Jätinki jo tuonne oulu palstalle viestin, mutta kun nyt tänne itseni löysin niin kysästäämpä täältäkin hyviä pilkkipaikkoja oulusta ja oulun seutuvilta?? joskos vaikka tärppäis :) Kireitä siimoja!
Pilkkipaikat hakusessa :(
Pilkkimistä uudelleen herät...
2
3408
Vastaukset
taskisenranta,oritkari,hailuodon ojakylänlahti.
- kätkäläinen-1
meillä on ollut jo useamman vuoden perinne mennä kevätjäille oulunjärvelle, se on ollut takuu paikka isoille ahvenille, ja siellä on pilkitty karhusaaren manamansalon puoleisella rannalla.isoja ahvenia tulee aina ja joskus todella paljonkin, jopa yli 15,kg päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013