömpelöitä, joten voisi tulla vahinkoa, jos hamsu tipahtelisi korkean häkin katosta. Talvikolle pitäisi olla melko matala häkki. Duna käy hyvin. Mieluummin duna hamster kuin miniduna, sillä miniduna on yhdellekin aika pikkuinen. Duna hamsteria halvemmalla saat criceto rex gabberin, joka on yhtä hyvä, ellei jopa parempi.
Montako kääppäriä tuossa mainitsemassasi criceto rex dunassa mahtuisi mielestäsi olemaan? Kaksi vai kolme? Juoksupyörä näyttää aika hennolta hamsterille, samoin porrasliuskat.. Vaikka voihan olla, että kuva antaa vain sellaisen vaikutelman, koska on niin kamalan pieni..
neuvoa kaipaava kirjoitti:
Montako kääppäriä tuossa mainitsemassasi criceto rex dunassa mahtuisi mielestäsi olemaan? Kaksi vai kolme? Juoksupyörä näyttää aika hennolta hamsterille, samoin porrasliuskat.. Vaikka voihan olla, että kuva antaa vain sellaisen vaikutelman, koska on niin kamalan pieni..
Montako kääppäriä tuossa mainitsemassasi criceto rex dunassa mahtuisi mielestäsi olemaan?
- Campbelleja ehkä kaksi tai kolme, roborovskeja voisi laittaa ehkä neljäkin.
Juoksupyörä näyttää aika hennolta hamsterille, samoin porrasliuskat..
- Ne portaat kestävät hyvin isoa syyrisurostakin, niin miksei sitten kääpiötäkin. Mutta ne ovat kyllä melko ohutta (mutta vahvaa) muovia, joten jos hamsteri innostuu niitä nakertaa, kannattaa siihen vaihtaa portaiksi jotain muuta kuten pieni pahvilaatikko, jotkin tikkaat tai mitä nyt ikinä keksiikin.
- Juoksupyörän paikalle mahtuu iso jumbopyöräkin ja siihen voi laittaa minkä tahansa muunkin juoksupyörämallin, jos mukana tuleva ei miellytä. Kyllä tuon juoksupyörän pitäisi kestää, jos hamsteri ei paina paljon tai nakerra sitä rikki. Itselläni on tuollainen ollut talvikolla.- suski87
neuvoa kaipaava kirjoitti:
Montako kääppäriä tuossa mainitsemassasi criceto rex dunassa mahtuisi mielestäsi olemaan? Kaksi vai kolme? Juoksupyörä näyttää aika hennolta hamsterille, samoin porrasliuskat.. Vaikka voihan olla, että kuva antaa vain sellaisen vaikutelman, koska on niin kamalan pieni..
Mikäli tuon kanihäkin haluaa käyttöön syyrialaiselle, voi sen päällystää tiheämmällä verkolla. Tällätavoin varustettuja kanihäkkejä tiedän muutamankin käyttäneen hamstereilla ja rottienkin kohdalla tuota välistä käytetään niiden ollessa poikasia. Eihän päällystetty häkki ole kieltämättä ihan niin siistin näköinen kuin pelkkä tehdashäkki, mutta ainakin tilava.
Talvikoita voi Criceto Rexiin laittaa vain yhden, kuten muidenkin kokoisiin asumuksiin, sillä ne ovat useimmiten erakoita. Jos useamman kääpiön haluaa, niin sitten vaihtoehdot ovat tosiaan campbelli tai roborovski, joita suositellaankin pidettäviksi ainakin pareittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483