PARAS BIISI

HATUTUKSEEN

eli tietty siis vitutukseen ;)
Mulla ainakin tällä hetkellä Poets of the wall/Lift

Kerro omasi!!!!

18

823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArcticEli

ja täysillä....

• Februari

levyllään Once...helped me once. Hyvää musaa hakata säkkiä, tiskata ( no joo, mulla EI ole tiskikonetta), ihan vaan olla.

Siinä on monta hyvää biisiä.

Sunrise Avenue : Fairytale gone bad

• Duckzoni

Febukka-misukka kvaaks ;P Kyl kaislikos suhisee Yövissykin. Tiedätkös kuka on niiden uusi solisti. Kaislikossa tiedetään jo. Se on Milla Magia :O ;D Oli kyl pahasti jämähtäny Pläk Säpätin piiseihin, mut nyt vetää jo muutakin sillee ok.

Ajattelin tulla salaa moikkaamaan ;P Missä kaikki on? Onks Äijäkäs käyny? Duckilla on pukannu keikkaa kovasti. Justiinsa tulin yheltä. Olikin raju gig. Poltin lantolani reteesti Hentriks Zimin malliin viidennen hard .... eiku encore styken jälkeen. Se oli muutes Wild Thing ;P Siks tuli innostuttuu kepinpolttoon :/ Meni kyl koko keikkalato samaan rovioon, mut manakerini kerkes tyhjentää lippukassan ennenku häivyttiin :D Seuraava keikka otetaankin jostain petonitalosta jos tulee taas skitta krillattua ;P

Laitan tähä sulle ja muilleki latyille stykken. Se on Airosepän "makia e-liike" ;P

http://www.youtube.com/watch?v=8ZTRs0g6Yvs

Sit vaan kaikille Terkkui & Or--ui,

Don "kaislaseppä" Duckzoni

• Februari
        Duckzoni kirjoitti:

Febukka-misukka kvaaks ;P Kyl kaislikos suhisee Yövissykin. Tiedätkös kuka on niiden uusi solisti. Kaislikossa tiedetään jo. Se on Milla Magia :O ;D Oli kyl pahasti jämähtäny Pläk Säpätin piiseihin, mut nyt vetää jo muutakin sillee ok.

Ajattelin tulla salaa moikkaamaan ;P Missä kaikki on? Onks Äijäkäs käyny? Duckilla on pukannu keikkaa kovasti. Justiinsa tulin yheltä. Olikin raju gig. Poltin lantolani reteesti Hentriks Zimin malliin viidennen hard .... eiku encore styken jälkeen. Se oli muutes Wild Thing ;P Siks tuli innostuttuu kepinpolttoon :/ Meni kyl koko keikkalato samaan rovioon, mut manakerini kerkes tyhjentää lippukassan ennenku häivyttiin :D Seuraava keikka otetaankin jostain petonitalosta jos tulee taas skitta krillattua ;P

Laitan tähä sulle ja muilleki latyille stykken. Se on Airosepän "makia e-liike" ;P

http://www.youtube.com/watch?v=8ZTRs0g6Yvs

Sit vaan kaikille Terkkui & Or--ui,

Don "kaislaseppä" Duckzoni

musiikissakin :D

Mä oon viikon tässä hiukka aktiivisemmin ollut, ei oo Äijäkästä näkynyt.

Sehän on hyvä, jos keikkaa pukkaa, mut pakkoko aina salaa hiipiä moikkaamaan? Tai no joo, harva on aamuyöstä hereillä. :DDD

Terkkui myös sinne kaislikkoos...

• rockmoose

...mulle käy mikä vaan raskas musa. Mut tällä hetkellä kolahtaa erityisesti Metallican Master (of the puppets), Yövissyn koko tuotanto, Apulannan pari viimistä hittiä jne.

Mut yks biisi on sellanen ettei niin pahaa v.....a voi olla ettei se loppus kun seinään ku laittaa ihan täysille Doorsin Touch me :D c'mon c'mon c'mon now touch me baby tydyttydyy...I am not afraid...

• meriv

ICH WILL..kuulokkeilla ja karmeilla volyymeilla.

Tosin minua ei pahemmin veetuta, mutta silti,

Oikein herkistelyhetkellä kuuntelen Kealii Reichelia ja on kyllä sanottava, että siinä on mi..siis musiikki hyvässä paketissa.

• Gaiza

Eros Ramazzottia, Rasmustakin. Näitä siksi, että tulee mukavat muistot mieleen...

• tuffe

päässyt Linkin Park-vaiheeni yli. Kun on oikein synkkä olo, kuuntelen niitä. Heillä on vanhat sielut.

I wanna heal, I wanna feel what I thought was never real
      I wanna let go of the pain I’ve held so long
      Erase all the pain till it’s gone

*niistää*

• jane.london

ei mitään matalaa voisi sanoa kummankaan musiikista.Nousee mieliala välittömästi...

• Milana

Synkistelyvaiheessa Kotiteollisuutta tai Stam1naa ja lujaa ja toipumisvaiheessa - kehtaanko ees kertoo ;-)) - Robbie Williamsia!

• jane.london

älä jarruta juorujen tähden;D

• Milana
        jane.london kirjoitti:

älä jarruta juorujen tähden;D

...eli kolme nuorta miestä kärsii, kun mä kuuntelen Robbieta ;-)) Vaikka mä luulen, että oikeesti nekin välillä kuuntelee sitä ihan mielellään, ne ei vaan voi sitä ääneen sanoo :-))

• Laahustava

SONATA ARCTICA tuotannosta kaikki.
      Helpotusta tuo myös GAMMA RAY.
      Vaikea laittaa yhtä kappaletta kun niitä on niin paljon,riippuu vähän vitutuksen asteesta.Oikein syvään ja syvältä kaivelevaan täytyy soittaa pariakin eri bändiä.
      Vaikka eipä ole enään aikoihin tarvinnut turvautua musiikin elvyttävään voimaan (vaikkakin alkaa jo kaiveleen tää jatkuva pakkanen)

• -alter-egoni-

...tuotannosta löytyy monta hyvää ja moneen tunnelmaan sopivaa. Pidän siitä kalevalaisesta otteesta.

Myös Sonata Arctica ja Poets of the Fall sopii rauhoittumiseen mutta jos haluan ylläpitää aggressiivista fiilistelyä, soitan ehdottomasti Peer Güntin biisejä! Jossain vaiheessa kiukku laantuu sillä HE ovat energiallaan purkaneet minun v..tukseni.

• Milana

...olet tutustunut myös Ensiferumiin ja Wintersuniin! Vielä selkeämpi kalevalainen ote kuin Amorphiksella - aivan upeaa musiikkia :-))

• SerafiinaCarabas

Energistä oloa saa Ismon kaikista bändeista (Sielun Veljet etenkin, mutta myös Säätiö) ja Ramonesista. Hauskaa esim. siivotessa!

Jos oikein hatuttaa, voi oloa helpottaa pieni ikkasu, että silloin sitä viilistä voi kaivella mistä vaan tunteellisesta, niitähän meillä suomalaisilla riittää; Pellen vanhat, Maija Vilkkumaalla hyviä tähän(kin) tarkoitukseen, Kerkko Koskinen, Hectorin vanhat paljon muita, mikä milloinkin kolahtaa. Sitten niistää nenän, niin ei enää (ainakaan niin paljon) hatuta.

Mutta kyllä harmitukseen voi tempaista vaikka jonkun hyvän leffan. Silloin vaan sulkee mielensä ja keskittyy täysillä leffaan. Toimii mulla.

• ...ngg

Manic Depression.

• Liberty ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      306
      10905
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      335
      7554
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      86
      2057
    4. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      2043
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      125
      1817
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1561
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1221
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      49
      1013
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      868
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      772
    Aihe