Elikkäs, millä hahmoluokalla ja rodulla alottasin pelaamisen?
Mikä rotu ja hahmoluokka?
29
1383
Vastaukset
- wowin aloittaja
hmmm....enpäs tiedä.Mutta itse aloitan Tauren warriorilla.Kokeile vaikka undead magea.Se voisi olla hyvä,sillä itse meinasin aloittaa sillä mutta tulin toiseen päätökseen.
- drunkenman
Tää on ihan sun oma päätökses, kaikki classit on hyviä jossain. Tee vaikka, Tauren Hunter.
Ihan oma valintas. - koukuttaa
Ei kannata aloittaa lainkaan, jos haluat saavuttaa elämässäsi jotakin muuta kuin sinisiä tai violetteja pikseleitä ruudullesi.
- wöw
ite aloittaisin tauren durinillaa tai miten se nyt ikini kirjotetaan.. koska siinä voi hiilata ja se on muutenkin hyvä :)
- Kauheita trolleja
Trollaat varmaan, jos luulet, että "druid" kirjoitetaan durini. Sitä paitsi suomenkielinen nimi on druidi. Suora lainasana, toki. Jos et trollaa, ainoaksi vaihtoehdoksi jää, että olet vajaa alle 7-vuotias. :\
- Quinc.y
Orc & Warrior
warrut rulaa ^^, omasta mielestä parhaita- tällaisia vaihtoehtoja
orc warrior
human warrior
joku undead
tauren hunter
dwarf joku
nightelf joku ja onhan niitä mut tossa on lempirotuni
mut itehän päätät.
niinpä...warrut rulaa.(mulla ei ole omaa ukkoa mut oon nähnyt ku kaveri on pelannut joskus ja kokeillut itekin) - tardeja
tällaisia vaihtoehtoja kirjoitti:
orc warrior
human warrior
joku undead
tauren hunter
dwarf joku
nightelf joku ja onhan niitä mut tossa on lempirotuni
mut itehän päätät.
niinpä...warrut rulaa.(mulla ei ole omaa ukkoa mut oon nähnyt ku kaveri on pelannut joskus ja kokeillut itekin)täälläkin on.
- wowi
tardeja kirjoitti:
täälläkin on.
Mul on night elf hunter, huntterit ownaa
- Sniffe
Eka kannattaa miettii millasen hahmon haluaa.
Haluaako casterin, meleemättäjän tai healaajan...
Valitse eka class, ja sitte rotu, etit vaan rodun joka on paras siihen classiin (www.wow-europe.com) ja miellyttää eniten sun silmää.
Itellä:
Gnome warrior
Blood elf warlock
Draenei shaman - grargara
Itellä orc warlock, ja oon erittäin tyytyväinen. Paljon oon lukenu keskusteluja, joissa warlockin voimia ollaan kehuttu ja kateellisten puolesta haluttu vähentää..=)
Suosittelen! - en oo englannissa hy
nigth elft hunder
- OWNAAJA
kannattaa alottaa undead warlock killa helpoin levuttaa
- Faantaaaa :DD
Troll hunter o hyvä classi ja rotu :D itte oon pelannu sillä ja hauskaa on :D Siisti mounttiki niil ja muuteski hiano maa niil :DD
Tai sitte Troll druid :D ite sellasenki vetäny ja ne druidi elukkamuodot o hyvii tappelus :D - jepajep22
Tauren druid. Alotin monta vuotta sit . Lopetin viime heinäkuuss
- DwarfShaman78
Dwarf Shaman :D kaikkia muita oon kokeillu levuun 20 saakka ja pakko sanoa että Shamaani vie voiton. Ja Dwarfit on muuten vaan siistejä ;D
- N ELF-FERAL-DRUID
Kannattaa alottaa Druid:illa, koska se on helppo pelata ja kannattaa tehä Alliance jos ei tykkää synkistä alkupaikoista (esim. Night Elf Druid)
- humanpaladin
ite alotin wowia pelaamaan human paladinilla. suosittelen
- kASSU14
lol wow on paska peli tarvii jotai rotuja et selvii pelis pitää hommata jotai boonuksii et pärjää huoh ei kukaa ees osaa pelaa koko pelii ilma et saa jotai super kamoi
pelatkaa black opsii pennut vai ettekö oo päässyy ylä asteelle - sgfhsrhe
No sinä kassu et ainakaan oo yläasteelle päässyt viellä kun tommosta tekstiä tulee. ihan yhtä hyvin joku pitää balck opsia paskana.. Takas kasvamaan vaan tollaset pennut. jos ei muuten niin henkisesti ainakin!
- kASSU14
oon kyl ylä asteel en rupee todistaa sulle pentu kakara ku et kuitekaa uskois vai väitätkö et olisin jääny luokalle ku tulee koko aika hyvii numeroit ka oli viime todistukses 7.7
- MeeKotiis
Ei sun kannata edes yrittää todistaa kun heti näkee että oot ala-asteella pirpana, tai sit oot pahasti henkisesti jälkeen jäänyt. Tutti suuhun ja äidin helmoihin, sinä pirpana et tiedä hyvistä peleistä mitää kun oot erehtyny opsin ostaan. Kauan säästit viikkorahojas? XD
- Myötähäpeä
Hahaha:DDD ihmiset on mahtavia!
- Ite yläasteella
SÄ et kASSU14 osaa kuule ees kirjoittaa yläastetta oikein. Uutenkin oli työlästä lukea tota sun laukomaas ******.
- wardrusham
ite alotin human warrulla, tosi kiva pelaa.. tosin ehkä jos ekaa hahmoo teet, niin casterit vois olla helpompia - mage tai balance druidi, ele shaman...
- dkdkdkdkdk:D
kannattaa levelittää druidii tai priestii! :) sitte 55 levelillä KANNATTAA tehä dk kun se hyppää heti levelille 55 :) ^^ ite tein tässä eilis päivänä
- kannattais
Blood Elf Paladin :)
- Worgen3
Kannattaa alottaa Worgen Druidil, silloi Gilnean tarina on helppo
- JonneViihkilä
Terve minun nimeni on Jonne Viihkilä! Löysin hyvän sivuston siellä saatte helposti rahaa! Sinun ei tarvitse muutakun painaa linkkiä ja mennä sivustolle! Voit kiittää minua myöhemmin! :)
http://visitors2cash.com/ref.php?refId=131883
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103