Vakavasti nuori poika. Turvattomasta hypyristä pää edellä maahan
HIMOKSESSA loukkaantui
6
998
Vastaukset
- oli myös lehdissä
Ikävä alku hiihtolomalle. Toivottavasti selviää. Mahtoiko olla kypärä päässä, toivottavasti, mutta sekään ei suojaa selkärangan vammoilta.
- Julle_
Ja taas Himoksella....
Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään. - jokuvaan1001
Julle_ kirjoitti:
Ja taas Himoksella....
Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään.Lauantaina (17.2) Loukkaantui/sai sairaskohtauksen?? joku Lautailija Keskellä Ravintoloiden vastapäätä olevaa mustaa rinnettä....mitenhän mahtoi käydä?
- Walrus79
Poika tuli tajuihinsa eikä päästä löytynyt mitään sisäisiä vammoja, pahemmanpuoleinen aivotärähdys vaan onneksi. Hyppyri sinänsä ei kyllä ole mikään vaarallinen koska se on vain noin metrin korkea ja 2-3metriä pitkä boksi, poika oli vaan vetäny siitä pitkäks ja kaatunut alastulon jälkeen.
- Nimetön
ei ole keskuksen vika jos joku loukkaantuu hyppyrissä. pitää muistaa että hyppyreihin tarvii tutustua ennen hyppimistä ja miettiä hyppyri vs. omat taidot. mut onnettomuuksia sattuu ikävä kyllä joskus kaikesta huolimatta
- äijaaija
No vittuako laskee hyppyriin jos ei oo sukset tai lauta hallussa.
Kenen vika se on jos tieten tahtoen ajaa pikku fiiulla vastaantulevan 60-tonnisen rekan keulaan silleen että rekan nopeus on 80 km/h ja fuuin 70 km/h....
No anteeksi vuodatus mutta ei siitä kyllä rinnettä tai rinnemestaa voi syyttää.
Pääasia että ei pahasti loukkaantunut mutta tolkku pitää olla mukana kaikilla, ikän kattomatta. Omat penskat on kasvatettu ja niitten touhuista vastaan minä. Pelottaa yleisestikin kattella kun porukka kohlaa rinteissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808