Lukekaa tämä

morsian*

Heippa vaan kaikki vanhemmat! :)

Mulla on sellaista asiaa, että...olemme menossa naimisiin ja meistä olisi hauska ajatus laittaa hääkarkkeihin lausahduksia lasten suusta.

Eli pyytäisinkin nyt teitä ystävällisesti kysäisemään pikku palleroiltanne mm. seuraavia kysymyksiä:

"Mitä on avioliitto?"

"Mitä on rakastuminen?"

"Miksi ihmiset menee naimisiin?"

Tms. (keksikää myös vain itse kysymyksiä)

Netistäkin olen löytänyt aimo tukun lausahduksia lasten suusta liittyen rakkauteen, häihin ja parisuhteeseen, mutta olisi kiva kuulla uusia versioita! :))

Jos joitakin huvittavia letkautuksia kuulette, niin olismme ikionnellisia jos voisitte kirjoittaa ne meille tähän viestiin vastauksena. Liitättehän lausahduksen perään myös lapsen iän ja sukupuolen.

Kiitos paljon paljon paljon jo etukäteen kaikille vastanneille!!! :)))

9

4342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän 4 vee

      Kysäisin tuossa huvikseni nuo sinun kysymykset 4 ja kaksi veeltä...kaksi vee vastasi jokaiseen että baabi (barbi, mitä lie taas ajattelemassa :D) Mutta 4 veen vastaukset:
      Avioliitto - poliisilta pitää hakea
      Rakastuminen - silloi mennää naimisiin
      miksi menee - Johan mä sanoin..

      Nämä oli pojan vastauksia :D

    • yksi jonka

      kuulin serkun lapselta (5v.):
      Naimisissa olo on sitä että pääsee samaan sänkyyn...

    • morsian*

      Hehe, kiitoksia!!! :) Nuo oli hauskoja!! ;D Lisää vaan vastauksia tänne kaikilta ketkä lukee tämän viestin! :)

    • mannanna

      "Mitä on avioliitto?"
      *** kokous, missä opitaan liikennesääntöjä.

      "Mitä on rakastuminen?"
      *** sellaista, että haluaa antaa suukon toiselle.

      "Miksi ihmiset menee naimisiin?"
      *** siksi että ne rakastuu

      vastaajana tyttö 5-vuotta

    • vastaus..

      Mitä on avioliitto?

      Siinä saadaan perhe. Poika 5 v.

      Tyttöjen paita. Tyttö 4 v.

      Mitä on rakastuminen?

      Se että mennään häihin. Poika 5v.

      Ne halaa kovasti toisiaan. Tyttö 4v.


      Miksi ihmiset menee naimisiin?
      Siksi kun ne rakastuu. Poika 5v.

      Kun ne rakastuu äitiin. Tyttö 4v.

    • mannanna

      "Mitä on avioliitto?"
      *** sitä, että jotkut ihmiset haluaa tulla kuninkaiksi.

      "Mitä on rakastuminen?"
      *** että haluaa halia.

      "Miksi ihmiset menee naimisiin?"
      *** jos ne haluaa tutstua prinsessoihin.

      vastaajana poika 3-vuotta

    • LLL

      Avioliitto on "järkevällisyyttä"
      Rakkaus tarkoittaa "että tykkää toisesta"
      Naimisiin mennään "saadakseen toisensa,tanssimalla ja halimalla"

    • "Mitä on avioliitto?"

      ai mikä oviliitto, toi" (osoittaa ovea), tyttö 3.v.

      "Mitä on rakastuminen?"

      näin. poika 3.v. halaa isiä
      tanssimista. tyttö 3.v.

      "Miksi ihmiset menee naimisiin?"

      jos rakastaa , jos mä oon iso mä meen naimisiin:D , tyttö 3.v.

    • neiti 5v

      "Mitä on avioliitto?"
      no se tulee häiden jälkeen

      "Mitä on rakastuminen?"
      pussaillaan ja halaillaan

      "Miksi ihmiset menee naimisiin?"
      no emmä vaan tiiä!...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe