Oon yrittäny kokkolasivuilta kahtoo mut turhaan eli mitä muuta kautta ku perhesuunnitteluneuvolan saa soittaa aikaa gynekologille?
Kokkola gynekologi??
13
6461
Vastaukset
- teurastajalle..
eiköhän se aja saman asian ku gyne..
- ........
Sanatorissa (lääkärikeskus) niitä on..
- ei sinne
noin vaan pääse jos kävelee suoraan sairaalaan sisälle....
- ????????
Eiköhän tämmenen asia kuulu itselle?Eikä täällä kysellä tommoisia,alapään juttuja?!
- voi sairastua
siinä missä yläpääkin tai keskiosa. Ja se täytyy sillon viedä lääkäriin, mielummin sellaselle, joka on sellasen nähny ennenkin, että tietää ettiä vikaa oikeesta paikasta. Ei siin oo mitään pahaa, että kysyy missä tällanen lääkäri ottaa vastaan. Sillä kun oikeesti on eroa kenen luo päänsä vie.
Sanatorista kannattaa kysyä. - ????????
voi sairastua kirjoitti:
siinä missä yläpääkin tai keskiosa. Ja se täytyy sillon viedä lääkäriin, mielummin sellaselle, joka on sellasen nähny ennenkin, että tietää ettiä vikaa oikeesta paikasta. Ei siin oo mitään pahaa, että kysyy missä tällanen lääkäri ottaa vastaan. Sillä kun oikeesti on eroa kenen luo päänsä vie.
Sanatorista kannattaa kysyä.Haista .....kyllä minä oon ainaki lääkärin löytänny itse,kun on ollut tarvis,oisko tämä sitä uusavuttomuutta,laiskuutta,tai tyhmyyttä?
- TÄH?
???????? kirjoitti:
Haista .....kyllä minä oon ainaki lääkärin löytänny itse,kun on ollut tarvis,oisko tämä sitä uusavuttomuutta,laiskuutta,tai tyhmyyttä?
Onko netin ja keskustelupalstojen käyttö uusavuttomuutta?????????????????????????????
- Onnistuu
Perhesuunnitteluneuvolan kautta voi varttuneempikin väki tilata ajan gynekologille. Yksi mielestäni paras lääkäri (tälläkin alalla) on ehdottomasti Kaarina Röning. Ystävällinen, asiantunteva ja todella mainio ihminen. Suosittelen.
Jos sitten kaipaat oikein "erikois"-lääkäriä, niin lienee parasta yrittää Sanatorin kautta.- !!!!
Samalla vois kuvauttaa päänsä,ei tämä mikään persepalsta oo!
- Anatomia
!!!! kirjoitti:
Samalla vois kuvauttaa päänsä,ei tämä mikään persepalsta oo!
Niin, kiitos samoin! Jo yläasteella opetaan että gynekologi EI ole perse-lääkäri. Idiootti.
- gynegologi
Moro! Kannattaa käydä esim neuvolassa tarkastuksessa. Mul ei oo mitään tauteja
mutta jouduin uudestaan papa-kokeeseen. osaatteko sanoo mitä tarkottaaa solumuutokset? - gyni
mutta jouduin uudestaan papa-kokeeseen. osaatteko sanoo mitä tarkottaaa solumuutokset? - gyni saamari
mutta jouduin uudestaan papa-kokeeseen. osaatteko sanoo mitä tarkottaaa solumuutokset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010