HIMOKSESSA loukkaantui

Lautapoika

Vakavasti nuori poika. Turvattomasta hypyristä pää edellä maahan

6

998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli myös lehdissä

Ikävä alku hiihtolomalle. Toivottavasti selviää. Mahtoiko olla kypärä päässä, toivottavasti, mutta sekään ei suojaa selkärangan vammoilta.

• Julle_

Ja taas Himoksella....

Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään.

• jokuvaan1001
        Julle_ kirjoitti:

Ja taas Himoksella....

Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään.

Lauantaina (17.2) Loukkaantui/sai sairaskohtauksen?? joku Lautailija Keskellä Ravintoloiden vastapäätä olevaa mustaa rinnettä....mitenhän mahtoi käydä?

• Walrus79

Poika tuli tajuihinsa eikä päästä löytynyt mitään sisäisiä vammoja, pahemmanpuoleinen aivotärähdys vaan onneksi. Hyppyri sinänsä ei kyllä ole mikään vaarallinen koska se on vain noin metrin korkea ja 2-3metriä pitkä boksi, poika oli vaan vetäny siitä pitkäks ja kaatunut alastulon jälkeen.

• Nimetön

ei ole keskuksen vika jos joku loukkaantuu hyppyrissä. pitää muistaa että hyppyreihin tarvii tutustua ennen hyppimistä ja miettiä hyppyri vs. omat taidot. mut onnettomuuksia sattuu ikävä kyllä joskus kaikesta huolimatta

• äijaaija

No vittuako laskee hyppyriin jos ei oo sukset tai lauta hallussa.

Kenen vika se on jos tieten tahtoen ajaa pikku fiiulla vastaantulevan 60-tonnisen rekan keulaan silleen että rekan nopeus on 80 km/h ja fuuin 70 km/h....

No anteeksi vuodatus mutta ei siitä kyllä rinnettä tai rinnemestaa voi syyttää.

Pääasia että ei pahasti loukkaantunut mutta tolkku pitää olla mukana kaikilla, ikän kattomatta. Omat penskat on kasvatettu ja niitten touhuista vastaan minä. Pelottaa yleisestikin kattella kun porukka kohlaa rinteissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe