Tjänare
Tässä vaan ihmettelin, että onkos mussa vikaa vai mun golfis kun en saa millään etukoukun suojaa irti? Pitäs hinata kyseinen lantakasa huoltamolle, eikä se onnistu jos suojaa ei irti saa. Ja vm on -03 (IV-golffi). Help me please!
hinauskoukku näkyville???
golfWwonderer
4
582
Vastaukset
- pihdit
Niin, otat kunnon pihdit molenpiin käsiin ja puristat niillä siitä suojassa olevissa kohdista.
Itsellä toimii?- Anonyymi
Itsellä on golffi mutta en löydä sitä etukoukkua voiko joku auttaa?
- Anonyymi
Iso moska ja annat palaa, sitten autonostoon kun romu hinattu kaatikselle, ei vw enää kelpaa edes vaihdossa.
- Anonyymi
Takaluukussa on silmukka jossa on kierteet, ota se siitä öljypurkin vierestä!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905117
- 514032
- 252149
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271747- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271197Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970