Valion ajoja

Jakelua

Mistähän kannattaisi noita Valion maidonjakeluajoja kysellä? Nuppijakelua siis.

Onko Valiolla omat kuljetukset vai onko kaikki ulkoistettu?

98

5022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkoistettu.

      Kysypä kulj. liike Poikela H:ki hän ajaa maitoa ja paljon.On meinan vähän sukua ajoi meillä ennen vanhaan.

      • Turun alue

        Selvä, kiitos, entäpäs Turku, tietääkö joku Turusta päin Valion ajajia?


      • "maitokuski"
        Turun alue kirjoitti:

        Selvä, kiitos, entäpäs Turku, tietääkö joku Turusta päin Valion ajajia?

        Valion meijerin pihaan/lastausalueelle, ja katsele auton kyljistä yrittäjien nimiä, ja soittele heille! Tai käy kysymässä.

        ps. Mukavaa hommaa on ,mutta kova opetteleminen, että pääsee ns. sisään hommaan ;)


    • Ei kannata. Valion ajot paskamaisimpia hommia kuljetusalalla

      • Valionmiäs

        Bussissa on mies tai siis pojan Kloppi joka ei ymmärrä ettei 3 päivässä opi mitään hommaa kunnolla. Hän ei ole asiantuntija vaan luuseri. Maitokuskin työtehtävien opiskeluun menee ainakin 2 viikkoa mukana ja sitten vielä seuraava viikko on melkoista sähläämistä kun yksin on liikenteessä. Sen jälkeen on mitä mainiointa hommaa. Kunnon menopelit yleensä 26 t. kokonaispainoltaan eli ei mitään pulla-mersuja. Bussissa miehelle sanon ihan suoraan .Me kaikki tiedämme sinun asenteesi työntekoon ,se on vetelä suoraan sanoen niin paljon on saanut ex.nm. pakettiautomaatin kommenttiautomaatista lukea skeidaa kuljetusalasta. En edes ymmärrä miksi koko häiskä haluaa olla alalla josta ei selvästi pidä. Lähtisi vaikka kokiksi johonkin laitoskeittiöön.Taitaisi olla sellainen kädetön kokki.


      • Valionmiäs kirjoitti:

        Bussissa on mies tai siis pojan Kloppi joka ei ymmärrä ettei 3 päivässä opi mitään hommaa kunnolla. Hän ei ole asiantuntija vaan luuseri. Maitokuskin työtehtävien opiskeluun menee ainakin 2 viikkoa mukana ja sitten vielä seuraava viikko on melkoista sähläämistä kun yksin on liikenteessä. Sen jälkeen on mitä mainiointa hommaa. Kunnon menopelit yleensä 26 t. kokonaispainoltaan eli ei mitään pulla-mersuja. Bussissa miehelle sanon ihan suoraan .Me kaikki tiedämme sinun asenteesi työntekoon ,se on vetelä suoraan sanoen niin paljon on saanut ex.nm. pakettiautomaatin kommenttiautomaatista lukea skeidaa kuljetusalasta. En edes ymmärrä miksi koko häiskä haluaa olla alalla josta ei selvästi pidä. Lähtisi vaikka kokiksi johonkin laitoskeittiöön.Taitaisi olla sellainen kädetön kokki.

        Nimenomaan...

        Maitoskuskin homma on lähes paskamaisinta...

        Joka paikkaan pitää koota kuorma useasta eri "pisteestä" ja "lähetteestä"

        Sulla voi olla esim tavaroita paikkaan

        Siwa Runosmäki
        Siwa Pohjoiskaari
        Siwa 25866
        Siwa Runosmäki (toisen kertaan)
        TMI. H. Leppänen

        Noh mikäs siinä jos itse tykkää tehdä kuormat ja pyöritellä autossa noin kymmentä erilaista kuljetusyksikköä jne....

        Joten mikäs siinä jos haluaa pelleillä työpaikalla... Itsehän et ole valion hommia tehnyt koska et todellakaan tiedä että kyydissä menee paljon muutakin kuin niitä sinisiä maitolaatijoita joihin törmäät kaupassa


      • ältrjmöäwröljw5öml
        Bussissa kirjoitti:

        Nimenomaan...

        Maitoskuskin homma on lähes paskamaisinta...

        Joka paikkaan pitää koota kuorma useasta eri "pisteestä" ja "lähetteestä"

        Sulla voi olla esim tavaroita paikkaan

        Siwa Runosmäki
        Siwa Pohjoiskaari
        Siwa 25866
        Siwa Runosmäki (toisen kertaan)
        TMI. H. Leppänen

        Noh mikäs siinä jos itse tykkää tehdä kuormat ja pyöritellä autossa noin kymmentä erilaista kuljetusyksikköä jne....

        Joten mikäs siinä jos haluaa pelleillä työpaikalla... Itsehän et ole valion hommia tehnyt koska et todellakaan tiedä että kyydissä menee paljon muutakin kuin niitä sinisiä maitolaatijoita joihin törmäät kaupassa

        No on sulla 5aatata suuret murheet! Joku helvetin runosmäen siwa on sulle elämässä kauhein paikka, ja jos sinne vielä joutuisi VALION tuotteita viemään niin ranteet auki. Sinä et ole elämässäsi pahoissa paikoissa vielä käynytkään, joten ole huoleti. Yhdenkään siwan tai minkään muunkaan kaupan pihat eivät ole lähellekkään pahoja paikkoja, kun siellä sentään on tie mistä kyseisiin paikkoihin pääsee.


      • PaperikuskiJämsä
        Bussissa kirjoitti:

        Nimenomaan...

        Maitoskuskin homma on lähes paskamaisinta...

        Joka paikkaan pitää koota kuorma useasta eri "pisteestä" ja "lähetteestä"

        Sulla voi olla esim tavaroita paikkaan

        Siwa Runosmäki
        Siwa Pohjoiskaari
        Siwa 25866
        Siwa Runosmäki (toisen kertaan)
        TMI. H. Leppänen

        Noh mikäs siinä jos itse tykkää tehdä kuormat ja pyöritellä autossa noin kymmentä erilaista kuljetusyksikköä jne....

        Joten mikäs siinä jos haluaa pelleillä työpaikalla... Itsehän et ole valion hommia tehnyt koska et todellakaan tiedä että kyydissä menee paljon muutakin kuin niitä sinisiä maitolaatijoita joihin törmäät kaupassa

        Tosiasia on se ,että Osuusmeijeri Valio on niin iso yritys,että sillä on satoja kuljetusyrittäjiä,satoja reittejä ja monen monta erilaista kuljetustehtävää.on raskaita laitoskeittiöreittejä,mukavaa isojen markettien maidon jakelua,runkokuljetuksia ja maidonkeräilyä maatiloilta.Kuljetusyrittäjissä löytyy mukavia ja tunnollisia kuljettajan kavereita ja sitten mulkvisteja.Näinhän se menee myös muilla aloilla.Aina se mulkvistkin mukaan mahtuu.En ymmärrä tämän Bussissa istuvaa Pakettiautomaattia joka haukkuu Valiota eikä epärehellistä kuljetusyrittäjää. kertaakaan hän ei ole moittinut Suomen postia tai Kaukokiitoa. Eihän pöllikuskikaan hauku Yhtyneitä paperitehtaita vaan sitä kuljetusyrittäjää joka on epärehellinen.Jos Bussissa-miehellä on niin sanottua munaa niin hän kertoo meille kaikille kuka on tämä kuljetusyrittäjä Turussa joka ei pitänyt sanaansa.


      • Vikahälytys
        Bussissa kirjoitti:

        Nimenomaan...

        Maitoskuskin homma on lähes paskamaisinta...

        Joka paikkaan pitää koota kuorma useasta eri "pisteestä" ja "lähetteestä"

        Sulla voi olla esim tavaroita paikkaan

        Siwa Runosmäki
        Siwa Pohjoiskaari
        Siwa 25866
        Siwa Runosmäki (toisen kertaan)
        TMI. H. Leppänen

        Noh mikäs siinä jos itse tykkää tehdä kuormat ja pyöritellä autossa noin kymmentä erilaista kuljetusyksikköä jne....

        Joten mikäs siinä jos haluaa pelleillä työpaikalla... Itsehän et ole valion hommia tehnyt koska et todellakaan tiedä että kyydissä menee paljon muutakin kuin niitä sinisiä maitolaatijoita joihin törmäät kaupassa

        Mitä v...tua selität itket jonkun Siwan perään. Pieniä asiakkaita,vähän menee tavaraa ja nätit tytöt. Miksi valitat. Jos nyt Valion hommia haluat valittaa niin lähde laitospiiriin Stadiin eli Hesaan. Yöllä lähdetään 50-55 koulua ja päiväkotia.Helvatin iso nippu avaimia.Paljon hälylaitteita jotka pitää osata kytkeä pois päältä. Vikahälytyksestä tulee väh.50 eur sakko jonka joutuu kuski itse maksamaan.Lajittelet maidot,lihat,pakasteleivät ja jäätelöt.Jos olet nopea niin ajat 7 tuntiin ja saat kuitenkin 8 tunnin palkan.Kesällä helpompaa kun koulut on kiinni. Olen tehnyt tätä 15 vuotta en valita kaikkeen tottuu jos palkka on kohdillaan.Sen sanon kyllä Bussissa nimimerkillä ei kyllä ole menestystä jätekuskinakaan jos jo Siwat ovat yhtä tuskaa.Miehellä on selvästi liian lyhyt pinna tällaisiin töihin.


      • PaperikuskiJämsä kirjoitti:

        Tosiasia on se ,että Osuusmeijeri Valio on niin iso yritys,että sillä on satoja kuljetusyrittäjiä,satoja reittejä ja monen monta erilaista kuljetustehtävää.on raskaita laitoskeittiöreittejä,mukavaa isojen markettien maidon jakelua,runkokuljetuksia ja maidonkeräilyä maatiloilta.Kuljetusyrittäjissä löytyy mukavia ja tunnollisia kuljettajan kavereita ja sitten mulkvisteja.Näinhän se menee myös muilla aloilla.Aina se mulkvistkin mukaan mahtuu.En ymmärrä tämän Bussissa istuvaa Pakettiautomaattia joka haukkuu Valiota eikä epärehellistä kuljetusyrittäjää. kertaakaan hän ei ole moittinut Suomen postia tai Kaukokiitoa. Eihän pöllikuskikaan hauku Yhtyneitä paperitehtaita vaan sitä kuljetusyrittäjää joka on epärehellinen.Jos Bussissa-miehellä on niin sanottua munaa niin hän kertoo meille kaikille kuka on tämä kuljetusyrittäjä Turussa joka ei pitänyt sanaansa.

        Aijaa... Että oletkin ajanut valion ajoja silloin kun kyydissä oli vain tuotteita joiden päällä luki "valio"

        Eli oletan että:

        A: Olet tehnyt valion hommia vuosia sitten

        B: Teet niitä edelleen ja olet katkera esim minulle joka pääsee reilusti sua helpommalla töissä

        Ja tiedoksi. Valion ajot on tuntitöitä lähes kaikki, joten hoidetaan kaikki mitkä osuu omalle alueelle. Kaikki noudot ja viennit

        Ei sen sijaan jos kuulut ryhmään B ymmärrän täysin. itsekin törkeän kateellinen kuskeille jotka tekee parempaa hommaa kuin minä itse


      • ViestipuuTaiSattuuApahst
        Vikahälytys kirjoitti:

        Mitä v...tua selität itket jonkun Siwan perään. Pieniä asiakkaita,vähän menee tavaraa ja nätit tytöt. Miksi valitat. Jos nyt Valion hommia haluat valittaa niin lähde laitospiiriin Stadiin eli Hesaan. Yöllä lähdetään 50-55 koulua ja päiväkotia.Helvatin iso nippu avaimia.Paljon hälylaitteita jotka pitää osata kytkeä pois päältä. Vikahälytyksestä tulee väh.50 eur sakko jonka joutuu kuski itse maksamaan.Lajittelet maidot,lihat,pakasteleivät ja jäätelöt.Jos olet nopea niin ajat 7 tuntiin ja saat kuitenkin 8 tunnin palkan.Kesällä helpompaa kun koulut on kiinni. Olen tehnyt tätä 15 vuotta en valita kaikkeen tottuu jos palkka on kohdillaan.Sen sanon kyllä Bussissa nimimerkillä ei kyllä ole menestystä jätekuskinakaan jos jo Siwat ovat yhtä tuskaa.Miehellä on selvästi liian lyhyt pinna tällaisiin töihin.

        "Lajittelet maidot,lihat,pakasteleivät ja jäätelöt."


        Nimenomaan LAJITTELE... Yhteen paikkaan voi mennä tyyliin:

        - Sinisiä maitolaatikoita
        - Valkoisia matalia maitolaatikoita
        - Välikennoja
        - Korkeita lihalaatikoita
        - Matalia lihalaatikoita
        - Kylmässä olevia pahvilaatikoita
        - Pakasteessa olevia pahvilaatikoita
        - Maitorullakoita
        - Isompia rullakoita
        - (Harvoin, mutta kuitenkin) 1000 kilisia munamassasäilöitä
        - Jne. mitä valio on tunkenut omalle "lähetysalueelle"

        Tokihan kaupat on kivoja, niihin ei mene lihoja tai pakasteita (ellei ole nyt joku perähikiän sale lokalahdella)

        Eli yhden paikan tavarat saat äkkiä yhdistellä 5 eri paikasta otettavista tavaroista. Ilman listaa mitä menee mihinkin.

        Mikä hälyytysliike muuten perii sakkoa aiheettomasta hälytyksestä. Kyllä ne kuukaushintaan kaikki kuuluu

        Ja kuskin palkasta ei saa vähentää vahinkoja. eli jos itsekin joudun johonkin työhön josta ei helpolla pääse pois, niin eiköhäs ne potkut irtoo kun vähän tavaraa hajoilee ja menee väärään paikkaan


      • dfbknrgklhhkjr
        Vikahälytys kirjoitti:

        Mitä v...tua selität itket jonkun Siwan perään. Pieniä asiakkaita,vähän menee tavaraa ja nätit tytöt. Miksi valitat. Jos nyt Valion hommia haluat valittaa niin lähde laitospiiriin Stadiin eli Hesaan. Yöllä lähdetään 50-55 koulua ja päiväkotia.Helvatin iso nippu avaimia.Paljon hälylaitteita jotka pitää osata kytkeä pois päältä. Vikahälytyksestä tulee väh.50 eur sakko jonka joutuu kuski itse maksamaan.Lajittelet maidot,lihat,pakasteleivät ja jäätelöt.Jos olet nopea niin ajat 7 tuntiin ja saat kuitenkin 8 tunnin palkan.Kesällä helpompaa kun koulut on kiinni. Olen tehnyt tätä 15 vuotta en valita kaikkeen tottuu jos palkka on kohdillaan.Sen sanon kyllä Bussissa nimimerkillä ei kyllä ole menestystä jätekuskinakaan jos jo Siwat ovat yhtä tuskaa.Miehellä on selvästi liian lyhyt pinna tällaisiin töihin.

        No kyllähän saa harvinaisen tyhmä jätkä olla jos lähtee itse noita maksuja vikahälyistä maksamaan. Jos kuljetusliike sopimuksessaan moisia on suostunut maksamaan niin se on heidän asiansa, mutta kuljettajalle ne eivät kuulu.


      • dfbknrgklhhkjr kirjoitti:

        No kyllähän saa harvinaisen tyhmä jätkä olla jos lähtee itse noita maksuja vikahälyistä maksamaan. Jos kuljetusliike sopimuksessaan moisia on suostunut maksamaan niin se on heidän asiansa, mutta kuljettajalle ne eivät kuulu.

        Muttaku monet on "naimisissa" huono työpaikan kanssa, ei uskalleta lähteä pois vaan manataan kotona surkeaa työaikaa, surkeaa palkkaa, huonoa kalustoa yms...

        Kuten itse totesin eräälle kuskille jonka työtä muka häiritsin "ei ole pakko tehdä töitä lauantaisin"

        Itselläikin about 10 paikkaa viime vuosilta johon en ole mennyt lainkaan tai lopettanut ekoina päivinä... kuten mainoskin sanoo "se on päätöntä tehdä työtä josta ei pidä"

        Ja joku sanoo "ei ole varaa valita" niin onhan. siksi meillä on YTK. se tukee näitä aikoja kun vielä etsii töitä


      • örmöejöodt
        Bussissa kirjoitti:

        Muttaku monet on "naimisissa" huono työpaikan kanssa, ei uskalleta lähteä pois vaan manataan kotona surkeaa työaikaa, surkeaa palkkaa, huonoa kalustoa yms...

        Kuten itse totesin eräälle kuskille jonka työtä muka häiritsin "ei ole pakko tehdä töitä lauantaisin"

        Itselläikin about 10 paikkaa viime vuosilta johon en ole mennyt lainkaan tai lopettanut ekoina päivinä... kuten mainoskin sanoo "se on päätöntä tehdä työtä josta ei pidä"

        Ja joku sanoo "ei ole varaa valita" niin onhan. siksi meillä on YTK. se tukee näitä aikoja kun vielä etsii töitä

        Lopeta jo tuo paskan jauhaminen kun sinulta ei kukaan ole kysynyr mitään!!!


      • örmöejöodt kirjoitti:

        Lopeta jo tuo paskan jauhaminen kun sinulta ei kukaan ole kysynyr mitään!!!

        Eli olet loukussa paskassa työpaikassa ja kateellinen jopa pullakuskeille YTK:laisille...

        Vinkki. Kun sulla on seuraava työvuoro, niin ala vahingossa hajottamaan kuormaa, viemään väärään paikkaan jne jne... Niin eiköhäs ne potkut tipu ja pääset samaan tilanteeseen kuin minä. Etsimään sitä unelmahommaa :)


      • k3rhklerklh
        Bussissa kirjoitti:

        Eli olet loukussa paskassa työpaikassa ja kateellinen jopa pullakuskeille YTK:laisille...

        Vinkki. Kun sulla on seuraava työvuoro, niin ala vahingossa hajottamaan kuormaa, viemään väärään paikkaan jne jne... Niin eiköhäs ne potkut tipu ja pääset samaan tilanteeseen kuin minä. Etsimään sitä unelmahommaa :)

        Ole huoletta! En ole kateellinen sinulle enkä muillekkaan pullakeisareille, vaan lähinnä tuntemukseni on myötähäpeä ja ehkä siinä seassa hieman myös sääliäkin. Kuormaa toki voisin purkaa väärään paikkaan ja näin olen joskus jopa tehnytkin= ei tullut potkuja, mutta sen varsinainen hajottaminen ei onnistu. Minä ainakaan en tiedä miten tälläisen kuorman saisi hajotettua.


      • k3rhklerklh kirjoitti:

        Ole huoletta! En ole kateellinen sinulle enkä muillekkaan pullakeisareille, vaan lähinnä tuntemukseni on myötähäpeä ja ehkä siinä seassa hieman myös sääliäkin. Kuormaa toki voisin purkaa väärään paikkaan ja näin olen joskus jopa tehnytkin= ei tullut potkuja, mutta sen varsinainen hajottaminen ei onnistu. Minä ainakaan en tiedä miten tälläisen kuorman saisi hajotettua.

        Eli olet kateellinen niille jotka tekee parempaa hommaa kuin sä!

        Noh ei siinä mitään, niin minäkin. Pottuilen aina vahingossa roskakuskeille ja sanomalehtikuskeille väärällä pysäköinnillä yms...

        Joten samassa veneessä ollaan


      • PaperikuskiJämsä
        Bussissa kirjoitti:

        Aijaa... Että oletkin ajanut valion ajoja silloin kun kyydissä oli vain tuotteita joiden päällä luki "valio"

        Eli oletan että:

        A: Olet tehnyt valion hommia vuosia sitten

        B: Teet niitä edelleen ja olet katkera esim minulle joka pääsee reilusti sua helpommalla töissä

        Ja tiedoksi. Valion ajot on tuntitöitä lähes kaikki, joten hoidetaan kaikki mitkä osuu omalle alueelle. Kaikki noudot ja viennit

        Ei sen sijaan jos kuulut ryhmään B ymmärrän täysin. itsekin törkeän kateellinen kuskeille jotka tekee parempaa hommaa kuin minä itse

        Opettele nyt molopää edes lukemaan. En ole puhunut mitään mitä pakettien päällä lukee. Sanoin sana sanasta Valiolla on monen monta kuljetustehtävää. Kyllä minä tiedän ihan tasan tarkkaan ,että kyydissä kulkee lihat,pakasteleivät,jäätelöt sun muut. Mitä sitten se on elämää. Jos on noin tyhmä niin voi lähteä ajamaan 35 vuotta vanhalla Sisulla mursketta murskekoneen alta kasaan. Tämä on minun mielipide.Se olisi paras homma sinulle näköjään.


      • jkghxdfjhhjkc
        PaperikuskiJämsä kirjoitti:

        Opettele nyt molopää edes lukemaan. En ole puhunut mitään mitä pakettien päällä lukee. Sanoin sana sanasta Valiolla on monen monta kuljetustehtävää. Kyllä minä tiedän ihan tasan tarkkaan ,että kyydissä kulkee lihat,pakasteleivät,jäätelöt sun muut. Mitä sitten se on elämää. Jos on noin tyhmä niin voi lähteä ajamaan 35 vuotta vanhalla Sisulla mursketta murskekoneen alta kasaan. Tämä on minun mielipide.Se olisi paras homma sinulle näköjään.

        No eihän se mitenkään moinen homma sovi vastausautomaatille kun siinä maansiirrossa tarvitaan sitä ajotaitoa jota roskakuskina kympin tunti ajellen taasen ei tarvita. Sitä pönttöähän voi vedellä perässään pitkiäkin matkoja- mietelauseen esitti kotvan aikaa sitten eräs nimimerkki BUSSISSA.


      • Jotaiiinrajaaaasentään
        dfbknrgklhhkjr kirjoitti:

        No kyllähän saa harvinaisen tyhmä jätkä olla jos lähtee itse noita maksuja vikahälyistä maksamaan. Jos kuljetusliike sopimuksessaan moisia on suostunut maksamaan niin se on heidän asiansa, mutta kuljettajalle ne eivät kuulu.

        Kyllä jätkä maksaa jos hälyjen purkaminen on opetettu ihan kunnolla paikan päällä. Miksi kuljetusliikkeen pitäisi maksaa jos kuski sählää huolimattomuuttaan. Ei nyt perkele kaikkea sentään katsota läpi sormien.


      • öäsfgnöäleöjnl
        Jotaiiinrajaaaasentään kirjoitti:

        Kyllä jätkä maksaa jos hälyjen purkaminen on opetettu ihan kunnolla paikan päällä. Miksi kuljetusliikkeen pitäisi maksaa jos kuski sählää huolimattomuuttaan. Ei nyt perkele kaikkea sentään katsota läpi sormien.

        Siksi koska kuljetusliike vastaa työntekijöistään. Jos kuljetussopimuksessa vaaditaan maksua turhista hälyistä, niin sopijaosapuolina ovat tilaaja ja kuljetusliike eikä kuljettaja. Kuljettajalle kuuluu siinä tilanteessa huomautus (= lue vittuilut) asiasta ei muuta. Vahinkojahan meille kaikille sattuu joskus työssään, vai oletko sinä se jolle ei koskaan mitään satu??? Toki siinä tilanteessa jos aletaan tehdä tahallista vahinkoa niin sitten tilanne muuttuu. Tuo vikahälyjen tekeminen on rinnastettavissa aivan mihin tahansa muuhun vahinkotilanteeseen työssä. Ei sitä vahinkoa kukaan täysjärkinen tahallaan tee.


      • PaperikuskiJämsä kirjoitti:

        Opettele nyt molopää edes lukemaan. En ole puhunut mitään mitä pakettien päällä lukee. Sanoin sana sanasta Valiolla on monen monta kuljetustehtävää. Kyllä minä tiedän ihan tasan tarkkaan ,että kyydissä kulkee lihat,pakasteleivät,jäätelöt sun muut. Mitä sitten se on elämää. Jos on noin tyhmä niin voi lähteä ajamaan 35 vuotta vanhalla Sisulla mursketta murskekoneen alta kasaan. Tämä on minun mielipide.Se olisi paras homma sinulle näköjään.

        Eli olet yhtä katkera pullakuskeille mitä minä olen roskakuskeille...

        Noh ei sun PAKKO ole valion ajoja ajaa... Jätät vain menemättä töihin niin kyllä ne sut erottaa, eikä voi vaatia MITÄÄN korvauksia


      • Valiovituksenavainsana

        Otan osaa bussissa mies. en minäkään menisi Valion hommiin. Menin valion hommiin ja kas kummaa työnantajani olikin minun tyttöystävän poikaystävä
        ennen kuin huomasin. itse painoin 15 tuntia duunia makkaroita,lihoja ja pakasteita siihen sekaan maitohommeleita. Vitutuskäyrät kaakossa ja bonuksena päälle työnantaja ketku nappasi tyttöystäväni siinä ohella piti seuraa. kun mulkero painoi töitä.Kaikki vain siksi kun tuo oikea mulkero piti tosi muhkeet Kestit"henkilökunnalle". Bussissa mies olet tosi king kun sanot Valion hommat on persiistä.Sinulla on sentään asenne kohdallaan.


      • Liekkilepattaa
        Valiovituksenavainsana kirjoitti:

        Otan osaa bussissa mies. en minäkään menisi Valion hommiin. Menin valion hommiin ja kas kummaa työnantajani olikin minun tyttöystävän poikaystävä
        ennen kuin huomasin. itse painoin 15 tuntia duunia makkaroita,lihoja ja pakasteita siihen sekaan maitohommeleita. Vitutuskäyrät kaakossa ja bonuksena päälle työnantaja ketku nappasi tyttöystäväni siinä ohella piti seuraa. kun mulkero painoi töitä.Kaikki vain siksi kun tuo oikea mulkero piti tosi muhkeet Kestit"henkilökunnalle". Bussissa mies olet tosi king kun sanot Valion hommat on persiistä.Sinulla on sentään asenne kohdallaan.

        No et ole ainoa jos samasta kuljetusyrittäjästä puhumme. Perhanan kallis jenkkipaatti ja siihen iltaruskoa Airistolla kera kuohuviinin vot muija luulee olevansa Californiassa.Tämän jälkeen ei mikään 4 hv. Evinrude ei kelpaa se on säälittävää vaikka muuten puitteet olisivat mitä parhaat lemmenleikkeihin.


    • LEgg

      Mitä helvettii sää selität. Odota vähän aikaa että karvat kasvaa ja viisastut nii tuu sitte valittaan

      • Älä nyt. Yleensä ne 13-16v pojat on niitä kaikista karvaisempia. Vanhemmat pojat osaa sitten jo huolehtia paremmin siitälkin puolesta :d


      • JalmariTuohitorvi
        Bussissa kirjoitti:

        Älä nyt. Yleensä ne 13-16v pojat on niitä kaikista karvaisempia. Vanhemmat pojat osaa sitten jo huolehtia paremmin siitälkin puolesta :d

        Nyt on Bussissa mies tosi sekaisin. Mitä hän sekoilee teini poikien karvoitusten kanssa. Eikö tämä nyt p...kele ole kuljetusala ja lainsäädäntö keskustelupalsta eikä mikään seksi-keskustelu foorumi. Ihan yrjöttää jos suoraan sanon.


    • Vapaakasvatus

      Bussissa-pakettiautomaatti on hieman erikoinen persoona.Viimeksi hän oli kiinnostunut sepaluksista tuossa joku aika sitten.

      • ÄLÄRUOKITROLLIA

        Tää Bussissa, pakettiautomaatti, pankkiautomaatti ja mitä lie tuhannen muuta nimimerkkiä, on suomi24:n murheenkryyni, mieleltään sataprosenttisen sairas yksilö.

        Häiriköi vähän siellä sun täällä, eikä tarkotuksena oo muuta, kuin ärsyttää. Ei ton kanssa kannata alkaa minkäänläiseen keskusteluun.

        ÄLÄ RUOKI TROLLIA!!


    • Juo_Maitoa

      Soittle Pekka Valiolle, kyllä se sinulle ajua järjestää!

    • Valiokuljettajia

      On se hyvä,että on kiinnostusta. Taitaa nyky tilanteessa kun koko Suomi on kusessa tilanne olevan se,ettei edes pakettiautomaatin(bussissa) herjaamalle valiolle pääse töihin. Valio on sen verran hyvä työpaikka,että vaihtuvuus on 0 % tällä hetkellä.
      Eli kuljetusyrittäjät eivät tarvitse uusia työntekijöitä. On surullista,että yhden työkokemuksen perusteella Bussissa nimimerkki leimaa koko Valion huonoksi työpaikaksi. Valiolla on hyvin erilaisia kuljetustehtäviä, raskaita yhdistelmäpiirejä.Perus maidon ja kylmätuotteiden jakelua ja runkokuljetuksia.

      • weitjhbj

        Tuon "bussissa" kaverin jutut voi ulostaa suoraan toisesta korvasta ulos. Kaverilla ei ole kokemusta mistään kuljetusalalla, haaveilee kuskiksi pääsystä. Provoilee milloin milläkin saitilla. Tuolla taksisaitilla trollailee asiasta, kuin asiasta, on tietävinään kaikesta kaiken, tietämättä mistään kuitenkaan mitään. Jos kaverille työntää faktat linkkeineen eteen, sama trollailu vaan jatkuu faktoista huolimatta.

        Ihan vaan teille raskaamman liikenteen kuskeillekkin, ÄLKÄÄ ALKAKO TUON KANSSA MIHINKÄÄN KESKUSTELUUN!!

        Ruokkimalla tätä trollia pidätte sen vaan aktiivisena, ettekä pääse siitä eroon. Kaverin koko elämä liikkuu homostelussa ja suomi24:ssä trollailussa!


      • Noh kyllä se valion ajojen huonous näkyy viimeistään kun ITSE pääsee ajamaan....


        Noh mikäs siinä jos tykkää tehdä kuljetusalan ehkä paskinta työtä huonolla palkalla... Noh siksihän netissä kokoajan esim L0un@1sj@k€LU etsii kuskeja


      • Kilpailijankuski

        Bussissa koita nyt ymmärtää ,että Valio Oy:llä on monenlaisia työtehtäviä. Nämä kaikki on ulkoistettu alihankintaan kuljetusyrityksille.On todella painajaismaisia työtehtäviä joissa on lihat,leipäpakasteet,jäätelöt ja maitotuotteet ja ne pitää kantaa tai ainakin nokkakärryllä toimittaa,lastentarhaan,vanhainkotiin tai johonkin henkilöstöravintolaan.Paikkoja voi olla jopa 60-70 ja on vielä tiukka aikataulu jossa on pysyttävä. Valiolla on myös reittejä joissa ajetaan ainoastaan meijerituotteita kauppoihin ja tukkuliikkeisiin. Myös runkokuljetuksia eripuolille Suomenmaata.Nämä kaksi viimeistä ovat ihan O.K työtehtäviä ja niistä kuljetusliikkeet maksavat ihan asiallisen TES:in mukaisen palkan .Myöskään kuljettajat eivät vaihdu ennen kuin jäävät eläkkeelle. Koita nyt ymmärtää ,että nämä laitospiirit ovat sellaisia ,että niitä ei myöskään kuljetusliikkeet halua ajaa.Nämä ajot kelpaavat vain sellaisille yrittäjille joilla ei ole juurikaan muuta vaihtoehtoa kuin ottaa työ tai firma menee nurin. Siksi porukka vaihtuu ja palkan maksussa on ongelmia koska kuljetusfirman talous on kuralla. Jatkossa älä moiti Valiota kun se ei voi vaikuttaa sinun työhyvinvointiin.Hauku rauhassa Lounaisjakelu Oy:tä. Tiedän,että olet trolli joka haluaa keskustelua koska se on sinun pakkomielteesi kuten aiempi nm.weitjhbj kertoi.Jatkossa en lyö bensaa liekkeihin.


      • ajomestari

        me ajetaan vähän halvemmalla.


      • Kilpailijankuski kirjoitti:

        Bussissa koita nyt ymmärtää ,että Valio Oy:llä on monenlaisia työtehtäviä. Nämä kaikki on ulkoistettu alihankintaan kuljetusyrityksille.On todella painajaismaisia työtehtäviä joissa on lihat,leipäpakasteet,jäätelöt ja maitotuotteet ja ne pitää kantaa tai ainakin nokkakärryllä toimittaa,lastentarhaan,vanhainkotiin tai johonkin henkilöstöravintolaan.Paikkoja voi olla jopa 60-70 ja on vielä tiukka aikataulu jossa on pysyttävä. Valiolla on myös reittejä joissa ajetaan ainoastaan meijerituotteita kauppoihin ja tukkuliikkeisiin. Myös runkokuljetuksia eripuolille Suomenmaata.Nämä kaksi viimeistä ovat ihan O.K työtehtäviä ja niistä kuljetusliikkeet maksavat ihan asiallisen TES:in mukaisen palkan .Myöskään kuljettajat eivät vaihdu ennen kuin jäävät eläkkeelle. Koita nyt ymmärtää ,että nämä laitospiirit ovat sellaisia ,että niitä ei myöskään kuljetusliikkeet halua ajaa.Nämä ajot kelpaavat vain sellaisille yrittäjille joilla ei ole juurikaan muuta vaihtoehtoa kuin ottaa työ tai firma menee nurin. Siksi porukka vaihtuu ja palkan maksussa on ongelmia koska kuljetusfirman talous on kuralla. Jatkossa älä moiti Valiota kun se ei voi vaikuttaa sinun työhyvinvointiin.Hauku rauhassa Lounaisjakelu Oy:tä. Tiedän,että olet trolli joka haluaa keskustelua koska se on sinun pakkomielteesi kuten aiempi nm.weitjhbj kertoi.Jatkossa en lyö bensaa liekkeihin.

        Totta, kyydissä on lihaa, pakasteita, maitolaatikoita, rullakoita, lavoja, astioita, pahvilaatikoita jne.

        Toisissa lukee siwa runosmäki, toisissa siwa pohjoiskaari, jossain siwa 2665, kolmansissa t:mi ville ruohonen jne... ja kaikki samaan taloon...

        Sitten tietokoneella näkyy osa paikoista, osa ei. osa "päivälenkin" tavaroista jaetaankin aamulla ja päinvastoin....

        Sitten tietenkin lasketaan paluukuorman määrä, viidet eri lähetteet samaan paikkaan

        Sitten tietenkin kantamista, ja purkamista "noku ne ei mahdu meille ne laatikot" avaimia, hälytyskoodeja, tiukkoja aikaikkunoita... Ja kaiken kruunaa vanha paska auto joka on aivan liian iso työhön, ei kameraa, säädintä jne....

        Unohtamatta törkeän pitkiä päiviä....

        työpäivä alkaa siinä 1:00 aikaan... kaverilla alkaa 2:00 aikaan... kurvailet takas valiolle hakemaan "päiväkuormaa" siinä 10:00 aikaan ja kaveri tulee henkilöautolla vastaan iloisesti vilkuttaen lähtiessään kotiin...

        Eli kyllä, pullan ajaminen on todellista herkkua tuohon nähden... Ja ihan vapaasti saa esim. maitokuskit vittuilla mulle jossain purkupaikassa....

        Eli kyllä, valion ajot on sitä alinta hommaa kuljetusalalla...

        Miksi sinun piti mainita firman nimi josta kerroin?


      • Bussissa kirjoitti:

        Totta, kyydissä on lihaa, pakasteita, maitolaatikoita, rullakoita, lavoja, astioita, pahvilaatikoita jne.

        Toisissa lukee siwa runosmäki, toisissa siwa pohjoiskaari, jossain siwa 2665, kolmansissa t:mi ville ruohonen jne... ja kaikki samaan taloon...

        Sitten tietokoneella näkyy osa paikoista, osa ei. osa "päivälenkin" tavaroista jaetaankin aamulla ja päinvastoin....

        Sitten tietenkin lasketaan paluukuorman määrä, viidet eri lähetteet samaan paikkaan

        Sitten tietenkin kantamista, ja purkamista "noku ne ei mahdu meille ne laatikot" avaimia, hälytyskoodeja, tiukkoja aikaikkunoita... Ja kaiken kruunaa vanha paska auto joka on aivan liian iso työhön, ei kameraa, säädintä jne....

        Unohtamatta törkeän pitkiä päiviä....

        työpäivä alkaa siinä 1:00 aikaan... kaverilla alkaa 2:00 aikaan... kurvailet takas valiolle hakemaan "päiväkuormaa" siinä 10:00 aikaan ja kaveri tulee henkilöautolla vastaan iloisesti vilkuttaen lähtiessään kotiin...

        Eli kyllä, pullan ajaminen on todellista herkkua tuohon nähden... Ja ihan vapaasti saa esim. maitokuskit vittuilla mulle jossain purkupaikassa....

        Eli kyllä, valion ajot on sitä alinta hommaa kuljetusalalla...

        Miksi sinun piti mainita firman nimi josta kerroin?

        Mitä muita muistoja jäi valion urastani... Noh rekkakuski tuolla manasi että laitan ne siniset laatikot väärin päin lavalle että ne kaatuu kun hän vie lavat autoon. Totesin "ei sun niitä lavoja tartte ottaa, se on ihan vapaahetosta olla kuskina täällä" ei muuten vastannut mitään mulle...


      • työturvallisuuskysymys
        Bussissa kirjoitti:

        Mitä muita muistoja jäi valion urastani... Noh rekkakuski tuolla manasi että laitan ne siniset laatikot väärin päin lavalle että ne kaatuu kun hän vie lavat autoon. Totesin "ei sun niitä lavoja tartte ottaa, se on ihan vapaahetosta olla kuskina täällä" ei muuten vastannut mitään mulle...

        Bussissa.Olet kyllä aika erikoinen ihminen.Sinä jotenkin nautit siitä,että saat tehdä kiusaa muille eteenkin kuljettajille.Jos nyt ajattelee sitä ,että haluaisit joskus löytää unelmien työpaikan kuljetusalalta niin tämä asennevammaisuus ei ainakaan edistä asiaa.Suomi on pieni maa ja tuollainen käytös jää kyllä kuljettajan mieleen.Sana kulkee etenkin tuollaisilla pienillä paikkakunnilla kuin Nousiainen,Salo,Raisio,Vahto ja Kaarina puhumattakaan Turusta joka sentään on vanha kaupunki Naama jää mieleen ja tieto kulkee.Yllättävässä tilanteessa kun olet juuri saamassa sen unelmien työpaikan pihalle pyyhältää kaveri joka sanoo"kas tämähän oli se kaveri joka aukoi minulle päätä tuolla Runosmäen Siwan pihalla.Älä vaan nyt helvatissa palkkaa sitä". Niin lyhyt kun sinun urasi Valion ajossa oli muutama päivä.Silloin pitää ohjeet ottaa nöyränä vastaan eikä haistatella. Jos laitat sen laatikkonipun väärin siihen lavalle ja se kaatuu sen seurauksena esim. varastomiehen päälle tehden takakaraivoon ison haavan (olen nähnyt tapauksen) niin olisiko asenteesi yhtä persiistä ja sanoisit "se on ihan vapaaehtoista olla täällä Valion varastolla töissä" Kaveri ei ehkä vastaisi kun on lyönyt päänsä betonilattiaan ja on tajuttomana.


      • Tilastonikkari
        ajomestari kirjoitti:

        me ajetaan vähän halvemmalla.

        Lounaisjakelu on vanha vakaavarainen yritys perustettu v.1966 .Liikevaihto ollut yleensä 200 000 eur 2015 60 000 eur 2 työntekijää. Tiedot Taloussanomien verkkosivuilta.


      • työturvallisuuskysymys kirjoitti:

        Bussissa.Olet kyllä aika erikoinen ihminen.Sinä jotenkin nautit siitä,että saat tehdä kiusaa muille eteenkin kuljettajille.Jos nyt ajattelee sitä ,että haluaisit joskus löytää unelmien työpaikan kuljetusalalta niin tämä asennevammaisuus ei ainakaan edistä asiaa.Suomi on pieni maa ja tuollainen käytös jää kyllä kuljettajan mieleen.Sana kulkee etenkin tuollaisilla pienillä paikkakunnilla kuin Nousiainen,Salo,Raisio,Vahto ja Kaarina puhumattakaan Turusta joka sentään on vanha kaupunki Naama jää mieleen ja tieto kulkee.Yllättävässä tilanteessa kun olet juuri saamassa sen unelmien työpaikan pihalle pyyhältää kaveri joka sanoo"kas tämähän oli se kaveri joka aukoi minulle päätä tuolla Runosmäen Siwan pihalla.Älä vaan nyt helvatissa palkkaa sitä". Niin lyhyt kun sinun urasi Valion ajossa oli muutama päivä.Silloin pitää ohjeet ottaa nöyränä vastaan eikä haistatella. Jos laitat sen laatikkonipun väärin siihen lavalle ja se kaatuu sen seurauksena esim. varastomiehen päälle tehden takakaraivoon ison haavan (olen nähnyt tapauksen) niin olisiko asenteesi yhtä persiistä ja sanoisit "se on ihan vapaaehtoista olla täällä Valion varastolla töissä" Kaveri ei ehkä vastaisi kun on lyönyt päänsä betonilattiaan ja on tajuttomana.

        Kuljetusalalla on helvetin kova kateus.

        Joten se kuka on "paremmassa" hommassa, on ihan OK että hän on sylkykuppina. Esim joku kk. sitten olin viemässä leipäkuromaa Liedon Supermarkettiin, "pussitin" lehtikuskin sinne lastausalueen sisään ja join kahvit yms. pitkän kaavan kautta. Palatessani autolleni oli lehtikuski hyvin vihainen johon totesin "ei sun tartte tänne lehtiä lauantaisin tuoda" Vähä sama juttu roskakuskien kanssa.. Heillekin saa pottuilla ja niin olen vähän tehnytkin...

        Mutta toisaalta jos joku maitokuski tekis mulle samat, niin naureskelisin vaan "juuh, eihän tä mikään pakkotyö ole"

        Kai ymmärrät että se kuski joka valitti väärästä "pinoamisesta" oli siis rekkakuski joka ajaa näitä tavaroita paikasta A paikkaan B eli pääsee helvetin heöpolla. hänellä taatusti aikaa käännellä laatikot oikein päin, eiks jep :) Olisin voinut toki todeta myös "ok, tuu sä ajaa tätä jakoautoo ja lastaa noi laatikot, niin mä tuun ajaa tota helsingin väliä??"

        Ja jos pino kaatuu jonkun päälle, on se sen runkokuskin vika, hänhän sen auton lastaa

        Kyllä, mulla jää mieleen kasvot, nimi ja etenkin se että olen vain 140 pitkä :D :D

        Mikä tarve sulla muuten toistella mainitsemani firman nimeä täällä :)


      • ÖLLÖLÄ_

        140 pitkä? Tarviitko korokkeen penkille että näät autosta ulos? Mikdi aiemmin olet ilmoittanut pituudekseksesi 158cm.


    • keikatonmiolla

      haise jo vitulle ja varpään välille .sinne ei tarvita ketään munpäätä ajamaan

    • Ylefriikki

      Televisiosta alkaa TV-1 12.1 ohjelma 8 myyttiä työstä. Erittäin hyvä ohjelmasarja joka kestää koko tammikuun .Tarkoitettu juuri ihmisille kuten Bussissa/paketti-pankkiautomaatti. Käsitellään aiheita laidasta laitaan.Miksi kaikki työ ei kelpaa suomalaisille. Väitetään jopa ettei suomalaiset ole enää niin ahkeria työntekijöitä kuin aiemmin on väitetty.Jospa tuo Bussissa jotain ottaisi opiksi.(on kyllä vähän vaikea uskoa)

      • Järkevä työ kelpaa, PASKADUUNI ei.

        Oikeastaan olen sellainen wanhan ajan työntekijä. Mulle kävisi että kun ollaan töissä, saadaan X euroa tunnissa, kun ei olla, ei saada. Eli ei lomakorvauksia, pekkasia, sairauslomia, takuutunteja jne jne jne...

        Ja mikäli löytyisi erittäin mukava työpaikka (esim roskakuskin työ, tai lehtien jakelua) niin olisin valmis tekemään töitä reilusti alle TES palkan

        Monesta työpaikasta olen kieltyätynyt tai ottanut loparit heti alkuun? oliskos niitä noin 10... Pitää tarkistaa jossain vaiheessa


      • Ylefriikki

        Niin 8 myyttiä työstä kertoo juuri sinunlaisista ihmisistä jotka valikoivat ja valikoivat ja valikoivat eikä mikään kelpaa. Oikein opettavaista reality-ohjelmaa juuri sinulle. Tulet huomaamaan ettei sinun tarvitse myydä taitojasi ale-hintaan. Työnantaja on valmis maksamaan ihan oikeaa palkkaa hyvin tehdystä työstä. Kaljapakki viereen ja perunalastuja kuppiin ja katsot ja tarkkaan.


      • Ylefriikki kirjoitti:

        Niin 8 myyttiä työstä kertoo juuri sinunlaisista ihmisistä jotka valikoivat ja valikoivat ja valikoivat eikä mikään kelpaa. Oikein opettavaista reality-ohjelmaa juuri sinulle. Tulet huomaamaan ettei sinun tarvitse myydä taitojasi ale-hintaan. Työnantaja on valmis maksamaan ihan oikeaa palkkaa hyvin tehdystä työstä. Kaljapakki viereen ja perunalastuja kuppiin ja katsot ja tarkkaan.

        Kyllä mikään kelpaa. on vain muutamia kriteereitä

        Esim yli 20 kilsan työmatka, se syö palkkaa todella paljon, noh työaika ja työpäivät ovat se kaikista tärkein. Kalustollakaan ei niin väliä kunhan sopii tehtävään jne....

        Ja jos esim. Peipponen hakisi lehtikuskia 10€/h palkalla, niin voi sitä hakemusten tulvaa


      • Noh
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä mikään kelpaa. on vain muutamia kriteereitä

        Esim yli 20 kilsan työmatka, se syö palkkaa todella paljon, noh työaika ja työpäivät ovat se kaikista tärkein. Kalustollakaan ei niin väliä kunhan sopii tehtävään jne....

        Ja jos esim. Peipponen hakisi lehtikuskia 10€/h palkalla, niin voi sitä hakemusten tulvaa

        NohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohNohN


    • fyrkkaeilopu

      työttömät rekkajuskit saatuaan potkut,kun virolaiset vei työt menee sinne ajamaan maitoa paska vehkeillä,jonkun pitää meille varakkaille tuoda maitoa.

      • Eiköhäs ne valion ajotkin ole hyvät jos on rahat loppu AKT alkaa oikuttelemaan maksujen kanssa eikä mitään muuta työtä tiedossa :)

        Tai käyhän ne Valion ajot myös ekaksi työpaikaksi, jos ei ole kokemusta muualta....

        Mutta yksi yhteen, maidon jakeluajo on paskin homma kuljetusalalla melko rankkaa työtä kaiken muun lisäksi


      • Noh
        Bussissa kirjoitti:

        Eiköhäs ne valion ajotkin ole hyvät jos on rahat loppu AKT alkaa oikuttelemaan maksujen kanssa eikä mitään muuta työtä tiedossa :)

        Tai käyhän ne Valion ajot myös ekaksi työpaikaksi, jos ei ole kokemusta muualta....

        Mutta yksi yhteen, maidon jakeluajo on paskin homma kuljetusalalla melko rankkaa työtä kaiken muun lisäksi

        Näin sanoo työtä vieroksuva Tuomas Kujanpää. Noh Noh


      • Noh kirjoitti:

        Näin sanoo työtä vieroksuva Tuomas Kujanpää. Noh Noh

        Häntä ei ole bähään aikaan täällä näkynyt. Tokihan hän täällä liikkuu puolustelemassa itseään ja ilmiantamassa viestejä joissa käsitellään mm. hänen ulkonäköä ja seksuaalisuutta.... Mahtaako ko. söpöliini olla edes elossa enää, tai ehkä vaihtanut jopa nimeä :)


      • Noh2
        Bussissa kirjoitti:

        Häntä ei ole bähään aikaan täällä näkynyt. Tokihan hän täällä liikkuu puolustelemassa itseään ja ilmiantamassa viestejä joissa käsitellään mm. hänen ulkonäköä ja seksuaalisuutta.... Mahtaako ko. söpöliini olla edes elossa enää, tai ehkä vaihtanut jopa nimeä :)

        Noh itsehän tuon parhaiten tiedät!!!


      • giuhklål
        Bussissa kirjoitti:

        Häntä ei ole bähään aikaan täällä näkynyt. Tokihan hän täällä liikkuu puolustelemassa itseään ja ilmiantamassa viestejä joissa käsitellään mm. hänen ulkonäköä ja seksuaalisuutta.... Mahtaako ko. söpöliini olla edes elossa enää, tai ehkä vaihtanut jopa nimeä :)

        Taksipuolella tuli niin pahaa tykitystä sinulle että päätit sitten tulla tänne laukomaan älyttömyyksiäsi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14055600/suomen-tunnetuin-bemarikuski

        Sieltä se totuus löytyy, taas.


      • giuhklål kirjoitti:

        Taksipuolella tuli niin pahaa tykitystä sinulle että päätit sitten tulla tänne laukomaan älyttömyyksiäsi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14055600/suomen-tunnetuin-bemarikuski

        Sieltä se totuus löytyy, taas.

        Noh, minä en ole missään taksipalstalla kirjoitellut :)

        Tokihan toi söpöliini ainakin on joskus täällä kirjoitellut :)


      • noh
        Bussissa kirjoitti:

        Noh, minä en ole missään taksipalstalla kirjoitellut :)

        Tokihan toi söpöliini ainakin on joskus täällä kirjoitellut :)

        Älä valehtele. Sieltä löytyy satoja sun älynväläytyksiä. Samat tarinat unelmahommista, lehtijutuista, aiheettomista sakoista jne. Kuinka alas vajoat vielä?


      • noh kirjoitti:

        Älä valehtele. Sieltä löytyy satoja sun älynväläytyksiä. Samat tarinat unelmahommista, lehtijutuista, aiheettomista sakoista jne. Kuinka alas vajoat vielä?

        Ei, en ole kirjoittanut ainuttakaan viestiä sinne, erehdyit taas :) Ja miten taksit liittyy valion paskahommiin?

        Tais sullakin viime yönä mennä 10-12 ihanaa tuntia maitoauton ratissa kun oot niin pahalla päällä :)) Noh ei sun ole pakko noita paskatöitä tehdä, ihan kuten ei munkaan


      • SinuunKyllästynyt
        Bussissa kirjoitti:

        Ei, en ole kirjoittanut ainuttakaan viestiä sinne, erehdyit taas :) Ja miten taksit liittyy valion paskahommiin?

        Tais sullakin viime yönä mennä 10-12 ihanaa tuntia maitoauton ratissa kun oot niin pahalla päällä :)) Noh ei sun ole pakko noita paskatöitä tehdä, ihan kuten ei munkaan

        Sulla on aika paskaa elämää. Valehtelet niin, että korvat heiluu! Luulisi olevan helpompaa elää, kun ei tarvitsisi elää ainaisessa valheessa? Menee noi sun jutut joskus niin sekaisin, ettet itsekkään enää tiedä, millä nimimerkillä mitäkin olet kirjoittanut, saatikka millä saitilla.

        Eikö sinulla ole olemassa "oikeata" elämää? Sellaista aitoa elämää, vai kuluuko se täällä suolessa häiriköidessä? Mikset hankkisi elämää itsellesi?

        Muuten, tuo naama, joka on nykyisessä nimimerkissäsi, on esiintynyt myös taksipuolella käyttämissäsi nimimerkeissä. Sattumaako, tuskin........

        Kannattaisiko jo lopettaa paskanjauhanta? Voitaisiin alkaa lopultakin asialliseen keskusteluun....


      • SinuunKyllästynyt kirjoitti:

        Sulla on aika paskaa elämää. Valehtelet niin, että korvat heiluu! Luulisi olevan helpompaa elää, kun ei tarvitsisi elää ainaisessa valheessa? Menee noi sun jutut joskus niin sekaisin, ettet itsekkään enää tiedä, millä nimimerkillä mitäkin olet kirjoittanut, saatikka millä saitilla.

        Eikö sinulla ole olemassa "oikeata" elämää? Sellaista aitoa elämää, vai kuluuko se täällä suolessa häiriköidessä? Mikset hankkisi elämää itsellesi?

        Muuten, tuo naama, joka on nykyisessä nimimerkissäsi, on esiintynyt myös taksipuolella käyttämissäsi nimimerkeissä. Sattumaako, tuskin........

        Kannattaisiko jo lopettaa paskanjauhanta? Voitaisiin alkaa lopultakin asialliseen keskusteluun....

        Voi raukka. Mimmonen päivä oli valiolla tänään. Menikös paljon tavaraa kun on koulut taas alkanut :) Tuliko taas päiväkuormaa hakiessa se myöhemmin töihin tullut "kaveri" vastaan henkilöautolla iloisesti vilkuttaen :)

        Oliskos tällä työkaverilla vielä vähän paremmat vehkeetkin töihin???

        Noh hanki säkin elämä, aloita lopettamalla työt paikassa jossa et viihdy, ja sen jälkeen lopeta muiden stalkkaaminen, eiks jep :)


      • SinuunKyllästynyt
        Bussissa kirjoitti:

        Voi raukka. Mimmonen päivä oli valiolla tänään. Menikös paljon tavaraa kun on koulut taas alkanut :) Tuliko taas päiväkuormaa hakiessa se myöhemmin töihin tullut "kaveri" vastaan henkilöautolla iloisesti vilkuttaen :)

        Oliskos tällä työkaverilla vielä vähän paremmat vehkeetkin töihin???

        Noh hanki säkin elämä, aloita lopettamalla työt paikassa jossa et viihdy, ja sen jälkeen lopeta muiden stalkkaaminen, eiks jep :)

        En ole raskaan liikenteen ajoja ajava, olen tuolla jossain muualla, missä itse käyt "stalkkaamassa" ja provoilemassa. Alalla, josta sinulla ei ole hajuakaan. Joku muu täällä on raukka...

        Yritätkös vieläkin jatkaa kusettamisen yritystä? Ei kannata, olet kaikkien tiedossa, pankkiautomaatti, pakettiautomaatti, nyt bussissa ja ties mitä.

        Älä viitsi jatkaa kusettamista.

        Voi pieni mieleltään sairas ressukka....


      • SinuunKyllästynyt kirjoitti:

        En ole raskaan liikenteen ajoja ajava, olen tuolla jossain muualla, missä itse käyt "stalkkaamassa" ja provoilemassa. Alalla, josta sinulla ei ole hajuakaan. Joku muu täällä on raukka...

        Yritätkös vieläkin jatkaa kusettamisen yritystä? Ei kannata, olet kaikkien tiedossa, pankkiautomaatti, pakettiautomaatti, nyt bussissa ja ties mitä.

        Älä viitsi jatkaa kusettamista.

        Voi pieni mieleltään sairas ressukka....

        Eli olet hommassa jossa et viihdy ja kiroat sitä netissä ja baarissa.

        Olet siis vähän katkera meille jokta ei mene paskatyönön tai ottaa loparit niistä :)

        Ja mitä sovittiin, asiallinen keskustelu, ei stalkkaamista ja seuraamista


      • nohnohnoh
        Bussissa kirjoitti:

        Eli olet hommassa jossa et viihdy ja kiroat sitä netissä ja baarissa.

        Olet siis vähän katkera meille jokta ei mene paskatyönön tai ottaa loparit niistä :)

        Ja mitä sovittiin, asiallinen keskustelu, ei stalkkaamista ja seuraamista

        Kuinka alas vajoat? Olet jo pohjalla ja vajoaminen vaan jatkuu.

        Nyt jos koskaan olisi syytä hakea ihan ammattiapua. Ei hyvältä näytä tuo sinun elämäsi. Ei todellakaan. Ehkä joku todella hyvä psykiatri voisi tehdä ihmeen. Epäilen.

        Asiallista keskustelua olet joka paikassa toitottamassa. Itse syyllistyt jatkuvaan trollaamiseen, valehteluun ja älyttömyyksiin. Nyt lääkäriin ja äkkiä.


      • SinuunKyllästynyt
        Bussissa kirjoitti:

        Eli olet hommassa jossa et viihdy ja kiroat sitä netissä ja baarissa.

        Olet siis vähän katkera meille jokta ei mene paskatyönön tai ottaa loparit niistä :)

        Ja mitä sovittiin, asiallinen keskustelu, ei stalkkaamista ja seuraamista

        Olen eläkkeellä, siltikin EDELLEEN alalla työnantajan velvollisuudessa. Aloitin alalla 1970, miten voit väittää, etten olisi viihtynyt? Sinua ei ollut silloin vielä olemassakaan. Sinä, työtä vieroksuva pummi käyt saiteilla moittimassa aloja, joista sinulla ei ole pienintä haisuakaan. Väität alojen palkkauksia muuksi, mitä palkkaus todellisuudessa on. Alojen hinnoittelu on mielestäsi pielessä ja alennuksia pitäisi tiettyinä aikoina ilman muuta antaa?

        Olen huolestunut henkisestä hyvinvoinnistasi, todella huolestunut. Etkö TODELLAKAAN löydä parempaa tekemistä, kuin trollailla täällä ihan ihmisten työaikoina? Etkö saa töitä?

        Montako kaveria sinulla on täällä suomi24:ssä? En ole löytänyt yhtäkään, joka olisi kanssasi samaa mieltä. Ota Mondeo allesi ja käy jossain. Jossain sellaisessa paikassa, missä mielesi puhdistuu. Vaikka Turun torilla.... NOH, tee jotain muuta, kuin trollailet....


      • OutojaAsioita
        Bussissa kirjoitti:

        Eli olet hommassa jossa et viihdy ja kiroat sitä netissä ja baarissa.

        Olet siis vähän katkera meille jokta ei mene paskatyönön tai ottaa loparit niistä :)

        Ja mitä sovittiin, asiallinen keskustelu, ei stalkkaamista ja seuraamista

        "Ja mitä sovittiin, asiallinen keskustelu, ei stalkkaamista ja seuraamista"

        Outoa. Väität, ettet ole se, joka sinun sanotaan olevan. Silti käytät sanasta sanaan samaa litaniaa, kuin se henkilö, joksi et itseäsi tunnusta?

        Tuo "toinen henkilö" latelee samoja trolleja, kuin sinälin. Erikoisen outoa.... ;) :D


      • bussissapakettiautolla
        Bussissa kirjoitti:

        Eli olet hommassa jossa et viihdy ja kiroat sitä netissä ja baarissa.

        Olet siis vähän katkera meille jokta ei mene paskatyönön tai ottaa loparit niistä :)

        Ja mitä sovittiin, asiallinen keskustelu, ei stalkkaamista ja seuraamista

        Jakomielitautiisi löytyy kyllä lääkkeet ja jos lääkkeet eivät tehoa niin laitospaikkoja on myös. Sinulle on aina tilaa.


      • nohnohnoh kirjoitti:

        Kuinka alas vajoat? Olet jo pohjalla ja vajoaminen vaan jatkuu.

        Nyt jos koskaan olisi syytä hakea ihan ammattiapua. Ei hyvältä näytä tuo sinun elämäsi. Ei todellakaan. Ehkä joku todella hyvä psykiatri voisi tehdä ihmeen. Epäilen.

        Asiallista keskustelua olet joka paikassa toitottamassa. Itse syyllistyt jatkuvaan trollaamiseen, valehteluun ja älyttömyyksiin. Nyt lääkäriin ja äkkiä.

        Sun kannattais hakea apua jättämällä pomolle lappu "Täten irisanon työsuhteeni 2 viikon kuluttua..." Usko pois. elämä kulkee paremmin kun on työpaikka johon on kiva mennä


      • SinnuunnKyllästynyt
        Bussissa kirjoitti:

        Sun kannattais hakea apua jättämällä pomolle lappu "Täten irisanon työsuhteeni 2 viikon kuluttua..." Usko pois. elämä kulkee paremmin kun on työpaikka johon on kiva mennä

        Sullako muka sellainen sitten on? Kuka sua töissään pitää. Kaveri, joka valittaa kaikille kaikesta? Mälä naurata, ei työtä tekevät ehdi täällä suolessa koko ajan istumaan.


      • SinnuunnKyllästynyt kirjoitti:

        Sullako muka sellainen sitten on? Kuka sua töissään pitää. Kaveri, joka valittaa kaikille kaikesta? Mälä naurata, ei työtä tekevät ehdi täällä suolessa koko ajan istumaan.

        Kyllä. Olen ottanut loparit/jättänyt menemättä noin kymmeeneen paikkaan. Nyt on sellainen työ että sinne on kiva mennä...

        Noh suosittelen samaa sulle, ei mutakuin ensi yönä loppu pomolle ja menox


      • Ilmalaivassa
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä. Olen ottanut loparit/jättänyt menemättä noin kymmeeneen paikkaan. Nyt on sellainen työ että sinne on kiva mennä...

        Noh suosittelen samaa sulle, ei mutakuin ensi yönä loppu pomolle ja menox

        Viimeksi se oli kahteenkymmeneen paikkaan. Vuotaako pää taas pahasti?


      • SinuunKyllästynyt
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä. Olen ottanut loparit/jättänyt menemättä noin kymmeeneen paikkaan. Nyt on sellainen työ että sinne on kiva mennä...

        Noh suosittelen samaa sulle, ei mutakuin ensi yönä loppu pomolle ja menox

        Olen itse pomo. Et ilmeisesti edes lue, mitä sulle kirjoitetaan. Siitä varmaan johtuu sun ymmärtämättömyytesi asioihin...


      • EiSeTajua
        SinuunKyllästynyt kirjoitti:

        Olen itse pomo. Et ilmeisesti edes lue, mitä sulle kirjoitetaan. Siitä varmaan johtuu sun ymmärtämättömyytesi asioihin...

        Luetun ymmärtäminen ei ole tämän surullisen Bussilla hyypiön osaamisaluetta.


      • EiSeTajua kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen ei ole tämän surullisen Bussilla hyypiön osaamisaluetta.

        Kommenttini oli nimelle SinnuunnKyllästynyt ei sulle


      • EiSeTajua
        Bussissa kirjoitti:

        Kommenttini oli nimelle SinnuunnKyllästynyt ei sulle

        Sähän olet todella tyhmä. Minun kommettini oli SinuunKyllästyneelle ei sinulle. Todistit jälleen ettei luetun ymmärtäminen ole todellakaan vahvinta osaamisaluettasi. Ottaako koville? Kiistääkö päätä? Hae nyt apua.


      • SinuunKyllästynyt
        EiSeTajua kirjoitti:

        Sähän olet todella tyhmä. Minun kommettini oli SinuunKyllästyneelle ei sinulle. Todistit jälleen ettei luetun ymmärtäminen ole todellakaan vahvinta osaamisaluettasi. Ottaako koville? Kiistääkö päätä? Hae nyt apua.

        Voi olla parempi, ettei jatketa "bussilla" kaverin kanssa enempiä. Se on ihan sekaisin, aivan pallo hukassa, ei ole tässä maailmassa. Anneraan olla jo.


      • EiSeTajua kirjoitti:

        Sähän olet todella tyhmä. Minun kommettini oli SinuunKyllästyneelle ei sinulle. Todistit jälleen ettei luetun ymmärtäminen ole todellakaan vahvinta osaamisaluettasi. Ottaako koville? Kiistääkö päätä? Hae nyt apua.

        Eli olet vähän kateellinen meille jotka ei mene paskatyöhön ja osaa ottaa loparit hommasta joka ei nappaa :)

        Noh ei sen sijaan, itsekin olen helvetin kateellinen esim. roskakuskeille, ja tavittaessa häiritsen heidän työtä hieman. Noh eihän heidänkään pakko ole roska-autoa ajaa...


      • 2005ketjuu
        Bussissa kirjoitti:

        Eli olet vähän kateellinen meille jotka ei mene paskatyöhön ja osaa ottaa loparit hommasta joka ei nappaa :)

        Noh ei sen sijaan, itsekin olen helvetin kateellinen esim. roskakuskeille, ja tavittaessa häiritsen heidän työtä hieman. Noh eihän heidänkään pakko ole roska-autoa ajaa...

        Oliko kovinkin yksinäinen yö, Päätiti sitten yksinäisyyteesi kaivella ketjuja vuodelta 2005 ja nostella niitä tänne. Olet todella sairas. Mene lääkärille. Heti!


      • 2005ketjuu kirjoitti:

        Oliko kovinkin yksinäinen yö, Päätiti sitten yksinäisyyteesi kaivella ketjuja vuodelta 2005 ja nostella niitä tänne. Olet todella sairas. Mene lääkärille. Heti!

        Ylläpito niiitä nosteli. Palautteet heille!!!

        Älä sä mene lääkärille vaan pomon puheille ja ilmoita että laittaa irtisanoutumisajan juoksemaan... helpottaa sekin sun päätä vähän :)


      • älfjb
        Bussissa kirjoitti:

        Ylläpito niiitä nosteli. Palautteet heille!!!

        Älä sä mene lääkärille vaan pomon puheille ja ilmoita että laittaa irtisanoutumisajan juoksemaan... helpottaa sekin sun päätä vähän :)

        Ylläpito nostelee ja sä olet AINA ensimmäinen kommentoija. Just juu.


      • NohTuomasNoh
        Bussissa kirjoitti:

        Ylläpito niiitä nosteli. Palautteet heille!!!

        Älä sä mene lääkärille vaan pomon puheille ja ilmoita että laittaa irtisanoutumisajan juoksemaan... helpottaa sekin sun päätä vähän :)

        Kumma että ylläpito nostelee joka keskustelu ryhmässä ja aina ensimmäinen kommentoija Tuomas, Bussilla, Paketti- ja pankkiautomaatti jne.

        Oletko joku ylläpitäjä? Tuskin. Sä olet vain luuseri.


      • älfjb kirjoitti:

        Ylläpito nostelee ja sä olet AINA ensimmäinen kommentoija. Just juu.

        Kyllä. Ylläpitopäätti uudistuksessa että ei anna keskustelujen olla aloitusjärjestyksessä kuten ennen oli... Palautteet sinne:)


      • PalautettaSinustaLähtiNy
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä. Ylläpitopäätti uudistuksessa että ei anna keskustelujen olla aloitusjärjestyksessä kuten ennen oli... Palautteet sinne:)

        Kyllä. Sinusta lähti juuri palautetta. Katsotaan saavatko sinut pois edes hetkeksi. Toivotaan. Samassa palautteessa oli lista käyttämistäsi nimimerkeistä.


      • PalautettaSinustaLähtiNy kirjoitti:

        Kyllä. Sinusta lähti juuri palautetta. Katsotaan saavatko sinut pois edes hetkeksi. Toivotaan. Samassa palautteessa oli lista käyttämistäsi nimimerkeistä.

        Vituttaako? jokos olet mennyt nukkumaan että jaksat lähteä ajamaan paskaa taas tossa yhden aikoihin yöllä... On tyhmää tehdä työtä jossa ei viihdy...

        Tietenkö jo että ensi yönä on sulle tulossa jotain "ylimäärästä" taas samalla kun työkaveri tulee sua vastaan henkilöautolla iloisesti vilkuttaen 8h päivän jälkeen? Noh onneksi sun ei ole pakko olla töissä, kuten ei munkaan


    • OnnellisestiValiolla

      Bussissa... nyt kun oikein lukee tätäkin viestiketjua niin ihmettelen miksi sinä käyt ollenkaan töissä edes kerran viikossa. Oletko tietoinen ,että Suomessa asuu ja voi iso joukko työikäisiä ja he eivät tee päivääkään töitä.Tukien ja sukulaisten /kavereiden luona asuu ilmaiseksi. Tallinaan tekee hyvin halvalla reissuja ja asuu hyvin halvalla
      hostellimajoitukseksessa. Lopeta työnteko kokonaan ja nauti. Anna meidän muiden kärsiä Valion ja muiden firmojen ajohommissa tuiskussa ja pakkasessa. Käännä sinä onnellisena kylkeä sängyssä ja lopeta nämä naurettavat kirjoituksesi. Silloin me kaikki olemme paljon onnellisempia. Kukaan ei todellakaan kaipaa mielipiteitäsi.

    • haistahome

      Tämä Bussissa on ihan kuulajumi tampiooni. Hän ei ole osannut rakentaa uransa aikana noin 8 vuotta minkäänlaista kaveriverkostoa kuljetushommiin vaikka pyörii ilmeisesti samalla alueella Turun suunnassa. Normaali kuljettaja on ensin ihan pellehermanni,sitten löytyy se ystävä joka huomaa,että tätä kaveria pitää vähän avittaa jotta se pärjää näissä hommissa. Pikkuhiljaa rakentuu se paikallisten kuljettajien "Facebook" josta apua saa ongelmaan kuin ongelmaan.Jos jää jumiin niin kaveri tuo hiekkaa tai kiskoo ylös, Jos on outo asiakas niin aina löytyy joku joka osaa jelppiä. Jos pitää taukoa niin aina löytyy kaveri joka haluaa pitää taukoa ja viettää sen yhdessä kaverin kanssa joka on samoissa hommissa. Kaveriverkosto on korvaamaton kuljetushommissa. Kaikkien Bussissa/pakettiautomaatti jne...satoja kirjoituksia päätelmä,ettei tällä Bussissa miehellä ole yhtään kaveria.Hän on sen ihan itse kertonut. (kaveri vilkuttaa ja minä painan hommia,vituttaa)eli ei ole luottokaveria kuljetushommissa.Kyllä edes yksi tosi ystävä pitää olla kuljettajalla joka ymmärtää ,että kova ammatti se on.Ei niitä tosi ystäviä saa jos on kaikille tosi tyly ja haistattelee. Näin se on.

      • PolkuAutolla

        Ei se ole töissä. Ei ole koskaan ollutkaan. Haaveilee unelmahommistaan. Esiintynyt myös sähkömiehenä ja taksinkuljettajana.


      • HyvinKirjoitit

        Hyvin kirjoitit, sillä näin se juuri on. On toi ihan käsittämätön puupää.


      • LEAN-kouluttaja

        Bussissa luin mielipiteesi. En ole aiemmin lukenut. Mutta pahasti on ajattelu pielessä miehellä."Minä laitan laatikot lavalle miten halua ja rekkamiehellä on kyllä aikaa korjailla ne niin kuin ne kuuluu olla"Toyotan autotehdas kehitti ohjelman jolla pyrittiin vähentämään turhaa työtä. Se nimettiin LEAN-ohjelmaksi.Wikipediasta löytyy tarkempi tieto. Teen sivutoimena LEAN-koulutuksia kuljetusyrityksille ja todella pahalta kuullosti Bussissa miehen kommentti. Kysyn vaan miksi sama työ pitää tehdä 2 kertaan jos sen kerralla voi tehdä niin kuin se kuuluu tehdä. Bussissa elää neuvostoajassa jolla ei ole mitään toivoa kunnon työpaikasta. Nykyaikaisessa kuljetusyrityksessä seurataan satelliitin avulla missä auto on ja saadaan viikko raportti hiilidioksiidipäästöistä auton maahantuojalta ja tiedot epätaloudellisesta ajotavasta.Kilpailu on kovaa kuljetusmarkkinoilla ja siksi esimiehet vaativat kuljettajilta paljon.Hyvät miehet tekevät silti hyvän tilin. Sillä kuljetusyrittäjät tietävät,että hyvä kuljettaja on yrityksen paras voimavara.Jos asenteesi ei muutu niin vetoaminen vanhoihin hyviin aikoihin ja ALE-palkkoihin ei auta edistämään kuljettajan uraasi. Ammattitaito kun ei ole alennuksessa koskaan!!!!!!


      • koulutuspäivä
        LEAN-kouluttaja kirjoitti:

        Bussissa luin mielipiteesi. En ole aiemmin lukenut. Mutta pahasti on ajattelu pielessä miehellä."Minä laitan laatikot lavalle miten halua ja rekkamiehellä on kyllä aikaa korjailla ne niin kuin ne kuuluu olla"Toyotan autotehdas kehitti ohjelman jolla pyrittiin vähentämään turhaa työtä. Se nimettiin LEAN-ohjelmaksi.Wikipediasta löytyy tarkempi tieto. Teen sivutoimena LEAN-koulutuksia kuljetusyrityksille ja todella pahalta kuullosti Bussissa miehen kommentti. Kysyn vaan miksi sama työ pitää tehdä 2 kertaan jos sen kerralla voi tehdä niin kuin se kuuluu tehdä. Bussissa elää neuvostoajassa jolla ei ole mitään toivoa kunnon työpaikasta. Nykyaikaisessa kuljetusyrityksessä seurataan satelliitin avulla missä auto on ja saadaan viikko raportti hiilidioksiidipäästöistä auton maahantuojalta ja tiedot epätaloudellisesta ajotavasta.Kilpailu on kovaa kuljetusmarkkinoilla ja siksi esimiehet vaativat kuljettajilta paljon.Hyvät miehet tekevät silti hyvän tilin. Sillä kuljetusyrittäjät tietävät,että hyvä kuljettaja on yrityksen paras voimavara.Jos asenteesi ei muutu niin vetoaminen vanhoihin hyviin aikoihin ja ALE-palkkoihin ei auta edistämään kuljettajan uraasi. Ammattitaito kun ei ole alennuksessa koskaan!!!!!!

        LEAN koulutus tuttu juttu. Oli polkuauto varaosina ja sitten piti kasata se mahdollisimman nopeasti. Sitten laitettiin osat ´järkevään järjestykseen ja otettiin taas uusi aika. Nuoret pärjäsivät hyvin. Vanhat olivat hitaampia joka tietysti ärsytti heitä. Samaa hommaa tehdään myöskin Lego-palikoilla. Mielestäni koulutus sopii paremmin teollisuuteen ja varastotoimintoihin kuin kuljetusalalle.Kuljetusalalla kun ne turhat toiminnot on poistettu jo kauan sitten.Eli tehokkuus on jo maximissa


      • kusetuspäiviä

        Ai on vai... Kävisit oikeissa töissä niin tietäisit mitä todellisuudessa tapahtuu. Turhien toimintojen tilalle tulee vielä turhempia toimintoja, ja typeriä käytäntöjä tehostamaan löydetään todella typeriä logistiikkainsinöörejä joiden laskelmissa reitillä käytetty keskinopeus ylittää 80km/h ja kuormatilan täytösaste on vähintään 108%. Kuorma puretaan jollain välineellä kun se on tehokasta, paitsi että sillä vähemmän sopivalla jota ennen käytettiin saisi samalla purettua kaikki mutta nyt käyt vaihtamassa välillä konetta ja taas vaihdat konetta että olisit mahdollisimman tehokas ja ennen meni 20 minsaa niin nyt menee 35 kun ollaan tehokkaampia.


    • Arvomerkinansaitsemme

      Aina pitää muistaa minkälaisen kaverin kanssa olemme tekemisissä. Suomi on maa jossa juodaan paljon maitoa,lusikoidaan paljon jogurttia,vedellään juustohöylällä paljon juustoa ja nautitaan kesähelteellä jäätelöä. Ihmiset ovat onnellisia kun kaikkia näitä tuotteita löytyy lähikaupasta,kioskista,vanhainkodista ja sairaaloista.Ja jopa vankiloista ja varuskunnista.Maito työllistää valtavan määrän kuljettajia jotka tekevät tärkeää työtä jossa huolellisuus,hygienia ja lämpötilojen seuranta on hyvin tärkeässä roolissa.Sitten tulee Turkulainen heppu joka sanoo "että koko homma on persiistä"
      Jos kyseessä olisi ollut järkevä suomalainen hän olisi sanonut ettei työ sopinut hänelle,mutta arvostan suuresti niitä ihmisiä jotka tekevät tätä työtä.Mutta hänen mielestään kyseessä on kuljetusalan surkein työ. Voi...voi.
      Mikä parasta hän on häipynyt maan alle eikä kommentoi enää tätä viestiketjua.

      • Kkiop

        Ei hän mihinkään häivy. Koskaan. Siirtyy vain toiseen ketjuun, kunnes hänet huutoäänestetään ulos siitäkin. Nyt hän vaihtaa jollekin toiselle alueelle, jossa keskustellaan vaikka sähkömiehen töistä. Siellä hän ilmoittautuu sähkömieheksi, jossa leikkii asiantuntijaa. Sitten hänet huudetaan ulos sieltäkin ja kierre jatkuu. Nimimerkki vaihtuu usein, välillä tekisteröity, välillä kaikenmaailman rekisteröimättömiä. Tätä on jatkunut jo kauan.

        Jos kuka ei tiennyt, on hän se tyyppi, joka ajoi poliisin hengiltä. Pakeni kännipäissään poliisia viritetyllä Bemarilla n. 200 lasissa, poliisi oli heittämässä piikkimattoa kaverin eteen. Hänpä sitten päättikin ajaa poliisin päälle tuhoisin seurauksin. Sai viisi vuotta ehdotonta. Tapausta voi googlettaa nimellä Tuomas Kujanpää. Linkkejä löytyy. Useita.

        Sellanen tyyppi on nyt pesiytynyt tänne, missä sitten seuraavaksi putkahtaa.... :(


      • Montakysymystä

        Olen kyllä huomannut,että hänellä on ollut tuon Tuomas Kujanpään naamakuva mikä on ilmeisesti oikeudessa otettu kuva näissä kommenteissa. Mutta ,että kyseessä olisi sama mies. Se kaverihan oli pohjanmaalta Kokkolasta ja oli Ammattikorkeakouluopiskelija. Bussissa mies ei kyllä kirjoittele turun murteella jota olen syvästi ihmetellyt sillä kaikki tuntemani turkulaiset puhuvat rehevää hauskalta kuulostavaa turun murretta. Miksi Bussissa käyttää tätä murhamiehen kuvaa nimimerkin yhteydessäPalvooko hän tuota kyseistä henkilöä?.Sitäkin olen ihmetellyt. Onko nyt tosiaan niin,että tämä törkimys on vankilareissun jälkeen muuttanut Turkuun??


      • Kkiop
        Montakysymystä kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut,että hänellä on ollut tuon Tuomas Kujanpään naamakuva mikä on ilmeisesti oikeudessa otettu kuva näissä kommenteissa. Mutta ,että kyseessä olisi sama mies. Se kaverihan oli pohjanmaalta Kokkolasta ja oli Ammattikorkeakouluopiskelija. Bussissa mies ei kyllä kirjoittele turun murteella jota olen syvästi ihmetellyt sillä kaikki tuntemani turkulaiset puhuvat rehevää hauskalta kuulostavaa turun murretta. Miksi Bussissa käyttää tätä murhamiehen kuvaa nimimerkin yhteydessäPalvooko hän tuota kyseistä henkilöä?.Sitäkin olen ihmetellyt. Onko nyt tosiaan niin,että tämä törkimys on vankilareissun jälkeen muuttanut Turkuun??

        Jos nyt pysyisi poissa, niin turha tuota on pohtia, missä asuu, tai sanoo asuvansa....


    • Käkriäinen

      Joo... tulin lauantai saunasta ja odotan hartaudella mitä sydänystäväni kommentoi asian tiimoilta ja mitä rohkaisevia sanoja on kerrottavana Suuren ja mahtavan Valion,Arlan,Satamaidon,Kaustisten-ja Hämeenlinnanosuusmeijerien kuljettajille. mikä on se kannustuspuhe tulevalle vuodelle 2016 Turun kaikkitietävältä Gurulta.
      Odotamme innolla kaikki asiallista kirjoitusta aiheesta.terveisin Käkriäinen" tuo perkele".

    • kekkistä

      On rankkoja töitä, tai sitten on heikkoja miehiä. Ja sinäkin 140cm ''mies'' :-DDD Kannattaisi varmaan tuolta artesaani puolelta hommia kysellä jos ei polkimille yllä :-DDD

      • Valion.Renki

        Kysy Valion ajoista suoraan johtajalta Veijo Valiolta, vain soitto asiat selviää.


    • LetkuaKaivoonKiitos

      Veijo Valio kyllä suositteli Lounaisjakelu Oy:tä,mutta valitettavasti heillä ei ole tällä hetkellä avoimia työpaikkoja. Valion ajot ovat kyllä hyvää bisnestä. 488 000 eur liikevaihdolla saa liikevoittoa 5000 euroa vuodessa. Tällaisen huipputuloksen saavutti juurikin tämä Lounaisjakelu ( tiedot rekisteristä). No maitobisnes on mitä on siksi tuhannet maatilat lopettaa joka vuosi ja todella moni kuuntelee järjen ääntä ja vaihtaa maidonjakelun esim. loka-autohommiin. Paskakaivo täynnä ja on sunnuntai klo 23.00 pakko soittaa, hälytyslisä,sunnuntailisä,iltatyölisä ja paskaisentyönlisä. Kukaan ei valita hinnasta pääasia ettei kaivo tulvi ja pumput mene paskaksi. Paskan haju lähtee kun menet 100 asteiseen saunaan ja istut lauteilla riittävästi (ei nyt kuitenkaan niinpitkään kuin sauna-Timppa istui) Tosiasia on niin,että pelkällä suihkulla paskanhaju ei lähde ihosta. Paska haisee ,mutta niin rahakin haisee aina hyvälle.

      • P-Kuski

        Paskan ajo on minun himohomma.


      • Työn-Vieoruksuja

        Veijo Esso tarjoo tippakuskeille töitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      276
      6336
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      139
      4891
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2162
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1502
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1128
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      939
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe