Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pauli

Uular

Istumme sohvaan uppoutuneina, Mä,Heta,Anna,Kimi ja Pauli. Anna ja Heta olivat käyneet vuokraamassa muutamia hyviä launtai leffoja katsottavaksi, myös jotain mitä pojatkin suostuisivat katsomaan.
Tunnelma on jo vähän lässähtänyt leffojen väsymyksen aihettamisen takia. Istun Paulin vieressä, Pauli on mun ikäiseni, vaaleahiuksinen ihan söpö poika. Olemme tunteneet noin kaksi vuotta, ja vuosien varrella ruvettu ihan ystäviksi. Pauli pitää kättä rennosti selkänojalla takani, leffa tylsistyttää minua, mutta esitän katsovani sitä todella kiinnostuneesti. Paulia elokuva ei tunnu kiinnostavan. Pauli alkaa hipelöimään hiuksiani, joka saa mut kylmille väreille. Huoneessa on hiljaista, luukuunottamatta televisiosta raikuvaa puheen sorinaa. "Hei tehtäiskö se vika pussi poppareita nyt?" Pauli kysyy. "Joo tee vaan." Anna sanoo ja kaivautuu syvemälle sohvaan.
"No tuuksä vaik Minna tekee niitä mun kanssa?" Pauli kysyy multa. "Uuu" Kimi sanoo väliin ärsyttävän imelällä äänellä. "joo voin tulla" Sanon ja menen Paulin kanssa keittiöön.
Varvistan ylettyäkseni popcorni pussiin ylähyllylle, kunnes minua pidempi Pauli tulee taakseni kiinni muhun ja ottaa pussin.
Pauli tuoksuu hyvälle.
"Täytyyhän sitä lyhyempiä auttaa" Pauli irvailee.
Popcornit paukkuvat mikrossa, kaivan kulhoa kaapista. Tunnen Paulin katseen selässäni.
Kun nousen Pauli tarraa muhun, ja suutelee.
Jähmetyn ihan hiljaiseksi.
"me voitais joskus nähdä, ihan kahdestaan" Pauli sanoo hymyillen. Menen sanattomaksi, ja suostun kun kykenen puhumaan.
Kun popparit olivat paukkuneet menimme takaisin olohuoneeseen.
Muut olivat silmät kiinni tv ruudussa.
Kun taas mun katseeni oli Paulissa ja sen suloisissa kasvoissa.
Mua alkoi haluttamaan käydä kiinni siihen, mutten voinut.
Hillitsin itseni ja keskityin elokuvaan.
Leffan jälkeen kaikki lähdettiin koteihimme, ja Pauli halusi saattaa mut.
Kun tulimme risteykseen josta käännyn kotipihalle, Pauli otti musta taas kiinni.
"Minna, sä oot nätti tyttö" Pauli sanoo.
"Kiitti" vastaan punastellen.
"Saaksmä antaa sulle iltahyvän?" Pauli kysyy.
"Iltahyvän?!" kysyn ihmetellen.
"Tai siis pussailla sua" Pauli sanoo.
"Öö okei?" vastaan ja olen aivan ihmeissäni Paulin käytöstä.
Kun vihdoin Pauli päästää musta irti ja lähtee menen kotiini hämmentyneenä.
Ovella äiti odottaa mua, ja sen katse on aika pelottava.

1

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkästi on Jo Paulia sydän patterit.
      Pauli Tölli,Pauli Nurmesniemi Nurmesniemi Pyhäjärvi Pyhäsalmi latvasen itsemurha tili,nyt se soittaa että en jaksa enää.
      Nivala Saunalahti
      Pauli nimi osallisuus Jukka nurkka
      Jukka Tikänmäki väkivalta osuus Pyhäjärvi aidat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe