Kaveri

Kolmikymppinen

Olen halunnut sua jo monta vuotta, siitä asti kun näin sut ensi kerran. Siniset silmät, naurava suu ja herkulliset huulet. Pieni peppu ja hoikka vartalo.

Riski meidän jäädä kiinni teostamme on niin suuri, että se on jarruttanut enimpiä halujani. Meillä on niin paljon yhteisiä tuttuja ja kavereita, että elämä voisi olla melko hankalaa sen jälkeen.

En kuitenkaan pysty kauaa enää pidättelemään halujani.

Tulisin ovellesi ja pyytäisit sisään. Olen soittanut sinulle ja tiedustellut saisinko kahvia ohikulkumatkalla.
Koirasi tervehtii iloisena ottaessani kenkiä pois.

Olet keittiössä kahvipannun kimpussa ja vaihdamme kuulumisia. Katson parikymppisen vartaloasi.
Farkut näyttävät hyvältä pepullasi. T- paita on kireä lantiolta ja terhakat rintasi pingottavat paitaa.

Tulen taaksesi sun mittaellessa kahvia suodatinpaperiin. Lasken käteni lantiollesi ja värähdät. Kahvinpuruja varisee pöydälle.
Lasket tavarat käsistäsi pöydälle ja huokaat syvään. Nojaat pöytään ja otat parempaa tukea.

Käteni vaeltaessa lantioltasi vatsalihaksillesi tunnen vatsasi värähtelevän kosketuksestani. Suutelen niskaasi siirtäen vaaleat hiuksesi sivuun ja otat mun kädestä kiinni joka vaeltelee vatsallasi. Ohjaat käden vyöllesi.

Suutelen niskaasi vaativasti samalla kun avaan vyötäsi. Laitat kätesi takataskuuni ja vedät mua itseesi samalla puristellen pakaraani.

Saan vyön auki ja alan pudottaa housujasi alemmas.
Farkkujen alta paljastuvat valkoiset pikkuhousut jotka sopivat sulle täydellisesti. Kyykistyn samalla kun lasken farkkujasi. Suutelen pakaroitasi, ne tuntuvat kuumilta. Työnnät peppuasi minua kohti, mutta kiusoittelen sua vain. Lähestyn herkintä kohtaasi suudellen pikkuhousujesi läpi, pyllistät ja yrität levittää hieman jalkojasi. Farkut ovat kuitenkin vielä nilkoissasi.

Hierot sormillasi hiuksiani ja vaadit kosketusta pimpsallesi. Otan farkkusi pois ja heitän ne sivuun.

Koitan sormellani hitaasti liu'uttaen pyhimpääsi kankaan läpi. Tunnen kullini pyrkivän jo väkisin ulos housuistani.

Työnnät peppuasi hanakasti minuun ja vaikeroit.
"Mennäänkö sun sängylle"?, kysyn.
Otat mua kädestä kiinni ja menet edellä nopein askelin.

Sängyn vierellä menet kyykkyyn ja alat avata housujani ja saatkin ne nopeasti alas. Housut lentävät nurkkaan niin kuin boxerit myös.

Ihanan kuuma suu alkaa imeä kulliani himokkaasti. Katson paksuja huuliasi kun imet kalua taidokkaasti.

Työnnät mut sängylle selälleni ja tulet päälleni 69siin. Saan avattua rintsikkasi paidan alta ja kuoriudut niistä molemmista nopeasti pois. Saan oman paitani myös pois.

Otat kullini syvälle suuhusi ja saat mut vaikeroimaan allasi. Haistan kiimaisen tuoksusi pillustasi joka on nyt saatavillani. Levität haarojasi kieleni koskettaessa pilluasi ja näen kauniin pyllysi taas edessäni. Kieleni seikkailee vallattomana alapäässäsi ja alat jo huohottamaan raskaammin.

Päästät kullini pois suustasi huutaaksesi nautinnosta.
"Voi luoja..mä saan...ihana suu..syö mut..älä vain lopeta..."
Täriset kauttaaltasi hervottomana. Nuolen jo kiihkossani pyllyvakoasikin rimpuillessasi otteessani.

Pulssisi tasaantuessa käännyt suutelemaan huuliani ja maistat itsesi. Suutelemme kiihkeästi ja ohjaat kaluni sisääsi.
Puret tyynyä kaluni upotessa kauan sinuun.
"Se on niin iso...mun liha ihan venyy...nai mua kulta hitaasti...sun terska tuntuu ihanalle..."

Puren ja nuolen sun nännejä. Käteni puristelevat tiukkoja pakaroitasi painaen samalla tiukemmin sua itseeni kiinni. Nouset istumaan päälläni ja tulen vielä syvemmälle sisääsi. Nojaat rintalihaksiini ja suusi on hieman avoinna keskittyen huokailuun. Hierot itseäsi alapäälläsi minuun ja vaikeroit jo kuuluvasti.

Kaadan sut selällesi ja tulen päällesi kuitenkin hieman rauhoittaen tilannetta. Haparoit kalua käsiisi ja ohjaat heti sen sisään.
"Mä haluan sut nyt kun sain sut tänneeeehhhh!!"
Kullini painuu suhun taas ja levität jalkojasi sivuille.

Hieron ja koskettelen samalla klittaasi saaden sut orgasmin partaalle.
"Tuu mun sisälle...täytä mut..."
Näet jo kasvoistani että olen tulossa ja saat myös omasi vielä suurempana. Purkaudun sisääsi ja tuntuu että orgasmi kestää ikuisuuden.

Katson punaisia poskiasi ja lupaat keittää minulle sen kahvin. Tunnin sisällä.

1

13120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisesi ääni

      Todella etten saisi tietää???? Ennemmin tai myöhemmin. Mitä jos päätän, että kosto on suloista!???!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe