Mitä vittua kaikki jankuttavat että pitäisi mennä töihin, pitäisi etsiä töitä? Miksi sitä ei saisi rauhassa sluibata muiden rahoilla? Olinhan mä tossa melkein 5 kk töissä, mutta tietäähän sen millaista työtä ilman ammatillista koulutusta voi saada, pelkkää ikävää paskahommaa ja orjatyötä ,jossa on typerät pomot. Jopa opettajakin saa pari kolme kertaa yhtä suurta palkkaa kuin paskatyöntekijä. Miksi vitussa kukaan vapaaehtoisesti tekisi ihan surkealla palkalla työtä, joka on todella rankkaa verrattuna esmes opettjan työhön? Pyörittäkseen tätä maata? Niinkö? ollakseen moraalinen selkäranka? Mitä maa on tehnyt pyörittäjän hyväksi? Miksi pitäisi uskoa suomalaisten saappaiden työntekoa tuputtavaan ideologiaan?
Vastaukset 4
- vonna
että tää maa pyörii, ees jotenki tasapainossa. Emmäkään jaksais. Pakko ees yrittä olla niinku muutkin.
- Pomon pikku orja
Kouluttaudu sitten opettajaks jos se on sun mielestä niin helppo duuni... Saattaa moni opettaja vaan olla toista mieltä.
Ite oon tehnyt paskaduunia paskapalkalla koulun jälkeen pari vuotta. Oma on valintani, tyhmyyttäni saan kiittää.
Pummina eläminen on sitten sun valinta? Onnea vaan valitsemallesi tielle... - erias
jos työnteko ei nappaa niin turha valittaa!
- minä_vaan!
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520