Heippa vaan kaikki vanhemmat! :)
Mulla on sellaista asiaa, että...olemme menossa naimisiin ja meistä olisi hauska ajatus laittaa hääkarkkeihin lausahduksia lasten suusta.
Eli pyytäisinkin nyt teitä ystävällisesti kysäisemään pikku palleroiltanne mm. seuraavia kysymyksiä:
"Mitä on avioliitto?"
"Mitä on rakastuminen?"
"Miksi ihmiset menee naimisiin?"
Tms. (keksikää myös vain itse kysymyksiä)
Netistäkin olen löytänyt aimo tukun lausahduksia lasten suusta liittyen rakkauteen, häihin ja parisuhteeseen, mutta olisi kiva kuulla uusia versioita! :))
Jos joitakin huvittavia letkautuksia kuulette, niin olismme ikionnellisia jos voisitte kirjoittaa ne meille tähän viestiin vastauksena. Liitättehän lausahduksen perään myös lapsen iän ja sukupuolen.
Kiitos paljon paljon paljon jo etukäteen kaikille vastanneille!!! :)))
Lukekaa tämä
9
4342
Vastaukset
- meidän 4 vee
Kysäisin tuossa huvikseni nuo sinun kysymykset 4 ja kaksi veeltä...kaksi vee vastasi jokaiseen että baabi (barbi, mitä lie taas ajattelemassa :D) Mutta 4 veen vastaukset:
Avioliitto - poliisilta pitää hakea
Rakastuminen - silloi mennää naimisiin
miksi menee - Johan mä sanoin..
Nämä oli pojan vastauksia :D - yksi jonka
kuulin serkun lapselta (5v.):
Naimisissa olo on sitä että pääsee samaan sänkyyn... - morsian*
Hehe, kiitoksia!!! :) Nuo oli hauskoja!! ;D Lisää vaan vastauksia tänne kaikilta ketkä lukee tämän viestin! :)
- mannanna
"Mitä on avioliitto?"
*** kokous, missä opitaan liikennesääntöjä.
"Mitä on rakastuminen?"
*** sellaista, että haluaa antaa suukon toiselle.
"Miksi ihmiset menee naimisiin?"
*** siksi että ne rakastuu
vastaajana tyttö 5-vuotta - vastaus..
Mitä on avioliitto?
Siinä saadaan perhe. Poika 5 v.
Tyttöjen paita. Tyttö 4 v.
Mitä on rakastuminen?
Se että mennään häihin. Poika 5v.
Ne halaa kovasti toisiaan. Tyttö 4v.
Miksi ihmiset menee naimisiin?
Siksi kun ne rakastuu. Poika 5v.
Kun ne rakastuu äitiin. Tyttö 4v. - mannanna
"Mitä on avioliitto?"
*** sitä, että jotkut ihmiset haluaa tulla kuninkaiksi.
"Mitä on rakastuminen?"
*** että haluaa halia.
"Miksi ihmiset menee naimisiin?"
*** jos ne haluaa tutstua prinsessoihin.
vastaajana poika 3-vuotta - LLL
Avioliitto on "järkevällisyyttä"
Rakkaus tarkoittaa "että tykkää toisesta"
Naimisiin mennään "saadakseen toisensa,tanssimalla ja halimalla" "Mitä on avioliitto?"
ai mikä oviliitto, toi" (osoittaa ovea), tyttö 3.v.
"Mitä on rakastuminen?"
näin. poika 3.v. halaa isiä
tanssimista. tyttö 3.v.
"Miksi ihmiset menee naimisiin?"
jos rakastaa , jos mä oon iso mä meen naimisiin:D , tyttö 3.v.- neiti 5v
"Mitä on avioliitto?"
no se tulee häiden jälkeen
"Mitä on rakastuminen?"
pussaillaan ja halaillaan
"Miksi ihmiset menee naimisiin?"
no emmä vaan tiiä!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613