HIMOKSESSA loukkaantui

Lautapoika

Vakavasti nuori poika. Turvattomasta hypyristä pää edellä maahan

6

1003

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli myös lehdissä

Ikävä alku hiihtolomalle. Toivottavasti selviää. Mahtoiko olla kypärä päässä, toivottavasti, mutta sekään ei suojaa selkärangan vammoilta.

• Julle_

Ja taas Himoksella....

Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään.

• jokuvaan1001
        Julle_ kirjoitti:

Ja taas Himoksella....

Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään.

Lauantaina (17.2) Loukkaantui/sai sairaskohtauksen?? joku Lautailija Keskellä Ravintoloiden vastapäätä olevaa mustaa rinnettä....mitenhän mahtoi käydä?

• Walrus79

Poika tuli tajuihinsa eikä päästä löytynyt mitään sisäisiä vammoja, pahemmanpuoleinen aivotärähdys vaan onneksi. Hyppyri sinänsä ei kyllä ole mikään vaarallinen koska se on vain noin metrin korkea ja 2-3metriä pitkä boksi, poika oli vaan vetäny siitä pitkäks ja kaatunut alastulon jälkeen.

• Nimetön

ei ole keskuksen vika jos joku loukkaantuu hyppyrissä. pitää muistaa että hyppyreihin tarvii tutustua ennen hyppimistä ja miettiä hyppyri vs. omat taidot. mut onnettomuuksia sattuu ikävä kyllä joskus kaikesta huolimatta

• äijaaija

No vittuako laskee hyppyriin jos ei oo sukset tai lauta hallussa.

Kenen vika se on jos tieten tahtoen ajaa pikku fiiulla vastaantulevan 60-tonnisen rekan keulaan silleen että rekan nopeus on 80 km/h ja fuuin 70 km/h....

No anteeksi vuodatus mutta ei siitä kyllä rinnettä tai rinnemestaa voi syyttää.

Pääasia että ei pahasti loukkaantunut mutta tolkku pitää olla mukana kaikilla, ikän kattomatta. Omat penskat on kasvatettu ja niitten touhuista vastaan minä. Pelottaa yleisestikin kattella kun porukka kohlaa rinteissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7029
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5926
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      46
      4659
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2872
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe