mistä laukku valokuvalla?

michi

mistä löydän pk-seudulta liikkeen joka tekee digi valokuvista käsiluakkuja?

7

2611

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä missä

Oliko tän yrityksen nimi Hannas? Jotenkin muistelisin sinne päin. Sitä en tiedä missä sijaitsee.

Oriflame-tapahtumassa Jyväskylässä tammikuussa esiteltiin tällaisia laukkuja muotinäytöksissä, kysy vaikka sieltäkin.

• trolliolli

http://www.hannas.fi/

Hannas tosiaan tekee valokuvista kaikennäköistä. Tapetteja, tyynyjä, laukkuja yms.

Ovat juuri avanneet nettikaupankin, josta ilmeisesti voi tilaamallakin hankkia tuotteita.

Tuostahan oli tila-ohjelmassa juttu vähän aikaa sitten.

• Marcy

Etelärannassa, hotelli Palacen vieressä (vasemmalla puolella) olevan liikkeen edessä, oli mielestäni mainos näistä kuvalaukuista muutama päivä sitten ohi kävellessäni. Ei valitettavasti mitään muistikuvaa liikkeen nimestä...

• Boyo

vaikee löytää... tiedän et netistä os. www.print24.fi saa ainakin tilattua erilaisia painotuotteita, mut en tiedä voiko ne painaa käsilaukkuja.

• kuvalaukku

Laadukkaat valokuvatuotteet omista kuvista saa teetettyä Hannasilla. www.hannas-shop.com
        Kyseisessä osoitteessa on nettikauppa, josta voi suoraan tilata omista kuvista mm. laukkuja yms. Kuva ladataan omalta koneelta tilauksen yhteydessä. Itse tilasin ja olen todella tyytyväinen!
        Käsilaukun lisäksi on mm. meikkilaukku, tyynynpäällinen, tapetti ja canvas-taulu. Hannasin valokuvatuotteet on laadukkaita ja upeita. (Itselläni on canvas, tyyny ja laukku)

• mats
    • oma on

Voi olla et tieto tulee myöhään mut parempi kuin ei milloinkaan. Zoomi kuvakaupat forum ja iso omena tekee heti paikan päällä vaik samalle päivälle ja niil on nettikauppakin digiexpress.fi on eri kokoja ja eri värejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe