Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lamain + Bophut +Maenam ranta?

Samuista tietoa?

Lamain rantaa monessa paikkaa sanotaan rumemmaksi kuin Chawengin rantaa. Mikä Lamaissa sitten on rumaa? Onko se vesi sameaa siellä Lamailla?

Entä sitten Bophut tai Maenam?
Niilläkin samea vesi?
Onko Chaweng ainoa jossa kirkas vesi ja kaunis ranta?

2

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stubba

      Tultiin just Samuilta ja oltiin Maenamilla sekä Bophutilla. Ihan siistejä ja hyvä vetisiä rantoja molemmat! Tosin vesi ei ollut niin kirkas että olis kunnolla voinut esim. snorklailla toisin kuin Koh Taolla. Rannat oli kyllä siistissä kunnossa, ei roskia, ei koirien jätöksiä eikä mitään muutakaan. Luulen, että tiettyyn aikaan vuodesta vesi on niin matalalla ja sen vuoksi kaikki mereltä tulleet roskat ja p...kat on rannalla.

    • mar000

      Täytyy sanoa, että kyllä sen chawengin ranta paras on, ihan oikeesti kaunein. Mutta kyllä on Bophutin rantakin todella kaunis. Luonnossa paljon kauniimpi kuin kuvissa. Me majailtiin Bophutissa ja oltiin tyytyväisiä niin. Pari yötä vietettiin chawengilla ja eipä siellä muuta niin vetovoimaista sitten olekkaan kun se ranta...jos ajattelee missä asustaa.

      Asumisen kannalta Bophut parempi, koska ihmiset selvästi ystävällisempiä kuin chawengilla. Aina pääsee käymään muualla ja matka chawengilta Bophuttiin 10 minuuttia.

      Kun itse mietin kuumeisesti minne majottua niin mietin kans noita rantajuttuja. Jälkeenpäin ajatellen sen rooli ei ollut lainkaan se oleellisin asia... eri puolilla saarta voi olla todella erilainen tunnelma ja kannattaa valita kyllä just sen mukaan mitä hakee lomaltaan. Pariskunnat Bophuttiin ja Lamaille, jos ei kauheesti välitä bilettää. Sinkut ja bilettäjät Chawengille. Tää on vaan mun mielipide,mutta näin totesin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe