Olemme joutuneet outoon hankaluuteen täällä Tokiossa.Minun puhelimeni (3G) lakkaa toimimasta joka ilta täällä n.klo.18.00 ja katkos kestää puoleen yöhön.Puhelimeen tulee vain teksti:Aikarajoitus.Mitä ihmettä se tarkoittaa?Juuri iltaisin minun pitäisi pitää yhteyttä tyttäreeni ja hänen kaveriinsa koska meillä on välillä jokaisella omat menonsa(heidän puhelimensa toimivat).Mitään saldorajoja tai muitakaan rajoitteita ei ole puhelimessani.Mitä tässä voisi tehdä että puhelin toimisi varmasti aina.Toivoisin tosi pikaista vastausta tähän jos joku sattuu tietämään.Kiitos jo etukäteen:).
Mayday!Mayday!
Pulassa Tokiossa
3
659
Vastaukset
- SolisaDna
...kun niillä on erilaiset roamingsopimukset suomalaisen kanssa.
- Pulassa Tokiossa
Kyllä,tänään saan uuden kortin ja lupausten mukaan sen pitäisi toimia ihan katkeamattomasti.Voimme jatkaa lomaamme täällä nyt ilman tätä huolta:)
- JR1
Pulassa Tokiossa kirjoitti:
Kyllä,tänään saan uuden kortin ja lupausten mukaan sen pitäisi toimia ihan katkeamattomasti.Voimme jatkaa lomaamme täällä nyt ilman tätä huolta:)
Operaattorin valinta automaatille!! Japanilaisella operaattorilla on halvemmat hinnat klo18 jälkeen ja nyt sinun puhelimen ja operattorin välinen kommunikointi ei pelaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892