Kokkola gynekologi??

aikaa tarvitseva

Oon yrittäny kokkolasivuilta kahtoo mut turhaan eli mitä muuta kautta ku perhesuunnitteluneuvolan saa soittaa aikaa gynekologille?

13

6461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teurastajalle..

eiköhän se aja saman asian ku gyne..

• ........

Sanatorissa (lääkärikeskus) niitä on..

• ei sinne

noin vaan pääse jos kävelee suoraan sairaalaan sisälle....

• ????????

Eiköhän tämmenen asia kuulu itselle?Eikä täällä kysellä tommoisia,alapään juttuja?!

• voi sairastua

siinä missä yläpääkin tai keskiosa. Ja se täytyy sillon viedä lääkäriin, mielummin sellaselle, joka on sellasen nähny ennenkin, että tietää ettiä vikaa oikeesta paikasta. Ei siin oo mitään pahaa, että kysyy missä tällanen lääkäri ottaa vastaan. Sillä kun oikeesti on eroa kenen luo päänsä vie.

Sanatorista kannattaa kysyä.

• ????????
        voi sairastua kirjoitti:

siinä missä yläpääkin tai keskiosa. Ja se täytyy sillon viedä lääkäriin, mielummin sellaselle, joka on sellasen nähny ennenkin, että tietää ettiä vikaa oikeesta paikasta. Ei siin oo mitään pahaa, että kysyy missä tällanen lääkäri ottaa vastaan. Sillä kun oikeesti on eroa kenen luo päänsä vie.

Sanatorista kannattaa kysyä.

Haista .....kyllä minä oon ainaki lääkärin löytänny itse,kun on ollut tarvis,oisko tämä sitä uusavuttomuutta,laiskuutta,tai tyhmyyttä?

• TÄH?
        ???????? kirjoitti:

Haista .....kyllä minä oon ainaki lääkärin löytänny itse,kun on ollut tarvis,oisko tämä sitä uusavuttomuutta,laiskuutta,tai tyhmyyttä?

Onko netin ja keskustelupalstojen käyttö uusavuttomuutta?????????????????????????????

• Onnistuu

Perhesuunnitteluneuvolan kautta voi varttuneempikin väki tilata ajan gynekologille. Yksi mielestäni paras lääkäri (tälläkin alalla) on ehdottomasti Kaarina Röning. Ystävällinen, asiantunteva ja todella mainio ihminen. Suosittelen.
      Jos sitten kaipaat oikein "erikois"-lääkäriä, niin lienee parasta yrittää Sanatorin kautta.

• !!!!

Samalla vois kuvauttaa päänsä,ei tämä mikään persepalsta oo!

• Anatomia
        !!!! kirjoitti:

Samalla vois kuvauttaa päänsä,ei tämä mikään persepalsta oo!

Niin, kiitos samoin! Jo yläasteella opetaan että gynekologi EI ole perse-lääkäri. Idiootti.

• gynegologi

Moro! Kannattaa käydä esim neuvolassa tarkastuksessa. Mul ei oo mitään tauteja
      mutta jouduin uudestaan papa-kokeeseen. osaatteko sanoo mitä tarkottaaa solumuutokset?

• gyni

mutta jouduin uudestaan papa-kokeeseen. osaatteko sanoo mitä tarkottaaa solumuutokset?

• gyni saamari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe