mistä löydän pk-seudulta liikkeen joka tekee digi valokuvista käsiluakkuja?
mistä laukku valokuvalla?
7
2569
Vastaukset
- en tiiä missä
Oliko tän yrityksen nimi Hannas? Jotenkin muistelisin sinne päin. Sitä en tiedä missä sijaitsee.
Oriflame-tapahtumassa Jyväskylässä tammikuussa esiteltiin tällaisia laukkuja muotinäytöksissä, kysy vaikka sieltäkin.- trolliolli
http://www.hannas.fi/
Hannas tosiaan tekee valokuvista kaikennäköistä. Tapetteja, tyynyjä, laukkuja yms.
Ovat juuri avanneet nettikaupankin, josta ilmeisesti voi tilaamallakin hankkia tuotteita.
Tuostahan oli tila-ohjelmassa juttu vähän aikaa sitten.
- Marcy
Etelärannassa, hotelli Palacen vieressä (vasemmalla puolella) olevan liikkeen edessä, oli mielestäni mainos näistä kuvalaukuista muutama päivä sitten ohi kävellessäni. Ei valitettavasti mitään muistikuvaa liikkeen nimestä...
- Boyo
vaikee löytää... tiedän et netistä os. www.print24.fi saa ainakin tilattua erilaisia painotuotteita, mut en tiedä voiko ne painaa käsilaukkuja.
- kuvalaukku
Laadukkaat valokuvatuotteet omista kuvista saa teetettyä Hannasilla. www.hannas-shop.com
Kyseisessä osoitteessa on nettikauppa, josta voi suoraan tilata omista kuvista mm. laukkuja yms. Kuva ladataan omalta koneelta tilauksen yhteydessä. Itse tilasin ja olen todella tyytyväinen!
Käsilaukun lisäksi on mm. meikkilaukku, tyynynpäällinen, tapetti ja canvas-taulu. Hannasin valokuvatuotteet on laadukkaita ja upeita. (Itselläni on canvas, tyyny ja laukku)
- mats
Tuoltapa löytää:
http://www.kuva-agentit.fi/ - oma on
Voi olla et tieto tulee myöhään mut parempi kuin ei milloinkaan. Zoomi kuvakaupat forum ja iso omena tekee heti paikan päällä vaik samalle päivälle ja niil on nettikauppakin digiexpress.fi on eri kokoja ja eri värejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904