Koliikki-itku

ja isät

Miten muiden perheissä joissa on koliikkivauva, hyssytteleekö isä vuorotellen äidin kanssa öisin vauvaa vai annatteko miehenne nukkua koko yön, jos kerran käy töissä? Meillä olen yrittänyt yksin kanniskella vauvaa, mutta muutaman kerran on tullut mieskin herätettyä. Tuntuu, että vauva rauhoittuu edes hetkeksi välillä, kun pääsee toisen syliin.

Arvatkaa tuleeko silloin syyllinen olo, koska toisen täytyy kuitenkin herätä aamulla töihin.

2

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurimmaksi osaksi

joka tuntuu todella epäreilulta, yleensä siinä vaiheessa kun tuntuu että nyt riitti niin herätän isännän ja tuikkaan taaperon sinne ja lähden itse vaikka vessaan rauhoittumaan hetkeksi. meillä myös isäntä lähtee aamuisin seitsemään töihin

• Jade*

Ja erikseen hyssyteltiin, vaikka miehellä oli aikainen herätys.Enkä suotunut kantamaan siitä huonoa omaatuntoa, eikä tarvitse sinunkaan!Monesti vauva tuntui rauhoittuvan helpommin isän hyssyttelyyn kuin minun.Tuli mieleen että laitettiin vauva vatsalleen pehmeän sohvatyynyn päälle, mies sitten otti vauvan tyynyn päällä ja keikutti rauhallisesti edestakas ilmassa ja tämä osoittatui meillä tehokkaimmaksi rauhoittajaksi.Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1273
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1228
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1142
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1119
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    8. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      521
    10. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    Aihe