etsin paikkaa jossa aloittaa blogi. Mikä on mielestänne paras, helppokäyttöinen blogipavelu?
paras blogipalvelu?
17
8318
Vastaukset
- Bloggeri
- FoxBLGR
Itse käytin pitkän aikaa bloggeria. Hyvä ja helppo se on sekin.
Nyt käytän wordpressiä. Monipuolisempi kuin blogger
http://wordpress.com/- Blogger
Kiitos vihjeestä. Siirsin itsekin sivut sinne.
- Dubio
Hieno juttu. Voi käyttää pakkoruotsiakin, mutta ei suomeksi.
- in my opinion
http://www.livejournal.com/
paras ja selkein, saa myös suomeksi. - jasima
Mitä mielipiteitä Vuodatus.net palvelusta?
- Plokkaaja
http://mehukas.com/.
Ilmainen ja helpokäyttönen.- help!
Pystyykö tuolta poistamaan sitä blogitunnustansa? Olisin kiitollinen jos joku osaisi mahdollisesti neuvoa, sillä olen aivan hukassa tuon sekavan sivun kanssa!
- jaaso
help! kirjoitti:
Pystyykö tuolta poistamaan sitä blogitunnustansa? Olisin kiitollinen jos joku osaisi mahdollisesti neuvoa, sillä olen aivan hukassa tuon sekavan sivun kanssa!
http://vempaimia.net/opas-miten-perustan-oman-blogin-blogialustan-valinta/
Vertailtu eri palveuita ja kerrottu mikä sinulle paras.
- Lassi22
www.weebly.com
Se on ilmainen ja voit myös käyttää mainoksia. Monessa noissa ei ole mahdollista tienata mitään.- JuhaniKujala..
Ettei Lassi nyt mainostaisi omaa palveluun?
Bloggerissa ja wordpressissä voi molemmissa näyttää omia mainoksia..
- blogspottttttttttttt
minä' olen kännissä
- Juksu-neiti
Itekkin ajattelin tehdä blogin, Blogger olisi varmaan paras...
- 123kotisivu
123kotisivut!!!!!
Mullakin on siellä.
Tosi helppo n.3 vaihetta - hei!!!
missä olisi hyviä blogeja? Mut on pakko olla ilmanen!
- Mikkohan se
En ole eri blogeja tarkemmin tutkinut, mutta kun välillä joku painottaa tuota blogin ilmaisuutta niin uteliaisuuteni heräsi: mitkä tunnetuimmista blogipalveluista sitten ovat maksullisia? Ja mitä lisäpalveluita niissä sitten saa tuolla maksulla verrattuna ilmaisblogeihin?
- yoyonigger
blogger on paras. nyt jo kolmas blogi siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634