Kauas täältä

78228

Istun huoneessani hiljaisuudessa.
Yks vanha kello vaan tikittää seinällä.
Katsahdan puoli tyhjään viinapulloon pöydälläni, tuskin mutsi välittäisi vaikka sen näkiskin.
Mun elämä on niin syvältä, mietin taas.
Ja se ärsyttävä purkanjauhaja isäpuoli on vaa kirsikka kakun päälle. Faijakaan ei oo soitella nyt muutamaan viikkoon. Miksen mä muuttanu sinne? Miksen mä vaan jääny faijan luo. Nytki oisin sen kaa siel Ibizalla auringonpaistees, pois täält pimeestä paskaloska rännästä.
Alan miettimään tosissani äskeistä. Kyllähän se faija on paljon puhunut et joskus mun pitää tulla sinne käymää. Ulkoovi loksahtaa auki ja Mutsi miehensä kanssa tulee taloon.
"Joo ja illalla laitetaan sitte kynttilöitä ja kunnon romanttinen illallinen" Mutsi sälkättää.
Avaan huoneeni oven ja löntystän eteiseen.
"Huomenta kulta" Mutsi sanoo pirteällä äänellä.
"Äiti hei mulla ois yks ehdotus..." sanon.
"Voisiksä muuttaa Faijan luo muutamaks kuukaudeks?" ...

3

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan_

      jatka toki tarinaasi, lukisin miellelläni lisää ! ;)

    • 78228

      "Ai että mitä? Mitä sä nyt horiset Juuso?" Mutsi sanoo ja pudottaa ruokakassit eteisen matolle.
      "Noku mä en oo nähny sitä varmaa vuotee ja nää maisemat alkaa kyrsii" vastaan suoranaisesti.
      "Hei hyst nyt tommoset, sulla on koulut ja kaikkee. Unohda koko juttu ja mene pesulle" Mutsi vastaa ja korjaa muovikassista levinneet ruuat kassiin. Kävelen huoneeseeni ja lyön oven kiinni. Tää on niin just tätä oon jumittunu tänne kahden seinän väliin, ja kaikenlisäks yksin.
      Sisko muutti toiseen kaupunkiin koulujen takia ja mun frendit nyt on mitä on.
      Painan telkkarin päälle. Meikattu nainen selittää kuinka ihovoide on nuorentanut hänen ihonsa yli kymmenen vuotta nuoremmaksi. "Näkis vaa" toikaisen ääneen ja sammutan töllön.
      Makaan taas sängyllä tyhjän oloisena odottaaen jotain pelastusta.
      Kunnes mutsi koputtaa oveen ja tulee sisään.
      "Mä tossa mietin mitä sanoit, miten sä tommoseen juttuun päädyit? Eiks joku laivareissu riittäis?" Mutsi yrittää lohdutella.
      "AI laivareissu? Teijän kaa jonnekki viroo niikö?" vastaan. "Äläs nyt viitti. Etkö sä oo tyytyväinen meidän elämään sitte?" Mutsi vastaa.
      "Joo joo mut mul on ikävä isää." yritän vastata vähän lempeemmin. Mutsi hymähtää kävelee ovelle ja tokaisee "katsotaan".
      Väkisin naamalle vääntyy vähän iloisempi katse ja kaikki voiski ehkä onnistuu...

      • ....

        tulleeks jatkoo, kuulosti tosi hyvält...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe