Heippa vaan kaikki vanhemmat! :)
Mulla on sellaista asiaa, että...olemme menossa naimisiin ja meistä olisi hauska ajatus laittaa hääkarkkeihin lausahduksia lasten suusta.
Eli pyytäisinkin nyt teitä ystävällisesti kysäisemään pikku palleroiltanne mm. seuraavia kysymyksiä:
"Mitä on avioliitto?"
"Mitä on rakastuminen?"
"Miksi ihmiset menee naimisiin?"
Tms. (keksikää myös vain itse kysymyksiä)
Netistäkin olen löytänyt aimo tukun lausahduksia lasten suusta liittyen rakkauteen, häihin ja parisuhteeseen, mutta olisi kiva kuulla uusia versioita! :))
Jos joitakin huvittavia letkautuksia kuulette, niin olismme ikionnellisia jos voisitte kirjoittaa ne meille tähän viestiin vastauksena. Liitättehän lausahduksen perään myös lapsen iän ja sukupuolen.
Kiitos paljon paljon paljon jo etukäteen kaikille vastanneille!!! :)))
Lukekaa tämä
9
4286
Vastaukset
- meidän 4 vee
Kysäisin tuossa huvikseni nuo sinun kysymykset 4 ja kaksi veeltä...kaksi vee vastasi jokaiseen että baabi (barbi, mitä lie taas ajattelemassa :D) Mutta 4 veen vastaukset:
Avioliitto - poliisilta pitää hakea
Rakastuminen - silloi mennää naimisiin
miksi menee - Johan mä sanoin..
Nämä oli pojan vastauksia :D - yksi jonka
kuulin serkun lapselta (5v.):
Naimisissa olo on sitä että pääsee samaan sänkyyn... - morsian*
Hehe, kiitoksia!!! :) Nuo oli hauskoja!! ;D Lisää vaan vastauksia tänne kaikilta ketkä lukee tämän viestin! :)
- mannanna
"Mitä on avioliitto?"
*** kokous, missä opitaan liikennesääntöjä.
"Mitä on rakastuminen?"
*** sellaista, että haluaa antaa suukon toiselle.
*** siksi että ne rakastuu
vastaajana tyttö 5-vuotta - vastaus..
Mitä on avioliitto?
Siinä saadaan perhe. Poika 5 v.
Tyttöjen paita. Tyttö 4 v.
Mitä on rakastuminen?
Se että mennään häihin. Poika 5v.
Ne halaa kovasti toisiaan. Tyttö 4v.
Miksi ihmiset menee naimisiin?
Siksi kun ne rakastuu. Poika 5v.
Kun ne rakastuu äitiin. Tyttö 4v. - mannanna
"Mitä on avioliitto?"
*** sitä, että jotkut ihmiset haluaa tulla kuninkaiksi.
"Mitä on rakastuminen?"
*** että haluaa halia.
*** jos ne haluaa tutstua prinsessoihin.
vastaajana poika 3-vuotta - LLL
Avioliitto on "järkevällisyyttä"
Rakkaus tarkoittaa "että tykkää toisesta"
Naimisiin mennään "saadakseen toisensa,tanssimalla ja halimalla" "Mitä on avioliitto?"
ai mikä oviliitto, toi" (osoittaa ovea), tyttö 3.v.
"Mitä on rakastuminen?"
näin. poika 3.v. halaa isiä
tanssimista. tyttö 3.v.
jos rakastaa , jos mä oon iso mä meen naimisiin:D , tyttö 3.v.- neiti 5v
"Mitä on avioliitto?"
no se tulee häiden jälkeen
"Mitä on rakastuminen?"
pussaillaan ja halaillaan
no emmä vaan tiiä!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.645842- 1155060
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4133004Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961485Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3411146- 65981
- 29978
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849