vuolijoesta

kohta kuuluisa

olivat polliisit eilittäin käyneet katsastamassa moottorikelkoilla vuolijoen ssi tilanteen.vain kourallinen susia on ollut läpikulkumatkalla kuntamme läpi,metsästäjien kiihkoilu on siis ollut täysin turhaa.hyvä että polliisit alkaVAT KIINNOSTUA KUNNAN TEKEMISISTÄ NIIN SAADAAN PIKAPUOLIIN KAINUUSSA REHOTTAVA SALAMEHTUU KURIIN.otttakaa kantaa kainuumme muutkin riistamiehet!!!

3

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kainuulainen

On se ihme kun yhdet ja samat ihmiset näkee jatkuvasti nurkissaan susia ja itse olen asunut ja metsästänyt ja liikkunut luonnossa todella paljon enkä ole vielä nähnyt sutta vilaukseltakaan.

• se...

..mikään ihme ole jos et juuri sinä ole nähnyt niitä susia.
        Kuulemma haiset tosi pahalle.
        Eikä tämä juttu ole mikään urbaanilegenda vaan karu tosiasia.
        Ihan oikeata toisen tai kolmannen käden vai jalanko tietoa se olikin mutta näin on asia.:D

• ei lasketa

sitä matkaa jonka sinä kaupunkilaisjuntti kävelet rappukäytävästä autollesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3384
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      562
      2121
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      85
      2024
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1970
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1598
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1548
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1406
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1359
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1333
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      51
      1275
    Aihe