Eri näkösiä siskon kanssa..

-Mimpsu-

Onko kellään samaa ´´ongelmaa´´?? Ei se oikeastaan ongelma ole, mutta mulla jotenki vaivaa se, että olen niin paljon erinnäköinen vuotta vanhemman siskoni kanssa.. Onko normaalia??

7

2056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaan ei myönnä

on normaalia. ainoastaan identtisten kaksosten kuuluu näyttää samalta

• -Mimpsu-

Kiitti vastauksestas.. Helpotti kummasti.. :)

• Kodinkone

Ainoastaan identtiset kaksoset näyttävät täysin samalta, mutta usein sisaruksissa on muutenkin joitain samoja piirteitä. Ei tosin kaikissa.

Itse olen aivan eri näköinen kuin isosiskoni. Ei meitä sisaruksiksi tunnista. Monesti kaverit on kysyneet nähtyään mut ja siskon kaupungilla yhessä, että kuka se mun kaveri oikeen on, tarkoittaen siis siskoani. joskus on kyllä kommentoitu, että meillä ois samanlainen hymy, mutta muuten ollaan kuin yö ja päivä.

Eli ihan normaalia tuo erinäköisyys on, älä huoli.

• on mahdollista

että teillä on eri isä.

• alilaa

haloo!!! tuossa ei mielestäni mitään ongelmaa ole. ole iloinen että näyttätte erillaisilta miksi et haluaisi näyttää erillaiselta kuin siskosi??? kysympähä vaa... minäki olen siskoni kanssa TÄYSIN eri näköinen.

• -Mimpsu-

Kuten mä toss alus sanoin nii se vaan jotenki vaivaa.. Musta on nii ärsyttävää kuulla miten jokanen sanoo et oottepa te erinäkösiä!! Ja varsinki ku tuntuu et kaikki muut näyttää jotenki nii paljon omilta siskoiltaan paitsi mie..

• mie olisin ilonen jos en..

...näyttäis samalta sisarukseni kans... ku se sattuu olemaan mun 7 vuotta vanhempi veli... meitä ei sen kaa ees kovin helpolla erota kuvista jois ollaan saman ikäsiii... ja sitä mun veljee on luultu mun isäksi sen takii monesti... -.-'

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27