Ennen kuin aloitetaan paneutumaan omalta pohjaltani asiaan, tapaatte tarinan itse vanhoista sieluista, mikä niissä eroaa nuorissa sieluissa. Tämän jutun parissa kerrotaan myös se miksi oikein tämä vanha sielu liittyy periaatteessa melkeinpä kaikkiin aiheisiin.
Joku on aina kysellyt, mikä oikein vanha sielu sitten on. Vanha sielu on henki, astraalikeho joka on mieleltään hyvin tietoinen ja ei mene niin oikein toisten kotkotuksiin esimerkiksi ryyppyreissulle. Usein vanhoja sieluja pidetään outoina, sanoiltansa ja näöltänsä. Vanha sielu ei tarkoita kehon ikää, vanha sielu ei myöskään tarkoita ikää.
Vanha sielu tarkoittaa tasoa, esimerkiksi ennen olimme nuoria, nyt olemme vanhoja kehon iältämme. Vanha sielu siis tarkoittaa tätä, eli ennen nuoria, nyt vanhoja. Mikä vanhoista sieluista tekee oikein sitten oudon sanoiltaan ja näöltään. Jotkut vanhat sielut voivat näyttää oudoilta näöltään eli esimerkiksi liikkumistavaltaan, koska vanhalla sielulla on kyky muokata kehoaan. Esimerkiksi jos vanhalta sielulta katkeaa luu, se voi parantua takaisin ajan kuluessa. Lääketiedekkään ei pysty tätä tutkimaan koska kyse on sieluista.
Vanhojen sielujen dna on sama, eikä siinä ole eroavaisuutta oman rodun kanssa. Mutta kun kaikki varmaan kysyy tämän jälkeen, miksi vanha sielu oikein pystyy korjauttamaan oman kehonsa tuosta vain, no minäpä kerron. Vanha sielu korjauttaa itse kehonsa missä asuu niin sielun avulla.
Miten tämä sitten on mahdollista. Tiedemiehet ovat löytäneet tähän ratkaisun, niin myös minäkin olen löytänyt. Heidän ratkaisunsa on että energiaa on kaikkialla, sitä ei voi tuottaa, kuluttaa, mutta sitä voi muuttaa. Alemmasta keskustelusta yhdessä tekstissä kerrottiin vähän tästä mutta kerron tässä vaiheessa lisää siitä mitä se yksi kirjoitti. Tämän kokeen voit havainnollistaa itsellesi kotona.
Ensin hanki kynttilä, sitten sytytä se. Huomaat jos laitat käden lähelle liekkiä niin lähellä liekkiä on lämpimää. Nyt pikkuhiljaa nostat liekistä kättä ylöspäin, huomaat että ylempänä on kylmempi kuin liekin lähellä. Tämä on yksi energian muuttumiseen liittyvä koe. Eli lämpöenergia muuttuu kylmäenergiaksi kun vaikka sammutat hetken päästä sen saman kynttilän.
Kerron lisää myöhemmin. Nyt menen nukkumaan, hyviä öitä.
Vanhojen sielujen tarina
120
24571
Vastaukset
- Noita-Nainen.
Hei, wanha sielu.:) Hyvin sanottu tuo, etta vanhat sielut pystyvat parantamaan itsensa/kehonsa sielunsa avulla.
Mutta omasta mielestani erittain taitava ja vanha sielu voi myos LUODA lisaa energiaa ja kayttaa sita erilaisten asioiden "buustaamiseen"...otetaan nyt vaikka parantaminen esimerkiksi.- Rajaton
Käykää Tämän linkin kautta kuutelemassa kuinka Delfiini Tyttö käyttää ääntään....on seuraavan sivun linkkinä video esitys ja varmaan tulee voittamaan kaikki laulu kilpailut tuomoisella äänellä....
Tämä on sitä enerkian oikeaa käyttöä jossa lähetetään viestiä kaikkille kuulioille,viesti on selvä.........
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000024180504 - leijona siellä karjuu
Rajaton kirjoitti:
Käykää Tämän linkin kautta kuutelemassa kuinka Delfiini Tyttö käyttää ääntään....on seuraavan sivun linkkinä video esitys ja varmaan tulee voittamaan kaikki laulu kilpailut tuomoisella äänellä....
Tämä on sitä enerkian oikeaa käyttöä jossa lähetetään viestiä kaikkille kuulioille,viesti on selvä.........
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000024180504Ihmisen mielikuvituksella ei ole rajaa, jos tuostakin saa revittyä jotain yliluonnollista ja mystista. Voi p.....
- ihan tosissas
"Esimerkiksi jos vanhalta sielulta katkeaa luu, se voi parantua takaisin ajan kuluessa. Lääketiedekkään ei pysty tätä tutkimaan koska kyse on sieluista."
Tottahan luut kasvaa yhteen katkeamisen (Suomeksi murtuman) jälkeen. Kyllähän lääkärit sen tietävät, kun minä maallikkonakin sen tiedän.
"Nyt pikkuhiljaa nostat liekistä kättä ylöspäin, huomaat että ylempänä on kylmempi kuin liekin lähellä. Tämä on yksi energian muuttumiseen liittyvä koe. Eli lämpöenergia muuttuu kylmäenergiaksi kun vaikka sammutat hetken päästä sen saman kynttilän."
Oletko lukenut edes ala-asteen lämpöoppia. Et.
Kylmä energiaa ei ole. Jos puhutaan lämmöstä energiana on vain lämpöenergiaa ja sen puutetta. Absoluuttisessa nollapisteessä 0 K kaikki molekyylien liike lakkaa ja lämpöenergia on 0.
Jos haluat julistaa vanhan sielun tietoasi, älä puutu fysiikkaan äläkä muuhunkaan luonnontieteeseen. Teet vain hallaa missiollesi, kun et ymmärrä edes alkeita.
Usko on uskoa. Sitä ei tarvitse perustella.
Ole onnellinen uskossasi, äläkä mokaa monissa suhteissa hyvää kirjoitteluasi perustelemalla sitä luonnontieteellä. Sinä vanhana sieluna elät luultavsti keskiaikaisissa uskomuksissa, mitä luonnontieteisin tulee.- You Don't Know Me
"Tottahan luut kasvaa yhteen katkeamisen (Suomeksi murtuman) jälkeen."
Tarkoitin ihan kokonaan luun katkeamista. Sellaisesti että se luu lähtee kokonaan toisistaan irti. Eli en tarkoittanut murtumaa tällä. Tarkoitin luun katkeamisella vähän kuin ottaisit narun käteesi ja katkaisisit sen poikki keskeltä.
---------------------------------
""Nyt pikkuhiljaa nostat liekistä kättä ylöspäin, huomaat että ylempänä on kylmempi kuin liekin lähellä. Tämä on yksi energian muuttumiseen liittyvä koe. Eli lämpöenergia muuttuu kylmäenergiaksi kun vaikka sammutat hetken päästä sen saman kynttilän."
Kylmä energiaa ei ole. Jos puhutaan lämmöstä energiana on vain lämpöenergiaa ja sen puutetta. Absoluuttisessa nollapisteessä 0 K kaikki molekyylien liike lakkaa ja lämpöenergia on 0. "
No jos haluat selvennystä. Itse käytän energiateoriassa sanoja kylmä ja kuuma kun puhutaan lämpötilasta esimerkiksi. Ei minun tarvitse ajatella samalla taajuudella kuin hyvin korkeasti suositut tutkijat. Ei se syntiä ole jos minä sanon kylmä- ja kuumaenergia. Onhan sitä tuulienergiaakin. Vai väitätkö että olen syntinen tyyppi kun kerron tämmöistä.
"Jos haluat julistaa vanhan sielun tietoasi, älä puutu fysiikkaan äläkä muuhunkaan luonnontieteeseen. Teet vain hallaa missiollesi, kun et ymmärrä edes alkeita.
Ole onnellinen uskossasi, äläkä mokaa monissa suhteissa hyvää kirjoitteluasi perustelemalla sitä luonnontieteellä."
Saan puuttua sinne mihin haluan, suomi on vapaa maa. Täällä on sananvapaus että mielipiteitä saa olla asioista kuin asioista. Voin vaikka katsoa sinun taloasi tien toiselta puolelta koko päivän kahvia termostaatissa istuessani eräpenkillä.
"Sinä vanhana sieluna elät luultavsti keskiaikaisissa uskomuksissa, mitä luonnontieteisin tulee."
Tulen vain muualta kuin sinä. Kuten tiedät, kun tullaan jostain muualta, sanat ja teoriat ovat erilaisempia kuin toisen.
Niin tuosta energiasta vielä, kyllä kai sinä tiedät että kun kämmenen nostat ylöspäin, siellä on lämmintä, sitten laitat käden lattianrajaan, siellä on kylmää. Itse olen näille kahdelle kehittänyt simppelin teorian. Kuten tutkijat ovat huomanneet että energiaa on kaikkialla, puhutaan energiateorioista. Kuuma ja kylmä energia ovat lämmin ja kylmä. Näin erotetaan simppelisti toisistaan asiat, eikä tule hajaannuksia niin helposti enään koska se on helpompi ihmisille kertoa kylmästä ja kuumasta energiasta.
On kyse ihmisen mielestä eikä ydinfyysikoista tai mitä ne nyt ovatkaan. :D
Kuten kerroin tuosta katonrajalla olevasta ja lattianrajasta olevasta lämpötilasta. Lattianrajassa on kylmempää kuin katonrajassa. Ei sillä väliä mitä kirjoissa lukee muka niin tieteellisesti ja täydellisesti. Ei kyse ole siitä vaan pitää osata itselleen kertoa sellaisesti asiat että tietää ne. Sitten seuraavaksi pitää jos haluaa kertoa toiselle, pitää muuttaa sellaiseen muotoon asiat että toinenkin ne ymmärtäisi. Ei kaikki ole ollut niin älykköjä esimerkiksi kouluissa. Sitten nämä osa älyköistä, eli mieleltään älykäs ihminen mutta ajattelumalliltaan tyhmä. Niin nämä juuri voivat käydä näillä palstoilla kokoajan kyseenalaistamassa pienimmätkin asiat jos pienestikään menee sivulle niistä tieteiskirjojen aiheista.
Ajattelumalli on tärkeä, pitää ajatella toista ja sen teoriaa. Kyllähän minunkin kylmä kuuma energia teoriaa voi pitää hienona ja jopa idealisena, mutta osa älyköistä ei hyväksy teoriaani koska he haluavat kokoajan pysyä samassa aina. Niin ja tämä liittyy ajattelumalliin, ei hyväksytä toisen esittämää teoriaa. Niinhän se juuri on että osa hyväksyy ja osa ei.
Niin ja tuohon energiateoriaan voisin lisätä sen että muista että energiaa on kaikkialla. Energiaa ei voi kuluttaa, tuottaa, mutta sitä voi muuttaa. Tässä tulee esille kylmä ja kuuma energia ja muut energiatyypit. ;)
Yritin vastailla parhaimpani mukaan että ymmärrät mitä tarkoitan. ;) Maailma on vapaa ja siellä on mahdollisuus keksiä mitä tahansa. :) Mikään ei ole rajana millekkään vaan kaikki on mahdollista. ;) - YMMÄRSIN
You Don't Know Me kirjoitti:
Tarkoitin ihan kokonaan luun katkeamista. Sellaisesti että se luu lähtee kokonaan toisistaan irti. Eli en tarkoittanut murtumaa tällä. Tarkoitin luun katkeamisella vähän kuin ottaisit narun käteesi ja katkaisisit sen poikki keskeltä.
""Nyt pikkuhiljaa nostat liekistä kättä ylöspäin, huomaat että ylempänä on kylmempi kuin liekin lähellä. Tämä on yksi energian muuttumiseen liittyvä koe. Eli lämpöenergia muuttuu kylmäenergiaksi kun vaikka sammutat hetken päästä sen saman kynttilän."
Kylmä energiaa ei ole. Jos puhutaan lämmöstä energiana on vain lämpöenergiaa ja sen puutetta. Absoluuttisessa nollapisteessä 0 K kaikki molekyylien liike lakkaa ja lämpöenergia on 0. "
No jos haluat selvennystä. Itse käytän energiateoriassa sanoja kylmä ja kuuma kun puhutaan lämpötilasta esimerkiksi. Ei minun tarvitse ajatella samalla taajuudella kuin hyvin korkeasti suositut tutkijat. Ei se syntiä ole jos minä sanon kylmä- ja kuumaenergia. Onhan sitä tuulienergiaakin. Vai väitätkö että olen syntinen tyyppi kun kerron tämmöistä.
"Jos haluat julistaa vanhan sielun tietoasi, älä puutu fysiikkaan äläkä muuhunkaan luonnontieteeseen. Teet vain hallaa missiollesi, kun et ymmärrä edes alkeita.
Ole onnellinen uskossasi, äläkä mokaa monissa suhteissa hyvää kirjoitteluasi perustelemalla sitä luonnontieteellä."
Saan puuttua sinne mihin haluan, suomi on vapaa maa. Täällä on sananvapaus että mielipiteitä saa olla asioista kuin asioista. Voin vaikka katsoa sinun taloasi tien toiselta puolelta koko päivän kahvia termostaatissa istuessani eräpenkillä.
"Sinä vanhana sieluna elät luultavsti keskiaikaisissa uskomuksissa, mitä luonnontieteisin tulee."
Tulen vain muualta kuin sinä. Kuten tiedät, kun tullaan jostain muualta, sanat ja teoriat ovat erilaisempia kuin toisen.
Niin tuosta energiasta vielä, kyllä kai sinä tiedät että kun kämmenen nostat ylöspäin, siellä on lämmintä, sitten laitat käden lattianrajaan, siellä on kylmää. Itse olen näille kahdelle kehittänyt simppelin teorian. Kuten tutkijat ovat huomanneet että energiaa on kaikkialla, puhutaan energiateorioista. Kuuma ja kylmä energia ovat lämmin ja kylmä. Näin erotetaan simppelisti toisistaan asiat, eikä tule hajaannuksia niin helposti enään koska se on helpompi ihmisille kertoa kylmästä ja kuumasta energiasta.
Kuten kerroin tuosta katonrajalla olevasta ja lattianrajasta olevasta lämpötilasta. Lattianrajassa on kylmempää kuin katonrajassa. Ei sillä väliä mitä kirjoissa lukee muka niin tieteellisesti ja täydellisesti. Ei kyse ole siitä vaan pitää osata itselleen kertoa sellaisesti asiat että tietää ne. Sitten seuraavaksi pitää jos haluaa kertoa toiselle, pitää muuttaa sellaiseen muotoon asiat että toinenkin ne ymmärtäisi. Ei kaikki ole ollut niin älykköjä esimerkiksi kouluissa. Sitten nämä osa älyköistä, eli mieleltään älykäs ihminen mutta ajattelumalliltaan tyhmä. Niin nämä juuri voivat käydä näillä palstoilla kokoajan kyseenalaistamassa pienimmätkin asiat jos pienestikään menee sivulle niistä tieteiskirjojen aiheista.
Ajattelumalli on tärkeä, pitää ajatella toista ja sen teoriaa. Kyllähän minunkin kylmä kuuma energia teoriaa voi pitää hienona ja jopa idealisena, mutta osa älyköistä ei hyväksy teoriaani koska he haluavat kokoajan pysyä samassa aina. Niin ja tämä liittyy ajattelumalliin, ei hyväksytä toisen esittämää teoriaa. Niinhän se juuri on että osa hyväksyy ja osa ei.
Niin ja tuohon energiateoriaan voisin lisätä sen että muista että energiaa on kaikkialla. Energiaa ei voi kuluttaa, tuottaa, mutta sitä voi muuttaa. Tässä tulee esille kylmä ja kuuma energia ja muut energiatyypit. ;)
Yritin vastailla parhaimpani mukaan että ymmärrät mitä tarkoitan. ;) Maailma on vapaa ja siellä on mahdollisuus keksiä mitä tahansa. :) Mikään ei ole rajana millekkään vaan kaikki on mahdollista. ;)Osaat kääntää ja vääntää ja selittää mahdottomasta, mahdollista. Lopeta jo! Puhut täysin huuhaata. Minäkin voisin selittää jotain aivan ufoa ja väittää asian olevan näin. Jotain mitä ei voi millään todistaa muuten kuin selittämällä suu vaahdossa itsensä PUSSIIN.
- vaan.
YMMÄRSIN kirjoitti:
Osaat kääntää ja vääntää ja selittää mahdottomasta, mahdollista. Lopeta jo! Puhut täysin huuhaata. Minäkin voisin selittää jotain aivan ufoa ja väittää asian olevan näin. Jotain mitä ei voi millään todistaa muuten kuin selittämällä suu vaahdossa itsensä PUSSIIN.
ei kenenkään tarvii mitään todistaa.
jos sulla on ajatus hallussa, niin hoksaat tämän. - monalisaX
Yritin vastailla parhaimpani mukaan että ymmärrät mitä tarkoitan. ;) Maailma on vapaa ja siellä on mahdollisuus keksiä mitä tahansa. :) Mikään ei ole rajana millekkään vaan kaikki on mahdollista. ;)... hetkinen... siis luut lähtevät irti kokonaan? sitä sanotaan yleiskielellä joko amputoinniksi tai (jos pää irrotetaan) mestaukseksi... ei sitä kyllä yksikään "vanha sielu" paranna ;-)
- Aimile
Yritin vastailla parhaimpani mukaan että ymmärrät mitä tarkoitan. ;) Maailma on vapaa ja siellä on mahdollisuus keksiä mitä tahansa. :) Mikään ei ole rajana millekkään vaan kaikki on mahdollista. ;)Mikä ihmeen vanha sielu ja uus sielu? Missä niitä sieluja sitten on? puhutaanko tässä jonkin asteen aaveista, vai hengistä, jotka asuu meidän jokaisen sisällä? Vai vaan jostain luontoa muokkaavista voimista?
"Tulen vain muualta kuin sinä. Kuten tiedät, kun tullaan jostain muualta, sanat ja teoriat ovat erilaisempia kuin toisen.
"
Vai oletko itse se wanha sielu? tekstis kuulostaa jotenkin tosi nuoren ihmisen kirjottamalta, tosin oon itsekkin kovin nuori. Mutta joku nyt tässä kirjotus tyylissä hämää suuresti. :D Itseasiassa koko homma kuulostaa kummalta :D Mutta joo, oli miten oli, en ymmärrä jutun ideaa.
- You Don't Know Me
Vanhoista sieluista kerron nyt vähän tuosta tietoudesta. Se missä kehossa vanha sielu asuu, ei tarkoita että siitä tulisi heti kauhea tietohenkilö. Sielu tiedostaa kehoa ja keho sielua. Vanhat sielut tietävät yleensä monia asioita vaikka itse vanhat sielut eivät olisikaan tutkinut koko aihetta tai edes tiennyt aiheesta. Kuvat ovat yksi asia jotka voivat palauttaa mieleen asioita. Esimerkiksi kun löydät jonkin vanhan kaverisi valokuvan missä te seisotte kuvassa hymyillen. Tästä kuvasta minkä sinä löydät, voi tulla monia kivoja nuoruusasioita mieleen taas vaikka olisit unohtanut ne jo ajat sitten.
Keho on siitä erikoinen että se voi unohtaa asioita. Sielut eivät kuitenkaan unohda asioita koska sieluun kerääntyy se tieto mitä keho käyttää hyväksi. Keho on vähän kuin tietokone ja sielu on sitten ulkoinen kovalevy jonka voi irroittaa tietokoneesta helposti. :D
Vanhoja sieluja on monenlaisia, aktiivisia sekä laiskoja sekä sellaisia että on laiska ja aktiivinen aina välissä. Hyvin harva vanha sielu käy koulun tosissaan. Tai no riippuu tietenkin mikä koulu se on jota käy. Peruskoulussa hyvin pieni osa on hyödyllistä tietoa mitä siellä opetetaan. yli 80% on niinsanotusti roskaa mitä ei tarvitse tulevaisuudessa tietääkkään. Peruskoulun kävin niin ei näyttänyt olevan oikein paljoa hyödyllistä tietoa tulevaisuudelle. No keskitytäänpäs tähän tietouteen nyt ja jätetään nuo asiat sitten myöhempiin teksteihin. :D
Sielun tiedostamisesta kehoa, siitä halusinkin kertoa että sieluntyyppejä on monia ja niillä on oma tiedostus tahtinsa. Toinen sielu tiedostaa jo nuoren iässä olevaa kehoa nopeasti. Toinen sielu taas tiedostaa hitaammin ja voi olla vasta vanhemmassa iässä sielun salaisuus tietoa kehossa. Niin ja mistä tietoa sitten tulee sielusta. Sieluun on kertynyt monia tietoja kun esimerkiksi osa vanhoista sieluista tulee tuolta avaruudesta. Tietous kerääntyy kokemuksista ja muista asioista, eli se miten on elänyt niin se tuo myös lisää tietoa.
Jos on ollut keksijänä, voi vanha sielu tiedostaa vaikka niitä keksintöjä keholle. Tietoa on rajaton määrä, eli aina voi tulla uutta tietoa. Jotkut vain haluavat pysyä nuorista sieluista samoissa tiedoissa niin eipä niille kerry mitään uutta tietoa sitten oikein. Nuorilla sieluilla on yleensä sitä ryyppäämistä ja muuta touhaamista joka ei ole tarpeellista niin esimerkiksi näiden kautta heidän tietous on pienempi. Meidän kehossamme elää tietous ja se on sielumme.
Kirjoittelen lisää myöhemmin.- Yrjö
sitä Harri Potteria sä oot kohta pakkohoiros.Mahtaa kynttilä tehtaalla olla kylmä kun ne ei voi sytyttää niitä kun nehän olis käytettyjä kynttilöötä.Taitaa teitä vanhoja sialuja olla lukkojen takana paljon kun kukaan ei oikein ymmärrä teitä.Mistähän tämä tieto on peräisin,vai ookko vaan aina tiänny nää asiat ainiin sähän ookki vanhasialu tottahan sä tiärät luonnostaan.
- You Don't Know Me
Jos tunnette olevanne vanha sielu tai sinnepäin melkeinpä niin ei muutakuin kertomaan. On aina kiva lukea toisten tarinoita minkälaista on kullakin vanhalla sielulla elää elämä. Kun keskusteluni aloitus pohjautuu vanhoihin sieluihin niin ei muutakuin kertoilemaan teidän omasta elämänne tarinasta jos tunnette olevanne vanha sielu.
Itse kerron myöhemmin itsestäni, ensin vähän kertoilen tähän vanhoista sieluista juttua ja lisäilen juttuihini jotain jos unohtui sanoa. En tiedä miksi aina on kiinnostavaa lukea toisten vanhoiksi sieluiksi kutsuvien henkilöiden juttuja. Ehkäpä syynä on se että ne eivät ole niitä samoja peräkamarin hömppä juttuja. :D Vanhojen sielujen jutuissa on jotakin uutta ja erilaista, joten kiinnostus nousee kokoajan koska vanhoista sieluista voi löytää mitä mielenkiintoisimpia juttuja.
Yleensä nuorilta sieluilta löytyy vain tämmöisiä. Mä join viime viikonloppuna 2 karjalaa ja 4 siideriä putkeen. Jaha, mäpä joinkin 2 pulloo viinaa ja sain vedettyä tupakan tumpunkin siinä sivussa. Joskus nuorilla sieluilla voi myös juttua vaihtua tämmöiseen. Muistaks sä sen yhen tyypin. Joo muistan mä, se oli se pallinaama joka kuulemma runkkas kotonasa joka ilta. Joo, kiusataan sitä niin eiköhä se usko jo. (Tämä tyyppi on kotona kun ei jaksa olla näiden pällien seurassa jotka kiusaavat niitä jotka eivät jaksa olla näiden pällien seurassa.) Nuorilla sieluilla voi mennä hyvin usein juttu vähän yli lipan kun ne rupeavat keksimään omia tarinoitaan jostakin henkilöstä.
Nuorissa sieluissa on se yleensä ärsyttävää että ne ei hyväksy erilaisuuttaa normaalina. Erilaisuus nuorien sielujen silmissä on kuin pahaa.
Ei muutakuin kertomaan vain itsestänne rohkeasti, olisi kiinnostavaa kuulla aina toisten omat tarinat kun kiinnostavaa on nähdä miten toinen samaa kylttiä selässä kuljettavan elämä oikein menee. Kyltissä lukee vanha sielu. :P Kyltti vain on näkymätön joten nuoret sielut eivät tiedä sitä että se on vanha sielu. :P
Hyvää yötä ja huomenta. :)- so_lost
itse pidän itseäni vanhana sieluna.En osaa selittää miksi.Tuntuu vain siltä että been there done that.
Niinkuin maailma ei olisi valmis vaikka minä olen. - sielu kuitenkin
Jaahas.
Minä tunnen olevani "vanha sielu". Tai ehkä en niin vanha, ehkä enemmänkin keski-ikäisen ja vanhan sielun välimaastossa. Tai sitten jo täysin ikäloppu.
Mitenpä sitä selittäisi miten sen tuntee..
Lapsesta asti olen tiennyt, että synnymme uudestaan, kristinuskon jumalakuva ei ole todellinen, koulusysteemi on melko korruptoitunut (jo pienenä lintsasin koulusta vaikka kaikki asiat olivat hyvin).
Aina tuntenut olevani "erilainen". Mutta en pelännyt sitä koskaan.
Vähän koko elämäni olen unelmoinut, koska asiat on tullut niin monta kertaa koettua, ettei asiat enää sytytä niin paljon. Paitsi rakkaus ja rauha.
Itse en hirveästi pidä termistä "vanha sielu". Koska se aiheuttaa vastakkainasettelua.
Helposti voi vanha sielu saada ylimielisen leiman.
"Ai sinäkä olet muka vanha sielu, sinäkö muka tiedät enemmän kuin minä, minun pitäisi muka sinulta jotain oppia?"
Kyllä vanhallakin sielulla on opittavaa; nuoremmaltaan.
Elämä on yhtä oppimistä, ja näkemistä kuinka elämä/jumala/rakkaus/ykseys näyttää merkkejä ja synkronisointeja siitä mikä/kuka sinä olet, miten sinä koet elämän ja miten kaikki on yhteydessä, eri tasoissa ja ulottuvuuksissa.
Elämä, rakkaus on universumin, ykseyden tanssi :)
Minä en muista menneitä elämiäni, tai tiedä mitä kuoleman jälkeen on. Mutta tiedän, että tämä kokemus sen minulle joskus näyttää. Ja koska tiedän ettei aikaa ole, tiedän että tiedän sen jo nyt. :)
Tiedän myöskin sen, että teksti rupee menemään aika lentäväksi.
Mutta sitähän elämä on.
Eipä muuta, välillä on hyvä unohtaa netin ihmeellinen maailma. - You Don't Know Me
sielu kuitenkin kirjoitti:
Jaahas.
Minä tunnen olevani "vanha sielu". Tai ehkä en niin vanha, ehkä enemmänkin keski-ikäisen ja vanhan sielun välimaastossa. Tai sitten jo täysin ikäloppu.
Lapsesta asti olen tiennyt, että synnymme uudestaan, kristinuskon jumalakuva ei ole todellinen, koulusysteemi on melko korruptoitunut (jo pienenä lintsasin koulusta vaikka kaikki asiat olivat hyvin).
Vähän koko elämäni olen unelmoinut, koska asiat on tullut niin monta kertaa koettua, ettei asiat enää sytytä niin paljon. Paitsi rakkaus ja rauha.
Itse en hirveästi pidä termistä "vanha sielu". Koska se aiheuttaa vastakkainasettelua.
"Ai sinäkä olet muka vanha sielu, sinäkö muka tiedät enemmän kuin minä, minun pitäisi muka sinulta jotain oppia?"
Elämä on yhtä oppimistä, ja näkemistä kuinka elämä/jumala/rakkaus/ykseys näyttää merkkejä ja synkronisointeja siitä mikä/kuka sinä olet, miten sinä koet elämän ja miten kaikki on yhteydessä, eri tasoissa ja ulottuvuuksissa.
Minä en muista menneitä elämiäni, tai tiedä mitä kuoleman jälkeen on. Mutta tiedän, että tämä kokemus sen minulle joskus näyttää. Ja koska tiedän ettei aikaa ole, tiedän että tiedän sen jo nyt. :)
Mutta sitähän elämä on.
Eipä muuta, välillä on hyvä unohtaa netin ihmeellinen maailma.En sitten ole kirjoittanut tuota tänne.
""Ai sinäkä olet muka vanha sielu, sinäkö muka tiedät enemmän kuin minä, minun pitäisi muka sinulta jotain oppia?" " - Zool
Jaahas.
Mutta sitähän elämä on.
Eipä muuta, välillä on hyvä unohtaa netin ihmeellinen maailma.Ajatuksia.
Olen Tässä ja olen Tuolla,niin Ylhäällä kuin Alhaalla,Ykseys,Jumala,Kaikessa.
Ykseys on kaiken olevaisen olotila ja Elämä elää jokaisessa,niin pienessä kuin suuressa.
Jotenkin oli tekstisi tuttua-.-,peace.
Z.
Ps:Anteeksi myös lennokkuuteni tekstissä,ken elää,se näkee,surua ja tuskaa,iloa ja rauhaa,mutta kokemuksien summasta Viisas vie voiton. - sielu kuitenkin
En sitten ole kirjoittanut tuota tänne.
""Ai sinäkä olet muka vanha sielu, sinäkö muka tiedät enemmän kuin minä, minun pitäisi muka sinulta jotain oppia?" "Joo anteeksi jos jäi epäselväksi.
Tarkoitus oli ilmentää mahdollisia ihmisten reaktoita mitä voi saada jos alkaa puhumaan itsestään vanhana sieluna. - You Don't Know Me
Jaahas.
Mutta sitähän elämä on.
Eipä muuta, välillä on hyvä unohtaa netin ihmeellinen maailma."Kyllä vanhallakin sielulla on opittavaa"
Oppi koko ikä. Tuo oli yksi hauska vanha sanonta, eli aina on opittavaa. Mutta vaikka on aina opittavaa, silti voi tietää joistakin toisista asioista paremmin kuin toinen. Kannattaa sekin huomata.
"Itse en hirveästi pidä termistä "vanha sielu". Koska se aiheuttaa vastakkainasettelua.
Helposti voi vanha sielu saada ylimielisen leiman. "
Riippuu itse henkilöstä miten ajattelee sanan vanha sielu. Minulle se on ihan tavallinen asia, enkä pidä vanha sielu sanaa ylimielisenä koska jos se sana olisi ylimielinen niin silloin minä olisin jumala. Koska kutsun itseäni vanhaksi sieluksi, mutta en ole jumala koska en pidä sanaa vanha sielu mitenkään niin ihmeellisenä kun se on minulle normaalia. Enkä tykkää että joku on ylimielinen ja leikkii että sille kuuluisi kaikki ja se saisi määrätä kaikki.
Kyllä tämän planeetan asukkaat ymmärtävät vanhoja sieluja paremmin tulevaisuudessa, eivätkä pidä vanhoja sieluja enää alempiarvoisina. Tulevaisuudessa ne pitävät meitä samanarvoisina niinkuin kaikki täällä ovat samanarvoisia. Kaikki ovat vain erilaisia joten ystävystyminen ei tapahdu aina niin yksinkertaisesti. - Noita-Nainen.
Jaahas.
Mutta sitähän elämä on.
Eipä muuta, välillä on hyvä unohtaa netin ihmeellinen maailma.Jep. Sama taalla. Itsekin ihmettelin jossain vaiheessa, miksi on niin usein sellainen "kaiken kokenut/nahnyt" olo, joka sitten usein aikaansaa sen, etta haluaisi "vain olla" ja nauttia "rauhallisesta/rentouttavasta olotilasta"...
Sitten luin vanhoista sieluista ja tunnistin itseni sielta.
Toisaalta juuri tuossa "vanha sielu" -meiningissa on se vaara, etta "lossahtaa" tietynlaiseen tilaan, eli turhan "itsetyytyvaiseen tilaan", (jota nuoret sielut eivat muuten kasita patkaakaan)...
Eli asialla on kaksi puolta. Joku voisi sanoa, etta "Sinullahan on elamaton elama" ja toinen voisi vastata, etta "Johan tein jo kaiken aikaisemmissa elamissani." - Noita-Nainen.
"Kyllä vanhallakin sielulla on opittavaa"
Oppi koko ikä. Tuo oli yksi hauska vanha sanonta, eli aina on opittavaa. Mutta vaikka on aina opittavaa, silti voi tietää joistakin toisista asioista paremmin kuin toinen. Kannattaa sekin huomata.
"Itse en hirveästi pidä termistä "vanha sielu". Koska se aiheuttaa vastakkainasettelua.
Helposti voi vanha sielu saada ylimielisen leiman. "
Riippuu itse henkilöstä miten ajattelee sanan vanha sielu. Minulle se on ihan tavallinen asia, enkä pidä vanha sielu sanaa ylimielisenä koska jos se sana olisi ylimielinen niin silloin minä olisin jumala. Koska kutsun itseäni vanhaksi sieluksi, mutta en ole jumala koska en pidä sanaa vanha sielu mitenkään niin ihmeellisenä kun se on minulle normaalia. Enkä tykkää että joku on ylimielinen ja leikkii että sille kuuluisi kaikki ja se saisi määrätä kaikki.
Kyllä tämän planeetan asukkaat ymmärtävät vanhoja sieluja paremmin tulevaisuudessa, eivätkä pidä vanhoja sieluja enää alempiarvoisina. Tulevaisuudessa ne pitävät meitä samanarvoisina niinkuin kaikki täällä ovat samanarvoisia. Kaikki ovat vain erilaisia joten ystävystyminen ei tapahdu aina niin yksinkertaisesti.Tulevaisuudessa tosiaan ymmarretaan vanhoja sieluja paremmin, koska nyt on siirrytty "Vesimiehen aikaan".
Vesimies-horoskooppiset ovat useimmiten vanhoja sieluja. - kaikkialla kaiken aikaa
Olen tuntenut itseni erilaiseksi, erilliseksi, koko elämäni. Käsitys esim. ajan ja käsityskyvyn eri tasoista on tuntunut itsestäänselvyydeltä, samoin ihmisten tarkoitusperät ja se, miksi mikäkin asia maailmassa tapahtuu.
Esimerkkinä tuo aika. Ymmärrän, ettei sitä ole. On vain tasoja, joilla asiat tapahtuvat. Kaikki tapahtuu koko ajan kaikkialla, kaiken aikaa, ja vain oman käsityskykymme rajallisuus estää meitä kokemasta tätä konkreettisesti.
Toisaalta käsitän myös sen, ettei suuri osa ihmisistä ole valmis sille laajuudelle, missä sijaitsemme. Ts. henkilökohtaiset defenssit pitävät meitä aloillaan tässä todellisuudessa, jonka valtaosa ympäristöstä tunnustaa ns. täksi hetkeksi.
Nuorempana, jolloin tietoisuus omasta erikoislaatuisuudestani vaati enemmän henkilökohtaista huomiota, energiaa ja purkautumiskeinoja, harkitsin pariin otteeseen "kaikkeuden vastaanottamista". En kuitenkaan ottanut tuota askelta, tehnyt lopullista valintaa. Ihan siitä syystä, että halusin - ja edelleen haluan - elää ja ahmia myös maallista maailmaa sen tarjoamine nautintoineen.
Tiedän, että minulla on vielä aikaa. Elän hyvässä yhteisymmärryksessä ja sovussa sekä sisäisen että ulkoisen maailman kanssa. Minulla ei ole tarvetta selittää henkisen tietoisuuteni tasoa laajassa mittakaavassa. Nautin siitä, että omaan kykyjä ja voimia, joista vain harva on tietoinen. Ymmärrän toisten ihmisten motiivit, pelot ja pakotteet, näen heidän sisimpäänsä, enkä tuomitse ketään. Vain ääritilanteissa olen ehkä, joskus, saattanut käyttää voimaani saattaakseni asiat toivomaani tilaan.
Jos tapaat minut, saatat tuntea epämääräistä epävarmuutta. Toisinaan ihmiset eivät kestä katsettani eivätkä sanoja, joita ei välttämättä edes sanota.
Annan ajan kulua ja nautin tästäkin elämästä. Sitten kun hetki koittaa, olen valmis. - Nti kevät
Joskus olen näitä kirjoituksiasi lueskellut ja alkaa aina hymyilyttämään, johtuisiko siitä että sinulla on hauska tapa kirjoittaa. Kyllä niissä asiaa on, etenkin huvitti tämä kuvaus (nuorien sielujen) keskusteluista ja on pakko kommentoida tästä... kun joskus kuulee joidenkin keskustelevan viikonloppu menoistaan, kuka joi mitäkin ja kuinka paljon, kuka oli minkäkin verran kännissä jne. niin silloin jotenkin tunnen olevani eri "tasolla". Johtuisiko siitä että koen ylipäätään vastenmielisyyttä alkoholia/juomista ja tupakointia kohtaan. On tietenkin myös muita asioita jotka koen tarpeettomaksi kokea/tehdä enkä voi käsittää miksi jotkut tekevät niin. Ihan kuin tavallaan omatunto tietäisi tasan mikä on oikein ja väärin.(kutsutaanko tätä nyt henkisen kasvun hyväksi)
En voi käsittää miksi joitakin ihmetyttää jos en halua juoda tai en ole koskaan ollat kännissä enkä edes maistanut tupakkaa. Mielestäni ne on turhia eivätkä tee muutenkaan terveydelle hyvää.
Eli silloin tulee näitä tilanteita kun tuntuu että joiltakin puuttuu se jokin tieto. Niiden on oltava "nuoria sieluja"...
Itseä kiinnostaa rajatieto aihiot, UFOT (humanoidit) sun muut. Niin voi olla että tässä vaiheessa ei kiinnostukset kohtaa tai saman henkisiä harvoin tapaa jotta voisi puhua muustakin kuin ryyppyretkistä...
Mutta sitä en joskus käsitä miksi omallakin kohdalla saattaa toisaalta tulla tilanteita joissa tämä "järkevä minä" ja vahva omatunto joskus häviää. Tai ei ehkä kokonaan häviä mutta oikean ja väärän tajuaminen hämärtyy. Tarkoitan että miksiköhän taas joskus on se vähemmän "vanha" ja on kuin "nuori sielu" sanomisissaan/ tekemisissään. Jälkeenpäin ihmettelee itseään miten lapsellinen olinkaan, olinko oma itsenikään vai mikä minuun meni?
Eli silloin tuntuu etten kyllä voi "vanha sielu" ollakaan, enkä kyllä se ihan nuorikaan vaan kai sitten jotain siltä väliltä? Onkohan tähän vaihteluun tietoa? Nti kevät kirjoitti:
Joskus olen näitä kirjoituksiasi lueskellut ja alkaa aina hymyilyttämään, johtuisiko siitä että sinulla on hauska tapa kirjoittaa. Kyllä niissä asiaa on, etenkin huvitti tämä kuvaus (nuorien sielujen) keskusteluista ja on pakko kommentoida tästä... kun joskus kuulee joidenkin keskustelevan viikonloppu menoistaan, kuka joi mitäkin ja kuinka paljon, kuka oli minkäkin verran kännissä jne. niin silloin jotenkin tunnen olevani eri "tasolla". Johtuisiko siitä että koen ylipäätään vastenmielisyyttä alkoholia/juomista ja tupakointia kohtaan. On tietenkin myös muita asioita jotka koen tarpeettomaksi kokea/tehdä enkä voi käsittää miksi jotkut tekevät niin. Ihan kuin tavallaan omatunto tietäisi tasan mikä on oikein ja väärin.(kutsutaanko tätä nyt henkisen kasvun hyväksi)
En voi käsittää miksi joitakin ihmetyttää jos en halua juoda tai en ole koskaan ollat kännissä enkä edes maistanut tupakkaa. Mielestäni ne on turhia eivätkä tee muutenkaan terveydelle hyvää.
Eli silloin tulee näitä tilanteita kun tuntuu että joiltakin puuttuu se jokin tieto. Niiden on oltava "nuoria sieluja"...
Itseä kiinnostaa rajatieto aihiot, UFOT (humanoidit) sun muut. Niin voi olla että tässä vaiheessa ei kiinnostukset kohtaa tai saman henkisiä harvoin tapaa jotta voisi puhua muustakin kuin ryyppyretkistä...
Mutta sitä en joskus käsitä miksi omallakin kohdalla saattaa toisaalta tulla tilanteita joissa tämä "järkevä minä" ja vahva omatunto joskus häviää. Tai ei ehkä kokonaan häviä mutta oikean ja väärän tajuaminen hämärtyy. Tarkoitan että miksiköhän taas joskus on se vähemmän "vanha" ja on kuin "nuori sielu" sanomisissaan/ tekemisissään. Jälkeenpäin ihmettelee itseään miten lapsellinen olinkaan, olinko oma itsenikään vai mikä minuun meni?
Eli silloin tuntuu etten kyllä voi "vanha sielu" ollakaan, enkä kyllä se ihan nuorikaan vaan kai sitten jotain siltä väliltä? Onkohan tähän vaihteluun tietoa?"Jälkeenpäin ihmettelee itseään miten lapsellinen olinkaan, olinko oma itsenikään vai mikä minuun meni? "
Vaihtoehtoja persoonahäiriöstä kokemuksen puutteeseen on, mutta tulee ensimmäisenä mieleen testitilanne. Siis sielua testataan ja omatunto hämärtyy. Jos jälkikäteen asian laidan tajuat, niin kyllä se vastaus edelleen sieltä sisältäsi noissa tilanteissa on kaivettavissa. Se vain saattaa vaatia hieman enemmän ponnisteluja ja rauhallisen mielen. Jos olet kovinkin tohkeissasi, niin hankalahan se on omaatuntoa kuunnella. Silloin ollaan testissä. No kukapa sitä aina jaksaa täydellinen olla.. ;)- Marqarita
Ompas hauska aihe tämä. Minä kyllä uskon vanhoihin sieluihin, mutta lähestymistapasi on vähän erikoinen. Minä käsitän vanhalla sielulla kertakaikkiaan sielua joka on elänyt jo monta elämää. Tämä tietysti saa jengin pomppaamaan kattoon täällä, mutta pomppiminenhan on kivaa. Saa nivelet vetreiksi....
Itse olen törmännyt asioihin, että kun olen joskus aivan ensikertaa mennyt johonkin paikkaan, niin olen oikein säikähtänyt, kun siellä on ihan tuttua ja seinät on tutut ja huoneet on tutut vaikka en ole eläissäni käynyt siellä.
Kerran tällaisessa tilanteessa minua tuli puhuttelemaan hirveän vanha mies. Alkoi jutella kuin hyvälle kaverille, vaikka en ollut ikinä sitä nähnyt.
Minulla on myös sellainen rauhallinen ote jos ajattelee kuolemaa. Olen sanonutkin, että elämässä on monia seikkailuja ja kuolema on yksi niistä.
Minusta on sanottu myös, että en hätäänny oikein mistään. Siinä missä toiset ovat aivan lamaantuneita, pystyn toimimaan rauhallisesti ja hätääntymättä ja antamaan voimaa toisille. No tämähän ei kerro kuin tasapainoisesta luonteesta, mutta uskon, että osansa on myös sillä, että olen nähnyt niin paljon.
Eräs astrologi laski kerran syntymäkarttani mukaan, että olisin vaikuttanut viissataa luvulla espanjassa puuseppänä, johtuneeko siitä, että kerran innostuin itsekseni opiskelemaan espanjaa ja se on ainut vieraskieli, mikä minuun uppoaisi. Olen aivan järjettömän huono kielissä.
Mutta yhtä kaikki, ei tämä ole ollenkaan asia, josta kannattaa pillastua. Meitä on monenlaisia ja se on mukavaa. - Nimetön
kaikkialla kaiken aikaa kirjoitti:
Olen tuntenut itseni erilaiseksi, erilliseksi, koko elämäni. Käsitys esim. ajan ja käsityskyvyn eri tasoista on tuntunut itsestäänselvyydeltä, samoin ihmisten tarkoitusperät ja se, miksi mikäkin asia maailmassa tapahtuu.
Esimerkkinä tuo aika. Ymmärrän, ettei sitä ole. On vain tasoja, joilla asiat tapahtuvat. Kaikki tapahtuu koko ajan kaikkialla, kaiken aikaa, ja vain oman käsityskykymme rajallisuus estää meitä kokemasta tätä konkreettisesti.
Toisaalta käsitän myös sen, ettei suuri osa ihmisistä ole valmis sille laajuudelle, missä sijaitsemme. Ts. henkilökohtaiset defenssit pitävät meitä aloillaan tässä todellisuudessa, jonka valtaosa ympäristöstä tunnustaa ns. täksi hetkeksi.
Nuorempana, jolloin tietoisuus omasta erikoislaatuisuudestani vaati enemmän henkilökohtaista huomiota, energiaa ja purkautumiskeinoja, harkitsin pariin otteeseen "kaikkeuden vastaanottamista". En kuitenkaan ottanut tuota askelta, tehnyt lopullista valintaa. Ihan siitä syystä, että halusin - ja edelleen haluan - elää ja ahmia myös maallista maailmaa sen tarjoamine nautintoineen.
Tiedän, että minulla on vielä aikaa. Elän hyvässä yhteisymmärryksessä ja sovussa sekä sisäisen että ulkoisen maailman kanssa. Minulla ei ole tarvetta selittää henkisen tietoisuuteni tasoa laajassa mittakaavassa. Nautin siitä, että omaan kykyjä ja voimia, joista vain harva on tietoinen. Ymmärrän toisten ihmisten motiivit, pelot ja pakotteet, näen heidän sisimpäänsä, enkä tuomitse ketään. Vain ääritilanteissa olen ehkä, joskus, saattanut käyttää voimaani saattaakseni asiat toivomaani tilaan.
Jos tapaat minut, saatat tuntea epämääräistä epävarmuutta. Toisinaan ihmiset eivät kestä katsettani eivätkä sanoja, joita ei välttämättä edes sanota.
Annan ajan kulua ja nautin tästäkin elämästä. Sitten kun hetki koittaa, olen valmis.Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tuon. Tuli vähän kylmiä väreitä...
- diamond.
Noita-Nainen. kirjoitti:
Jep. Sama taalla. Itsekin ihmettelin jossain vaiheessa, miksi on niin usein sellainen "kaiken kokenut/nahnyt" olo, joka sitten usein aikaansaa sen, etta haluaisi "vain olla" ja nauttia "rauhallisesta/rentouttavasta olotilasta"...
Sitten luin vanhoista sieluista ja tunnistin itseni sielta.
Toisaalta juuri tuossa "vanha sielu" -meiningissa on se vaara, etta "lossahtaa" tietynlaiseen tilaan, eli turhan "itsetyytyvaiseen tilaan", (jota nuoret sielut eivat muuten kasita patkaakaan)...
Eli asialla on kaksi puolta. Joku voisi sanoa, etta "Sinullahan on elamaton elama" ja toinen voisi vastata, etta "Johan tein jo kaiken aikaisemmissa elamissani."Tunnen olevani vanha sielu.
Tunnen ettei minun tarvitse enää lähteä tähän yhteiskunnan hyväksi havaitsemaan pyöritykseen ja kaavalliseen elämän malliin (opiskelemaan, töihin, ura, perhe, jne.), jonka tavoitteena on vain materiaalinen menestys. Olen täysin tyytyväinen pienipalkkaiseen, vähän vastuuta vaativaan työhöni, jonka avulla voin sentään pysyä hengissä.
Toivoisin vain, ettei kaikki täällä olisi kiinni rahasta ja materiasta... Miksi hyvään ja tasokkaaseen elämään ja itsensä toteuttamiseen tarvitaan aina rahaa? Sellaisten asioiden tulisi olla kaikkien saatavilla, sillä materian tavoittelu ja rahallisen pärjäämisen murehtiminen vie ajatukset pois oleellisesta ja siitä mikä on oikeasti tärkeää.
Tunnen myös, että olen jo miltei kaiken nähnyt ja kokenut. Mutta olen silti äärettömän kiinnostunut elämän mysteereistä ja rakastan luoda ja katsella kauneutta ympärilläni.
Olen parikymppinen nainen eikä minulla ole koskaan ollut ikätovereideni kaltaista stressiä ja tarvetta hankkia poikaystävää ja uusia miessekoiluja ym. Tunnen myös olevani jotenkin sukupuoleton, androgyyni.
Tunnen ääretöntä sisäistä rauhaa, ja haluaisin vain kadota tuohon rauhallisuuteen, sillä mikään ei hetkauta minua tässä maailmassa. - ninsessa
diamond. kirjoitti:
Tunnen olevani vanha sielu.
Tunnen ettei minun tarvitse enää lähteä tähän yhteiskunnan hyväksi havaitsemaan pyöritykseen ja kaavalliseen elämän malliin (opiskelemaan, töihin, ura, perhe, jne.), jonka tavoitteena on vain materiaalinen menestys. Olen täysin tyytyväinen pienipalkkaiseen, vähän vastuuta vaativaan työhöni, jonka avulla voin sentään pysyä hengissä.
Toivoisin vain, ettei kaikki täällä olisi kiinni rahasta ja materiasta... Miksi hyvään ja tasokkaaseen elämään ja itsensä toteuttamiseen tarvitaan aina rahaa? Sellaisten asioiden tulisi olla kaikkien saatavilla, sillä materian tavoittelu ja rahallisen pärjäämisen murehtiminen vie ajatukset pois oleellisesta ja siitä mikä on oikeasti tärkeää.
Tunnen myös, että olen jo miltei kaiken nähnyt ja kokenut. Mutta olen silti äärettömän kiinnostunut elämän mysteereistä ja rakastan luoda ja katsella kauneutta ympärilläni.
Olen parikymppinen nainen eikä minulla ole koskaan ollut ikätovereideni kaltaista stressiä ja tarvetta hankkia poikaystävää ja uusia miessekoiluja ym. Tunnen myös olevani jotenkin sukupuoleton, androgyyni.
Tunnen ääretöntä sisäistä rauhaa, ja haluaisin vain kadota tuohon rauhallisuuteen, sillä mikään ei hetkauta minua tässä maailmassa.Haluaisitko vaihtaa ajatuksia sähköpostin kautta..?! (:
- Sielunikä ei ole
Sielun ikää ei välttämättä edes huomaa heti päällepäin eikä vanha sielu aina tiedä (muista) olevansa vanha. Kysymys on usein enemmänkin siitä, mitä ominaisuuksia on valinnut käyttöönsä tälle kierrokselle kaikkien kehittämiensä joukosta ja toisaalta mitä ongelmia on ottanut ratkaistavakseen.
Monet (mutta eivät suinkaan kaikki) rikkaat, kuuluisat tai menestyvät henkilöt ovat itse asiassa aika nuoria sieluja. He ovat saattaneet valita ulkonaisesti suhteellisen helpon elämän, jotta pääsisivät ikäänkuin paremmin kiinni ihmisenä olemisen taitoon. Sielunikä ei ole kirjoitti:
Sielun ikää ei välttämättä edes huomaa heti päällepäin eikä vanha sielu aina tiedä (muista) olevansa vanha. Kysymys on usein enemmänkin siitä, mitä ominaisuuksia on valinnut käyttöönsä tälle kierrokselle kaikkien kehittämiensä joukosta ja toisaalta mitä ongelmia on ottanut ratkaistavakseen.
Monet (mutta eivät suinkaan kaikki) rikkaat, kuuluisat tai menestyvät henkilöt ovat itse asiassa aika nuoria sieluja. He ovat saattaneet valita ulkonaisesti suhteellisen helpon elämän, jotta pääsisivät ikäänkuin paremmin kiinni ihmisenä olemisen taitoon.Toisaalta myös nuoren sielun elämä painottuu enemmän fyysisyyteen, jolloin fyysisesti rankat ihmiskohtalot sopisivat nuorille sieluille (nälänhätä jne.). Ja tietysti sen vastakohta: yltäkylläisyys. Nuorethan ovat usein fyysisesti terveitä. Siis en tarkoita että vanha sielu olisi automaattisesti sairas, sehän on "vain" "yksi opetus", vaan nuorella on vielä opiskeltavaa perusasioista ja olisi vähän hankalaa jos käyttöväline olisi silloin rikki.
Vähän vanhemmalla taas opiskelu keskittyy enemmän henkisiin asioihin kuten itsensä hyväksyminen, erilaiset sairaudet tai muut perhe-elämän ongelmat jne. hienosäätö.
Kaikki ovat kuitenkin yhtä tärkeitä kokemuksia.- Milla.....
Lapsena istuin usein puissa.Itkin ja silitin joulukuusta jonka äiti heitti julmana ulos, puhuin kuuselle ja lohdutin että pidän sinusta silti.Nousin usein aikaisin aamulla ja menin yöpaitasillani keräämään kedolta kukkia.Eläimet oli minun juttuni, ja niitä ei kiusattu.Ekalla luokalla minä olin ainoa joka ei kiusannut uutta tyttöä joka juoksi pihalla ivaajia pakoon, olin tytön ensimmäinen ystävä ja sain kutsunb heille kotiin.
3-4 vuotiaana väitin kivenkovaan äidilleni että eräs lelu oli rikki, se oli liikkunut, ja vaadin että viedään se korjattavaksi.(ei tekninen lelu).
Hamsterini putosi pojan sylistä rappukäytävään ja halvaantui, rukoilin koko yön, ja se parantui.
Puolustin aina heikkoja fanaattisesti.
Elin suht kovan elämän.
Aikuisena alkohooli ei juurikaan kuulu elämääni, ei vaan maistu, ja koen usein itseni kummalliseksi kun mietin aika paljon asioita.
Jostain syystä ihmiset kääntyy aina puoleeni vaikeuksineen ja kuuntelen ja löydän usein hyviä vastauksia heidän ongelmiin.Pidän itseni kilttinä ihmisenä.Kun muilla menee hyvin, minut unohdetaan, minua pidetään myös tavallaan pelottavana koska puhun suoraan ja sanon aina mielipiteeni vaikka se eroaa muiden ajatusmaailmasta hyvin usein.
Kuoleman ajatus on seurannut minua koko elämäni.
Olen muutamia vuosia sitten pyytänyt, ettei "he " näytä minulle mitään outoja, pelkäsin.En myöskään jostain syystä katso peiliin kun menen vessaan yöllä, en tiedä miksi.
Pidän usein pääni, vaikka tiedostan että se ärsyttää muita.Minusta näkee mitä mieltä olen vaikken puhu mitään.
Aurani on vaaleanpunainen, kuva oli ruma..
Hääkuvassani minulle ilmestyi sädekehä pääni ympärille.
Aspektitulkinnassa sanottiin, että olen tiedostamatta tai tiedostaen muiden ihmisten psykoloogi ja ihmiset kääntyy puoleeni, mutta kiitosta tästä en tule koskaan saamaan.
En unohda niitä hyviä asioita jotka joku on joskus minulle tehnyt.
Jotenkin vaan on olo lukemani perusteella että voisin olla jotain muuta kun tavis kuitenkin..tiiä sitä sitten..saa nauraa :) mutta totta kirjoitin..
olen menttettänyt lapseni joka oli positiivisin ihminen jonka olen tuntenut.Jopa viisaampi kuin minä kaikessa vaatimattomuudessaan.
Nyt toivon että hän tapasi isäni joka kuoli ennen kun hänet löysin...mikäköhän olen..ketokaa..en loukkaannu.. - Rajaton
Milla..... kirjoitti:
Lapsena istuin usein puissa.Itkin ja silitin joulukuusta jonka äiti heitti julmana ulos, puhuin kuuselle ja lohdutin että pidän sinusta silti.Nousin usein aikaisin aamulla ja menin yöpaitasillani keräämään kedolta kukkia.Eläimet oli minun juttuni, ja niitä ei kiusattu.Ekalla luokalla minä olin ainoa joka ei kiusannut uutta tyttöä joka juoksi pihalla ivaajia pakoon, olin tytön ensimmäinen ystävä ja sain kutsunb heille kotiin.
3-4 vuotiaana väitin kivenkovaan äidilleni että eräs lelu oli rikki, se oli liikkunut, ja vaadin että viedään se korjattavaksi.(ei tekninen lelu).
Hamsterini putosi pojan sylistä rappukäytävään ja halvaantui, rukoilin koko yön, ja se parantui.
Puolustin aina heikkoja fanaattisesti.
Elin suht kovan elämän.
Aikuisena alkohooli ei juurikaan kuulu elämääni, ei vaan maistu, ja koen usein itseni kummalliseksi kun mietin aika paljon asioita.
Jostain syystä ihmiset kääntyy aina puoleeni vaikeuksineen ja kuuntelen ja löydän usein hyviä vastauksia heidän ongelmiin.Pidän itseni kilttinä ihmisenä.Kun muilla menee hyvin, minut unohdetaan, minua pidetään myös tavallaan pelottavana koska puhun suoraan ja sanon aina mielipiteeni vaikka se eroaa muiden ajatusmaailmasta hyvin usein.
Kuoleman ajatus on seurannut minua koko elämäni.
Olen muutamia vuosia sitten pyytänyt, ettei "he " näytä minulle mitään outoja, pelkäsin.En myöskään jostain syystä katso peiliin kun menen vessaan yöllä, en tiedä miksi.
Pidän usein pääni, vaikka tiedostan että se ärsyttää muita.Minusta näkee mitä mieltä olen vaikken puhu mitään.
Aurani on vaaleanpunainen, kuva oli ruma..
Hääkuvassani minulle ilmestyi sädekehä pääni ympärille.
Aspektitulkinnassa sanottiin, että olen tiedostamatta tai tiedostaen muiden ihmisten psykoloogi ja ihmiset kääntyy puoleeni, mutta kiitosta tästä en tule koskaan saamaan.
En unohda niitä hyviä asioita jotka joku on joskus minulle tehnyt.
Jotenkin vaan on olo lukemani perusteella että voisin olla jotain muuta kun tavis kuitenkin..tiiä sitä sitten..saa nauraa :) mutta totta kirjoitin..
olen menttettänyt lapseni joka oli positiivisin ihminen jonka olen tuntenut.Jopa viisaampi kuin minä kaikessa vaatimattomuudessaan.
Nyt toivon että hän tapasi isäni joka kuoli ennen kun hänet löysin...mikäköhän olen..ketokaa..en loukkaannu..Moi. Olet ottanut sen auttamis tehtävän hoitaaksesi tässä elämässä vähän samoin kun minä ja kiitosta siitä ei pidäkkään odottaa koska sitä eivät nyky ihmiset ymmärrä antaa.Meitä auttajia on monenlaisia ja paljon tarvitaankin erillaisille ihmisille koska suuri jouko kulkee massan mukana ja eivät ymmärrä että "päättäjät" vaan manupoloi massaa omiin tarkoituksiin sopivaksi.Toiset ihmiset vaistoavat että sinä olet turvallinen kenelle voi kertoa asioita ja odottaa neuvoja.Toimit vaan niin kuin sinun intusi eli korkeepi minäsi sinulle neuvoo eli kuuntele mitä se kertoo eli jos asia tuntuu oikealta ajatukselta heti alussa niin luota siihen äläkä kuutelee omaa egoa mikä taas neuvoo väärin.Vielä tuosta sun isä ja poika jutusta nehät näkevät toisensa toisilla tasoilla ja keskustelevat asioista keskenään ja seuraavat sinun tekemisiä taustalla aina kun tilanne sallii ja myös henkioppaat ja suojelus enkeli ovat aina autamassa ja tarkailemassa koska se kuuluu niiden työhön.Niin kuin muistat sanonnan niin maanpäällä kuin taivaassa tarkoittaa että samalla tavalla sieläkin opetellaan asioita ja käydään koulua myös niilläkin on omat johtajansa ja opettajansa eli muistuttaa meidän ihmisten elämää jonkin verran.Olet vaan herkempi kun normaalit ihmiset asioille ja enerkioille mikä on tarkoituskin että " näät paremmin " asiat jotta voit auttaa ja neuvoa kaikkia jotka sitä tarvitsevat.Ole vaan levollisin mielin kyllä kaikki menee niin kuin on suuniteltu korkeemmalla tasolla.
- milla..........
Rajaton kirjoitti:
Moi. Olet ottanut sen auttamis tehtävän hoitaaksesi tässä elämässä vähän samoin kun minä ja kiitosta siitä ei pidäkkään odottaa koska sitä eivät nyky ihmiset ymmärrä antaa.Meitä auttajia on monenlaisia ja paljon tarvitaankin erillaisille ihmisille koska suuri jouko kulkee massan mukana ja eivät ymmärrä että "päättäjät" vaan manupoloi massaa omiin tarkoituksiin sopivaksi.Toiset ihmiset vaistoavat että sinä olet turvallinen kenelle voi kertoa asioita ja odottaa neuvoja.Toimit vaan niin kuin sinun intusi eli korkeepi minäsi sinulle neuvoo eli kuuntele mitä se kertoo eli jos asia tuntuu oikealta ajatukselta heti alussa niin luota siihen äläkä kuutelee omaa egoa mikä taas neuvoo väärin.Vielä tuosta sun isä ja poika jutusta nehät näkevät toisensa toisilla tasoilla ja keskustelevat asioista keskenään ja seuraavat sinun tekemisiä taustalla aina kun tilanne sallii ja myös henkioppaat ja suojelus enkeli ovat aina autamassa ja tarkailemassa koska se kuuluu niiden työhön.Niin kuin muistat sanonnan niin maanpäällä kuin taivaassa tarkoittaa että samalla tavalla sieläkin opetellaan asioita ja käydään koulua myös niilläkin on omat johtajansa ja opettajansa eli muistuttaa meidän ihmisten elämää jonkin verran.Olet vaan herkempi kun normaalit ihmiset asioille ja enerkioille mikä on tarkoituskin että " näät paremmin " asiat jotta voit auttaa ja neuvoa kaikkia jotka sitä tarvitsevat.Ole vaan levollisin mielin kyllä kaikki menee niin kuin on suuniteltu korkeemmalla tasolla.
vastasit, siinä mielessä kai itsekäs että on kivaa saada palautetta.
Ennen lapseni kuolemaa, toivoin usein että tulisin paremmaksi ihmiseksi.Jouduin toooodella vaikeaan elämäntilanteeseen.Otin yhteyttä yhteen kaukaisesti tuntemattomaa naiseen joka auttoi minua.Ja se oli elämäni vaikein ja nöyryyttävintä aikaa, ja sitä aikaa kesti kauan.
Hiukan pelottaa kai vieläkin ajatus tulla vielä paremmaksi ihmiseksi.Koska itse koen että minun elämä on kerätä kokemuksia ymmärtääkseni paremmin muita ihmisiä.Tämä on tavallaan minun oppikouluni.
Toisaalta muistan hyvin sen päivän (ennen poikani kuolemaa)kun tavallaan löysin syvän rauhan.Nauroin autossa ja kuuntelin omaa nauruani, kunnes aloin itkemään , koska en muistanut koska olisin nauranut viimeksi.
Mutta se rauha mitä olin pyytänyt jäi pysyväksi.Olen niin vahva, ja vaikka mitä enää tapahtuu, tiedän etten maallisiin vaikeuksiin ainakaan kuole.
Ja lapseni kuoleman jälkeen tämä tunne vaan vahvistui.
Olen periaatteessa aina saannut kaiken minkä olen pyytänyt.Mutta en tiedä olisinko pyytänyt tulla paremmaksi ihmiseksi jos yksi hinta oli lapseni kuolema kehittyäkseni itse ihmisenä parempaan suuntaan.Voin vastata että olisin tyytyväynyt ihan tavis-elämäänkin.
Yksi mies sanoi hyvin.Muista ettet voi auttaa koko maailmaa, on ajateltava itseään jotta jaksaa.Tein töitä minne jostain syystä ihmiset aina tuli purkamaan minulle huoliaan.
Lopetin työn 10 v jälkeen, ja se teki kyllä hyvää vaiukka itse sairastuinkin, mutta vieläkin ihmetteln että pääsin kuitenkin rämpimään sieltä ylös..
Koen että tämä minun yhteys jonnekkin mikä minulla on, aina tavallaan laittaa asioitani korvan taakse, ja kun vähiten odotan, minua autetaan .Koen myös että olen saannut hyvin kivisen tien, mutta se vaan on niin määrätty.
Joudun tavallaan aina tekemään tuplasti töitä kaiken eteen.Ja vaikka minulla luojan kiitos on yksi lapsi vielä, joka on ainut syy elää.Tunnen itseni yksinäiseksi.Sitä ne tavallaan maallisin silmin ole.Päinvastoin.
Ensimmäisessä isossa kuopassani ollessani oli pakko tehdä iso puhdistus tavallaan.
Lopetin täysin soittamisen, enää en välittänyt puheista -jaa näkee sinutkin vielä, tai, - kiva kun soitit luulin että olet kuollut kun ei ole mitään kuulunut.Päätin vaan ilman vihaa, että en jaksa niin paljon, ja on tavallaan kerättävä energiaa.Poistin tavallaan itsesäni huonon omatunnon siitä etten tarkistele koko ajan toisten vointia.Ja kyllä he jotka apua tarvitsee kyllä ottaa yhteyttä.Niin kävi jopa suurimman surun keskellä.
Enää en toivo kun se että saan kokea lapseni onnen ja joskus vielä ehdin itsekkin tavallaan elää.Mikäli on tarkoitus että mentän toisen lapseni, en pelkää sitä, mutta samaan hengenvetoon toivon todellakin itsekkin menehtyväni.Lapselleni tulen jättämään paljon kirjoituksia jotka tulee helpottamaan häntä ymmärtämään suruaan paremmin mikäli ja toivon mukaan minä kuolen ensin.Pääsenhän silloin toisen poikani luokse ja siellä olen onnellinen.Joka ilta pyydän häntä odottamaan minua, ettei hän vaan siirry jonnekkin ennen kuin me ehditään tavata.Haluan kokea sen ymmärryksen että kaikki se mihin uskon todellakin on totta, en halau sieluna siellä taas tavallaan pettyä.
En todellakaan väitä muille että elämäni on helppoa ilman maallisia arkisia huolia .
Elän ihan suht tavallista elämää kuitenkin.Lapseni pitää minut tavallaan kiinni maan päällä.
On hienoa silti tavallaan tiedostaa että on jotain suurempaakin.On hienoa kokea nämä maalliset hyvät asiat suurina , niitä jotka moni pitää itsestäänselvyytenä.
Yksi enismmäisistä ajatuksista kun mentin lapseni oli
-Onneksi meillä oli kaikki hyvin, onneksi elämänkatsomukseni ei muuttunut vasta kuoleman jälkeen vaan ymmärsin lapseni merkityksen jo hänen eläessä, onneksi puihuttiin paljon.Voin sanoa olevani ylpeä siitä miten hänet kasvatin , vaikka ajatus kylklä hiipi mieleeni surun murtamana , että mitä hyötyä oli olla tämän lapseni äiti, koska hän ei saannut jatkaa jakamalla hyvää, levittää hyvää maan päällä'.
Siutäkin olen miettinyt kun ihmiset voivottelee kaikkea pahaa, mikeivät aloita ensin ihan itsestään.Pitämällä tiukasti kiinni omista näkemyksistään miten toivoisi itseään kohdeltavan , millaisen maailman toivoisi olevan, on aloitettava itsestään.
On helppo toivoa millainen maailman haluaisi, mutta aivan eri asia elä'ä niin kuin puhuu.Tiedän sen ihan omista kokemuksistani.
Kun itse tavalklaan epäonnistun , yritän kai hyvittää asioita tuplasti takaisin.
Jotta en nostaisi itseäni muiden yläpuolelle mikä ei ole tarkoitus, voin rehellisesti sanoa että joskus kyllä tulee asioita eteen ja menee pitkiäkin aikoja kun tavallaan sortuu.Mutta annan itselleni anteeksi ja olen kuitenkin onnellisen siitä tietoiseuudesta sisälläni, ja tavallaan koen että oli tämäkin koettava oppiakseni taas lisää hyvää.Kai ihmismieli ymmärtää paremmin kun on vastakohtia.Miten voi kokea hyvän, jollei tiedä mikä on pahaa- tyyliin.
Tämä maallinen elämäni vaatii vaan jonkun verran rahaa.Kokemuksesta voin sanoa ettei todellakaan ole ihailtavaa tai ihanaa elää ilman rahaa. Lottovoittoahan toivoo moni muukin kuin minä.Mutta mitä sen jälkeen?
Minulle raha merkitsisi vaputta tehdä kaikki se mitä en muuten töiltäni ehdi.
Eli voisin lopettaa perustöitäni mistä saan elantoni.Sillä voisin keskittyä enemmän asioihin jotkla pidän tärkeämpänä kuin rahan ansaitseminen ja tavallaan minusta elämä menee hukkaan töissä.
Moni löytää oman paikkansa helposti elämässä auttamisen suhteen.Joku suojelee eläimiä, auttaa lapsia, tai auttaa ongelmanuoria ..he keskittyy johonkin tiettyyn, ja siitä olen kiitollinen että heitä on olemassa.Kaipaan sitä itsekkin ja jotenkin vaan minussa on niin suuri varmuus että se minun suuri juttuni odottaa minua.
Sitäkin olen miettinyt kun sanotaan että ihminen tekee itse omat päätökset miten elää maan päällä.
Minulle tuodaan miljoonia tosi hyviä ideoita, haluaisin tehdä vaikka mitä.En tiedä onko se laiskuuttaa tai mitä se on, kun usein vaan rauhoitan itseni -kyllä se juuri minun oikea juttuni tulee taas kun vähiten sitä odotan ja eniten sitä tarvitsen.
Koska elämääni ei ole koskaan kuulunut ravintoloissa istumista,tai mitään muutakaan jonka koen jotenkin todella mielenkiinnottomalta, toisten mielstä kai olen joskus aika tosikkokin.En haaveile rhodos-matkoista vaan syvällisemmistä matkoista jossa voin kohdata todellisuuden tavallaan , jotain mistä ammentaa lisää kokemuksia mitä tulen tarvitsemaan.
On myös ilo kokea itsensä erillaiseksi, tavallaan kokea että on saannut lahjan syntyä juuri sellaiseksi kun on .Ja upeaa kokea onnistumisia kun psytyy elämään ja käsitellä omia tunteitaan ja tapoja reagoida niin kun toivoisi jossain vaikeissa tilanteissa.Osata käsitellä omaa mieltään oikein .Siitä todellakin iloitsen ja olen itsestäni silloin ylpeä, vaikkei kukaan muu saakkaan koskaan näistä asioista tietää.
On ollut hienoa löytää tämä paikka, ja olen kiitoolinen kaikista niistä kirjoituksista joka atvallaan levittää hyvää.On myös onni tietää ettei tämä maailma ole niin paha kun mitä lehdistä usein ymmärtää.
Tosin on valitettavaa että poikani piti maksaa se hengellään jotta minä löysin tämänkin paikan.
kaikkea hyvää kaikille... - Rajaton
milla.......... kirjoitti:
vastasit, siinä mielessä kai itsekäs että on kivaa saada palautetta.
Ennen lapseni kuolemaa, toivoin usein että tulisin paremmaksi ihmiseksi.Jouduin toooodella vaikeaan elämäntilanteeseen.Otin yhteyttä yhteen kaukaisesti tuntemattomaa naiseen joka auttoi minua.Ja se oli elämäni vaikein ja nöyryyttävintä aikaa, ja sitä aikaa kesti kauan.
Hiukan pelottaa kai vieläkin ajatus tulla vielä paremmaksi ihmiseksi.Koska itse koen että minun elämä on kerätä kokemuksia ymmärtääkseni paremmin muita ihmisiä.Tämä on tavallaan minun oppikouluni.
Toisaalta muistan hyvin sen päivän (ennen poikani kuolemaa)kun tavallaan löysin syvän rauhan.Nauroin autossa ja kuuntelin omaa nauruani, kunnes aloin itkemään , koska en muistanut koska olisin nauranut viimeksi.
Mutta se rauha mitä olin pyytänyt jäi pysyväksi.Olen niin vahva, ja vaikka mitä enää tapahtuu, tiedän etten maallisiin vaikeuksiin ainakaan kuole.
Ja lapseni kuoleman jälkeen tämä tunne vaan vahvistui.
Olen periaatteessa aina saannut kaiken minkä olen pyytänyt.Mutta en tiedä olisinko pyytänyt tulla paremmaksi ihmiseksi jos yksi hinta oli lapseni kuolema kehittyäkseni itse ihmisenä parempaan suuntaan.Voin vastata että olisin tyytyväynyt ihan tavis-elämäänkin.
Yksi mies sanoi hyvin.Muista ettet voi auttaa koko maailmaa, on ajateltava itseään jotta jaksaa.Tein töitä minne jostain syystä ihmiset aina tuli purkamaan minulle huoliaan.
Lopetin työn 10 v jälkeen, ja se teki kyllä hyvää vaiukka itse sairastuinkin, mutta vieläkin ihmetteln että pääsin kuitenkin rämpimään sieltä ylös..
Koen että tämä minun yhteys jonnekkin mikä minulla on, aina tavallaan laittaa asioitani korvan taakse, ja kun vähiten odotan, minua autetaan .Koen myös että olen saannut hyvin kivisen tien, mutta se vaan on niin määrätty.
Joudun tavallaan aina tekemään tuplasti töitä kaiken eteen.Ja vaikka minulla luojan kiitos on yksi lapsi vielä, joka on ainut syy elää.Tunnen itseni yksinäiseksi.Sitä ne tavallaan maallisin silmin ole.Päinvastoin.
Ensimmäisessä isossa kuopassani ollessani oli pakko tehdä iso puhdistus tavallaan.
Lopetin täysin soittamisen, enää en välittänyt puheista -jaa näkee sinutkin vielä, tai, - kiva kun soitit luulin että olet kuollut kun ei ole mitään kuulunut.Päätin vaan ilman vihaa, että en jaksa niin paljon, ja on tavallaan kerättävä energiaa.Poistin tavallaan itsesäni huonon omatunnon siitä etten tarkistele koko ajan toisten vointia.Ja kyllä he jotka apua tarvitsee kyllä ottaa yhteyttä.Niin kävi jopa suurimman surun keskellä.
Enää en toivo kun se että saan kokea lapseni onnen ja joskus vielä ehdin itsekkin tavallaan elää.Mikäli on tarkoitus että mentän toisen lapseni, en pelkää sitä, mutta samaan hengenvetoon toivon todellakin itsekkin menehtyväni.Lapselleni tulen jättämään paljon kirjoituksia jotka tulee helpottamaan häntä ymmärtämään suruaan paremmin mikäli ja toivon mukaan minä kuolen ensin.Pääsenhän silloin toisen poikani luokse ja siellä olen onnellinen.Joka ilta pyydän häntä odottamaan minua, ettei hän vaan siirry jonnekkin ennen kuin me ehditään tavata.Haluan kokea sen ymmärryksen että kaikki se mihin uskon todellakin on totta, en halau sieluna siellä taas tavallaan pettyä.
En todellakaan väitä muille että elämäni on helppoa ilman maallisia arkisia huolia .
Elän ihan suht tavallista elämää kuitenkin.Lapseni pitää minut tavallaan kiinni maan päällä.
On hienoa silti tavallaan tiedostaa että on jotain suurempaakin.On hienoa kokea nämä maalliset hyvät asiat suurina , niitä jotka moni pitää itsestäänselvyytenä.
Yksi enismmäisistä ajatuksista kun mentin lapseni oli
-Onneksi meillä oli kaikki hyvin, onneksi elämänkatsomukseni ei muuttunut vasta kuoleman jälkeen vaan ymmärsin lapseni merkityksen jo hänen eläessä, onneksi puihuttiin paljon.Voin sanoa olevani ylpeä siitä miten hänet kasvatin , vaikka ajatus kylklä hiipi mieleeni surun murtamana , että mitä hyötyä oli olla tämän lapseni äiti, koska hän ei saannut jatkaa jakamalla hyvää, levittää hyvää maan päällä'.
Siutäkin olen miettinyt kun ihmiset voivottelee kaikkea pahaa, mikeivät aloita ensin ihan itsestään.Pitämällä tiukasti kiinni omista näkemyksistään miten toivoisi itseään kohdeltavan , millaisen maailman toivoisi olevan, on aloitettava itsestään.
On helppo toivoa millainen maailman haluaisi, mutta aivan eri asia elä'ä niin kuin puhuu.Tiedän sen ihan omista kokemuksistani.
Kun itse tavalklaan epäonnistun , yritän kai hyvittää asioita tuplasti takaisin.
Jotta en nostaisi itseäni muiden yläpuolelle mikä ei ole tarkoitus, voin rehellisesti sanoa että joskus kyllä tulee asioita eteen ja menee pitkiäkin aikoja kun tavallaan sortuu.Mutta annan itselleni anteeksi ja olen kuitenkin onnellisen siitä tietoiseuudesta sisälläni, ja tavallaan koen että oli tämäkin koettava oppiakseni taas lisää hyvää.Kai ihmismieli ymmärtää paremmin kun on vastakohtia.Miten voi kokea hyvän, jollei tiedä mikä on pahaa- tyyliin.
Tämä maallinen elämäni vaatii vaan jonkun verran rahaa.Kokemuksesta voin sanoa ettei todellakaan ole ihailtavaa tai ihanaa elää ilman rahaa. Lottovoittoahan toivoo moni muukin kuin minä.Mutta mitä sen jälkeen?
Minulle raha merkitsisi vaputta tehdä kaikki se mitä en muuten töiltäni ehdi.
Eli voisin lopettaa perustöitäni mistä saan elantoni.Sillä voisin keskittyä enemmän asioihin jotkla pidän tärkeämpänä kuin rahan ansaitseminen ja tavallaan minusta elämä menee hukkaan töissä.
Moni löytää oman paikkansa helposti elämässä auttamisen suhteen.Joku suojelee eläimiä, auttaa lapsia, tai auttaa ongelmanuoria ..he keskittyy johonkin tiettyyn, ja siitä olen kiitollinen että heitä on olemassa.Kaipaan sitä itsekkin ja jotenkin vaan minussa on niin suuri varmuus että se minun suuri juttuni odottaa minua.
Sitäkin olen miettinyt kun sanotaan että ihminen tekee itse omat päätökset miten elää maan päällä.
Minulle tuodaan miljoonia tosi hyviä ideoita, haluaisin tehdä vaikka mitä.En tiedä onko se laiskuuttaa tai mitä se on, kun usein vaan rauhoitan itseni -kyllä se juuri minun oikea juttuni tulee taas kun vähiten sitä odotan ja eniten sitä tarvitsen.
Koska elämääni ei ole koskaan kuulunut ravintoloissa istumista,tai mitään muutakaan jonka koen jotenkin todella mielenkiinnottomalta, toisten mielstä kai olen joskus aika tosikkokin.En haaveile rhodos-matkoista vaan syvällisemmistä matkoista jossa voin kohdata todellisuuden tavallaan , jotain mistä ammentaa lisää kokemuksia mitä tulen tarvitsemaan.
On myös ilo kokea itsensä erillaiseksi, tavallaan kokea että on saannut lahjan syntyä juuri sellaiseksi kun on .Ja upeaa kokea onnistumisia kun psytyy elämään ja käsitellä omia tunteitaan ja tapoja reagoida niin kun toivoisi jossain vaikeissa tilanteissa.Osata käsitellä omaa mieltään oikein .Siitä todellakin iloitsen ja olen itsestäni silloin ylpeä, vaikkei kukaan muu saakkaan koskaan näistä asioista tietää.
On ollut hienoa löytää tämä paikka, ja olen kiitoolinen kaikista niistä kirjoituksista joka atvallaan levittää hyvää.On myös onni tietää ettei tämä maailma ole niin paha kun mitä lehdistä usein ymmärtää.
Tosin on valitettavaa että poikani piti maksaa se hengellään jotta minä löysin tämänkin paikan.
kaikkea hyvää kaikille...Luin läpi kirjoituksesi ja näin aamulla ei oikein ajatus kulje mulla,pitää ensin herätä kunnolla.Oletko käynyt (minun) sivulla mihin oon laittanut kaikenlaista tietoa näistä asioista,käyppä kurkkasemassa sielä on paljon luettavaa kanavoituja juttuja ja muutakin yleistietoo kun meet alusta asti läpi ja laita sinne kun keksit uusia haasteita ym niin juttua, tästä sivulle linkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950
- pöpinää tuo oli??
siis että liekin lähellä on kuumempaa? eikös se päivä seuraa yötä??
ExCuSeMuA. - Kokenut
Voidaan kyllä puhua nuorista ja vanhoista sieluista. Vanha sielu nuoren lapsen sieluna ei ole mikään uusi käsite. Jokainen syntyvä lapsi tälle planeetalle on jo sielultaan vanha. Se kuinka vanha sielu on, riippuu niiden uudelleen syntymien määrästä mitä sielu on käynyt läpi. Ylösnousseita sieluja todellisia mestareita on vähemmän. Sielun uudelleen syntyminen uudestaan ja uudestaan eli inkartoituminen tälle planetalle on sielun valinta oppia/opettaa rakkautta, rakastamaan ja kehittymään henkisellä tasolla. Todellisten ylösnousseiden mestareiden ei tarvitse enää uudelleen syntyä tänne maapallolle ellei meidän tilanne täällä mene sellaiseksi, että tarvitsemme todella viisaita vanhoja sieluja pelastamaan meidät jälleen kerran.
Lapsi jolla on vanha sielu on tietoinen jo syntyessään. Minulla esim. on 4v. tyttö jolle olen ns.vara mummi, hän on hyvin tietoinen olemassaolostaan ja siitä että hän on valon henki. Kun asioista keskustelee hänen kanssaan niin se on hänestä itsestään selvää, että on olemassa tämä fyysinen ja henkinen maailma. Hän on valinnut melko vaikeat elämänsä olosuhteet joissa hän opettaa meitä lähiympäristössä olevia ihmisiä suvaitsevuuteen, rakkauteen ja ymmärrykseen.
Energiaa? Elämä on energiaa näkyvää, tuntuvaa ja näkymätöntä, lämmintä, kylmää ja läpimenevää.
Vanha sielu on uudelleen syntynyt sielu uudessa kehossa. Jotkut käyvät täällä maapallolla kymmeniä kertoja ehkä satojakin. Jeesuskin sanoi "pitää uudelleen syntyä ylhäältä". Jeesus on tunnetuin meidän ajan uudelleen syntynyt ja inkartoitunut sielu joka kävi opettamassa sitä suurinta rakkautta mitä me ihmiset voidaan kokea. Ennen häntä on ollut monia ja Jeesuksen äiti Maria on myös vanha sielu joka inkartoitui tänne ihan sen vuoksi, että Jeesuksella oli mahdollisuus toteuttaa elämän tehtävänsä täällä. Ja monet muut lukemattomat joita maapallon historia on täynnä.
Sielua ei voi nähdä, vain sen kehon jossa sielu asustaa. Sielu kyllä parantaa ja tekee ihmetekoja sen fyysisen kehon kautta jossa asustaa. Joten kyllä luiden parantaminen on mahdollista tällä tasolla.
Mutta muistakaa me kaikki olemme tavallaan vanhoja sieluja. Kyllä uusiakin sielujakin syntyy. No se onkin sitten jo uusi aihe.- You Don't Know Me
"Kyllä uusiakin sielujakin syntyy. No se onkin sitten jo uusi aihe."
Ei se uusi aihe ole ainakaan minun näkökannaltani. Kuolemaa ei ole, on vain muuttuvaa energiaa. Kaikki mitä näet on energiaa. Tästä lähdetäänkin aiheeseen rakentuminen ja kasvaminen. Sielu myös kasvaa jos se pysyy koossa. Kun keho kuolee, sielu irtautuu kehosta. Jos sielu katoaa kehosta irtautumisen jälkeen, sitä sanotaan hajoamiseksi. Mutta mutta, tämä tarkoittaa sitä että kun hajotaan, energia muuttaa muotoaan. Yleensä tämä homma tapahtuu vain silloin kun sielu on heikosti kehittynyt.
Niin ja mitäs muuttuvalla energialla tarkoitan. Miksi kuolemaa ei ole kun energia muuttuu. Selitänpäs tähän asian joka voi valaista asiaa vähän enemmän. Energiaa kun on kaikkialla, se voi muuttua jälleen taas sieluksi. Mutta kun hajoaa, voi sen yhden sielun tiedot mennä toisiin syntyneisiin sieluihin. Esimerkiksi jos sinut nyt joku sielunryhmä hajottaa niin sinun energiasi muuttuu toiseen muotoon. Yleensä vanhat sielut pystyvät rakentamaan itselleen takaisin saman sielun vaikka heidät hajotettaisiinkin, koska vanha sielu elää kuin energiassa.
Ilkeitä sielunryhmiä ovat esimerkiksi nämä kovikset, jotka elivät esim täällä joskus. Yleensä koviksisuus lähtee usealta pois kun keho kuolee. Mutta jotkut sitten pitävät koviksuutensa kokoajan, no näitä vastaan on sitten niitä hyvin voimakkaita vanhoja sieluja jotka esimerkiksi suojelevat heikompaansa ilkeiltä sieluilta. Tiedätte varmaan kuinka monta täälläkin suomi24.fi palstalla on jotka eivät ajattele mitä tekee tai sanoo.
"Sielu kyllä parantaa ja tekee ihmetekoja sen fyysisen kehon kautta jossa asustaa. Joten kyllä luiden parantaminen on mahdollista tällä tasolla. "
Niimpä, energiaa ei voi tuottaa, kuluttaa, mutta sitä voi muuttaa. Eli energian voi muuttaa siihen muotoon että siitä tulee samanlaista luuosaa mikä lähti siitä pois. Taitava taitaja osaa muuttaa oman kehonsa sielunmuotoon ja takaisin kehonmuotoon. Sielunmuotoakin voi muuttaa jos osaa. Yleensä nuoret sielut eivät osaa sitä joten he pysyvät samannäköisinä minkälainen oli kehon muoto. Koska energia muotoutuu sen näköiseksi minkälainen on kehosi muoto.
Niin tuosta energian hajoamisesta vielä. Kun puhuin että vanhat sielut voivat rakentaa itselleen saman sielun, mutta ennen uudelleen rakentumista, vanha sielu pysyy yhteyksissä oman energiamuotojensa kanssa ja tässä vaiheessa sielu voi näyttää usvan tapaiselta tai savun tapaiselta sielunmuodolta. Olette varmaan nähneet kun pommi räjähtää, se muuttuu sirpaleiksi, nyt kelatkaa videota taaksepäin, simsalabim, pommi rakentui takaisin samaan muotoonsa. :D
Eli usva savu muodon jälkeen vanha sielu rakentuu yleensä sitten takaisin oman sielunsa näköiseksi tyypiksi jos se jaksaa tai haluaa. Sielunmuotoja on myös erilaisia, kun puhelin tuossa että vanha sielu esimerkiksi voi jälleenrakentaa kehon tai muuttaa se sielunmuotoon takaisin. Jälleenrakentaminen tarkoittaa että muutetaan energiaa kehoksi tai jotakin sinnepäin.
Voit muuttaa itsesi jos osaat niin voit muuttaa itsesi vaikka näkymättömäksi, tuleksi, vedeksi, öljyksi tai mitä lie keksitkään. Tämä vaatii vain vähän enemmän kehittynyttä kykyä eli sinun pitäisi harjoitella paljon ennenkuin osaisit tämmöisiä. Ja miksi harjoitella että pystyy tekemään tämmöisiä. Sinun pitää saada sielu vahvemmaksi että se pystyisi tämmöisiin. Jos on vahva sielu ja tietää miten nämä asiat tehdään niin sitten pystyy. Mutta jos olet heikko sielu ja tiedät miten asiat tehdään, no ei se sitten toimikkaan vaikka tietäisit miten asiat tehdään. ;)
Voit tehdä melkeinpä ihan mitä vain kun kehosi lakkaa toimimasta. Yleensä on puhuttu pallosta niin vaihetaanpas tällä kertaa toiseen muotoon sitten tämä vanha sanonta. ;) Pyörä on sinulla, aja sinne minne lystää. :D - yab-yum
Ei se uusi aihe ole ainakaan minun näkökannaltani. Kuolemaa ei ole, on vain muuttuvaa energiaa. Kaikki mitä näet on energiaa. Tästä lähdetäänkin aiheeseen rakentuminen ja kasvaminen. Sielu myös kasvaa jos se pysyy koossa. Kun keho kuolee, sielu irtautuu kehosta. Jos sielu katoaa kehosta irtautumisen jälkeen, sitä sanotaan hajoamiseksi. Mutta mutta, tämä tarkoittaa sitä että kun hajotaan, energia muuttaa muotoaan. Yleensä tämä homma tapahtuu vain silloin kun sielu on heikosti kehittynyt.
Niin ja mitäs muuttuvalla energialla tarkoitan. Miksi kuolemaa ei ole kun energia muuttuu. Selitänpäs tähän asian joka voi valaista asiaa vähän enemmän. Energiaa kun on kaikkialla, se voi muuttua jälleen taas sieluksi. Mutta kun hajoaa, voi sen yhden sielun tiedot mennä toisiin syntyneisiin sieluihin. Esimerkiksi jos sinut nyt joku sielunryhmä hajottaa niin sinun energiasi muuttuu toiseen muotoon. Yleensä vanhat sielut pystyvät rakentamaan itselleen takaisin saman sielun vaikka heidät hajotettaisiinkin, koska vanha sielu elää kuin energiassa.
Ilkeitä sielunryhmiä ovat esimerkiksi nämä kovikset, jotka elivät esim täällä joskus. Yleensä koviksisuus lähtee usealta pois kun keho kuolee. Mutta jotkut sitten pitävät koviksuutensa kokoajan, no näitä vastaan on sitten niitä hyvin voimakkaita vanhoja sieluja jotka esimerkiksi suojelevat heikompaansa ilkeiltä sieluilta. Tiedätte varmaan kuinka monta täälläkin suomi24.fi palstalla on jotka eivät ajattele mitä tekee tai sanoo.
"Sielu kyllä parantaa ja tekee ihmetekoja sen fyysisen kehon kautta jossa asustaa. Joten kyllä luiden parantaminen on mahdollista tällä tasolla. "
Niimpä, energiaa ei voi tuottaa, kuluttaa, mutta sitä voi muuttaa. Eli energian voi muuttaa siihen muotoon että siitä tulee samanlaista luuosaa mikä lähti siitä pois. Taitava taitaja osaa muuttaa oman kehonsa sielunmuotoon ja takaisin kehonmuotoon. Sielunmuotoakin voi muuttaa jos osaa. Yleensä nuoret sielut eivät osaa sitä joten he pysyvät samannäköisinä minkälainen oli kehon muoto. Koska energia muotoutuu sen näköiseksi minkälainen on kehosi muoto.
Niin tuosta energian hajoamisesta vielä. Kun puhuin että vanhat sielut voivat rakentaa itselleen saman sielun, mutta ennen uudelleen rakentumista, vanha sielu pysyy yhteyksissä oman energiamuotojensa kanssa ja tässä vaiheessa sielu voi näyttää usvan tapaiselta tai savun tapaiselta sielunmuodolta. Olette varmaan nähneet kun pommi räjähtää, se muuttuu sirpaleiksi, nyt kelatkaa videota taaksepäin, simsalabim, pommi rakentui takaisin samaan muotoonsa. :D
Eli usva savu muodon jälkeen vanha sielu rakentuu yleensä sitten takaisin oman sielunsa näköiseksi tyypiksi jos se jaksaa tai haluaa. Sielunmuotoja on myös erilaisia, kun puhelin tuossa että vanha sielu esimerkiksi voi jälleenrakentaa kehon tai muuttaa se sielunmuotoon takaisin. Jälleenrakentaminen tarkoittaa että muutetaan energiaa kehoksi tai jotakin sinnepäin.
Voit muuttaa itsesi jos osaat niin voit muuttaa itsesi vaikka näkymättömäksi, tuleksi, vedeksi, öljyksi tai mitä lie keksitkään. Tämä vaatii vain vähän enemmän kehittynyttä kykyä eli sinun pitäisi harjoitella paljon ennenkuin osaisit tämmöisiä. Ja miksi harjoitella että pystyy tekemään tämmöisiä. Sinun pitää saada sielu vahvemmaksi että se pystyisi tämmöisiin. Jos on vahva sielu ja tietää miten nämä asiat tehdään niin sitten pystyy. Mutta jos olet heikko sielu ja tiedät miten asiat tehdään, no ei se sitten toimikkaan vaikka tietäisit miten asiat tehdään. ;)
Voit tehdä melkeinpä ihan mitä vain kun kehosi lakkaa toimimasta. Yleensä on puhuttu pallosta niin vaihetaanpas tällä kertaa toiseen muotoon sitten tämä vanha sanonta. ;) Pyörä on sinulla, aja sinne minne lystää. :DMutta ei se hajoa. Olemme kiinni kukin omassa sielusäkeessämme ja palaamme aina alkulähteelle täältä maapallolta. Jos tällaista hajoamista tapahtuisi väkivallan tai muun sen kaltaisuuden (ilkeyden) vuoksi silti olemme kiinni omassa sielusäkeessämme. Se mitä kautta sielu joutuu oppimaan uutta, ennenkuin voi palata alkulähteelle, en tiedä. On olemassa välitila ikäänkuin odotushuone, siellä voi sielu myös odottaa uudelleen syntymää ja palata maanpäälle ilman että käy alkulähteellä. Yleensä uulelleen syntymä tapahtuu samaan sukuun tai suku juuriin. Silloin se opetus ja oppi mitä kukin sielu on opettamassa/oppimassa juuri siinä/siitä
suvussa/suvusta voi lopulta onnistua. Ihminen on niin jääräpää ettei opi kuin joskus sukupolvien päästä asioita. - You Don't Know Me
yab-yum kirjoitti:
Mutta ei se hajoa. Olemme kiinni kukin omassa sielusäkeessämme ja palaamme aina alkulähteelle täältä maapallolta. Jos tällaista hajoamista tapahtuisi väkivallan tai muun sen kaltaisuuden (ilkeyden) vuoksi silti olemme kiinni omassa sielusäkeessämme. Se mitä kautta sielu joutuu oppimaan uutta, ennenkuin voi palata alkulähteelle, en tiedä. On olemassa välitila ikäänkuin odotushuone, siellä voi sielu myös odottaa uudelleen syntymää ja palata maanpäälle ilman että käy alkulähteellä. Yleensä uulelleen syntymä tapahtuu samaan sukuun tai suku juuriin. Silloin se opetus ja oppi mitä kukin sielu on opettamassa/oppimassa juuri siinä/siitä
suvussa/suvusta voi lopulta onnistua. Ihminen on niin jääräpää ettei opi kuin joskus sukupolvien päästä asioita.Tämä hajoaminen riippuu kokonaan meidän energiakentästämme. Esim kun muutamme sielumme muotoa, energiakenttämme myös muuttaa muotoaan. Energiakenttämme tulee omasta sielustamme, jonka voimme tuntea kämmenellämme. Tässä syy miksi hajoamme tai emme hajoa. Itse en ainakaan kehosta irtautumisen jälkeen hajoa koska minulla on aika vahva ja iso energiakenttä. Keho katsos pitää sielua kasassa koska keho on muokkautunut sellaiseksi että se toimii sähköllä, se kerää sähköä lisää ja pitää yllä sielua. Mutta jos jokin näistä kehon välineistä menee hajalle, siinä kohin ei esimerkiksi enään kulje sähköä. Sähkö on energiaa ja mistäs sitä energiaa sitten saadaan. No tietenkin ympäriltämme kun kaikkialla on energiaa. :D
Joidenkin nuorien sielujen esimerkiksi ihan oman itsensä takia pitää mennä jonnekkin kehoon asustelemaan kun osa nuorista sieluista ei osaa vielä kerätä energiaa itseensä, eli muuttaa energiaa oman energiakentän voimaksi. Jos he eivät mene, he hajoavat. Vanhat sielut yleensä osaa muuttaa energiaa energiakenttäänsä automaattisestikin, koska vanhoille sieluille on kehittynyt sellainen automaattinen energianmuutos toiminto, joka vahvistaa vanhojen sielujen energiakenttää, eikä vanhojen sielujen tarvitse käydä oikeastaan missään kehossa vahvistamassa energiakenttäänsä.
Se miksi meillä on energiakenttä, liittyy magnetismiin. Meillä on ja - puoli. Kuten magneettikin heikkenee aikansa kuluttua niin myös sielumme energiakenttä jos emme voimista energiakenttäämme. Yleensä kehon takiamme emme voi oikein käyttää tätä magneettisuutta missään hyväksi. Sekin on mahdollista että jotkut osaavat käyttää sielun magneettisuutta hyväksi. Koska kun kaikki on energiaa, voidaan muuttaa energiamuotoja. Se miksi ja - jutusta tulee magneettisuus juttu on tässä se että magneetillakin on 2 puolta. Kummatkin vetävät toisiansa puoleensa.
"Se mitä kautta sielu joutuu oppimaan uutta, ennenkuin voi palata alkulähteelle, en tiedä. On olemassa välitila ikäänkuin odotushuone, siellä voi sielu myös odottaa uudelleen syntymää ja palata maanpäälle ilman että käy alkulähteellä. Yleensä uulelleen syntymä tapahtuu samaan sukuun tai suku juuriin. Silloin se opetus ja oppi mitä kukin sielu on opettamassa/oppimassa juuri siinä/siitä
suvussa/suvusta voi lopulta onnistua. "
Yleensä ne jotka ovat pikkuisenkaan raamatun käsitteen puolella, ajattelevat yleensä että on odotus huone josta synnytään takaisin maanpäälle. Raamatussa yleensä käsitellään aihetta että ihminen olisi ainoa olento joka saisi elää ja se olisi muka täydellinen ja ihmistä pitäisi kaikki totella.
Itselleni on tullut jo aikoja sitten selväksi että kehosta irtautumisen jälkeen saa mennä minne haluaa tai jäädä marisemaan oman kehon mädäntymistä. Sitten kun teidän kehonne kuolee, tehkääpä sellainen hommeli kun olette irtautuneet kehostanne, jääkää siihen teidän haudan viereen vuodeksi ja jos pääsette niin menkää katsomaan vuodeksi mitä tapahtuu kehollenne vuoden kuluessa kehonne arkun sisällä. Tämä on hieno tutkimusprojekti jossa näette kuinka kauan teidän kehonne oikein kestää mädäntyä. :D Tämä taisi olla sitä ihmisanatomiaa. :P - joo...
Tämä hajoaminen riippuu kokonaan meidän energiakentästämme. Esim kun muutamme sielumme muotoa, energiakenttämme myös muuttaa muotoaan. Energiakenttämme tulee omasta sielustamme, jonka voimme tuntea kämmenellämme. Tässä syy miksi hajoamme tai emme hajoa. Itse en ainakaan kehosta irtautumisen jälkeen hajoa koska minulla on aika vahva ja iso energiakenttä. Keho katsos pitää sielua kasassa koska keho on muokkautunut sellaiseksi että se toimii sähköllä, se kerää sähköä lisää ja pitää yllä sielua. Mutta jos jokin näistä kehon välineistä menee hajalle, siinä kohin ei esimerkiksi enään kulje sähköä. Sähkö on energiaa ja mistäs sitä energiaa sitten saadaan. No tietenkin ympäriltämme kun kaikkialla on energiaa. :D
Joidenkin nuorien sielujen esimerkiksi ihan oman itsensä takia pitää mennä jonnekkin kehoon asustelemaan kun osa nuorista sieluista ei osaa vielä kerätä energiaa itseensä, eli muuttaa energiaa oman energiakentän voimaksi. Jos he eivät mene, he hajoavat. Vanhat sielut yleensä osaa muuttaa energiaa energiakenttäänsä automaattisestikin, koska vanhoille sieluille on kehittynyt sellainen automaattinen energianmuutos toiminto, joka vahvistaa vanhojen sielujen energiakenttää, eikä vanhojen sielujen tarvitse käydä oikeastaan missään kehossa vahvistamassa energiakenttäänsä.
Se miksi meillä on energiakenttä, liittyy magnetismiin. Meillä on ja - puoli. Kuten magneettikin heikkenee aikansa kuluttua niin myös sielumme energiakenttä jos emme voimista energiakenttäämme. Yleensä kehon takiamme emme voi oikein käyttää tätä magneettisuutta missään hyväksi. Sekin on mahdollista että jotkut osaavat käyttää sielun magneettisuutta hyväksi. Koska kun kaikki on energiaa, voidaan muuttaa energiamuotoja. Se miksi ja - jutusta tulee magneettisuus juttu on tässä se että magneetillakin on 2 puolta. Kummatkin vetävät toisiansa puoleensa.
"Se mitä kautta sielu joutuu oppimaan uutta, ennenkuin voi palata alkulähteelle, en tiedä. On olemassa välitila ikäänkuin odotushuone, siellä voi sielu myös odottaa uudelleen syntymää ja palata maanpäälle ilman että käy alkulähteellä. Yleensä uulelleen syntymä tapahtuu samaan sukuun tai suku juuriin. Silloin se opetus ja oppi mitä kukin sielu on opettamassa/oppimassa juuri siinä/siitä
Yleensä ne jotka ovat pikkuisenkaan raamatun käsitteen puolella, ajattelevat yleensä että on odotus huone josta synnytään takaisin maanpäälle. Raamatussa yleensä käsitellään aihetta että ihminen olisi ainoa olento joka saisi elää ja se olisi muka täydellinen ja ihmistä pitäisi kaikki totella.
Itselleni on tullut jo aikoja sitten selväksi että kehosta irtautumisen jälkeen saa mennä minne haluaa tai jäädä marisemaan oman kehon mädäntymistä. Sitten kun teidän kehonne kuolee, tehkääpä sellainen hommeli kun olette irtautuneet kehostanne, jääkää siihen teidän haudan viereen vuodeksi ja jos pääsette niin menkää katsomaan vuodeksi mitä tapahtuu kehollenne vuoden kuluessa kehonne arkun sisällä. Tämä on hieno tutkimusprojekti jossa näette kuinka kauan teidän kehonne oikein kestää mädäntyä. :D Tämä taisi olla sitä ihmisanatomiaa. :PNuori opiskeleva pari asui yhdessä, jotta vuokrassa säästettiin.
Nainen alkoi tuntea outoja maha- ja selkäkipuja ja meni lääkäriin.
Opiskelu- ja asuinkaveri tuli mukaan.
Lekuri tutki. Jaahas, jaahas...
Mitäs neiti X opiskelee? Sielutiedettä, arvon lääkäri. Entä asuinkumppaninne? Sielutiedettä, herra tohtori.
Jaahas, jaahas.
Pelkäänpä, että keväällä joukkoonne liittyy vielä yksi sielutieteen tohtori! - Yrjö
kun syntyy uudelleen niin vanhat sialut tapetaan. Laita kesä kuumalla niitä kylmäenerkia kynttilöötä autoon niin on tosi viileetä matkustella.Tuntuuko että kukaan ei oikein ymmärrä se johtuu siitä että olet eri tasolla muiden yläpuolella.Voihan olla että olet Hitleri tai Staalini tai jopa Jeesus.
- ja kokonaisuus
yab-yum kirjoitti:
Mutta ei se hajoa. Olemme kiinni kukin omassa sielusäkeessämme ja palaamme aina alkulähteelle täältä maapallolta. Jos tällaista hajoamista tapahtuisi väkivallan tai muun sen kaltaisuuden (ilkeyden) vuoksi silti olemme kiinni omassa sielusäkeessämme. Se mitä kautta sielu joutuu oppimaan uutta, ennenkuin voi palata alkulähteelle, en tiedä. On olemassa välitila ikäänkuin odotushuone, siellä voi sielu myös odottaa uudelleen syntymää ja palata maanpäälle ilman että käy alkulähteellä. Yleensä uulelleen syntymä tapahtuu samaan sukuun tai suku juuriin. Silloin se opetus ja oppi mitä kukin sielu on opettamassa/oppimassa juuri siinä/siitä
suvussa/suvusta voi lopulta onnistua. Ihminen on niin jääräpää ettei opi kuin joskus sukupolvien päästä asioita.Raamattu opettaa totuuden ja se on aivan eri kuin nuo sielunvaellususkomukset.
- Potteri40
Voit tehdä melkeinpä ihan mitä vain kun kehosi lakkaa toimimasta. Yleensä on puhuttu pallosta niin vaihetaanpas tällä kertaa toiseen muotoon sitten tämä vanha sanonta. ;) Pyörä on sinulla, aja sinne minne lystää. :Duusia sieluja ja kuka hajottaa vanhoja.
- Landulff
Yrjö kirjoitti:
kun syntyy uudelleen niin vanhat sialut tapetaan. Laita kesä kuumalla niitä kylmäenerkia kynttilöötä autoon niin on tosi viileetä matkustella.Tuntuuko että kukaan ei oikein ymmärrä se johtuu siitä että olet eri tasolla muiden yläpuolella.Voihan olla että olet Hitleri tai Staalini tai jopa Jeesus.
II Capualainen ja Stalin italian Borgioita
- Rajaton
Tämä hajoaminen riippuu kokonaan meidän energiakentästämme. Esim kun muutamme sielumme muotoa, energiakenttämme myös muuttaa muotoaan. Energiakenttämme tulee omasta sielustamme, jonka voimme tuntea kämmenellämme. Tässä syy miksi hajoamme tai emme hajoa. Itse en ainakaan kehosta irtautumisen jälkeen hajoa koska minulla on aika vahva ja iso energiakenttä. Keho katsos pitää sielua kasassa koska keho on muokkautunut sellaiseksi että se toimii sähköllä, se kerää sähköä lisää ja pitää yllä sielua. Mutta jos jokin näistä kehon välineistä menee hajalle, siinä kohin ei esimerkiksi enään kulje sähköä. Sähkö on energiaa ja mistäs sitä energiaa sitten saadaan. No tietenkin ympäriltämme kun kaikkialla on energiaa. :D
Itselleni on tullut jo aikoja sitten selväksi että kehosta irtautumisen jälkeen saa mennä minne haluaa tai jäädä marisemaan oman kehon mädäntymistä. Sitten kun teidän kehonne kuolee, tehkääpä sellainen hommeli kun olette irtautuneet kehostanne, jääkää siihen teidän haudan viereen vuodeksi ja jos pääsette niin menkää katsomaan vuodeksi mitä tapahtuu kehollenne vuoden kuluessa kehonne arkun sisällä. Tämä on hieno tutkimusprojekti jossa näette kuinka kauan teidän kehonne oikein kestää mädäntyä. :D Tämä taisi olla sitä ihmisanatomiaa. :PSiitä sun jutusta väli tilasta on tarkkaa tietoa eli kuoleman ja syntymän väli tilasta.
sulta lainaus ja sen alla sivulle missä tietoa on.
Täältä tietoa asiaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000024090325 - You Don't Know Me
Rajaton kirjoitti:
Siitä sun jutusta väli tilasta on tarkkaa tietoa eli kuoleman ja syntymän väli tilasta.
sulta lainaus ja sen alla sivulle missä tietoa on.
Täältä tietoa asiaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000024090325Minä lainasin tuon lainauksen toisen tekstistä lainatakseni tekstiä että voin kirjoittaa lainauksen alle selityksen. :P
Tuo ei ole siis minun tekstiäni.
Se oli tuon ylemmän. :) - I know you
Itselleni on tullut jo aikoja sitten selväksi että kehosta irtautumisen jälkeen saa mennä minne haluaa tai jäädä marisemaan oman kehon mädäntymistä. Sitten kun teidän kehonne kuolee, tehkääpä sellainen hommeli kun olette irtautuneet kehostanne, jääkää siihen teidän haudan viereen vuodeksi ja jos pääsette niin menkää katsomaan vuodeksi mitä tapahtuu kehollenne vuoden kuluessa kehonne arkun sisällä. Tämä on hieno tutkimusprojekti jossa näette kuinka kauan teidän kehonne oikein kestää mädäntyä. :D Tämä taisi olla sitä ihmisanatomiaa. :Pkuuleppas nyt, tunnen suurta hengenheimolaisuutta kanssasi, ehkä olemmekin tuttuja ennestään.
- Nimetön
I know you , everybody allmoust everybody know you.
Aihesi oli aika ajankohtainen, sillä on alkanut kultaisen sian vuosi. Kultaisen sian vuosi joka aloittaa ihmiskunnan historian suurimman muutos prosessin osiltaan myös tiedossa kaoottisuutta.
Kiinalaiset ovat näin kirjoittaneet aikakirjoihin ja he kuten kaikki tietävät omaavat hyvin hyvin ikiaikaisen kulttuurin ja henkisen tieto taito tason . Eli heidän tietoisuutensa ihmisen sähkö kemiallis elektromagnetismiin perustuvasta olemassa olevasta energian keskittymis pisteistä on huimasti edellä muita. Elämme nyt veden aika kautta joilloin meillä vahoilla sieluilla on suuri merkitys ja tehtävä.
Ihmisen evoluutiossa on meneillään vaihe jolloin ihmisten kognitiivinen alitajunta herää , osin jopa todella vahvasti.
Oletko joskus saanut tunteen kun esimerkiksi menet käymään vasta ikään tutustumasi henkilön luona, eli paikkaan jossa et olen fyysisesti koskaan ollut paikalla. Tunnet yhtäkkiä että miljöö ei todellakaan ole niin vieras ja uusi sinulle kuin pitäisi.Samoin kun tapaat hänen läheisiään ja ystäviään huomaat tai tunnet ns.deja-vu tunteita että olen nähnyt tai jotenkin jollain tasolla tuntenut nämä henkilöt.....
Tässä muutama hyvä esimerkki kognitiivisesta globaalista yhteydestä joka on heräämässä .
Me vanhat sielut olemme henkilöitä joille tämä ei tule yllätyksenä, me tunnemme tiemme . Tiedämme voimamme, tuo esimerkki energian siirtyisestä tai adaptoitumisesta toiseen muotoon hmmm.... mietin vain että kuinka se liittyy vanhaan sieluun tai käsitykseen siitä.
Minun huomaa minun mielipiteeni on vanhasta sielusta sellainen että hän on ikään kuin suodatin ja kondensaattori joka tasaa virta piikit että katasrofia ei tapahdu. Tunnemme sielumme ja mielemme syövereissä että asioissa on turha hötkyillä. Tiedämme mistä ja minkä takia vanhan kansan sanonnat ovat tehty ja mistä ne ovat tulleet. Osa meistä tuntee ja muistaa olleensa täällä tällä samaisella pallolla jo monia kertoja.
Hänen sielunsa ja mielensä on usein harmoniassa luonnon kanssa ja toisilla voimakkaassa yhteydessä siihen.
Aurinko paistaa kun on rakkautta ilmassa ja niin edeleen. LUonto näyttää voimiaan ja uskomattomia asioita aivan konkreettisesti. Vanha sielu osaa aistia luonnossa merkit tulevasta ja merkit neuvoista kun on kyse elämän valinnoista.
Vanha sielu antaa kaikkien kukkien kukkia anna sinäkin. Mikään ajatus ei voi olla niin väärin että sinä et voisi kuunnella sitä ja varsinkaan tyrmätä sitä heti suorilta . Pikkeuksena tietysti väkivalta !
Mielipiteet tekevät mailmastamme sen paratiisin ja antavat sille ne kaikki sateenkaaren värit......
Rakastakaa toisianne ja uskaltakaa myös saoa se...
king-pf-heart- Eihän ne kiinalaiset
Ole vieläkään keksinneet edes foneemianalyysiä, joka on euroopassa tehty jo noin 2600 v. sitten. Suoraan sanoen suosittelisin kaikille aasialaisille idiogrammijärjestelmiä käyttäville kielille samaa. Kiinalaisilla ei todellakaan ole mitään millä ne olisivat mitenkään "edellä" ketään. Päinvastoin; maa on täynnä kopioitsijoita, jotka apinoivat amerikkalais-euroopplaisen meiningin viimeiseen ranskanperunaan asti ja myyvät sitten takaisin sinne mistä kopion ottivat.
- You Don't Know Me
Anonyymina vanha sielu on ihmisten parissa tälläistä. WAU, mAkeeta JES, OWNED, lol, ROFL, OMg.
Julkisesti vanha sielu on tälläinen ihmisten parissa. Onko tuo joku outo, tuo on varmaan joku mielisairaalasta karannu hemmo, tuo on varmaan meidän naapurin juoppo josta se yks kerto, tuo on varmaan joku sairas ihminen kun puhelee tollasta ja sanoo itestään että on vanha sielu.
Miksi vanha sielu on oikein anonyymina erilainen kuin julkisesti. Sitä olen miettinyt, että miksikö. Olen tullut siihen tulokseen että anonyymina ei tiedetä minkänäköinen se tyyppi on ja mitä se tekee. Sitten taas kun tiedetään siitä tyypistä, huhut alkaa leviämään helposti.
Yleensä ne jotka eivät tiedä hölkäsen pöläystä mitä vanhat sielut ovat, voivat he sitten omiansa puhua palstoilla. Joo vanhat sielut on sellasia vanhoja jokka on tylsistyneitä elämään ja niillä on kaikki esim vaatteet ja kaikki räsysiä ja ne ei huolehdi omasta hygieeniastaan eikä muustakaan ja ne ovat laiskoja. Tämmöistä olen kuullut monesti vanhoista sieluista kun joku on puhunut niistä.
Kehossa kun vanha sielu asuu niin keho sisältää kaikenlaisia aineita. Adrenaliini on esim yksi joka voi tuottaa hermostusta. Vanhat sielut yleensä pystyvät hallitsemaan adrenaliini juttua että ei hermostu muutakuin päässä. Eli sisäistä hermostumista. Ulkoinen hermostuminen on sitten esim nyrkit ojossa toista vastaan. :D Tietenkin vanhakin sielu voi hermostua kunnolla kun keho voi tehä tepposet että nyrkki heilahtaa. :D
Syy miksi näin voi tapahtua on syynä se että kukaan ei voi olla täysin hyvä ja rauhallinen tyyppi. Vaikka olisit kuka tahansa, voit vahingoittaa ketä tahansa milloin tahansa. Esim ne raamattu hemmot väittävät että raamattu on ikuiseen rauhaan ja hyvään jos liityt lukemaan raamattua ja uskot siihen. No jaa, olen katsellut tässä lestadiolaisia elämän aikana niin eivätpä ne oikein välitä mitä käy kenellekkin. Uskovat vain siihen kunhan tehdään jumalan hyväksi niin se on oikein.
He taitavat minuakin haukkua kun kutsun itseäni vanhaksi sieluksi. Jos menisin kirkkoon ja huutaisin täydellä äänellä papiston edessä että olen vanha sielu. No ne varmaan luulisivat minua joksikin pahaksi olennoksi ja potkaisisivat minut ulos vain sen takia koska olen erilainen. Kirkossakin on yleensä tylsää, meinasin nukahtaa silloin kun rippimerkkejä keräilin niin meinasin nukahtaa kirkonpenkille. Tylsää sekin juttu kun siellä pitää nousta seisomaan. Olisipa ne penkitkin pehmustettuja. :D
Meitä jotkut henkilöt sanovat hörhöiksi vaikka he eivät tunne meitä. Ymmärrän nuoren sielun mielen niin että nämä nuoret sielut eivät ole vielä kokenut sitä mitä me osa vanhoista sieluista jopa muistamme kokeneen. Osa meistä vanhoista sieluista ei muista mitä ovat kokeneet. Vielä kerran, vanha sielu ei merkkaa ikää vaan tasoa. Taso meinaa taas sitä että minkälainen olet. Minkälainen olet tulee siitä mitä teet ja ajattelet.
Itselläni tämä keho aina vahingossa välissä menee sen ikäiseksi kuin tämän kehon ikä on ja välissä taas tulee omaksi itsekseni eli vanhaksi sieluksi. Eli keho ottaa välissä hallitsemisen, eli ajatukset ovat välissä sen ikäisen kehon laiset. Mutta kuitenkin vanha sielu on puoleksi tässä vaiheessa päällä, joten vastustuskyky ja monet muut asiat pysyvät vanhan sielun laisena.
Olettekos muuten tienneet tätä, tälläkin hetkellä täällä voi elää ihan tuolta avaruudesta tulleita muukalaisia jossakin kehonmuodossa. Kuten kerroin myös tuosta että kehon voi muuttaa sielunmuotoon ja takaisin kehoksi. Jotkut voivat olla soluttautuneina tänne tai tulleet sielunmuodossa jonnekkin tyhjään kehoon missä ei ole vielä sielua. Jotkut ovat sitten matkaajia tai sitten kertojia jotka käyvät planeetalla kuin planeetalla aina höpöttämässä kaikkea.
Tuo nimimerkkini tulee siitä kun ihmiset eivät tunne niin hyvin vanhoja sieluja miten he luulevatkin. :P
Hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä. :D- "Koko jengi huusi: ker...
Eipä uskoisi, etä noin viisaaksi "vanhaksi sieluksi" esittävä henkilö on noinkin omahyväinen ja itseään korostava. Olisiko todellisella vanhalla sielulla tällaiseen tarvetta?
Eiköhän jokainen lie kokenut monenmoista yliluonnollista ja omaa jos jonkilaisia lahjoja, mutta onko tarpeen niillä kerskailla? Lähinnä kuulostat narsistiselta kahjolta, joka leimaa tämänkin kirjoituksen "nuoren sielun" kehittymättömyydeksi.
Pidä hyvä ihminen uskosi vai oletko ihminen lainkaan? Kuulostat pirun riivaamalta. Toivon, että vanha sielusi osaa parantaa vaurioituneen mielesi? Mielesi on poikki, joten korjaa se ja lakkaa rasittamasta muita irvokkuuksillasi.
Korjaa myös oikeinkirjoituksesi, jos haluat kommunikoida. Vaikka toisaalta; miksi sinun edes tarvitsisi kommunikoida, kun sinun sieluparkaasi ei kukaan ymmärrä kuitenkaan.
Ps. Keksi itelles joku harrastus. Katko vaikka luitas ja korjaile niitä verstaassasi. - intiaani
.
-Vanhoja sieluja ei tällä planeetalla ole.
-Minä olen maapallon alkuperäisväestöä
ja tiedän tämän asian ihan tarkkaan.
-Tämä planeetta on rangaistuslaitos,
muiden planeettain väestölle.
-Tänne ne tulee lusimaan niin moneksi elämäksi
että oppivat lähimmäisen rakkauden ja
ihmisenä olemisen läksyt...
Yhteistä on muupallolaisille ja maapallolaisille
ne ihmisenä olemisen läksyt.(universaali juttu).
-Evääksi saadaan se uskonto mihin synnytään,
se mikä siinä uskonnossa,aatteessa tai ismissä
on lempeä ja lämpöä,armoa eli rakkautta
on totta,muu on skeidaa...
-Se perhe tai ne olosuhteet johon synnytään,
määräytyy edellisen elämän
keskenjääneiden juttujen mukaan...
-Se on hyvää, huonoa tai neutraalia karmavelkaa.
-Synnytään mihin synnytään,sisarten kanssa
tai ainoana lapsena,heti alkaa koulutus...
-Sen edellisen elämän jatkona,
joku saa kivan lapsuuden,
toinen ns.huonomman lähdön...
-Menneisyyden muistona meillä on erilainen oivalluskyky eri asioihin...
-Ne asiat jotka ollaan syvällisesti tajuttu,
ne opitaan vaivatta,opettelematta.
Vaikeat jutut on vaikeita,ne opitaan ajallaan.
-Suakin vastaan on tullut asioita jotka tiedät:
Se menee noin.
-Silti et tiedä Miksi se on ja menee noin...
Tai.
-Tajuat jutun,tietämättä miksi sen etukäteen tiedät...
-Se on sitä luontaista lahjakkuutta,
ihmelasten ihmeellisyyttä.jne.
-Edellisistä elämistä jää joskus ihan fyysisiä muistoja.
Esim.Mulle kävi niin että ennen kuin viime kerralla delasin,
(oli sota)sovin jätkien kanssa etukäteen
(meitä oli kolme sälliä)
-mä ammun niistä kumman vaan,jos olisivat mahaan haavottuneet.
-Ne ampuisi mut,jos mulle kävisi niin...
-Asiat hoitu, mä tein itsarin vihollisen luodeilla maksaani...
-Kaveri piti puheensa ja lassautti mun oikeen puolen ohimoon...
-Etukäteen tiesin, etten tahdo mieheksi enää syntyä.
-Lapsena mulla oli ventti ohimossa hiusrajassa.
-Päälle 50-vuotiaana löyty näppylät maksassa.
_-Armo ja tarkoitus, löytyy kauempaa.
-Olin syvästi kristitty,
ennen kommunistiksi kääntymistäni.
Kun menetin uskoni jumaliin ja ihmisiin,
-pakenin tapattamalla itseni.
-
-Elämä ei ole helppoa kellään.
Eikä elämää ole helpoksi tarkoitettu.
Kivaa voi olla ja ihmisen pitää pyrkiä sinne,
missä sen on hyvä olla.
-Jos pakenet vaikeuksiasi,
saat elämästä seuraavaan juosta.
Vaikeudet tulee perässä,
kunnes ne kohdataan ja voitetaan.
-Vanhoja sieluja ei tällä pallolla ole,
ja jos on,ei ne sen vähemmällä pääse kuin muutkaan.
-Vastuuntuntoisempia, myötäelävämpiä ja muita ihmisiä huomioivampia saattavat olla ne, jotka on olleet täällä ennenkin.
-Siivottomuus,lika tai ruokottomuus,
ei lisää elämän hyvää.Siki voimme olettaa
vanhojen sielujen pitävän puhtaudesta ja siisteydestä....
-Turha on ihmisen pohtia sielunsa ikää.
-Paras olisi elää ja ahkeroida itsensä
ja ympäristönsä hyväksi.
-Vanha sielu ei pakene edes arkirutiineita,
esim. peseytymistä,sängynpetaamista,tiskaamista
siivoamista ja roskien ulosviemistä.
-Vanha sielu tietää,kaiken kasvun olevan
jokapäiväisen elämän ponnistelujen tulos.
-Helppo sen lauluja laatia on,
kellä on laulajan lahjat,
-Vasta se tietävi työn,jolla ei lahjoja ole...
-Pätee tähänkin asiaan.
- - meistä...
intiaani kirjoitti:
.
Se menee noin.
Tai.
(meitä oli kolme sälliä)
-Olin syvästi kristitty,
-
missä sen on hyvä olla.
Vaikeudet tulee perässä,
-Vastuuntuntoisempia, myötäelävämpiä ja muita ihmisiä huomioivampia saattavat olla ne, jotka on olleet täällä ennenkin.
ja ympäristönsä hyväksi.
-Pätee tähänkin asiaan.
-kukaan tule turhaan tänne oppimisen planetalle.
Elämä on helpompaa kun Rakkaus kulkee mukana,näin ei synny turhaa karmaa.
Tehkäämme hyviä tekoja näin puhdistamme itseämme.
Rakkaudessa on kaikki :) - Yrjö
julisti olevansa Mooses siis vanhasielu.Harmittavan vähän vaan sai aikaan tällä kertaa, liekkö johtunut epäsiististä ulkokuoresta.Toivottavasti sielu pääsee irtaantumaan pian kuluneesta ruumiista jotta vapautuu ja saa uuden paremman ruumiin.
- minä vain
intiaani kirjoitti:
.
Se menee noin.
Tai.
(meitä oli kolme sälliä)
-Olin syvästi kristitty,
-
missä sen on hyvä olla.
Vaikeudet tulee perässä,
ja ympäristönsä hyväksi.
-Pätee tähänkin asiaan.
-Paljon paremmin kirjoitit asian ytimeen kuin tuo You don't know-kaveri.
Hänelläkin tavallaan jonkin verran oikea suunta, mutta jotenkin omituisesti harhaili vielä ajatuksineen. Mutta kyllä asiat hänellekin selkiää; joskus. Kaikki aikanaan :-)
Tässä ja nyt sitä on elettävä tätä päivää, oli nuori tai vanha sielu. Jos harhautuu kuvittelemaan itsestään liikoja "vanhana sieluna", harhautuu väärille urille. Eikä opi niitä oppeja mitkä oli tälle polulle ajateluna. Miten voi kun kuvittelee olevansa jo niiiin "hyvä".
Mukavia oppipolkuja kaikille! - huolestuttavaa
Jos elämässäsi on vaikeuksia tms. älä pakene niitä kuvittelemalla olevasi vain vanha sielu ja pane sen piikkiin kaikkea.
En väitä tietäväni oletko vanha sielu vai et. Nuorelta ihmiseltä kyllä vaikutat, mutta se on yhdentekevää.
Ainoa vihje sinulle on, että kannattaa maadoittaa itsensä. Pitää jalat vielä maassa, koska Maassa me vielä olemme.
Älä elä olettaen, että olet jotenkin erilainen koska olet vanha sielu.
Se on erittäin harhaanjohtavaa.
- Yrjö
jo tätä kirjoittaessasi.Kynttilä kun sammutetaan niin siitä ei vapaudu enerkiaa tai sen ainesosat eivät muuta olomuotoaan ja silloin ei vapaudu lämpöenerkiaa.Nehän oliski kivoja kynttilöötä joista tulis lämpöä ja valoa ja kun ne sammuttaa niin niistä tulis kylmäenerkiaa.Tee koe ota jääkaapista tepseli pois ja laita sinne sammutettuja kynttilöötä jos ruuat säilyy pariviikkoa niin kannattaa kyllä kertoa enerkiaministerille.Miäti miksi kynttilät kuluvat
Miten tutkitaan sielun dna:ta?
- eräs vanhus
VANHA SIELU
Vanhan sielun tunnuslause on:
“Tee sinä mitä haluat, minä teen mitä minä haluan.”
- Tässä tahti muuttuu. Aiemmissa kierron vaiheissa sielu ei tuntenut niin voimakasta vetoa etsimiseen kuin nyt. Tässä vaiheessa mukana on uudenlaista ja syvempää luovuutta, joka on osa etsintää.
Vanha sielu kokee muut osana jotakin suurempaa, johon myös hän itse kuuluu ja tästä seuraa se, että hän tajuaa ettei ole olemassa mitään muita ongelmia kuin ne, joita väärä persoonallisuus luo puolustuksekseen. Vanhojen sielujen on kuitenkin vaikeata rikkoa näitä totuttuja malleja, koska he entistä useammin valitsevat sellaisen tien, jolla kohtaavat vähiten vastustusta.
Vanhempi sielu nauttii tavallisesti kovasta ruumiillisesta työstä, vaikkakin he harvoin työskentelevät käsityöläisammateissa. He saattavat hakeutua myös korkeampaan koulutukseen, mutta eivät välttämättä. Jos heidän opettajansa painostavat heitä, he tekevät näin tai jos heistä tuntuu, että heidän tehtävänsä jollain tavoin vaatii, he hankkivat itselleen suosituksia. Tästä syystä monet vanhat sielut ovat puutarhanhoitajia. Nuoret sielut upeilla maatiloillaan maksavat heille hyvin siitä, että he harjoittavat tätä synnynnäistä lahjakkuuttaan. Keskikausaalitaso hyödyntää tästä ansaitut rahat lisätäkseen vaikutustaan fyysisessä maailmassa. Tästä on olemassa myös toinen näkökulma. Syvemmällä tasolla vanha sielu tajuaa aineellisten saavutusten turhanpäiväisyyden ja väliaikaisen luonteen ja sen vuoksi siltä puuttuu voimakas tarve antaa näyttöjä. Vanhat sielut ovat erittäin taitavia jopa vähäpätöisimmissäkin tehtävissä. Kaikkien vanhojen sielujen vietti vetää heitä kohti hengellistä kehitystä. Sen vuoksi he antavat mielellään kaiken muun siirtyä syrjään. Kuka tahansa heistä voisi saavuttaa mitä tahansa, mutta entistä useammin vanhat sielut valitsevat elämän, jossa tavallisen maailman työskentely-ympäristö ja henkiinjäämiskamppailut eivät kosketa heitä. Työssään he valitsevat ammatin, joka on miellyttävä eikä erityisen vaativa niin, että he ovat vapaita pyrkimään vaivatta todellisiin päämääriin ellei sitten tuo työ itsessään auta heitä etsinnässä. Tästä syystä vanhan sielun viimeisillä tasoilla olevat harvoin hakeutuvat hyvin palkattuun työhön edes lyhyiksi ajanjaksoiksi.
Vanhojen sielujen uskonto on laaja-alainen ja siihen sisältyy omalaatuisia rituaaleja. Puiden täyttämistä lehdoista muodostuu katedraaleja ja tunnustettujen mestareiden läsnäolo on vanhojen sielujen koettavissa. Tässä viimeisessä kierrossa ymmärretään synteesin merkitys ja vanhat sielut pitävät harvoin kiinni mistään opinkappaleista.
Vanha sielu on huoleton ja välinpitämätön seksin suhteen varhaisissa tasoissa, koska eroottinen rakkaus alkaa menettää viehätystään. Kierron viimeisellä tasolla vanha sielu ei yleensä osallistu siihen, koska siitä puuttuu tarkoitus (seksi ei tuo mitään uutta elämään). Vanha sielu on kuitenkin hyvin aistillinen ja nauttii läheisestä fyysisestä kontaktista. Hänellä on kokemusta ja hän on jännittävä kumppani varhaisemmissa kierron vaiheissa oleville, mutta voi olla hyvinkin pettymystä tuottava rakastaja, koska suhtautuu seksiin viileästi ja huolettomasti.
Vanhojen sielujen ruuanlaittotaidot ovat hyvin epämuodollisia: he pitävät reseptejä suuntaa-antavina pikemminkin kuin raamattuina ja käyttävät mausteita ja yrttejä vapaasti. He leikkaavat mieluummin homeisen kohdan juustosta ja mädäntyneen paikan hedelmästä kuin heittävät koko ruuan pois. Vanhat sielut tuntevat olonsa kotoisaksi kaikkien elävien olentojen seurassa. Viininteko on muinaista taidetta: useimmat viinikauppiaat ovat vanhempia sieluja ja he ovat harjoittaneet tuota ammattia aiemminkin ja palaavat siihen hyvin mielellään. He voivat päästää valloilleen puutarhanhoitoa kohtaan tuntemansa rakkauden, ansaista sillä elantonsa ja välttää samalla maailman tarjoaman oravanpyörän.
Olemme kertoneet tällä ryhmälle aiemmin, että useimmat vanhat sielut viihtyvät muiden luontokappaleiden seurassa ja tuntevat kiintymystä niitä kohtaan. Useimmat vanhat sielut innostavat eläimiä tuntemaan luottamusta ja eläimet reagoivat tähän hyvin luonnollisesti. Jotkut vanhemmat sielut huomaavat jopa sen, että tämä kiintymys laajenee koskemaan myös villejä ja pelokkaita eläimiä. Muutamat tämän ryhmän jäsenet ovat osoittaneet tällaisia piirteitä. Mitkä tahansa huonot kokemukset eläimistä varhaisemmassa iässä aiheuttavat jonkin verran kammoa. Vanhempi sielu ei yleensä lähesty hyökkääviä lajeja eikä sille tule mitään fobioita kuten sillä on ollut aiemmissa kokemuksissa entisissä elämissään.
Useimmat pörröiset ja takkuiset koirat kuuluvat vanhoille sieluille. Vanhat sielut alkavat kokea läheisyyttä villieläimiä ja kaikkia eläviä luontokappaleita kohtaan. He ratsastavat jälkiä seuraten. Vanhat sielut eivät vielä kuitenkaan ymmärrä, että heidät kaikki on temmattu mukaan suunnitelmaan, joka on viimeinen koollekutsuminen. Siitä vanhan sielun kierrossa on kysymys. Kaikki vanhat sielut hakeutuvat lopulta filosofian ja taiteiden pariin. Jotkut tulevat vastenmielisemmin kuin toiset, mutta tulevat kuitenkin. Kaikkialla maailmassa heidän sieluperheensä osaset etsivät tuota kodin luomaa tunnetta. Jotkut eivät tiedä mitä he etsivät, mutta kokevat kuitenkin tyhjiön.
Ote kirjasta "Viestejä Michaelilta".© Chelsea Quinn Yarbro 1979.- Mina74
...mutta jotenkin eksyin tänne keskusteluun kun nuo asiat kiinnostavat. Itse olen ollut aina erilainen ja tajunnut sen myös. Isoäitini sanoi, että se johtuu siitä, että olen perinyt jotakin vanhaa suvulta. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hän sillä tarkoitti. Oma tilani ei juuri ole kiinnostanut, vaan esikoispoikani on ollut vauvasta lähtien hyvin erillainen kuin muut. Koin hyvin vahvan yhteyden häneen ja välillä tuntuu kuin olisimme oleet samassa unessa. Jo 2 vuotiaana hän kertoi meidän talosta, että missä ulko-ovi oli ennen ollut ja missä tie kulki ennen. Hän myös saattoi kertoa naapuritaloista, millaisia ne olivat ennen olleet. Otimme selvää talon historiasta ja poika oli aivan oikeassa. Toisen lapsen kanssa tällaista ei ole tapahtunut. Hän on juuri samanlainen kuin muidenkin lapset, kultainen ja erityinen hänkin. Ehkä esikoisellamme on jonkin sortin vanha sielu? Hän on myös ihmeellinen eläinmagneetti, ihan pienestä pitäen ollut kiinnostunut luonnosta ja eläimistä (ja päin vastoin).
- vanhasielu
tuo teksti oli kuin suoraan ajatuksistani...
- VESIMIES(vanha sielu?)
Edellisen luettuani koin mainitut vanhan sielun tunnusmerkit omikseni..jo aiemmin olen kyllä huomannut erikoisia asioita itsessäni.
Korkeakoulutus ei kiinnosta-mielummin fyysistä vaikkakin tuntuu että rahkeita olisi?
Sisällä olo ahdistaa,mielummin liikun ulkona,vapaana tyossäni,taivas kattona.Puutarhan hoito,ruohonleikkuu yms.on mielekästä.Luonto.
Seksin suhteen on kiinnostusta edelleen paljon,vaikka sopivaa soulmatea ei vaan tahdo loytyä vaikka monia upeita neitoja olen vuosien varrella tavannut..
Ruuanlaiton suhteen edellaoleva pitää täysin paikkansa.Viinitilallisen osa olisi unelmaa..ajattomuus,vapaus,taivas kattona.Toimeen tulo perinteisellä maanviljelyllä tms kiinnostaa.
Eläimiä kohtaan tunnen suurta rakkautta,erityisesti koiria.Oma ystäväni poistui noin vuosi sitten ja koskaan en ole kokenut vastaavaa surua vaikkakin olen paljon vaikeuksia nähnyt.
Pelkoa en eläimiä kohtaan osaa tuntea mutta sulaa hulluutta on sähisevää käärmettä lähteä paijaamaan.Murisevaa koiraa kylläkin..Eläimien vilpittomyys kiehtoo.
Filosofia kiinnostaa mutta taiteista en vielä tiedä..
Kodin luoma tunnelma on kadonnut vuosia sitten ja jotain etsin jatkuvasti..
No monillakin on varmaan samanlaisia tuntemuksia mutta lisätäänpä tähän ruumiista irtaantuminen,vahvat ennetuntemukset mitkä pitäneet paikkansa,erilaiset näyt,tutustumiset erikoisiin
ihmisiin - valontuojiin,kokemuksia on monia..
Sitä en tiedä olenko vanha sielu vai jotain muuta mutta mielenkiintoisia asioita on vuosien varrella tapahtunut joita en osaa järjellä selittää,mietittyäni aamutuimaan tuota luulen että osa on tullut vanhempani suvun kautta perintonä koska suvussa on aiemmin tapahtunut vastaavia hyvin erikoisia asioita..
Tällä hetkellä omat energiani ovat kylläkin vähän heikot.. - Mun poika
Mina74 kirjoitti:
...mutta jotenkin eksyin tänne keskusteluun kun nuo asiat kiinnostavat. Itse olen ollut aina erilainen ja tajunnut sen myös. Isoäitini sanoi, että se johtuu siitä, että olen perinyt jotakin vanhaa suvulta. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hän sillä tarkoitti. Oma tilani ei juuri ole kiinnostanut, vaan esikoispoikani on ollut vauvasta lähtien hyvin erillainen kuin muut. Koin hyvin vahvan yhteyden häneen ja välillä tuntuu kuin olisimme oleet samassa unessa. Jo 2 vuotiaana hän kertoi meidän talosta, että missä ulko-ovi oli ennen ollut ja missä tie kulki ennen. Hän myös saattoi kertoa naapuritaloista, millaisia ne olivat ennen olleet. Otimme selvää talon historiasta ja poika oli aivan oikeassa. Toisen lapsen kanssa tällaista ei ole tapahtunut. Hän on juuri samanlainen kuin muidenkin lapset, kultainen ja erityinen hänkin. Ehkä esikoisellamme on jonkin sortin vanha sielu? Hän on myös ihmeellinen eläinmagneetti, ihan pienestä pitäen ollut kiinnostunut luonnosta ja eläimistä (ja päin vastoin).
se vasta vanhasielu on.Sanoi kätilölle että terve kuis hurisee ja meni kävellen potalle.
- SAATANAN VALLASTA POIS PÄÄSSYT
LEIKITTE VAARALLISILLA VESILLÄ.
KAIKKI UUS-USKONNOT JA MONET MUUTKIN OVAT SAATANAN AIKAANSAAMIA.
ITSE TIEDÄN, KOSKA OLEN NIISSÄ OLLUT KIINNI.
HENKIEN VALTATAISTELU ON KOVAA, ELÄMÄ ON IHMEELLISEMPÄÄ KUIN IKINÄ VOIMME EDES KUVITELLA.
YRITTÄKÄÄS RYPISTELLÄ SAATANAN VALLASTA IRTI NIIN SAATTE TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU.
KIITOS JUMALALLE, ETTÄ OLEN NYT HÄNEN OMANSA,
OLEN NYT RAUHALLINEN JA ASIAT ALKOIVAT SUJUA KUN JOKA AAMU JA ILTA RUKOILEN ISÄÄ JUMALAA.- Ota iisisti
Ja rauhotu kyllä se siitä
- HA-A
Arvaa mitä! Kristinuskokin oli aikanaan uus-uskonto, jonka kannattajat saivat päälleen ties mitä syytöksiä ja pelotteluja. Ajat muuttuvat, o tempore o mores!
Koko viesti kapitaaleilla ei muuten anna kovin rauhallista vaikutelmaa...
ps. kyllä se saatana sinua vielä ainakin kovasti kiinnostaa, kun "HÄNEN" nimensä mainitsit kolmesti, jumalan vain kaksi kertaa!
- yksi sielu
Ei vanhan sielun tarvitse välttämättä osata mitään maagisia kikkailuja energian kanssa tai omata mitään psyykkisiä kykyjä.
Tärkeintä on rakkaus, rauha ja tieto siitä, että olemme kaikki yhtä ja samaa, ikuista energiaa.
Kaikilla sieluilla on kuitenkin oma tehtävänsä täällä eikä kahta samanlaista ole. Myös kaikki vanhat sielit ovat erilaisia. - You Don't Know Me
Jeesus hemmotkin iskee jo minua vastaan. Tiesin sen jo aikoja sitten että uskontojen takia olen epäsuositussa asemassa uskonnoissa. Uskonnoissa ei hyväksytä muutakuin ihminen. Ajatelkaapa muukalaisia, jos he saapuisivat, ajatelkaapa miksi he eivät saavu tänne nuin vain.
Uskontojen takia hyvinkin he eivät saavu tänne. Juuri minäkin olen uskontolahkoissa ja muissa uskontojutskissa epäsuosittu koska olen "Erilainen". Erilaisuutta ei hyväksytä uskonnoissa.
Pienenä kun tulin ensimmäiseltä uskonto tunnilta, minua pelotti tosissaan. Minua pelotti se että joku demoni tulee ja riistää ruumini. Minua pelotti myös että jos teen yhdenkään virheen niin jumala rankaisee minua. Minä pelkäsin "Kaikkia". Huomaatteko mitä uskonnot aiheuttavat. Ne aiheuttavat erimielisyyksiä ja uskontojen valtakeinona on pelottelu.
Jos et usko jumalaan, sinä menet helvettiin. Sitten kun olin isompi, sieluni alkoi tiedostamaan kehoani tiedoilla, no helpottunut olo tuli kun ymmärsin mistä oli oikein kyse.
Hyvää ja pahaa ei ole, siksi ei ole myöskään jumalaa eikä saatanaa. Vaikka olisit uskovainen, voit silti satuttaa toista, niinkuin te uskovaiset olette satuttaneet meidän sielunyhteiskuntaamme. Teille tullaan kertomaan uskovaiset kehonne kuolemanne jälkeen minkälainen on oikea maailma. Me emme ole paholaisia jos sitä luulette, tai emme ole mitään riivattuja.
Olette häpäisseet sielunyhteiskunnan tärkeimmän säännön. Kerron säännön joka lukee yhtenä pökkönä. :)
Älä leiki jumalaa, äläkä pidä ketään jumalana koska kukaan ei ole kuningas pelilaudalla. Vaikka sinulla kuinka paljon olisi valtaa, et saa riistää keneltäkään mitään. Jos et erilaisuutta ymmärrä, etkä halua kuulla erilaisten henkilöiden puhetta, saat painua tämän jälkeen niin kauas kuin pippuri kasvaa. Saat pitää hommasi, mutta et saa sikiöittää niitä muihin, sillä kaikkien on valtakunta ja siellä kaikki ovat samanarvoisia mutta erilaisia.
Tuohon loppui tuo. :D
Totta se on että kukaan ei ole jumala. Uskonnot vain tekevät sotia, sen olen tiennyt jo aikoja sitten koska olen nähnyt uskontojen erimielisyydet. Kuten tiedätte, toinen uskonto ei tykkää toisen uskonnosta.
Minua ihmetyttää se että miksi minua on alettu kutsumaan moosekseksi ja joksikin muuksi esim vähän kuin guru. :D
Juu, en halua kasvattaa egoani millään tavalla koska en halua olla mikään tähti tai joku mikä lie. :D Olen vain minä, ei muuta, joten älkää suurustelko minua. Haluan olla vain minä, eli minä minä minä minä minä. :D
Tuolla yksi jotakin sanoi että vanhan sielun ei tarvitse osata mitään erikoisia kykyjä esimerkiksi telekinesia. Siis tarkoitin että joillakin vanhoilla sieluilla voi olla kykyjä, mutta yleensä nykyään vanhoilla sieluilla on tietoa, eikä yleensä omaa mitään erikoisia kykyjä. Uskonnot eivät hyväksy näitä erikoisiakaan kykyjä koska he uskovat niiden olevan pahuutta vaikka hyvää ja pahaa ei ole olemassa koska kaikki nykyään selvitetään järjellä.
Sitten kun te uskovaiset kuolette, teidän raamattunne ja semmoiset teidän uskomus jutut eivät oikein päde enään henkimaailmassa koska niiden arvo laskee aika paljon henkimaailmassa. Henkimaailmassa raamattunne on alekamaa. :D
Henkimaailmassa astutte uuteen maailmaan jossa teidänkin maailmankuvanne muuttuu jumalasta ja saatanasta ja paratiisista. Henkimaailmassa on entisiä murhaajia ja muita hemmoja. Me vanhat sielut yritämme pitää henkimaailmassakin järjestystä eli suojelemme heikompiamme ilkeiltä sieluilta. Nykyään ilkeät sielut löytyvät juuri "Uskovaisten parista", koska henkimaailmassa nämä uskovaiset luulevat omistavansa henkimaailman ja toistavat sanaa usein "jumalan nimeen minä käsken teidän luovuttaa takaisin tämän paikan....". Niistä onkin ollut riesaa siellä.
Meidän joutuu aina puhutella ja kertoa ja näyttää asioita uskovaisille kun he eivät niin millään haluaisi päästää irti uskonnostaan ja raamatun sanoista. Hauska juttu on se että uskovaiset luulevat aina että henget ovat heidät kaapanneet tuohon maailmaan. :D Onneksi meitä vanhoja sieluja on olemassa, koska ilman meitä, mikään ei taitaisi kuulua muutakuin uskontojen riitelyyn. :P
Heippa vaan kaikille taas kerran. Jotkut teistä haistattelitte ja kirositte minun maailmankuvaani, joten kerron tämän teille. En minä teille nuorille sieluille oikein herpaannu helposti kun on pitänyt tottua jo monta vuotta teihin. :D- aikaa ei ole
kirjoituksestasi viestittyy negatiivista energiaa, joten hieman pelkään että sinun ajtuksesi eivät ole täysin "puhtaat", vaikka vanhasielu olisitkin. Vanhasielu yleensä ymmärtää myös uskontojen tarkoitukset, kaikille yksilötarpeidensa mukaan ja siksi ei pitäisi mennä mitenkään arvostelemaan kanssamme elävien sieluolentojen toimintaa sillä kaikella on tarkoituksensa -myös raamatulla.
Aikaa ei ole ja materia on harhaa mutta silti meidän on täällä jaksettava elää -tässä ja nyt- koska kosmisetlait toimivat meissä kaikissa ja me olemme ne hyväksyneet sielu-olentoina.
Emme saavuta mitään vastaanpanemalla vaan virranmukana uiden opimme viisaasti enemmän. - You Don't Know Me
aikaa ei ole kirjoitti:
kirjoituksestasi viestittyy negatiivista energiaa, joten hieman pelkään että sinun ajtuksesi eivät ole täysin "puhtaat", vaikka vanhasielu olisitkin. Vanhasielu yleensä ymmärtää myös uskontojen tarkoitukset, kaikille yksilötarpeidensa mukaan ja siksi ei pitäisi mennä mitenkään arvostelemaan kanssamme elävien sieluolentojen toimintaa sillä kaikella on tarkoituksensa -myös raamatulla.
Aikaa ei ole ja materia on harhaa mutta silti meidän on täällä jaksettava elää -tässä ja nyt- koska kosmisetlait toimivat meissä kaikissa ja me olemme ne hyväksyneet sielu-olentoina.
Emme saavuta mitään vastaanpanemalla vaan virranmukana uiden opimme viisaasti enemmän.Valita uskovaisille että he ovat saaneet itsensä näyttämään sellaisilta henkimaailmassa. Älä syytä minua vaan syytä heitä. Me yritämme siellä opastaa heitä oikealle reitille etteivät he huutelisi kokoajan "Jumalan nimeen käsken sinut luovuttamaan tämän paikan.........". Ymmärrät varmaan. Luuletko että sielunyhteiskuntamme jossa elää myös nuoria sieluja joukossamme, niin luulisitko että antaisimme uskonnoille vallan.
Niin ja kenenkään ajatukset eivät ole puhtaita vaikka kuka olisikin. Muistan selvästi lapsuuteni ja huomasin silloin jo että uskovaisen tie oli väärä totuuteen, koska sillä hylättiin kaikki muut asiat. Henkiä uskovaiset pitää demoneina vaikka ne ovat sitä samaa kuin muutkin.
Et ole sielunyhteiskuntaamme nähnytkään, joten alat arvostelemaan sielunyhteiskuntaamme ihan likaisilta vesiltä. Mutta etpä sinä ymmärrä meistä mitään koska et ole menettänyt vielä yhtään kehoa. Yritämme auttaa sielunyhteiskuntaamme, mutta aina jokaisella on vastassa vastustaja kuin shakinpelaajalla.
Tiesitkö muuten että jokaisesta paistaa aina negatiivinen sekä positiivinen energia. Tiesitkö, kukaan ei ole täydellinen.
"Emme saavuta mitään vastaanpanemalla vaan virranmukana uiden opimme viisaasti enemmän."
Kerrotaanpas asiaa vastaanpanemisesta. Mitä uskonnot tekevät. Taistelevat tietenkin toisiaan vastaan. Mitä suomi teki kun venäjä hyökkäsi. Pani vastaan. Mitä suomelle olisi tapahtunut jos suomi ei olisi pannut vastaan. Enään tätä kaunista suomea ei olisi. Mihin perustuu siis vastaanpaneminen. Se perustuu voittoon tai häviöön. Jos menet virranmukana, olet yhtä kuollut sitten kuin muutkin. Katselette vain seinää ja odotatte että jotakin tapahtuu.
Vastaanpanemisen lisäksi voi kulkea samalla polulla mistä saa tietoa lisää enemmän. Joka päivä on uusi päivä koska aika tikittää aina eteenpäin vaikka ajassa matkattaisiin taaksepäin tai aika pysäytettäisiin. Jokaiselta päivältä saat uutta tietoa.
Jos et ole koskaan yrittänyt auttaa ketään, et myöskään osaa panna ketään vastaan. Me olemme kaikki samalla pelilaudalla, mutta me liikutamme itseämme pelilaudalla omaan tahtiin. :P
Tee sinä mitä haluat, niin minä teen mitä minä haluan. - Vanhapiaruu
perustelit raamatussa sanottujen lauseiden perusteella vanhojensielujen olemassa oloa jos et usko Jumalaan.En oo Jeesus hemmo mutta huomasin kuinka sekasin oot.Käy sääliksi sun lasta kun sai äidiksi idiootin.
- Yrjö
Valita uskovaisille että he ovat saaneet itsensä näyttämään sellaisilta henkimaailmassa. Älä syytä minua vaan syytä heitä. Me yritämme siellä opastaa heitä oikealle reitille etteivät he huutelisi kokoajan "Jumalan nimeen käsken sinut luovuttamaan tämän paikan.........". Ymmärrät varmaan. Luuletko että sielunyhteiskuntamme jossa elää myös nuoria sieluja joukossamme, niin luulisitko että antaisimme uskonnoille vallan.
Niin ja kenenkään ajatukset eivät ole puhtaita vaikka kuka olisikin. Muistan selvästi lapsuuteni ja huomasin silloin jo että uskovaisen tie oli väärä totuuteen, koska sillä hylättiin kaikki muut asiat. Henkiä uskovaiset pitää demoneina vaikka ne ovat sitä samaa kuin muutkin.
Et ole sielunyhteiskuntaamme nähnytkään, joten alat arvostelemaan sielunyhteiskuntaamme ihan likaisilta vesiltä. Mutta etpä sinä ymmärrä meistä mitään koska et ole menettänyt vielä yhtään kehoa. Yritämme auttaa sielunyhteiskuntaamme, mutta aina jokaisella on vastassa vastustaja kuin shakinpelaajalla.
Tiesitkö muuten että jokaisesta paistaa aina negatiivinen sekä positiivinen energia. Tiesitkö, kukaan ei ole täydellinen.
"Emme saavuta mitään vastaanpanemalla vaan virranmukana uiden opimme viisaasti enemmän."
Kerrotaanpas asiaa vastaanpanemisesta. Mitä uskonnot tekevät. Taistelevat tietenkin toisiaan vastaan. Mitä suomi teki kun venäjä hyökkäsi. Pani vastaan. Mitä suomelle olisi tapahtunut jos suomi ei olisi pannut vastaan. Enään tätä kaunista suomea ei olisi. Mihin perustuu siis vastaanpaneminen. Se perustuu voittoon tai häviöön. Jos menet virranmukana, olet yhtä kuollut sitten kuin muutkin. Katselette vain seinää ja odotatte että jotakin tapahtuu.
Vastaanpanemisen lisäksi voi kulkea samalla polulla mistä saa tietoa lisää enemmän. Joka päivä on uusi päivä koska aika tikittää aina eteenpäin vaikka ajassa matkattaisiin taaksepäin tai aika pysäytettäisiin. Jokaiselta päivältä saat uutta tietoa.
Jos et ole koskaan yrittänyt auttaa ketään, et myöskään osaa panna ketään vastaan. Me olemme kaikki samalla pelilaudalla, mutta me liikutamme itseämme pelilaudalla omaan tahtiin. :P
Tee sinä mitä haluat, niin minä teen mitä minä haluan.jos aikaa ja materiaa ei ole hömppä kaisa.Silloin suomi ja sotakin on harhaa.
- You Don't Know Me
Vanhapiaruu kirjoitti:
perustelit raamatussa sanottujen lauseiden perusteella vanhojensielujen olemassa oloa jos et usko Jumalaan.En oo Jeesus hemmo mutta huomasin kuinka sekasin oot.Käy sääliksi sun lasta kun sai äidiksi idiootin.
Yrität saada minut uskovaiseksi ja raamatun käteen. Eipä se niin yksinkertaista ole kun olen nähnyt asioita joita en voi muutella.
Jos sinulla ei ole parempaa tekemistä kuin haukkua sekopääksi ja idiootiksi, no keksein sinulle tekemistä. :D Pelaa pasianssia, se rauhoittaa. :P
Enkä muuten ole kenenkään äiti. :D
Kaikkea te täälläkin pölisette. :D - Vanhapiaruu
Yrität saada minut uskovaiseksi ja raamatun käteen. Eipä se niin yksinkertaista ole kun olen nähnyt asioita joita en voi muutella.
Jos sinulla ei ole parempaa tekemistä kuin haukkua sekopääksi ja idiootiksi, no keksein sinulle tekemistä. :D Pelaa pasianssia, se rauhoittaa. :P
Enkä muuten ole kenenkään äiti. :D
Kaikkea te täälläkin pölisette. :Dyrittäny käännyttää.Mitenkä sä sellaasen käsityksen sait ekkö ymmärrä suomea.Olihan sulla erellises elämäs lapsi ekkö muista.Tairat vaan luulla olevas vanhasialu.Mistä sä oot lukenu näitä juttuja.
- You Don't Know Me
Sehän on yleensä niin että kun kerran vanha sielu aukaisee suunsa, niin nuoret sielut heräävät. :D
Vanha sielu on vähän kuin taika joka herättää nuoret sielut katakombeistaan ylös hölöpöttään esim suomi24.fi palstalle. :P
Kun olet katsellut teidän reaktioitanne, tänne on tullut paljon erilaisia reaktioita. Tutkin katsokaas näitä reaktioita kun se on aika jännää. Tutkin tällä hetkellä reaktiota vanhat sielut, eli reaktio miten te otatte vastaan esimerkiksi vanhat sielut. Jotkut nuorista sieluista kutsuvat vanhoja sieluja sekopäiksi, jos taas se sama nuori sielu huomaa jonkun olevan ufo puolella, no se sama nuori sielu kutsuu niitä ufohörhöiksi. Kyllä nuorienkin sielujen joukosta löytyy niitä hyviä tyyppejä jokka ei ole ärsyttäviä. :D
Usea nuorista sieluista on vain kieltäjiä, vähän semmoisia kieltäjiä että ne kieltää kaikki oudot asiat.
Nimittely ei koskaan auta mihinkään. Sen voin sanoa.
Kysykääpä joskus itseltänne nämä kysymykset. Kuka olet, mistä tulet, miten tulit???
Lähden nukkumaan, öitä.- tyhmä nuorisielu
Taitaa herra "You Don't Know Me" olla menossa kovaa vauhtia psykoosin puolelle, jäikö pillerit ottamatta?
Tiesitkö että aivot tuhoutuvat jokaisen psykoosin myötä ja siihen ei vanhasieluisuus auta, ainakaan tässä maailmassa joten please -ota lääkkeesi!
Läheltä on tullut seurattua samanlaatuista "tautologista tekstiä" joka muistuttaa ikävästi lähestyvää psykoottista tilaa plus tuo "omahyväinen kaikkitietävyytesi".
Ethän sinä tätä usko vaan pidät minua tyhmänä nuorenasieluna mutta en minä tätä pahalla kirjoita.
ps.LUOJA ON meisä kaikissa ja hyvän ja pahan taistelua käydään aina tässä maailmassa- äläkä sekoita tähän uskotoa - huolestunutX
tyhmä nuorisielu kirjoitti:
Taitaa herra "You Don't Know Me" olla menossa kovaa vauhtia psykoosin puolelle, jäikö pillerit ottamatta?
Tiesitkö että aivot tuhoutuvat jokaisen psykoosin myötä ja siihen ei vanhasieluisuus auta, ainakaan tässä maailmassa joten please -ota lääkkeesi!
Läheltä on tullut seurattua samanlaatuista "tautologista tekstiä" joka muistuttaa ikävästi lähestyvää psykoottista tilaa plus tuo "omahyväinen kaikkitietävyytesi".
Ethän sinä tätä usko vaan pidät minua tyhmänä nuorenasieluna mutta en minä tätä pahalla kirjoita.
ps.LUOJA ON meisä kaikissa ja hyvän ja pahan taistelua käydään aina tässä maailmassa- äläkä sekoita tähän uskotoaYhdyn edelliseen kirjoittajaan ja luen myöskin suurella huolestuneisuudella ketjun aloittajan kirjelmiä. Niistä oikein huokuu paha olotila. Karvat nousevat pystyyn. Toivon kaikella hyvällä, että asianomainen saisi pikasesti hyvää ja ymmärtävää ja niin tarpeellista hoitoa. Kuulostaa niin tutulta jutulta.
Toivon, että sanani otettaisiin vakavasti. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
...sanoa nyt mitään muuta kuin, että rukoilen sielusi puolesta.
- vanhahko sielu
Jos olisit vanha sielu:
-ET mainostaisi tällä palstalla niin kiivaasti olevasi vanha sielu
-ET olettaisi olevasi niin kaikkitietävä kuin oletkin, vain koska olet vanha sielu.
-ET tekisi itsestäsi jonkinkaltaista marttyyriä, joka joutuu kärsimään nuorten sielujen tyhmyydestä.
Kannattaa hetkeksi unohtaa kaikki ne netistä löytyvät tekstit asiaa koskien ja elää sitä oikeaa elämää hetken. Vaikuttaa että ylemmät chakrasi ovat melko epäharmoniassa, sen käsityksen sain pakkomielteisestä käytöksestäsi.
Tämä ei ole hyökkäys, vaan vinkki vanhalta sielulta vanhalle sielulle. - You Don't Know Me
vanhahko sielu kirjoitti:
Jos olisit vanha sielu:
-ET olettaisi olevasi niin kaikkitietävä kuin oletkin, vain koska olet vanha sielu.
-ET tekisi itsestäsi jonkinkaltaista marttyyriä, joka joutuu kärsimään nuorten sielujen tyhmyydestä.
Kannattaa hetkeksi unohtaa kaikki ne netistä löytyvät tekstit asiaa koskien ja elää sitä oikeaa elämää hetken. Vaikuttaa että ylemmät chakrasi ovat melko epäharmoniassa, sen käsityksen sain pakkomielteisestä käytöksestäsi.
Tämä ei ole hyökkäys, vaan vinkki vanhalta sielulta vanhalle sielulle."Jos olisit vanha sielu:
-ET tekisi itsestäsi jonkinkaltaista marttyyriä, joka joutuu kärsimään nuorten sielujen tyhmyydestä. "
Totta, en tehnyt nuista mitään. Sanoin vain olevani vanha sielu ja siitä lähtikin sitten minun mainostamiseni.
Anteeksi jos olen näyttänyt allseeingeye jumalalta. Anteeksi jos olen tiennyt asioita joita sinä et tiennyt esimerkiksi.
Jos olisin marttyyri, en istuisi tällä hetkellä tässä. Se on totta se. :P
Mitä sille voin jos olen vanha sielu ja minua ei ymmärretä kun minä tulen vähän muualta kuin tältä planeetalta. Huomaatteko sanan tuossa tekstistä "Muualta".
Jos haluaa puhua itsestään, se ei ole mainostamista. Minä puhuin muustakin kuin itsestäni, ehkä pienen tekstin kirjoitin itsestäni ja sitten aloin puhumaan vanhojen sielujen elämästä. Eli, montako kertaa minun pitää sanoa etten puhu kokoajan itsestäni.
Sanoin viime tekstissä että kaikki nuoret sielut eivät ole tyhmiä, kyllä sieltäkin nuorien sielujen parista löytyy mukaviakin tyyppejä. Taisi olla viime tai ylempi, en muista enään. Ihan vain vanhojen sielujen puolesta puhun vanhoista sieluista että kaikki nuoret sielutkin osaisivat arvostaa vanhojakin sieluja. Nuoria sieluja katsokaas on maailma täpötäynnä aikalailla suurimman osan.
Kuten olen sanonut, kukaan ei ole täydellinen. Vanha sielu ei tee täydelliseksi, se on vain taso. Nuorestakin sielusta voi tulla vanha sielu 10 vuoden kuluessa. Kaikki riippuu teistä, miten te aiotte elää elämänne jne.
"ja elää sitä oikeaa elämää hetken."
Minä elän oikeaa elämää kokoajan, en voi muuttaa totuutta etkä myöskään sinä. Asiat menee vain niinkuin menevät.
Jos tietäisit mitä minä tiedän, niin tietäisit mitä minä tietäisin.
- Vanhasielu
Lisäystä: Vanhalla sielula on monta elämää takanaan, sielu on oppinut ja paljon nähnyt. Nuorella sielulla on vähän menneitä kehoja ja elämiä takana ja hän tekee paljon virheitä oppiakseen.
- sielulla voi
olla laadukkaita elämiä, vanhalla taaksepäin vieviä.
- hdfölaj
takana ainakin 6-7 entistä elämää onko silloin jo vanha vai nuori?? kuinka monta elämää ns. vanhoilla voi olla???
- sinua YDKM
mutta tunnen kyllä tietojesi lähteen. Tiedän mistä juttusi ovat peräisin. Tiedän kuka niitä sinulle kertoo. Sääli, olet menettänyt oikean elämän ja elämisen. Jos ihan rehellisesti mietit, myönnät että olen oikeassa, jos haluat itsepintaisesti väittää vastaan, tervemenoa. Vai pelkäätkö? Häh? Pelkuri. Coward? Toivottavasti et.
- You Don't Know Me
Ainakin minä tiedän että oma sieluni kertoo tälle keholle asioita. Sielu tiedostaa kehoa ja kehon kautta keho tiedostaa sielua.
Näin ne asiat menevät.
Pysy hyvällä polulla niin pysyt pystyssä. Jos menet vähän liian epätasaiselle polulle niin voit kompastella siellä monesti ja se hidastaa matkaasi. :D
Olemme samaa maailmaa kaikki, mutta olemme erilaisia kaikki siinä maailmassa. Olemme muuttunutta energiaa toisella sanalla. :D - olennainen57
Ainakin minä tiedän että oma sieluni kertoo tälle keholle asioita. Sielu tiedostaa kehoa ja kehon kautta keho tiedostaa sielua.
Näin ne asiat menevät.
Pysy hyvällä polulla niin pysyt pystyssä. Jos menet vähän liian epätasaiselle polulle niin voit kompastella siellä monesti ja se hidastaa matkaasi. :D
Olemme samaa maailmaa kaikki, mutta olemme erilaisia kaikki siinä maailmassa. Olemme muuttunutta energiaa toisella sanalla. :DUskon sielunvaellukseen ja tämä sielun ikä kysymys liittyy oleellisesti tähän uskomukseen. Eri kypsyystasolla elävien sielujen matkan taittaminen on kuitenkin ihan yhtä arvokasta. Uskon myös siihen, että fyysinen ulkomuoto on tietyllä tavalla sisäisen persoonan heijastusta.Niinpä, energiaahan kaikki on... ihmisen aisti gategoriasta löytyy varmasti enemmän kuin viisi aistia. Ehkäpä niistä tullaan tietoisemmaksi ja ne hyväksytään kun ihmiskunnan henkinen taso kasvaa.
- Nikitat
Hyviä juttuja Sieluista täälä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950 - joo...
Kaikkiin noihin esittämiisi asioihin löydät aivan arkiset selitykset psykologian alkeista. Miksi asiaa, josta kokee olevansa täysin varma täytyy noin fanaattisesti puolustella muita alentamalla täällä? Kirjoittaja vaikuttaa lähinnä hyvinkin nuorelta ihmiseltä, joka on vielä siinä onnekkaassa vaiheessa elämäänsä, jolloin voi tuudittautua varauksetta omaan näennäiseen oikeassa olemiseensa. Mutta sehän on ihan normaali vaihe ihmisen kehityksessä.
- Meditaatio kannattaa
Jos haluatte vähän syvällisempää tietoa mielen toiminnasta, niin tutustukaa buddhalaisuuteen.
Siitä puuttuu huuhaa täysin. Ei tarvitse uskoa mitään! Saa miettiä itse.
Mielen toiminnasta voi ymmärtää yllättävän paljon.
On meditaatiokursseja ja -leirejä, y.m. toimintaa.
Kun tulee tietoisemmaksi, hallitsee paremmin elämäänsä, turha stressi vähenee.
Buddhalaiset eivät usko sieluun, vaan nämä asiat voi ymmärtää laajemmin.
Katsokaa esim
www.fwbo.fi
- tiedostaminen
'You don't know me' puhuu tietoisuudesta ja siitä miten mieli/kognitio operoi tietoisuutta.Älkää ihmiset panikoiko tai mitätöikö kirjoittajaa. Hänen aivonsa ja mielensä toimii vain keskivertoa tehokkaammin.
- ninsessa
Vihdoinkin joku puhuu näistä asiosta ääneen.. Koska yleensä se on kauhea tabu ja heti leimataan hulluksi kun näistä puhut.. Olisi ihanaa vaihtaa ajatuksia sähköpostin kautta.. (:
- ninsessa
Mistä olet oppinut/lukent/saanut tietoosi näin paljon näistä asioista.. asioista jotka ovat jo tuttuja minulle.. mutta monelle pelottava ja uusi asia.. kryon kirjat.. michaelin kirja.. en tarkalleen muista mikä hänen kirjas nimi..
- You Don't Know Me
Esitän sinulle aiheen.
Otetaanpa nyt tälläinen aihe kuin museo.
Museossahan yleensä on kaikenlaista, no kävelet sen museon läpi ja opettelet kaikki jutut mitä siellä on ulkoa. Toinen asia on että menet museon läpi mutta muistat vain ne sieltä museosta mitkä sinua eniten kiinnosti museossa. Mitä sinä siis saat tältä museo matkalta??? Minäpäs kerron. Saat museo matkalta kokemusta ja tietoa. :)
Miten sitten tämä esimerkki pohjautuu sitten sielunvaellukseen. Mitä sinä teet hyppimällä kehosta kehoon esimerkiksi tai kerätessäsi summamutikassa niiltä alueilta. Keräät eri alueilta tietoa ja kokemusta. Joskus tieto voi olla joillakin alueilla disinformaatiota, mutta kun on tarpeeksi katsellut maailmaa niin löytää vastaukseen siihen oliko se mikä se vastaus siihen kysymykseenkin.
Tieto ja kokemus ei lopu koskaan koska aina voi olla erilaista tietoa eri alueilla. Joten tutkimista riittää vaikkapa ihan vanhallekkin sielulle että nuorelle sielulle. ;)
Jos vielä jäi jotakin epäselväksi tästä niin toki kysy pois vain. :) Yritän vastailla parhaimpani mukaan kysymyksiisi. :P - dementoituneita
Esitän sinulle aiheen.
Museossahan yleensä on kaikenlaista, no kävelet sen museon läpi ja opettelet kaikki jutut mitä siellä on ulkoa. Toinen asia on että menet museon läpi mutta muistat vain ne sieltä museosta mitkä sinua eniten kiinnosti museossa. Mitä sinä siis saat tältä museo matkalta??? Minäpäs kerron. Saat museo matkalta kokemusta ja tietoa. :)
Miten sitten tämä esimerkki pohjautuu sitten sielunvaellukseen. Mitä sinä teet hyppimällä kehosta kehoon esimerkiksi tai kerätessäsi summamutikassa niiltä alueilta. Keräät eri alueilta tietoa ja kokemusta. Joskus tieto voi olla joillakin alueilla disinformaatiota, mutta kun on tarpeeksi katsellut maailmaa niin löytää vastaukseen siihen oliko se mikä se vastaus siihen kysymykseenkin.
Tieto ja kokemus ei lopu koskaan koska aina voi olla erilaista tietoa eri alueilla. Joten tutkimista riittää vaikkapa ihan vanhallekkin sielulle että nuorelle sielulle. ;)
Jos vielä jäi jotakin epäselväksi tästä niin toki kysy pois vain. :) Yritän vastailla parhaimpani mukaan kysymyksiisi. :Psieluja?
Jos olemme ikuisesti olemassa elämme jo nyt sitä - sanoi joku mielestäni fiksu. - You Don't Know Me
dementoituneita kirjoitti:
sieluja?
Jos olemme ikuisesti olemassa elämme jo nyt sitä - sanoi joku mielestäni fiksu.Ei oikeastaan dementoituneita sieluja ole koska sielu ei ole fyysinen muoto, eli keho. Sielu on henkinen muoto. Jotkut kutsuvat henkistä muotoa myös astraali- sekä sielulliseksi muodoksi.
Jos haluaa fyysiseen muotoon vielä selvennystä niin jotkut kutsuvat fyysistä muotoa myös materiaaliseksi muodoksi.
Tuosta taisikin selvitä hyvin. :) - You Don't Know Me
Ei oikeastaan dementoituneita sieluja ole koska sielu ei ole fyysinen muoto, eli keho. Sielu on henkinen muoto. Jotkut kutsuvat henkistä muotoa myös astraali- sekä sielulliseksi muodoksi.
Jos haluaa fyysiseen muotoon vielä selvennystä niin jotkut kutsuvat fyysistä muotoa myös materiaaliseksi muodoksi.
Tuosta taisikin selvitä hyvin. :)Dementia taisi perustua tuohon aivotoimintaan, ainakin minä olen kuullut sellaisen jutun että se perustuisi aivotoimintaan. Sielulla ei ole aivoja koska se on henkisessä muodossa.
- olla
Ei oikeastaan dementoituneita sieluja ole koska sielu ei ole fyysinen muoto, eli keho. Sielu on henkinen muoto. Jotkut kutsuvat henkistä muotoa myös astraali- sekä sielulliseksi muodoksi.
Tuosta taisikin selvitä hyvin. :)Dementia vaikuttaa enemmänkin ihmisen sielun- tai henkiseen tilaan, älyyn ja muistiin. Ehkä olet livenä kokenut. Keho saattaa olla vielä kunnossa mutta . . .
Ymmärrän kyllä mitä sana fyysinen tarkoittaa mutta kiitos kuitenkin varmistamisesta.
Sielu on siis aina "terve" vai?
Vastauksesi ei selvittänyt tai ehkä nyt kuitenkin jotakin . . .
Tai sitten en vain ymmärtänyt olla kirjoitti:
Dementia vaikuttaa enemmänkin ihmisen sielun- tai henkiseen tilaan, älyyn ja muistiin. Ehkä olet livenä kokenut. Keho saattaa olla vielä kunnossa mutta . . .
Ymmärrän kyllä mitä sana fyysinen tarkoittaa mutta kiitos kuitenkin varmistamisesta.
Tai sitten en vain ymmärtänytNiin kuten joku fiksu tosiaan on sanonut: henki on ikuinen.
Sielu on osa sitä isoa henkosta, ja sielun tarkoitus on kiertokulussaan kerätä kokemuksia ja lopulta palata takaisin siihen ykseyteen. Jos siinä matkalla dementia pukkaisi niin se ei olisi kovinkaan edullista sille tarkoitukselle miksi sielu on luotu.
Eli toisin sanoen sieluun ei vaikuta samanlainen fyysinen rappeutuminen kuin aivoihin, jotka sielun käyttövälineenä toimii. Sitä en tiedä pystyykö sielua (muuttamaan) millään tavalla kukaan tai mikään muu ulkoisesti. Kuulostaisi oudolta.
Se on tietysti eri asia jos persoona on "dementoitunut" sielussa oleville muistoille ja haluaa ottaa revanssia joistain kokemuksista.- ninsessa
Esitän sinulle aiheen.
Jos vielä jäi jotakin epäselväksi tästä niin toki kysy pois vain. :) Yritän vastailla parhaimpani mukaan kysymyksiisi. :P"Kunnes olemme maanpäällisen matkamme tehneet, kokemuksemme ja oppiläksymme oppineet siirrymme takaisin astraali tasoon/kehoon"
- You Don't Know Me
olla kirjoitti:
Dementia vaikuttaa enemmänkin ihmisen sielun- tai henkiseen tilaan, älyyn ja muistiin. Ehkä olet livenä kokenut. Keho saattaa olla vielä kunnossa mutta . . .
Tai sitten en vain ymmärtänytKun puhuin muuttuvasta energiasta. Tiedät varmaan että on positiivista sekä negatiivista energiaa. Kun puhuin sielun energiakentästä, eli jos ei osaa antaa voimaa omalle energiakentälleen niin se sammuu ja kaikki energia sen sisällä hajoaa, en tarkoita kirjaimellisesti hajoamista vaan että se hajoaa ympärilleen.
Minä selitän sen teorian vaikkapa näin. Energia painaa hyvin hyvin vähän ja tuulienergia esimerkiksi voi viedä energian mennessään. Niinkuin tiedätte lämpimät sekä kylmät ilmastot. Silloin kun ei tuule kylmällä ilmalla niin sitten kylmä tuuli ei tule päälle. Mutta jos tuulee, tulee vähän vilpoinen olo naamalle kun tuuli puhaltaa naamalle. :D
Eli kylmä ja lämmin ovat positiivinen ja negatiivinen. Niiden välillä heittelee kylmä sekä lämpö. Laitetaan vaikkapa viivoilla tähän.
Positiivinen - Lämmin - Keskikohtalainen - Kylmä - Negatiivinen. Kenties tuosta saitte lopulta sen idean tynkän mitä oikein meinasin. :)
Niin tuon energiakentän heikkenemisen tuntee sielussaan. Eli se voima tulee sekä sielusta että ulkopuolelta. Energiakenttä käyttää sielua hyväkseen ja kuluttaa sielunenergiaa energiakenttään. Mutta jos osaa taidon että osaa muuttaa energiakenttään energiaa sopivaksi niin silloin sielulla ei ole hätiä mitiä.
Dementiaa ei ole sielulla. Mutta jos haluat selvitystä tiedon menetykseen niin tässä on selvitys. Jos on hyvin heikko sielu niin se ei osaa yleensäkään antaa energiakentälleen oikeastaan voimaa yhtään, joten yleensä ne heikoimmasta päästä olevat sielut hajoavat heti kehosta irtautumisen jälkeen hetken kuluttua. Yleensä kannattaa katsoa kehon kuoleman jälkeen miten energiakenttäsi toimii. Jos se toimii heikosti, ei muutakuin etsimään uutta vapaata kehoa ja yrittää voimistaa siinä kehossa omaa energiakenttää. :)
Heikot sielut siis muuttavat oman energia tiedot energiakentän voimistamiseen automaattisesti, koska energiakenttä koostuu magneetista, no sanotaanko että sielu itsessään on jo magneetti. :D
Esimerkiksi hyvin vahvat sielut voivat vetää toisten energioita puoleensa. Esimerkiksi minulla on kyky tuntea toisen energia että onko se minkälaista. Voin myös tuntea toisten ajatukset että mitä kukin ajattelee mistäkin mutta en kuitenkaan voi lukea heidän ajatuksiaan kun en ole vielä päässyt siihen asti. :) Tämä juttu liittyy energiantuntemukseen. Kun osaa hyvin energiantuntemuksen, voi myös tuntea miten joku ajattelee kenestäkin.
Esimerkiksi voi myös tuntea eläintenkin ajatukset että onko se esimerkiksi surullinen vai mikä kullakin on. En ole kuitenkaan vielä expertti energiantuntemuksessa mutta aika lähellä experttiä. :D En tarkoita expert kauppaa. :D
Tämä energia mitä voin vetää puoleeni muista on nyt tätä energiaa joka hajoaa energiakentästä ulospäin, eli lähtee irti siitä energiakentästä kun sen magnetismi on heikko. Eli energiakentän pitää saada jostakin sähköenergiaa että se toimisi. Joten se muuttaa sielunenergiaa sähköenergiaksi. Jotkut sielut muuten ovat sitten kokonaan sähköenergiaa, eli ne vetävät energiaa kuin energiaa puoleensa. :D Eli niillä on vähän kuin ikuinen energiakenttä päällään, mutta voi heidänkin energiakentän hajottaa hyvin vahvat sielut.
Jotkut sielut jopa syövät sieluja saadakseen energiaa energiakenttäänsä. Sielun syöminen tarkoittaa sellaista kuin yhteyttäminen. Eli muutetaan energia energiakenttään sähköenergiaksi. Niin ja kuten sanoin että sielulla on 2 puolta ja - puoli.
Ei ne pure tai mitään, mutta ne lentää vaan sun päältä ja yhteydyt sitten sen kanssa. Jotkut sielut kun syövät toisen sielun, niin vahvat sielut voivat ottaa sen syöjä sielun hallintaansa, eli vahvoilla sieluille ei sitten käykään mitenkään. Mutta tähän sielun hallinnan ottamiseen tarvitaan hyvää kykyä muuttaa energiaa toisenlaiseksi. Eli voitte muuttua syöjä sielun energiakentästä takaisin omaksi sieluksenne syöjä sielun sisälle. Teille kaikille annan neuvon kehon kuolemanne jälkeen. Yrittäkää etsiä liittoja hyvin vanhoista ja vahvoista sieluista jotka ovat hyviä.
Vahvat hyvät vanhat sielut yleensä antavat heikoille sieluille omaa energiaansa omasta energiakentästä, kun yleensä vahvoilla sieluilla on automaattinen energian tuotto kyky. Mutta ei ne kaikille heikoille sieluille anna. Syynä on se mikä sama pätee tälläkin planeetalla. Jos ei tykkää olla sen kanssa niin ei voi myöskään tehdä mitään sen kanssa.
Ei kait tuossa sen enempää. Jos jotakin jäi tuosta pois niin yritän huomata sen joskus sitten. :D
Jos jäi vielä jokin epäselväksi, toki kysy vain, yritän vastailla parhaimpani mukaan ja silloin kun on aikaa vastata. :D - You Don't Know Me
Kun puhuin muuttuvasta energiasta. Tiedät varmaan että on positiivista sekä negatiivista energiaa. Kun puhuin sielun energiakentästä, eli jos ei osaa antaa voimaa omalle energiakentälleen niin se sammuu ja kaikki energia sen sisällä hajoaa, en tarkoita kirjaimellisesti hajoamista vaan että se hajoaa ympärilleen.
Minä selitän sen teorian vaikkapa näin. Energia painaa hyvin hyvin vähän ja tuulienergia esimerkiksi voi viedä energian mennessään. Niinkuin tiedätte lämpimät sekä kylmät ilmastot. Silloin kun ei tuule kylmällä ilmalla niin sitten kylmä tuuli ei tule päälle. Mutta jos tuulee, tulee vähän vilpoinen olo naamalle kun tuuli puhaltaa naamalle. :D
Eli kylmä ja lämmin ovat positiivinen ja negatiivinen. Niiden välillä heittelee kylmä sekä lämpö. Laitetaan vaikkapa viivoilla tähän.
Positiivinen - Lämmin - Keskikohtalainen - Kylmä - Negatiivinen. Kenties tuosta saitte lopulta sen idean tynkän mitä oikein meinasin. :)
Niin tuon energiakentän heikkenemisen tuntee sielussaan. Eli se voima tulee sekä sielusta että ulkopuolelta. Energiakenttä käyttää sielua hyväkseen ja kuluttaa sielunenergiaa energiakenttään. Mutta jos osaa taidon että osaa muuttaa energiakenttään energiaa sopivaksi niin silloin sielulla ei ole hätiä mitiä.
Dementiaa ei ole sielulla. Mutta jos haluat selvitystä tiedon menetykseen niin tässä on selvitys. Jos on hyvin heikko sielu niin se ei osaa yleensäkään antaa energiakentälleen oikeastaan voimaa yhtään, joten yleensä ne heikoimmasta päästä olevat sielut hajoavat heti kehosta irtautumisen jälkeen hetken kuluttua. Yleensä kannattaa katsoa kehon kuoleman jälkeen miten energiakenttäsi toimii. Jos se toimii heikosti, ei muutakuin etsimään uutta vapaata kehoa ja yrittää voimistaa siinä kehossa omaa energiakenttää. :)
Heikot sielut siis muuttavat oman energia tiedot energiakentän voimistamiseen automaattisesti, koska energiakenttä koostuu magneetista, no sanotaanko että sielu itsessään on jo magneetti. :D
Esimerkiksi hyvin vahvat sielut voivat vetää toisten energioita puoleensa. Esimerkiksi minulla on kyky tuntea toisen energia että onko se minkälaista. Voin myös tuntea toisten ajatukset että mitä kukin ajattelee mistäkin mutta en kuitenkaan voi lukea heidän ajatuksiaan kun en ole vielä päässyt siihen asti. :) Tämä juttu liittyy energiantuntemukseen. Kun osaa hyvin energiantuntemuksen, voi myös tuntea miten joku ajattelee kenestäkin.
Esimerkiksi voi myös tuntea eläintenkin ajatukset että onko se esimerkiksi surullinen vai mikä kullakin on. En ole kuitenkaan vielä expertti energiantuntemuksessa mutta aika lähellä experttiä. :D En tarkoita expert kauppaa. :D
Tämä energia mitä voin vetää puoleeni muista on nyt tätä energiaa joka hajoaa energiakentästä ulospäin, eli lähtee irti siitä energiakentästä kun sen magnetismi on heikko. Eli energiakentän pitää saada jostakin sähköenergiaa että se toimisi. Joten se muuttaa sielunenergiaa sähköenergiaksi. Jotkut sielut muuten ovat sitten kokonaan sähköenergiaa, eli ne vetävät energiaa kuin energiaa puoleensa. :D Eli niillä on vähän kuin ikuinen energiakenttä päällään, mutta voi heidänkin energiakentän hajottaa hyvin vahvat sielut.
Jotkut sielut jopa syövät sieluja saadakseen energiaa energiakenttäänsä. Sielun syöminen tarkoittaa sellaista kuin yhteyttäminen. Eli muutetaan energia energiakenttään sähköenergiaksi. Niin ja kuten sanoin että sielulla on 2 puolta ja - puoli.
Ei ne pure tai mitään, mutta ne lentää vaan sun päältä ja yhteydyt sitten sen kanssa. Jotkut sielut kun syövät toisen sielun, niin vahvat sielut voivat ottaa sen syöjä sielun hallintaansa, eli vahvoilla sieluille ei sitten käykään mitenkään. Mutta tähän sielun hallinnan ottamiseen tarvitaan hyvää kykyä muuttaa energiaa toisenlaiseksi. Eli voitte muuttua syöjä sielun energiakentästä takaisin omaksi sieluksenne syöjä sielun sisälle. Teille kaikille annan neuvon kehon kuolemanne jälkeen. Yrittäkää etsiä liittoja hyvin vanhoista ja vahvoista sieluista jotka ovat hyviä.
Vahvat hyvät vanhat sielut yleensä antavat heikoille sieluille omaa energiaansa omasta energiakentästä, kun yleensä vahvoilla sieluilla on automaattinen energian tuotto kyky. Mutta ei ne kaikille heikoille sieluille anna. Syynä on se mikä sama pätee tälläkin planeetalla. Jos ei tykkää olla sen kanssa niin ei voi myöskään tehdä mitään sen kanssa.
Ei kait tuossa sen enempää. Jos jotakin jäi tuosta pois niin yritän huomata sen joskus sitten. :D
Jos jäi vielä jokin epäselväksi, toki kysy vain, yritän vastailla parhaimpani mukaan ja silloin kun on aikaa vastata. :DNiin ja kun sielun energiakentästä energia hajoaa ulkopuolelle. Se on sitä tietoa mikä lähtee sielustasi, niin niitä energioita voi taas käyttää tietona sielussasi jos osaat nopsasti automaattisesti muuttaa ne takaisin sielusi sopivaksi energiamuotoon. Jotkut energiakentästä hajoavat energiat ovat ulkopuolista energiaa jonka olet kerännyt ulkopuolelta. Varsinkin fyysisessä muodossa keho voi kerätä tietoa ulkopuolelta koska keho on vähän sellainen omituinen kone. :D
Joillakin sieluilla tieto on nauhoissa kiinni, no älkää ottako kirjaimellisesti mutta toisena sanana on kuin narut lähtisivät sielusta jokapuolelle. Eli sielu pitää energiastaan kiinni. :D
Kaikilla on omanlaisensa sielu ja omanlaisensa kyvyt. No tässä oli jotakin ja kerron sitten lisää myöhemmin jos tähänkin on lisättävää. :) - You Don't Know Me
ninsessa kirjoitti:
"Kunnes olemme maanpäällisen matkamme tehneet, kokemuksemme ja oppiläksymme oppineet siirrymme takaisin astraali tasoon/kehoon"
Kokemusta ja tietoa saa myös sielunmuodossa. :D
Niin ja kun sielun energiakentästä energia hajoaa ulkopuolelle. Se on sitä tietoa mikä lähtee sielustasi, niin niitä energioita voi taas käyttää tietona sielussasi jos osaat nopsasti automaattisesti muuttaa ne takaisin sielusi sopivaksi energiamuotoon. Jotkut energiakentästä hajoavat energiat ovat ulkopuolista energiaa jonka olet kerännyt ulkopuolelta. Varsinkin fyysisessä muodossa keho voi kerätä tietoa ulkopuolelta koska keho on vähän sellainen omituinen kone. :D
Joillakin sieluilla tieto on nauhoissa kiinni, no älkää ottako kirjaimellisesti mutta toisena sanana on kuin narut lähtisivät sielusta jokapuolelle. Eli sielu pitää energiastaan kiinni. :D
Kaikilla on omanlaisensa sielu ja omanlaisensa kyvyt. No tässä oli jotakin ja kerron sitten lisää myöhemmin jos tähänkin on lisättävää. :)Puhut nyt ilmeisesti (nippeli)tiedosta joka kertyy ihmiselämän aikana, siis se energia joka heikolla ei pysy kasassa. Ymmärtääkseni syvällisempi ymmärrys ja oivallus tallentuu sieluun pysyvästi ja muistuttaa olemassa olostaan ajoittain esim. omanatuntona tai siinä, että jotkin asiat on toisilla vain helpompi sisäistää ja omaksua.
- You Don't Know Me
einari3 kirjoitti:
Puhut nyt ilmeisesti (nippeli)tiedosta joka kertyy ihmiselämän aikana, siis se energia joka heikolla ei pysy kasassa. Ymmärtääkseni syvällisempi ymmärrys ja oivallus tallentuu sieluun pysyvästi ja muistuttaa olemassa olostaan ajoittain esim. omanatuntona tai siinä, että jotkin asiat on toisilla vain helpompi sisäistää ja omaksua.
"Ymmärtääkseni syvällisempi ymmärrys ja oivallus tallentuu sieluun pysyvästi ja muistuttaa olemassa olostaan ajoittain esim. omanatuntona tai siinä, että jotkin asiat on toisilla vain helpompi sisäistää ja omaksua. "
Taidat puhua nyt fyysisestä muodosta eli kehossa olevasta sielusta. Fyysinen ja henkinen muoto eroavat toisistaan paljon. Taisin kertoa jo sopivasti nuista tuossa ylempänä olevassa keskustelussa. Sanotaan vielä tähän että kehossa kun eletään niin se sielu vahvistuu ja asiat pysyy kasassa paremmin kehossa kun keho on monimutkainen rakenne. Kehon ominaisuus on se että kun se pitää hyvin sielua kasassa, koska ainakin ihmiskehoissa on automaattinen energianvetäjä joka vetää energioita puoleensa, niin voi syvällisemmin ymmärtää asioita kun taas sielunmuodossa ei voi niin helposti syväillistää asioita jos ei osaa koska keho on yksi laite jota voi käyttää hyödyksi eri keinoissa jos ei pärjää sieluna.
Fyysisen muodon etu on myös se että fyysisessä muodossa olevia pelätään vähemmän ja fyysisessä muodoissa oleville annetaan tilaa paremmin kuin henkisessä muodossa oleville. Ainakin tällä planeetalla on vähän semmoista että kaikkia henkisessä muodossa olevia pelätään enemmän kuin fyysisessä muodossa olevia.
"Puhut nyt ilmeisesti (nippeli)tiedosta joka kertyy ihmiselämän aikana, siis se energia joka heikolla ei pysy kasassa. "
Korjaan pikkutekstit tästä selventääkseni sinulle mitä meinaan.
"ihmiselämän aikana" - Elämän aikana
"siis se energia joka heikolla ei pysy kasassa"
Ei pysy yhtenäisenä eli ketjumuodossa esim vaikka tämmöinen. o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Sitten vastaan viimeiseksi tämmöisen. :P
Kaiken voi hajottaa jos osaa. Kaikki ovat energiaa, energiaa ei voi tuottaa eikä kuluttaa, mutta energiaa voi muuttaa. :)
Hyvät jatkot ja päivät ja yöt sinnepäin. Taidan pian lähteä nukkumahan. :) You Don't Know Me kirjoitti:
"Ymmärtääkseni syvällisempi ymmärrys ja oivallus tallentuu sieluun pysyvästi ja muistuttaa olemassa olostaan ajoittain esim. omanatuntona tai siinä, että jotkin asiat on toisilla vain helpompi sisäistää ja omaksua. "
Taidat puhua nyt fyysisestä muodosta eli kehossa olevasta sielusta. Fyysinen ja henkinen muoto eroavat toisistaan paljon. Taisin kertoa jo sopivasti nuista tuossa ylempänä olevassa keskustelussa. Sanotaan vielä tähän että kehossa kun eletään niin se sielu vahvistuu ja asiat pysyy kasassa paremmin kehossa kun keho on monimutkainen rakenne. Kehon ominaisuus on se että kun se pitää hyvin sielua kasassa, koska ainakin ihmiskehoissa on automaattinen energianvetäjä joka vetää energioita puoleensa, niin voi syvällisemmin ymmärtää asioita kun taas sielunmuodossa ei voi niin helposti syväillistää asioita jos ei osaa koska keho on yksi laite jota voi käyttää hyödyksi eri keinoissa jos ei pärjää sieluna.
Fyysisen muodon etu on myös se että fyysisessä muodossa olevia pelätään vähemmän ja fyysisessä muodoissa oleville annetaan tilaa paremmin kuin henkisessä muodossa oleville. Ainakin tällä planeetalla on vähän semmoista että kaikkia henkisessä muodossa olevia pelätään enemmän kuin fyysisessä muodossa olevia.
"Puhut nyt ilmeisesti (nippeli)tiedosta joka kertyy ihmiselämän aikana, siis se energia joka heikolla ei pysy kasassa. "
Korjaan pikkutekstit tästä selventääkseni sinulle mitä meinaan.
"ihmiselämän aikana" - Elämän aikana
"siis se energia joka heikolla ei pysy kasassa"
Ei pysy yhtenäisenä eli ketjumuodossa esim vaikka tämmöinen. o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Sitten vastaan viimeiseksi tämmöisen. :P
Kaiken voi hajottaa jos osaa. Kaikki ovat energiaa, energiaa ei voi tuottaa eikä kuluttaa, mutta energiaa voi muuttaa. :)
Hyvät jatkot ja päivät ja yöt sinnepäin. Taidan pian lähteä nukkumahan. :)Yleensä en välitä mitä käsitteitä ihmiset käyttävät niin kauan kun ymmärrän luettua. Nyt en kuitenkaan ole varma ymmärränkö. No olen kuitenkin jotenkuten kärryillä, ja siksi kysynynkin kun haluan tietää miten muut ajattelvat asioista. Rajatiedossakin on tiettyjä peruskäsitteitä jotka olisi hyvä osata ettei tule sekaannuksia, kun kuitenkin haluat kertoa sielusta ja ihmisestä hyvinkin syvällisesti. Tietysti jos tietoa kaivelee sisältä, niin asiat saattavat tulla aika persoonallisella tavalla ulos. :)
"Ainakin tällä planeetalla on vähän semmoista että kaikkia henkisessä muodossa olevia pelätään enemmän kuin fyysisessä muodossa olevia."
Fyysinen sielu ja henkinen sielu. Tarkoitatko fyysisellä sielulla henkikehoja (astraali jne.) vai tasoa jolla sielu on?- You Don't Know Me
einari3 kirjoitti:
Yleensä en välitä mitä käsitteitä ihmiset käyttävät niin kauan kun ymmärrän luettua. Nyt en kuitenkaan ole varma ymmärränkö. No olen kuitenkin jotenkuten kärryillä, ja siksi kysynynkin kun haluan tietää miten muut ajattelvat asioista. Rajatiedossakin on tiettyjä peruskäsitteitä jotka olisi hyvä osata ettei tule sekaannuksia, kun kuitenkin haluat kertoa sielusta ja ihmisestä hyvinkin syvällisesti. Tietysti jos tietoa kaivelee sisältä, niin asiat saattavat tulla aika persoonallisella tavalla ulos. :)
"Ainakin tällä planeetalla on vähän semmoista että kaikkia henkisessä muodossa olevia pelätään enemmän kuin fyysisessä muodossa olevia."
Fyysinen sielu ja henkinen sielu. Tarkoitatko fyysisellä sielulla henkikehoja (astraali jne.) vai tasoa jolla sielu on?"Fyysinen sielu ja henkinen sielu. Tarkoitatko fyysisellä sielulla henkikehoja (astraali jne.) vai tasoa jolla sielu on? "
Fyysisellä tarkoitin kehoa ja henkinen on taas sielu.
Eiköhän se nyt selvine paremmin. :) You Don't Know Me kirjoitti:
"Fyysinen sielu ja henkinen sielu. Tarkoitatko fyysisellä sielulla henkikehoja (astraali jne.) vai tasoa jolla sielu on? "
Eiköhän se nyt selvine paremmin. :)Nyt selvinee.. :)
- You Don't Know Me
"Fyysinen sielu ja henkinen sielu. Tarkoitatko fyysisellä sielulla henkikehoja (astraali jne.) vai tasoa jolla sielu on? "
Eiköhän se nyt selvine paremmin. :)Kun puhutaan fyysisestä ja henkisestä sielusta, niin toisella sanalla fyysinen on aina keho tai materiaali tai mitä ny löytyy mitkä näet. Henkinen taas on se mitä et näe koska ihmiset yleensä eivät näe energiaa.
Eli sielu pystyy muuttumaan henkisestä muodosta fyysiseksi jos osaa muuttaa oman sielun fyysiseen muotoon. Mutta, fyysinen keho ulkoapäin, henkinen sisältäpäin kun sielu on siellä. Eli 2 asiaa on aina kun on keho mukana asiassa. Eli fyysinen sekä henkinen.
Fyysistä sielua ei ole koska se ei ole materialisessa muodossa eli fyysisessä. Mutta henkinen sielu pystyy luomaan itselleen ihmisennäköisen kehon tuosta vain ja vaikkapa muuttaa se takaisin henkiseen muotoon, eli kun kaikki on energiaa, mutta on eri energiamuotoja. Esimerkiksi tällä fyysisellä muodolla voi erotella kaikki mitkä ei näy ja nämä mitkä ei näy kutsutaan henkiseksi muodoksi. Eli energiamuotoja on siis erilaisia. Mutta tämä muodonmuutos voidaan toteuttaa vain jos on kykyjä siihen.
Esimerkiksi sinä voit tämänhetkisen kehosi muuttaa henkiseksi muodoksi eli se yhteytyy sielusi kanssa, ja voit taas muuttaa henkisestä muodosta sen fyysiseksi muodoksi kenenä tahansa. :P Jos kykyjä piisaa niin ei muutakuin testaamaan. :P
Tässä oli vähän lisää. Korjailen tekstiä jos jokin meni vinoon minulla, käyn tässä aina välissä vilkaisemassa keskustelua että en ole aina paikalla.
No mutta nyt se on moro. :D - You Don't Know Me
Kun puhutaan fyysisestä ja henkisestä sielusta, niin toisella sanalla fyysinen on aina keho tai materiaali tai mitä ny löytyy mitkä näet. Henkinen taas on se mitä et näe koska ihmiset yleensä eivät näe energiaa.
Eli sielu pystyy muuttumaan henkisestä muodosta fyysiseksi jos osaa muuttaa oman sielun fyysiseen muotoon. Mutta, fyysinen keho ulkoapäin, henkinen sisältäpäin kun sielu on siellä. Eli 2 asiaa on aina kun on keho mukana asiassa. Eli fyysinen sekä henkinen.
Fyysistä sielua ei ole koska se ei ole materialisessa muodossa eli fyysisessä. Mutta henkinen sielu pystyy luomaan itselleen ihmisennäköisen kehon tuosta vain ja vaikkapa muuttaa se takaisin henkiseen muotoon, eli kun kaikki on energiaa, mutta on eri energiamuotoja. Esimerkiksi tällä fyysisellä muodolla voi erotella kaikki mitkä ei näy ja nämä mitkä ei näy kutsutaan henkiseksi muodoksi. Eli energiamuotoja on siis erilaisia. Mutta tämä muodonmuutos voidaan toteuttaa vain jos on kykyjä siihen.
Esimerkiksi sinä voit tämänhetkisen kehosi muuttaa henkiseksi muodoksi eli se yhteytyy sielusi kanssa, ja voit taas muuttaa henkisestä muodosta sen fyysiseksi muodoksi kenenä tahansa. :P Jos kykyjä piisaa niin ei muutakuin testaamaan. :P
Tässä oli vähän lisää. Korjailen tekstiä jos jokin meni vinoon minulla, käyn tässä aina välissä vilkaisemassa keskustelua että en ole aina paikalla.
No mutta nyt se on moro. :D" Henkinen taas on se mitä et näe koska ihmiset yleensä eivät näe energiaa. "
Pikkuisen vielä selvennystä. :D
Eli nykyään ihmiset näkevät vain fyysisessä muodossa olevan energian. You Don't Know Me kirjoitti:
Kun puhutaan fyysisestä ja henkisestä sielusta, niin toisella sanalla fyysinen on aina keho tai materiaali tai mitä ny löytyy mitkä näet. Henkinen taas on se mitä et näe koska ihmiset yleensä eivät näe energiaa.
No mutta nyt se on moro. :D"Esimerkiksi sinä voit tämänhetkisen kehosi muuttaa henkiseksi muodoksi eli se yhteytyy sielusi kanssa, ja voit taas muuttaa henkisestä muodosta sen fyysiseksi muodoksi kenenä tahansa. :P Jos kykyjä piisaa niin ei muutakuin testaamaan. :P "
No jo on jutut.. :D Tuo taitaa jo vaatia sellaisia kykyjä että näinköhän keltään löytyy.. ;)You Don't Know Me kirjoitti:
" Henkinen taas on se mitä et näe koska ihmiset yleensä eivät näe energiaa. "
Pikkuisen vielä selvennystä. :D
Eli nykyään ihmiset näkevät vain fyysisessä muodossa olevan energian.jos on osannut herkistää silmänsä esim. auroille tms..
- osaavat
Ei siinä käsittääkseni tarvitse olla vanha sielu kyetäkseen hyvässä ohjauksessa ja opastuksessa käyttämään näitä korkeampia energioita esim. kehon parantamiseen...
ja mielenkiintoinen, romaanimuotoon kirjoitettu kirja tästä ja muustakin korkeammasta henkisyydestä on australian aboriginaalien elämään sijoittuva
Morgan, Marlo: "Viesti oikeiden ihmisten maailmasta".- You Don't Know Me
Tuota noin, jonkin tekstin minä jonnekkin tuonne pistin nuorista sieluista. :D
No laitetaan tähän.
Kaikki oppivat erilaisia kykyjä harjoittelemalla, ihan kuka vain, myös nuori sielu.
Jotkut oppivat toisia nopeampaa asiat.
Jotkut hitaammin kuin toiset.
Vanha sielu ei edelleenkään tarkoita mitään UBER SUPER DIXDOX FUDOX MUDOR DUBER sielua. Vaan se vain tarkoittaa tasoa, eli millä tasolla ajattelee asiat. Silloin kun puhutaan kyvyistä, puhutaan heikoista ja vahvoista sieluista. Esim ylhäällä puhuin että vanhoilla sieluilla on yleensä vahvoja sieluja koska he ovat kokeneet paljon ja sen takia oppineet paljon. Nuoret sielut yleensä elää sitä viihde elämää vielä että pitää käydä ryyppäilemässä ja semmosta. Mihinkään ei uskota mitä ei olla nähty. Hyvin harvat nuoret sielut ottaa tietoa pikkuisenkaan rajatiedosta. Yleensä ne käyvät möläyttelemässä rajatiedon palstalla että "Sinä oot hörhö kun puhut ja uskot tommosiin".
Energiaparantaminen perustuu energianhallintaan. Sen voi oppia kuka vain, jopa sinäkin kunhan harjoittelet ahkerasti. ;)
Juuh. Kenties tässä oli tältä illalta kaikki, katsotaan kirjoittelenkos. :D Pitää katsoa se elokuva jet li punainen lohikäärme, tai jokin sinnepäin niin en tiedä olenko kirjoittelemassa täällä sitten myöhempänä. :D
23:55 taisi alkaa kolmosella.
Että hyviä öitä vain teille ja nähdään sitten kun taas kirjoitellaan. :D - Niityllä kukkia
Tuota noin, jonkin tekstin minä jonnekkin tuonne pistin nuorista sieluista. :D
No laitetaan tähän.
Kaikki oppivat erilaisia kykyjä harjoittelemalla, ihan kuka vain, myös nuori sielu.
Jotkut oppivat toisia nopeampaa asiat.
Jotkut hitaammin kuin toiset.
Vanha sielu ei edelleenkään tarkoita mitään UBER SUPER DIXDOX FUDOX MUDOR DUBER sielua. Vaan se vain tarkoittaa tasoa, eli millä tasolla ajattelee asiat. Silloin kun puhutaan kyvyistä, puhutaan heikoista ja vahvoista sieluista. Esim ylhäällä puhuin että vanhoilla sieluilla on yleensä vahvoja sieluja koska he ovat kokeneet paljon ja sen takia oppineet paljon. Nuoret sielut yleensä elää sitä viihde elämää vielä että pitää käydä ryyppäilemässä ja semmosta. Mihinkään ei uskota mitä ei olla nähty. Hyvin harvat nuoret sielut ottaa tietoa pikkuisenkaan rajatiedosta. Yleensä ne käyvät möläyttelemässä rajatiedon palstalla että "Sinä oot hörhö kun puhut ja uskot tommosiin".
Energiaparantaminen perustuu energianhallintaan. Sen voi oppia kuka vain, jopa sinäkin kunhan harjoittelet ahkerasti. ;)
Juuh. Kenties tässä oli tältä illalta kaikki, katsotaan kirjoittelenkos. :D Pitää katsoa se elokuva jet li punainen lohikäärme, tai jokin sinnepäin niin en tiedä olenko kirjoittelemassa täällä sitten myöhempänä. :D
23:55 taisi alkaa kolmosella.
Että hyviä öitä vain teille ja nähdään sitten kun taas kirjoitellaan. :DOlet oikeassa,vanha sielu tietää paljon paljon!Lapsena nämä tunteet tulevat,! Tuntui aina lapsena ,että olen jotenkin muista poikkeava,enpä enää.!
- Rajaton
Käykääpäs tän linkin kautta kuuntelemassa miltä kuulostaa edellisessä elämässä ollut delfiini tyttö,joka laulaa...varautukaa nenäliinoihin...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000024180504- You Don't Know Me
Onkos missä tästä tytöstä lisää infoa kun puhuit että tämä tyttö olisi ollut delfiini entisessä elämässään. Videoita ja sivustoja jos löytäisit jonkun verran. Katsoin tuon sinun videosi ja aika hyvin lauloi. Kaikki muuten osaavat laulaa mutta kaikkien vain on löydettävä se oma sävel. :P
Lauleskeleminen on hauskaa puuhaa vaikka laulaisi siansaksaa. :D
- ota selvää
Juopot ja hullut ja ehkä vammaisetkin on vanhoja sieluja, ne on itse valinneet sellaisen polun oppiakseen jotain. Ai mitäkö? No mistä vitusta minä tiedän?!
- täyttä roskaa
Wittu mitä paskaa.
- wanha pieru
Wanha sielu on elänyt enemmän elämiä muualla kuin täällä maan päällä, vaikkakin maanpäällä olevia elämiäkin on paljon.
Siispä wanhan sielun olisi jo aika löytää Kotiin eikä tehdä samoja virheitä elämästä toiseen. - vanhasielu/indigo
Itse olen aina ollut vähän erilainen ja koulunkäynti ei erityisemmin kiinnostanut. Kyllä tunneilla kuuntelin mutten koskaan panostanut siihen tai haaveillut mistään tietystä ammatista. Olen kuitenkin ihan älykäs ja kokeista pääsin läpi aika helposti sen vuoksi että kuuntelin tosiaan tunnilla ja olen suht. älykäs. Mutta olen kärsinyt ihan hirveästi kaikenlaista ongelmista elämäni aikana. En tiedä kuuluuko se tähän "vanhaan sieluun" enkä tiedä voisiko sanoa että vanha sielu on sama kuin indigo-ihminen. Jotenkin erilainen olen joka tapauksessa aina ollut. Aina olen tehnyt asiat omalla tavallaani enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi kaikki ihmiset elävät samalla tavalla ja saman kaavan mukaan. Olen myös paljon yksin, tarvitsen paljon yksinoloa. En ymmärrä sitä miksi minulle esim. psykiatrisessa hoidossa opetetaan että miten täällä maailmassa eletään. Ei mun elämäntavassa ole mitään vikaa vaikka se onkin vähän erilainen kuin muiden. Olen aika herkkä ja kun siihen lisätään kaikenlaiset vaikeat asiat mitä on sattunut niin kärsin psyykeongelmista. Olen kamalan hukassa itseni kanssa kun koen että maailma yrittää repiä mua yhteen suuntaan ja sitten se mikä tuntuu oikealta on taas toisella suunnalla.. Tämä on aiheuttanut hirveätä ristiriitaa ja onnetonta oloa. Miten uskaltaa elää kuten itse haluaa ja kuten tuntuu oikealta? Koen niin voimakkaana usein sen painostuksen yhteiskunnan ja maailman puolelta että pitää elää kuten muutkin. No kun mä en ole kuin muut! En mä voi elää kuin muut koska mä olen minä ja mä haluan itse elää niin kuin itse pystyn ja koen oikeaksi. Mutta koska minulla on vaikeita psyykeongelmia niin tämä tulee toteutumaan sillä minua ei enää saa kuntoutettua ns. normielämään eli esim. työelämään ellen sitten jossain vaiheessa jotenkin kuntoudu ja löydä sitä omaa alaa tai elämäntehtävää. Olen yrittänyt olla kuin muut mutta ei se onnistu. Olen yrittänyt sopeutua, ei se onnistu koska en pysty enkä halua uhrata itseäni täysin. Se olisi ainoa keino miten voisin sopeutua täysin tähän yhteiskuntaan ja ei, sitä minä en tee..
- Anonyymi
Muistelen kuulleeni vuosikymmeniä sitten, että suomalaisilla on vanha sielu. Mitä tämä voisi tarkoittaa?
Urantia-kirjan mukaan henki antaa ihmiselle sisäisen opastajan, kun hän kehittyy tarpeeksi varhaisnuoruudessaan. Tuo opastaja ei vaikuta ihmisen tahtoon, vaan valaisee häntä valinnoistaan.
Tuo ajatussuuntaaja jättää ihmisen ennen kuolemaa viedessään mukanaan kokemuksensa. Tuo suuntaaja ei kuitenkaan ole persoonallinen. Henki sitten puhaltaa tuon kokemusta omaavan suuntaajan toiselle ihmiselle.
Kokemusta omamaattoman suuntaajan saanutta voitaneen pitää nuorisieluisena ja kokemusta omaavan suuntaajan saanutta vanhasieluisena (omaa tulkintaani).
Urantian mukaan Jeesuksella oli persoonallinen suuntaaja. Ehkä sai sen Johanneksen antaman kasteen yhteydessä. Persoonallisen suuntaajan avulla hän sai yhteyden Isään.
Ihmeitä tehdessään Jeesus rukoili Isää.
Kun Jeesus myöhemmin kuoli ristillä, niin käsittääkseni myös hänen personoitu suuntaajansa erkani hänestä. Tällä selittyy Jeesuksen lausuma: "Jumalani, miksi minut hylkäsit?"
Kun kuolleista herännyt Jeesus poistui helatorstaina ylempiin sfääreihin, Isän luo, hän lupasi lähettää heille hengellisen todistajan. Oman ymmärrykseni mukaan apostolit saivat helluntaipäibänä myöhemmin persoonalliset opastajansa, suuntaajansa. Myös apostoli Paavali sai oman suuntaajansa, joka opasti Paavalia oikealle tielle. Kun Paavali puhui pistimestään, joka pisteli häntä, hän saattoi tarkoittaa tätä suuntaajaansa.
--------
Edellä oleva on pitkälti omaa tulkintaani. Itse voitte tulkita asioita paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820