Miten muiden perheissä joissa on koliikkivauva, hyssytteleekö isä vuorotellen äidin kanssa öisin vauvaa vai annatteko miehenne nukkua koko yön, jos kerran käy töissä? Meillä olen yrittänyt yksin kanniskella vauvaa, mutta muutaman kerran on tullut mieskin herätettyä. Tuntuu, että vauva rauhoittuu edes hetkeksi välillä, kun pääsee toisen syliin.
Arvatkaa tuleeko silloin syyllinen olo, koska toisen täytyy kuitenkin herätä aamulla töihin.
Koliikki-itku
2
1280
Vastaukset
- suurimmaksi osaksi
joka tuntuu todella epäreilulta, yleensä siinä vaiheessa kun tuntuu että nyt riitti niin herätän isännän ja tuikkaan taaperon sinne ja lähden itse vaikka vessaan rauhoittumaan hetkeksi. meillä myös isäntä lähtee aamuisin seitsemään töihin
- Jade*
Ja erikseen hyssyteltiin, vaikka miehellä oli aikainen herätys.Enkä suotunut kantamaan siitä huonoa omaatuntoa, eikä tarvitse sinunkaan!Monesti vauva tuntui rauhoittuvan helpommin isän hyssyttelyyn kuin minun.Tuli mieleen että laitettiin vauva vatsalleen pehmeän sohvatyynyn päälle, mies sitten otti vauvan tyynyn päällä ja keikutti rauhallisesti edestakas ilmassa ja tämä osoittatui meillä tehokkaimmaksi rauhoittajaksi.Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446