kuinka tuolla www.silkroadonline.net kui siel muka voi vaihataa salasanan ku siellä on sellanen ku change PW mut kun se kysyy ID ja e-mailii ja kun pistän ne siihen ni se alkaa jotain tehä mut lopettaa siihen ja tulee tyhjä sivu.
SIIS HÄH
2
332
Vastaukset
- M.I.K.
Mä oon itekki pelannu silkroadii ja
mä oon asentanu sen ja oon pelannu Vuoden ja sitte mä oon yrittäny kans vaihtaa PW ja
Sitte se kysyy E-mail adress, ID
JA kun ne laittaa siihen niin kyllä se lataa jotain ja sitte siinä näytöllä näkyy
Pass Word has changed.
Että sit sun koneella on joku vika (tai se tilttaa muuten vaan että kannattaisi sulkea
kaikki muut ohlejmat)- MegaComica
olen yrittänyt pelata kyseistä peliä mut koneen tehot ei riittäny tai jtn. mikä ei anna silkin käynnistyä, mut tää on sit vaa luulo/ehdotus et yrittäkää uudellee ja kattokaa teiän roskaposti- ja saapuneet-kansio,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784409
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164127BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1683082Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672407- 1432290
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome562149Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107- 522022
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561772