Hän siirtää muotitalvisaapikkaiden valmistuksen suomeeen virosta, jossa työväkeä jäi suuri osa tulematta viimevuoden kesälomilta takaisin töihin.
Nyt Mantereen kenkätehdas saa tehdä ko. kengät, koska sieltä löytyi apu viime syksyn kenkämalliston valmistuksen virolaisten omatoimisen irtisanoutumisen vuoksi.
jk. Tässä joku viikko sitten taisi olla puhetta, vieläkö Palmrothin kenkiä valmistetaan ja myydään suomessa.
Italiassa valmistetaan heidän kenkiään isommassa mittakaavassa ja nyt noin viidesosa talvimalliston teosta siirtyy takaisin suomeen.
Hyvä Palmroth!
4
737
Vastaukset
- Meilu-reininki
Porsaan kotiin tuo sanonta. Suomesta lähdetään ns:mertaenemmäs kalaan ja saali on kehno. On hienoa että näinkin päin, ostan yleensä (kotimaisia)kenkiä, mutta vaikka kengässä lukee made in finland by:italy täytyy kengän olla 47-48 numeron, johtuu kait italialaisten lestimallista voi pr..le Aito kotimainen numero 44-45.
- korottaja
palkkataso nousta Suomen tasolle,ja suutarointi
taitaa olla niitä matalapalkka aloja.
Italiassa saa vain Afrikkalaisia suutarin hommin,
ja Venäjälle ei enää kelpaa,huonolaatuiset Kiinalai
set saappikkaat.
Hyvähän se näinpäin että paluumuuttoa on Suomeen - mies 57
Mantereen Kenkätehdas on Suomessa iso valmistaja, mutta laatu ei vastaa hintaa - ainakaan miesten Umberto-kengissä. Yllättäviä heikkouksia, saumat ratkeavat, pohjat eivät kestä pakkasta (-7ºC) tai irtoavat kärjestä/sivusta, pintanahka halkeilee, sellaisia kokemuksia on minulla monta.
Naiset ovat kai vaativampia, miten sietävät sen jos kengät eivät vastaa totuttua Palmroth-laatua? valmistusmaasta ei ole merkintöjä saappaissa eikä laatikossa, joten en tiedä missä omani on valmistettu. Pitää muistaa kysyä ensi kerralla liikkeessä käydessäni. Jostain syystä suomalainen mielikuva istuu sitkeässä vanhoissa kotimaisissa brandeissä, vaikka Marimekkoakin valmistetaan Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855