Fredrikson pulassa

valitukset_tekee_Tulosta

Joutuuko Timo Fredrikson maksamaan Kettuselle junailemansa 200 000 euron palkkion takaisin kaupungille. Aika törkeä virhe, en ole nähnyt Timoa puolustamassa typerää ratkaisuaan. Luulisi kaupunginhallituksen silloisella puheenjohtajalla olevan vastuu asiasta. Kaupunginhallitushan asian junaili ja on korvausvelvollinen virheestä.

17

1983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

Mielestäni kaikkien, jotka äänestivät Kettusen erorahan puolesta täytyisi erota! R.Tynjän pitäisi lopettaa kiukuttelu ja lakata tuhlaamasta veronmaksajien rahoja.

Tyhma sopimus on tehty ja vastuullisten pitäisi ymmärtää tekonsa ja vetää omat johtopäätöksensä siitä mitä hallinto-oikeudessakin on asiasta sanottu. Mikäli he ovat vastuunsa kantavia politikkoja tulisi heidän ymmärtää erota itse.

Kettunen tulisi jättää rauhaan, sillä hän on noudattanut tekemäänsä sopimusta ja näinollen syytöntä on turha kiusata.

• hyvä olis

hyvä olisi joku ratkaisu saada aikaan, jotta selvyyttä tulisi. Joskus näyttää siltä, että lähes kaikenlaiset päätökset ovat sallittuja ja hyviä, kun päätöksen tekee hallitus tai joku muu iso ryhmä. Kun joku valittaa päätöksestä, ryhmien sekaan on helppo piiloutua.

• on varmuudella

poikkeuksetta, tämä vain tuli julkisuuteen, silti kehtaavat kähmiä

• Korppi

Niinhän se menee, jos ei takasin vapaaehtoisesti niin sitten pakolla. Ne rahat on lainvastaisesti annettu myös em. Timo Fredrikssonin ehdotuksella.
      Kyllä se raha täytyy saada tavalla tai toisella takaisin, jotta Jyväskylän velkakiertteelle ssataisiin jotain pysäytettä. Monikohan vanhus tai työtön voisi paremmin,jos 200000€ olisi sijoitttu kaupunkilaisten parhaaksi.

• Kalle

Keneltä se voitaisiin ulosmitata?

• lakimies_KK
        Kalle kirjoitti:

Keneltä se voitaisiin ulosmitata?

Tietenkin niiltä jotka virheellisestä päätöksestä vastaavat eli silloisen kaupunginhallituksen jäseniltä. Hallituksen PJ Fredrikson "järjesteli" tämän palkkion Kettuselle.

• keräämään

hallitusväki voisi kerätä kolehtia kaupungintalon nurkalla kaupunkilaisilta, jotta he voivat maksella kavereita ulos virkatöistä.

• ettei..

asiaa ei jätetty vaan kaksi jäsentä on vieneet vielä asiaa eteenpäin!!

Olikohan Laatikaisen pääkirjotus vai kenen, kun ei ollut nimeä, mutta kuitenkin tuo pari euroa kaupunkilaista kohti tekee meidän perheessä 6euroa ja olen sitä mieltä, että haluan rahani käytettäväksi ennemmin vanhusten/lasten hyväksi!

Asiassahan on myönnetty toimitun lainvastaisesti ja siksi se asia pitää myöskin oikaista

• Myöntäjiltä

Kettuselta on turha enää periä rahoja takaisin. Peritään rahat sen sijaan takaisin jokaiselta kaupunginhallituksessa istuneelta yhteiskunnan punamädättäjältä, jotka rahaa olivat Kettuselle myöntämässä. Jos eivät suostu maksamaan rahoja takaisin, niin ulosottoon omakotitalot, kesämökit, maaomaisuus, purjeveneet ja kodin irtaimisto.

• velkojaE

Ei kuule näiltä saa mitään ulosotossa,minun firmalle on velkaa jkl;n rikkaimpiin kuuluva vaikuttaja summa vajaa4000e,vaan olipa jännää ulosotossa ei ollutkaan mitään ulosmitattavaa,omaisuus onkin muiden nimillä joten minä vain jouduin maksamaan ulosottokulut,näin toimii hyvävelijärjästelmä,nämä on lain yläpuolella,että eipä niiltä saa mitään.

• Yhteiskunnassa
        velkojaE kirjoitti:

Ei kuule näiltä saa mitään ulosotossa,minun firmalle on velkaa jkl;n rikkaimpiin kuuluva vaikuttaja summa vajaa4000e,vaan olipa jännää ulosotossa ei ollutkaan mitään ulosmitattavaa,omaisuus onkin muiden nimillä joten minä vain jouduin maksamaan ulosottokulut,näin toimii hyvävelijärjästelmä,nämä on lain yläpuolella,että eipä niiltä saa mitään.

Noin se hyväveli-järjestelmä toimii punamädättäjien keskuudessa. Varmistetaan vain selusta, jotta saa vapaasti harjoittaa korruptiota ilman pelkoa siitä, että itse joutuisi virallista kautta vastaamaan teoistaan.

• oplitiikka
        Yhteiskunnassa kirjoitti:

Noin se hyväveli-järjestelmä toimii punamädättäjien keskuudessa. Varmistetaan vain selusta, jotta saa vapaasti harjoittaa korruptiota ilman pelkoa siitä, että itse joutuisi virallista kautta vastaamaan teoistaan.

Timppa on kokoomuksen sinimädättäjä.

• Eroavaisuutta
        oplitiikka kirjoitti:

Timppa on kokoomuksen sinimädättäjä.

Nykyisin kokoomus on liikaa vasemmistolaistunut.

• rikollista

Ymmärrän, että jos toimitaan lainvastaisesti, niin silloin toimitaan rikollisesti. Miksi sitten rikollinen teko ei saa rangaistusta? Jos tavallinen kansalainen vie toiselta makkaran, niin siitä langetaan sakot vähintään. Kysynkin, onko yhteiskuntamme läpeensä turmeltunut?

• ei_korppi_korppia_noki

Hyväveli-järjestelmä, onko Timo Liosseissa?

• kolehdin kerää

Kokoomus voisi kerätä kolehtia Fredriksonin mokan korvaamiseen?

• Fredrik Sonni

aika hiljaa on ollut frediksonni ja muutkin vapaamuurarit..........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe