Tulee pitkä selostus taas. Mietiskelin tässä että kuinkahan nopeasti tuo hedelmöittynyt munasolu voi kiinnittyä kohtuun? Meneekö siinä aina se 5-6 päivää vai voiko mennä vaan pari pv? Mulla tais olla ovis pe-la koska tikku näytti hyviä viivoja la-aamuna. Ja eilen illalla alkoi lievät kivut alavatsalla ja tänä aamuna ne on niin kovia että jouduin ottaa särkylääkettä. Ihan ku rajuja menkkakipuja, ihan kuten ennen ekaa raskautta mutta toisaalta ihan kuten km:n jälkeen kaikki menkka-, ovis- ym.kivut. Menkkojen alkamispäivästä ei oo mitään tietoa enkä oo ihan varma tuosta oviksestakaan.. Aikaisintaan menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina mutta jos ovis oli pe-la niin sit menkkojen pitäis alkaa vasta ens viikolla. Joten mietin vaan että olisko mitenkään mahdollista että nää kivut liittyis munasolun kiinnittymiseen? Kohtuni on km:n takia kovia kokenut ja reagoi kaikkiin pieniin kipuihin voimakkaammin kuin ennen, oviskivut ja menkkakivut on olleet ennenkokemattomia sen jälkeen. Ja nyt tämä outo kipuilu keskellä kiertoa kun oviskin on jo takanapäin. Hmh, outoa. Ja jännää. :D Onko muilla ollut vastaavaa? Ja onko kokemusta tuosta munasolun kiinnittymisajasta ja tuntemuksista?
Kuinka nopeesti kiinnittyy?
15
16739
Vastaukset
- Tööttööt
huipun ja mun mielestä se näyttää sen 12-36 (vai olikohan 24) tuntia ennen, kun munasolu irtoaa.
Eli sulla vois nyt olla se ovis sitten. Nuo kivut oviksesta johtuvaa.
Eli, kun tuo testi näyttää plussaa. Silloin ei ole ovis vaan se on vasta tulossa ihan lähiaikoina.- Bumble-B eipääsekirjautuun
Ovis oli mennyt koska sen jälkeen tehnyt 2 ovistestiä eri päivinä ja negoja ovat olleet, ihan haaleita. Eli ovis oli ajalla pe-la, jos sitä edes oli. :)
- Tööttööt
Bumble-B eipääsekirjautuun kirjoitti:
Ovis oli mennyt koska sen jälkeen tehnyt 2 ovistestiä eri päivinä ja negoja ovat olleet, ihan haaleita. Eli ovis oli ajalla pe-la, jos sitä edes oli. :)
on vasta noin 2 vrk sen ovistesti plussan jälkeen.
Sehän siis näyttää sen milloin olisi se parin päivän mahdollisuus tulla raskaaksi.
Se testi, jos näyttäisi plussaa vasta, kun ovis on, niin voisi olla liian myöhäistä.;-)
Eli kyllä mä veikkaan vahvasti, että oviskipuja sulla oli.
Ja en tiedä miten ihan oviksen aikaan just toi testi käyttäytyy, mutta ainakin ohjeessa lukee, että se näyttää lh huipun niin ja niin monta tuntia ennen, kun ovis tapahtuu, niin olettaisin, että oviksen aikaan ei välttämättä olisi enää yhtä tumma se viiva.
Enpäs tiiä sitten. - Bumble-B eivoikirjautua
Tööttööt kirjoitti:
on vasta noin 2 vrk sen ovistesti plussan jälkeen.
Sehän siis näyttää sen milloin olisi se parin päivän mahdollisuus tulla raskaaksi.
Se testi, jos näyttäisi plussaa vasta, kun ovis on, niin voisi olla liian myöhäistä.;-)
Eli kyllä mä veikkaan vahvasti, että oviskipuja sulla oli.
Ja en tiedä miten ihan oviksen aikaan just toi testi käyttäytyy, mutta ainakin ohjeessa lukee, että se näyttää lh huipun niin ja niin monta tuntia ennen, kun ovis tapahtuu, niin olettaisin, että oviksen aikaan ei välttämättä olisi enää yhtä tumma se viiva.
Enpäs tiiä sitten.Joo, niinhän se muuten onkin että siitä testistä voi kulua pari vuorokautta ovikseen. Mut eiks niiden testien siinä välillä olis myös pitäny näyttää sit vahvoja viivoja? Siis lauantain ja maanantain välillä? Mutkun ne näytti negaa? Ja kivut oli jo pe-la? Voi video miks pitää olla kroppa niin sekasin ettei tiedä onko ovis vai menkat vai kuolema tulossa??? *menee hermo*
- Skeptinen
Lääkäri kertoi minulle perjantaina, että ovis on tulollaan. Lauantai-iltana oli samanlaisia kipuja kuin sinullakin. Ajattelisin, että olivat munasolun irtoamiseen liittyviä. Minullakin on keskenmeno takana, enkä ennen keskenmenoa ollut tuntenut ovista mitenkään. Olet varmasti oikeassa siinä, että keskenmeno herkistää kaikki tuntemukset kohdun alueella.
Ovistesti tosiaan näyttää etu-ajassa tulollaan olevan irtoamisen. Katso vaikka käyttöohjeesta, jos et minua tai edellistä kirjoittajaa usko.- Bumble-B ei kirjautunut
..testi näytti jo sunnuntaina haalentunutta ja maanantaina täyttä negaa? Ja kivut alkoi vasta ma-iltana lievinä ja tänään voimakkaina ja tuntuvat keskellä alavatsaa ja selässä.
Eli siis, torstaina tein negan ovistestin, perjantaina en testannut muistaakseni. Pe-iltana alavatsan oikealta puolelta vihlaisi rajusti ja hetkellisesti. La-aamuna tein ovistestin joka näytti melkein yhtä vahvoja viivoja, testiviiva oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva, ihan vain asteen verran vaaleampi siis, mutta todella vahva viiva kuitenkin. Sunnuntaina viiva oli jo haalistunut ja ma sitä ei tullut oikeastaan ollenkaan. Eli tuon mukaan oviksen ei kyllä enää nyt pitäisi tulla.. - Bumble-B mikseivoikirjautua??
Bumble-B ei kirjautunut kirjoitti:
..testi näytti jo sunnuntaina haalentunutta ja maanantaina täyttä negaa? Ja kivut alkoi vasta ma-iltana lievinä ja tänään voimakkaina ja tuntuvat keskellä alavatsaa ja selässä.
Eli siis, torstaina tein negan ovistestin, perjantaina en testannut muistaakseni. Pe-iltana alavatsan oikealta puolelta vihlaisi rajusti ja hetkellisesti. La-aamuna tein ovistestin joka näytti melkein yhtä vahvoja viivoja, testiviiva oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva, ihan vain asteen verran vaaleampi siis, mutta todella vahva viiva kuitenkin. Sunnuntaina viiva oli jo haalistunut ja ma sitä ei tullut oikeastaan ollenkaan. Eli tuon mukaan oviksen ei kyllä enää nyt pitäisi tulla..Hih eikun nyt mä sekoilen laskuissa. Siis joo tosiaan kuten tossa jo toinenkin sanoi, testin teostahan on vielä pari pv aikaa ennenku se ovis voi tulla. Mut onko se sitte niin että jos vaikka la näyttää kahta viivaa, ja ovis onkin vasta ma, niin siinä välillä tehdyt testit näyttää negaa?
- se jakeluun:)
Bumble-B mikseivoikirjautua?? kirjoitti:
Hih eikun nyt mä sekoilen laskuissa. Siis joo tosiaan kuten tossa jo toinenkin sanoi, testin teostahan on vielä pari pv aikaa ennenku se ovis voi tulla. Mut onko se sitte niin että jos vaikka la näyttää kahta viivaa, ja ovis onkin vasta ma, niin siinä välillä tehdyt testit näyttää negaa?
hymyilyttää niin, ne näyttää negaa sen la jälkeen, oviksen aikoihin
- Pumpelipeeeipääsekirjautuun
Bumble-B mikseivoikirjautua?? kirjoitti:
Hih eikun nyt mä sekoilen laskuissa. Siis joo tosiaan kuten tossa jo toinenkin sanoi, testin teostahan on vielä pari pv aikaa ennenku se ovis voi tulla. Mut onko se sitte niin että jos vaikka la näyttää kahta viivaa, ja ovis onkin vasta ma, niin siinä välillä tehdyt testit näyttää negaa?
..jos ovis onkin ollut vasta eilen illalla/tänä aamuna ja la ja su oltiin "silleen". :P Jotenki tuntuu mahdottomalta että ne pikku sintit jaksais sinnitellä sitä lupailtua viittä päivää hengissä siellä.. Täytyy vissiin ottaa varmistuskierros tänään sitten. :)
- Bumble-Beeeeee
se jakeluun:) kirjoitti:
ku viimeks jouduin noita testejä tein etten enää muista miten ne toimikaan. :D Tota en kyllä muistanu/tienny et jos testi näyttää plussaa yhtenä päivänä, ja sit menee pari pv ennenku se itse irtoaminen tapahtuu, nii et siinä välillä ne testit menis täysin negoiksi sit. No aina oppii jotain uutta.
Nyt mä kyllä jatkan töitä enkä enää mieti tätä mahan nippailua. :) - Bumble-B
se jakeluun:) kirjoitti:
Eikä mennytkään jakeluun kun tarkemmin aloin asiaa miettimään. Jankutan vielä vähän, älkää hermostuko. ;)
Valaiskaapas minua vielä vähäsen. Jos lauantaiaamuna ovistesti näyttää plussaa, ja ovis oliskin vasta tiistaiaamuna, niin ensinnäkin mietityttää se, että munarakkulan puhkeaminen ja solun irtoaminenhan vaatii sen lh-pitoisuuden korkean tason. Mutta jos taso on romahtanu lauantain jälkeen niin ettei testit enää näytä sitä, miten solu voi irrota ma-ti välisenä aikana jos hormonia ei enää ole? Mun käsittääkseni ovistestien pitäis näyttää plussaa siihen asti että munasolu on irronnut, vaan eilen mulla oli jo ihan haalea viiva, samoin sunnuntaina oli jo heikentynyt viiva.
Toiseksi munasolun pitäis irrota 24-36 tunnin kuluessa tai maksimissaan 48 tunnin kuluessa plussatestistä, mutta mun plussatestistä tuli tänä aamuna kuluneeksi jo 3 vrk.
No, eipä tässä nyt auta kuin odottaa ja katsoa tuottaako yritykset tulosta, onpahan vaan kiva näitä asioita miettiä. :) - Skeptinen
Bumble-B kirjoitti:
Eikä mennytkään jakeluun kun tarkemmin aloin asiaa miettimään. Jankutan vielä vähän, älkää hermostuko. ;)
Valaiskaapas minua vielä vähäsen. Jos lauantaiaamuna ovistesti näyttää plussaa, ja ovis oliskin vasta tiistaiaamuna, niin ensinnäkin mietityttää se, että munarakkulan puhkeaminen ja solun irtoaminenhan vaatii sen lh-pitoisuuden korkean tason. Mutta jos taso on romahtanu lauantain jälkeen niin ettei testit enää näytä sitä, miten solu voi irrota ma-ti välisenä aikana jos hormonia ei enää ole? Mun käsittääkseni ovistestien pitäis näyttää plussaa siihen asti että munasolu on irronnut, vaan eilen mulla oli jo ihan haalea viiva, samoin sunnuntaina oli jo heikentynyt viiva.
Toiseksi munasolun pitäis irrota 24-36 tunnin kuluessa tai maksimissaan 48 tunnin kuluessa plussatestistä, mutta mun plussatestistä tuli tänä aamuna kuluneeksi jo 3 vrk.
No, eipä tässä nyt auta kuin odottaa ja katsoa tuottaako yritykset tulosta, onpahan vaan kiva näitä asioita miettiä. :)Ainakin minun käyttämissä testeissä sanotaan ettei pidä enää testailla Lh-piikin havaitsemisen jälkeen. (Testit kalliita, haaskaat vain rahaa) Lh katoaa elimistöstä yksilöllisesti. Se äkillinen nousu riittää käynnistämään irtoamisen, ei siis se että pysyisi korkealla päiväkausia.
- Bumble-B
Skeptinen kirjoitti:
Ainakin minun käyttämissä testeissä sanotaan ettei pidä enää testailla Lh-piikin havaitsemisen jälkeen. (Testit kalliita, haaskaat vain rahaa) Lh katoaa elimistöstä yksilöllisesti. Se äkillinen nousu riittää käynnistämään irtoamisen, ei siis se että pysyisi korkealla päiväkausia.
Ku viivat ei ollu tasan yhtä tummat la-aamuna nii aattelin jos sunnuntaina ois sit tullu täysin yhtä tummat, mut olikin haalentunu jo... No eipä se pari päivää sinne tai tänne tässä kuumeilussa enää haittaa. :)
- Bumble-B
Pumpelipeeeipääsekirjautuun kirjoitti:
..jos ovis onkin ollut vasta eilen illalla/tänä aamuna ja la ja su oltiin "silleen". :P Jotenki tuntuu mahdottomalta että ne pikku sintit jaksais sinnitellä sitä lupailtua viittä päivää hengissä siellä.. Täytyy vissiin ottaa varmistuskierros tänään sitten. :)
Menihän se vaan kiukutteluksi eilen eikä tullut varmistuskierroksesta mitään. :( No, täytyy vaan toivoa että ne viikonloppuna istutetut vauvasiemenet olis ollu hengissä vielä ma-ti. Ja jos ei tärppää niin eipä sillekään mitään voi, toiveet ei ainakaan oo kovin korkealla nyt joten eipä tule pudottua kovin korkealta sit ku menkat alkaa.
Alavatsan nippailut kuitenkin jatkuu tänään..
- höpönpöppöä
oon näitä oviksia tikutellu nyt oikeesti kolmatta kuukautta ; / ..... ekassa kierrossa pillereiden lopetuksen jälkeen alusta pari viikkoa haaleaa viivaa ja sen jälkeen pari viik selvää plussaa,, eli testiviiva oli paljon vahvempi kun kontrolliviiva. nyt menossa jo kolmas kierto pillereiden jälkeen ja tällä hetkellä 7 päivää kuukautisten alkamisesta ja taas vahva plusss! nää ovistestit näyttää tosiaan ihan mitä sattuu että näiden mukaan mulla on on ollu näiden kolmen kierron aikana jo 10 ovulaatiota =D Voin sanoa että täyttä humpuukkia ovat ei näihin voi luottaa mitenkään kun kierto voi oikeesti vaihdella että ennemmin nautin seksistä sillon kun mieli tekee ja luonto hoitakoot tehtävänsä sitten kun sen aika aivan niikuin esikoisen kanssakin =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791