www.soldiersmca.com
Uusi mp-kerho perustettu
10
3065
Vastaukset
- Mitä kuuluu varustukseen jo...
Dektarjevi on mulla mutta ei enää panoksia. Pääsenkö mukhan ?
- SMCA
On ihan vapaa-ajalla tapahtuvaa kerhotoimintaa
- Vapaa-ajalla vaan.
SMCA kirjoitti:
On ihan vapaa-ajalla tapahtuvaa kerhotoimintaa
Että mitä on päässyvaatimuksia josko otatte mukkaan meininkiin ? Olen res alik/viesti/maajoukot mutta olen ampunut mm sergeillä pussiin ja heti osuin. Käy mulle tosin asettajankin hommat !
- eieieieiii
Minkä helvetin takia pitää noille sivuille kylvää tuota flässipaskaa?
Luuletteko, että se on jotenkin hienoa? Pilaa turhaan ehkä hyvätkin sivut.
Kun ensimmäiset äänitehosteet alkoivat, niin suljin sivun saman tien.
Korjatkaa sivunne kunnollisiksi, niin siellä saattaa joku vieraillakkin.- ArcticEli
kans laitoin, onnittelut kerholle...
palveluksessa on kuitenkin paljn muitakin kuin sotilaita...
Saattaa olla hiljaista kun rajaatte noinkin tiukasti osanottajat ;)))
mut onnea...
- Commandercaptain
vaikuttaa asiallisilta mutta sivulook täysin asiatonta. Ei varmasti niitä myönteistä mainetta!!!
- päivää
mitä meininkiä. Enpä kyllä henk. koht. pitäisi tuollaista kuvaa selässäni vaikka vähän maksettaisiinkin. Ko. logo EHKÄ ok jos painettu yläastejannun paidan selkään, mutta aikuisen miehen/naisen takkiin niin ei voi muuta kuin hymyillä...mutta hyvät jatkot kuitenkin
- mää2
Onko teillä kenraali päällikönä?? Ja arvoasteikko sama kun intissä?? Ei helvata...:)
- mopoukkeli
Kerhojahan on kyllä muillakin ammattiryhmillä. Nyt äkkiä tulee mieleen hätäkeskuslaitos ja poliisit. Papit taitaa ajella gospel mc:n liiveissä. Muistelisin, että jokunen vuosi sitten törmäsin tyyppiin, joka laitteli pystyyn harrastekerhoa ja oli töissä paperitehtaassa. Kuitenkin onhan noita, eikä siinä nyt mitää kamalaa ole. Kaikille taitaa vieläpä löytyä omanlaisia kerhoja. Ei muutakun mukaan vaan!
- Jape42
mopoukkeli kirjoitti:
Kerhojahan on kyllä muillakin ammattiryhmillä. Nyt äkkiä tulee mieleen hätäkeskuslaitos ja poliisit. Papit taitaa ajella gospel mc:n liiveissä. Muistelisin, että jokunen vuosi sitten törmäsin tyyppiin, joka laitteli pystyyn harrastekerhoa ja oli töissä paperitehtaassa. Kuitenkin onhan noita, eikä siinä nyt mitää kamalaa ole. Kaikille taitaa vieläpä löytyä omanlaisia kerhoja. Ei muutakun mukaan vaan!
Teillä. Ei kun onnea kerholle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934