Open kyydissä III

2CXY

Henrikin kalu venytti pimppini äärimmilleen upotessaan aivan perukoille asti. Henrik todella tiesi mitä hän teki, sillä vaikka hänen täytyi arvata kokemukseni vähäisyys näissä asioissa esimerkiksi itseensä verrattuna, hän aisti minusta halun ottaa vastaan kaiken mitä hänellä oli tarjottavana. Ja halua minulla todentotta oli. Vaikka Henrikin valtava elin sattui hieman kokonsa vuoksi, kipu oli kuitenkin ihanaa. Tunsin itseni oikeastaan vasta nyt suorastaan naiseksi, kun ensimmäistä kertaa sain kunnon kyytiä kokeneelta mieheltä enkä miltään pelkästään omaa tyydytystään ajattelevalta pojanklopilta. Henrik ei myöskään aloittanut heti hirveetä nopeaa paukutusta, vaan liikutti kaluaan minussa hitaasti edestaas pyörittäen samalla lantiotaan pienellä liikkeellä. Henrikin vahvat kädet tarttuivat pakaroihini, ja hän alkoi puristella niitä hellästi pannessaan minua takaapäin. Näin myös hänen peukalonsa asettuivat peppureikäni molemmin puolin. Huolimatta ihanasta fiiliksestä alapäässäni minulla kävi hetken häpeäntunne, kun tunsi Henrikin peukalon alkavan hieroa pimpasta valuneen nesteen kostuttamaa peppuani, ja vähitellen alkavan painua suoleeni. Työnnettyään sen sisälle arviolta ensimmäistä niveltä myöten, hän alkoi nytkytellä sitä panoliikkeensä tahdissa. Aiemmin peffaan liittyvät asiat olivat melkeinpä oksettaneet minua, mutta Henrikin taitavat kädet osoittivat minulle nopeasti että nautintoa voi tulla muutakin kautta kuin pimpan.

Minä yritin parhaani mukaan huomioida Neaa nuolemalla häntä halukkaasti. Se oli kuitenkin hyvin vaikeaa koska Henrikin sisään ja ulos liukuva kalu sai maailman mustenemaan silmissäni tuon tuosta. Kun välillä katsoin Neaa hänen häpykumpunsa ja pimppikarvojensa ylitse, näin hän silmiensä sulkeutuneen ja päänsä kääntyneen sivulle. Hänen selkänsä oli taipunut kaarelle nautinnosta, ja hänen kätensä painoivat päätäni kokoajan lujasti vasten litimärkää pimppaa. Ajankulu hämärtyi, mutta hyvin pian nousin ihanan orgasmin kukkuloille Henrikin mulkun välityksellä. Silmissäni näkyi tähtiä, ja laukesin openi nainnista huutaen suu kaverini pimppiä vasten. Henrik sanoi hymyillen että nyt vaihdetaan asentoa, ja annetaan tytöille jotakin erikoista.

Henrik veti molonsa pois minusta. Avonaiseksi jäänyt vastaanottavainen pimppani vetäisi sisälleen ilmaa, ja se ei tuntunut oikein kivalle. Työnsin lihaksillani ilman pois aiheuttaen aivan pierulle kuulostavan äänen. Henrik nauroi hyväntahtoisesti ja sanoi että uutta täytettä on pian tulossa. Hän käänsi minut selälleen Nean viereen, ja kurotti ottamaan jotakin pienestä jalopuisesta kaapista sängyn yläpuolella. Ulos tuli pitkänomainen kankainen pussi, josta Henrik vetäisi esille paksun ihonvärisen hieromasauvan, ja pullollisen liukuvoidetta. Hän asetti sauvan häpyhuulilleni, josta minä halukkaasti työnsin sen heti sisään. Henrik siirtyi jalat levällään makaavan Nean eteen, ja vetäisi kortsun pois kalunsa päältä. Hän laittoi hieman voidetta etusormeensa, ja alkoi pyöritellä sen kärkeä Nean peppureiän päällä. Nea otti vaistomaisesti kiinni polvitaipeistaan, ja antoi itsensä täysin Henrikin hallintaan. Hän alkoikin työntää sormeaan syvemmälle Neaan minun seuratessani lumoutuneena vierestä ja tyydyttäessä itseäni Henrikin antamalla sauvalla. Pian olikin Henrikin sormi juurta myöten Nean pyllyssä. Hän liikutti sormeaan hitaasti edestaas lisäten aina välillä sormenvarteen voidetta ja valmistaen näin häntä elämänsä ensimmäiseen anaaliyhdyntään. Nea hieroi pimppiään Henrikin pumpatessa sormeaan hänen peffassaan, ja huomasin myös Henrikin runkkaavan kaluaan tuijottaen samalla hievahtamatta Nean alapäähän.

Henrik veti jonkin ajan päästä sormensa Neasta ja otti esille kortsupaketin, rullasi kumin paikoilleen, ja puristi sen päälle hieman liukuvoidetta. Hän liikutti vielä kättään kuminpäällä muutaman vedon levittääkseen voidetta joka puolelle, ja siirsi sitten terskansa pään Nean peräaukolle. Hän kuiskasi vielä Nealle kehotuksen ottaa rennosti eikä jännittää, ja alkoi sitten äärimmäisen hitaasti painaa valtikkaansa frendini suoleen.

Kohotin itseni puoli-istuvaan asentoon jotta näin mitä alakerrassa tapahtuu. Henrikin terska läpäisi hiljalleen Nean sulkijalihaksen paineen, ja vähitellen sekä varovasti opemme painoi kaluaan hänen peppuunsa. Nea näytti hieman jännittyneeltä, ja mahdollisesti tunsi hieman kipuakin, olihan Henrikin mela kooltaan suuri, kuten mainittu. Kumarruin Nean puoleen ja suutelin häntä hellästi saadakseni hänet rentoutumaan. Pyöritellessämme kieliämme yhdessä, tunsin Nean hengityksen kiihtyvän, ja aavistin pienen kivun kääntyvän pikkuhiljaa nautinnon puolelle. Henrik siirsi kätensä Nean polvitaipeiden kohdalle, ja nousi käsiensä varaan hänen yläpuolelleen. Näin että Nean peppu oli antanut periksi kalulle, sillä nyt Henrik pystyi pumppaamaan Neaa pyllyyn melkein koko kalunsa pituudelta ilman että hänestä tuntui pahalle. Juomutettu kondomi Henrikin kalun päällä liikkui liukkaasti edestakaisin Nean pepussa pallien läpsyessä vasten pakaroita.

Henrik veti välillä mulkkunsa pois Neasta, ja lantiosta nostaen auttoi hänet kontilleen eteensä. Nean peppu imaisi välillä ilmaa, ja kontilleen asettuessaan hän ei voinut estää sen purkautumista kuuluvana pieruna. Tilanne nauratti meitä välillä, mutta jatkoimme kuitenkin sessiotamme. Minä asetuin Nean alle niin, että naamani tuli hänen pimppansa alapuolelle. Otin Henrikin antaman sauvan viereltäni sängystä, ja samalla kun Henrik nousi puoliksi seisomaan Nean taakse ja alkoi upottamaan kaluaan hänen sykkivään aukkoonsa, aloin työnnellä sauvaa edestakaisin hänen litimärässä vitussaan. Nea puolestaan upotti naamansa alapäähäni alkaen nuolemaan sitä kiivaasti. Hän paikallisti kovana napottavan klitorikseni, ja pyöritteli kieltään sen päällä saaden minut melkein hulluksi nautinnosta.

Henrik tuntui nyt painavan Neaa armoa antamatta. Nea huusi nautinnosta, eikä välillä varmaan edes tajunnut nuolemisensa muuttuvan melkein puremiseksi ja raatelemiseksi. ”Pa-ne-mi-nu-a Hen-rik pa-ne”, olivat suunnilleen ainoat sanat, jotka kuulin hänen soperruksestaan, jota Henrikin raivoisat työnnöt tahdittivat. Hänen peppunsa oli auennut nyt täydeksi nautinnon lähteeksi ihanalle opettajallemme, joka antoi tulla nyt koko sillä paineella, joka hänelle oli vuoden aikana ilmeisesti kertynyt meitä katsellessaan ja salaa himoitessaan. Näin aitiopaikalta kuinka Henrikin kalu upposi joka työnnöllä koko pituudeltaan Nean neitseelliseen peppuun. Pumpatessani sauvaa Neassa tunsin hänen saavan orgasmin hänen pimppansa supistelusta päätellen. Nea huusi suoraa huutoa pilluani vasten, rauhoittuen kohta pelkästään huohottamaan ja jatkamaan nuolemistani. Henrikin äännähtelystä päätellen ei hänelläkään ollut täysi purkautuminen kovin kaukana.

Henrik nousi Nean selästä takaisin polvilleen hänen taaksensa, ja veti vielä muutaman nautinnollisen työnnön hänen sisäänsä. Sitten hän veti kalunsa ulos, otti kondomin pois ja runkkasi hiljalleen valtaisaa elintään. Sitten hän sanoi minulle hellällä äänellä: ”Kulta pieni, ime mua”. No eihän minua tarvinnut kahdesti käskeä. Otin kalun suuhun ja otin parhaani mukaan vastaan Henrikin kiimaiset työnnöt. Aivan muutaman työnnön jälkeen Henrik varoitti minua olevansa tulossa aivan pian, ja herrasmiehenä hän antoi minun tehdä valinnan suihinotosta. Päätin kuitenkin empimättä ottaa vastaan Henrikin jalon elämännesteen, jota hänen kalunsa alkoi suihkuttaa suuhuni. Sitä tuli kuitenkin aivan liian paljon suhteessa kykyyni niellä, joten osa spermasta valui suupielistäni kohti korviani ja hiuksiani. Kuitenkin suurimman osan sain kiitollisena nieltyä, vaikka tiukkaa se tekikin. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun otin suihin, mutta ehdottomasti mieleisin. Kun Henrik oli saanut lastinsa ammuttua, jatkoin vielä viimeisten tippojen nuolemista kalun kärjestä apunani Nea joka halusi myös oman osansa. Henrikin silmät melkein pyörivät hänen päässään nautinnosta ja helpotuksesta, ja hän hengitti syvään ja hitaasti kuin siemenensä naaraalle vasta antanut urosleijona.

Nousimme kaikki sängystä, ja Henrik antoi meille pyyhkeet pienestä kaapista. Menimme lammen rantaan pesulle ja yöuinnille alastomina kuin vastasyntyneet. Pesimme toisiamme suihkugeelillä, ja pärskimme rantavedessä. Sen jälkeen rentoutuneina vetäydyimme Henrikin autoon, jossa hän otti petivaatteet esille, ja sulki meidät kainaloihinsa. Unta ei tarvinnut kauan odottaa, ja nukuimme erittäin sikeästi maailman ihanimman miehen syleilyssä. Heräsimme aamulla suunnilleen kymmenen aikaan, minä ja Nea tietysti pienessä kankkusessa. Appelsiinimehuaamiaisen jälkeen Henrik kyyditsi meidät huomiota herättämättä keskustaan, josta vähin äänin kävelimme koteihimme. Emme enää sinä kesänä pitäneet Henrikin kanssa yhteyksiä, mutta nyt talven aikaan olemme tunneilla ja koulun käytävillä vaihtaneet vaivihkaa kuumia katseita. Aivan pelkkien katseiden tasolle eivät ole kohtaamisemme aina sittenkään jääneet, mutta ei niistä sen enempää, nehän olisivatkin jo aivan toinen tarina…

6

5451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oujee

      Pitää käräyttää se Henrik, vittu mikä pedofiili. Lopeta sieki lapsipieni tommosten tarinoiden kertominen, näet vielä painajaisia =D

    • Jaska jokunen

      kirjottaisit vaan noista kokemuksista henrikin kanssa

    • saatana

      sairasta! ei varmaan ole totta tollanen, muuten sais henrikki turpaan!!!

    • Nanna

      Mä pidin kyllä sun tarinoista tosi paljon, varsinkin tästä kolmososasta. Lisää vaan!!!

    • MIE

      siis uskomattoman hyvä..

    • lukija

      aivan loistavaa kerrontaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe