Käsittämättömät seksihimot

Miten helvetissä pääsen eroon himoista ja haluista?

Olen tyttö/nainen ja ajattelen seksiä lähes koko ajan. Koko ajan tekee mieli. Pieninkin seksuaalinen lataus esim. telkkariohjelmissa saa himot jylläämään. Ja jos saan seksiä haluan heti lisää. Näen seksiunia jatkuvasti ja monesti herään himoihini. Seurustelen, mutta poikaystävääni ei haluta läheskään niin paljon kuin minua. Aina mennessäni poikaystäväni luokse ajattelen, että saan seksiä ja sitä kysynkin ja tiedän jos vastaus on, myöhemmin, etten saa. Ilta menee pilalle, enkä halua edes maata vieressä. Öisin herään ja mietin et saisinkohan poikaystävälläni seisomaan ilman, että hän herää ja voisin sekstailla nukkuvan poikaystäväni kaa (olen kysynyt, että sopisiko se hänelle, siis koska jos on toisen kaa ilman lupaa sehän on raiskaus, olen tietoinen siitä, ja luvan olen saanut). Siskojeni mielestä minun pitäisi mennä terapiaan, koska ei ole tervettä olla näin seksihimoinen..

Turha neuvoa, että vaihda miestä, koska kaikkien kanssa sama juttu. Alussa kyllä kehutaan, että jaksetaan ja alussa ne on aina jaksaneetkin sekstailla, mutta sitten ko ne huomaa, et haluan aina lisää, into laimenee.

Harkitsen eroa jälleen kerran, sen takia, että haluan enemmän seksiä.

Ainoa ratkaisu, jonka keksin on se, että olisi sen verran monta miestä samaan aikaan kierroksessa, et saisi ehkä tarpeeksi. Se taas ei sovi siihen haavekuvaan, että haluaisin parisuhteen ja lapsia.

Tietenkin silloin on helpompaa, jos en harrasta seksiä enkä mitään siihen liittyvää ollenkaan. Mutta pidän seksistä niin paljon, että en haluaisi koko loppuikääni olla ilman.

Fiksuja ideoita?

Huoh..

Enkä ole pettänyt enkä petä, se ei ole vaihtoehto.

34

10020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi voi

...On mulla.
      Mulla on poikaystävä ja ennen se aina rutisi että mikse saa seksiä useammin, minä söin ennen pillereitä ja nyt kun olen ne lopettanut, on himot palannu 10 kertaisina. Vietin viime viikon talvilomaa ja masturboin noin 6 kertaa päivässä, joskus enemmänkin ja se on oikeastikin jo jotain aivan älytöntä. Se himotus ei vain häviä minnekään! Sitten muutamana päivänä sain vielä seksiä illalla, olisin halunnut enemmänkin, mutta ukko sanoo, ettei jaksa.
      Pahin on tuo telkku. Eilen satuin laittamaan subbarille ja sieltäpä tuli joku elokuva missä pantiin oikein kunnolla ja ei mitään peitelty. Arvaa vaan kauanko kesti, että muakin alkoi panettaa!
      Luulisi että tällainen häviäisi teinivuosien jälkeen, mutta ei, tässä mennään jo 25 vuoden iällä ja olen kuin 16 vee kloppi. Voi taivas jos olisinkin mies, niin en voisi mennä minnekään kun olis koko aika muna pystyssä!
      Nautin joka hetkestä, kun saan jätkäni kassa harrastaa seksiä, mutta ei tämä nyt taas näin runsasta tarvitsis olla...No, eipä saisi valitella, kun meni monta vuotta siinä, ettei oikein himottanut ollenkaan, kiitos niiden hiton pillereiden. Että jos haluat himot pois niin syö vaan pilsuja, kyllä ne lähtee. Mutta sitten ei teekään enää yhtään mieli ja sitten ukko alkaa taas natista.

Mutta se on totta mitä sanoit, että aina miehet aluksi kehuu, että voiih kyllähän mää jaksan vaikka kuinka ja voisin harrastaa seksiä 24h/7vrk ja sitten kun nainen onkin tällainen seksihirmu, niin menee jänöt pöksyyn. Onko siinä joku egokysymys vai mitä? Että pitäiskö naisen olla aina se mitä viedään?

Kuules tt75, osta klitoriskiihotin, niin se helpottaa oloa hetkessä ja hetkeksi :) Itselläni on ollut se jo jonkun aikaa ja en pois antaisi vaikka mikä olis. Delfiini on kuulemma hyvä, mulla on sellainen karhu (en nyt muista enää mikä sen laillinen nimi on). Eikä maksa paljon, mutta voi voi sitä helpotusta minkä se tuo kun yhtäkkiä panettaa niin saatanasti ja mies vain nyrpyttää.

ONNEA MATKAAN :) et ole yksin. Ja pettämään ei todellakaan kannata lähteä, sillä sen aina löytää edestänsä, minkä taakseen jättää.

• jänötahti

"Mutta se on totta mitä sanoit, että aina miehet aluksi kehuu, että voiih kyllähän mää jaksan vaikka kuinka ja voisin harrastaa seksiä 24h/7vrk ja sitten kun nainen onkin tällainen seksihirmu, niin menee jänöt pöksyyn. Onko siinä joku egokysymys vai mitä? Että pitäiskö naisen olla aina se mitä viedään?"

Tuota tuota, voihan se olla joillekin klopeille egokysymyskin, mutta ihmisen fysiologia on niin järjestetty, että pillu märkänä voi olla koko päivän kun taas kyrpä pystyssä ei - paitsi ehkä joku fakiiri taoseksiguru.

Eli suosittelenkin kaikkia naisia kokeilemaan sellaista, että tekee kerran miehen työn: ratsastaa ja hoitaa koko homman miehen maatesssa kohtalaisen passiivisena. Sitten kun on hiki ja orkut irronnut puolen tunnin session jälkeen pidetään kymmenen minuutin tauko ja sama uusiksi.

Tuota voi sitten ajatella päivittäiseksi toiminnoksi kuukaudesta toiseen ja vuoteen. Vieläkö arvon naisia haluttaa vai tekeekö mieli levätä välillä?

Eli tehkäääpä nyt edes kerran elämässänne tämä testi, ainakin ne leidit jotka ihmettelevät miesten hikoilua sänkypuuhissa.

Itse en vielä ole kohdannut naista, joka olisi halunnut enemmän seksiä kuin minä. Näin vanhemmiten kerta, pari päivässä riittää mainiosti ja sitä kovempi tahti olisi varmaan jo vaikea saavuttaa ilman pakottamisen tuntua.

• enkä ivaile enkä mittään
        jänötahti kirjoitti:

"Mutta se on totta mitä sanoit, että aina miehet aluksi kehuu, että voiih kyllähän mää jaksan vaikka kuinka ja voisin harrastaa seksiä 24h/7vrk ja sitten kun nainen onkin tällainen seksihirmu, niin menee jänöt pöksyyn. Onko siinä joku egokysymys vai mitä? Että pitäiskö naisen olla aina se mitä viedään?"

Tuota tuota, voihan se olla joillekin klopeille egokysymyskin, mutta ihmisen fysiologia on niin järjestetty, että pillu märkänä voi olla koko päivän kun taas kyrpä pystyssä ei - paitsi ehkä joku fakiiri taoseksiguru.

Eli suosittelenkin kaikkia naisia kokeilemaan sellaista, että tekee kerran miehen työn: ratsastaa ja hoitaa koko homman miehen maatesssa kohtalaisen passiivisena. Sitten kun on hiki ja orkut irronnut puolen tunnin session jälkeen pidetään kymmenen minuutin tauko ja sama uusiksi.

Tuota voi sitten ajatella päivittäiseksi toiminnoksi kuukaudesta toiseen ja vuoteen. Vieläkö arvon naisia haluttaa vai tekeekö mieli levätä välillä?

Eli tehkäääpä nyt edes kerran elämässänne tämä testi, ainakin ne leidit jotka ihmettelevät miesten hikoilua sänkypuuhissa.

Itse en vielä ole kohdannut naista, joka olisi halunnut enemmän seksiä kuin minä. Näin vanhemmiten kerta, pari päivässä riittää mainiosti ja sitä kovempi tahti olisi varmaan jo vaikea saavuttaa ilman pakottamisen tuntua.

mutta meillä tuo "miehen työ" on juuri minun työ. Aika harvoin mies on päällä. Ehkä välillä, mutta tosi harvoin. Voisin ottaa toisen kierroksen hetkenpäästä uudelleen, mutta mies ei halua. Mutta kaikki on erilaisia.

• jänötahti
        enkä ivaile enkä mittään kirjoitti:

mutta meillä tuo "miehen työ" on juuri minun työ. Aika harvoin mies on päällä. Ehkä välillä, mutta tosi harvoin. Voisin ottaa toisen kierroksen hetkenpäästä uudelleen, mutta mies ei halua. Mutta kaikki on erilaisia.

No tarkennetaan sitten...

Eli makaako miehesi niin passiivisena, ettei edes työntele yhtään vastaan?

Kyllähän sen arvasi, että aina löytyy joku vastaamaan jota asia ei koske, mutta ei sen vuoksi viitsi aina rautalankaa vääntää. Se, että teillä sinä olet päällä ei nimittäin poista sitä totuutta, että yleensä aktiivisempi osapuoli on mies. Yllättävän moni nainen on vaikkapa juuri tuosta ratsastamisesta epävarma, koska epäilee ettei osaaa tehdä sitä "oikein". Onpa niitäkin jotka kieltäytyvät koko hommasta sen vuoksi. Aktiiviset, oman halunsa ilmaisevat ja toteuttavat naiset ovat edelleenkin selkeä vähemmistö, vaikka mediassa puhuttaisiin kuinka moderneista saalistajanaisista.

Ja todellakin, "miehen työ" kuuluu lainausmerkkeihin, koska kyse on molemmipuolisesta halusta ja toiminnasta - siis aikuisten seksissä. Ja ihmiset ovat myös erilaisia, eivätkä halutasot kohtaa turhan monessa suhteessa...

Mutta siihen päivään, jona naiset keskimääräisesti haluavat enemmän seksiä kuin miehet, on vielä matkaa melkoisesti.

• kerro sinä kun tunnut kaike...
        jänötahti kirjoitti:

No tarkennetaan sitten...

Eli makaako miehesi niin passiivisena, ettei edes työntele yhtään vastaan?

Kyllähän sen arvasi, että aina löytyy joku vastaamaan jota asia ei koske, mutta ei sen vuoksi viitsi aina rautalankaa vääntää. Se, että teillä sinä olet päällä ei nimittäin poista sitä totuutta, että yleensä aktiivisempi osapuoli on mies. Yllättävän moni nainen on vaikkapa juuri tuosta ratsastamisesta epävarma, koska epäilee ettei osaaa tehdä sitä "oikein". Onpa niitäkin jotka kieltäytyvät koko hommasta sen vuoksi. Aktiiviset, oman halunsa ilmaisevat ja toteuttavat naiset ovat edelleenkin selkeä vähemmistö, vaikka mediassa puhuttaisiin kuinka moderneista saalistajanaisista.

Ja todellakin, "miehen työ" kuuluu lainausmerkkeihin, koska kyse on molemmipuolisesta halusta ja toiminnasta - siis aikuisten seksissä. Ja ihmiset ovat myös erilaisia, eivätkä halutasot kohtaa turhan monessa suhteessa...

Mutta siihen päivään, jona naiset keskimääräisesti haluavat enemmän seksiä kuin miehet, on vielä matkaa melkoisesti.

Tuntuu että mielipiteeni osui jotenkin herkkään paikkaan.

"Kyllähän sen arvasi, että aina löytyy joku vastaamaan jota asia ei koske" - no mitä tuo nyt sitten tarkoitti? Minusta viestin aloittaja juuri surkutteli, että kun hän haluaa aina seksiä ja kerroin, että sama täällä.

Minä teen sen työn sillä selvä. Minä olen se joka hikoilee hulluna ja sillä selevä. Sinä et tunne minua, enkä minä sinua, joten älä ala siellä huutelemaan, että sinä tiedät että asia on meillä näin näin ja noin. Tai no, huutele vaan, siksihän tämä palsta on olemassa, mutta eipä se sitä asiaa miksikään muuta, että minun mies tykkää siitä että minä olen päällä ja minä tykkään siitä, että minä saan olla siinä ja aivan oikein sanoit, teen suurimman osan "työstä". En pidä sitä työnä, sillä se on minusta kiihottavaa. En pidä siitä, että pitäisi vain tosiaan maata kuin se kuuluisa lahna, minä en ole sellainen ihminen.

Mutta sovitaan niin, jos se sinun mieltäsi jänönen rauhoitaa, että naiset eivät halua enemmän seksiä kuin miehet.
        Mutta muutamat naiset haluavat ja sitä faktaa et sinä eikä kukaan muukaan kolmijalkainen voi muuttaa ;) Kaunista päivänjatkoa, lähden nyt ulos auringonpaisteeseen! Älä nyt liikaa järkeile siellä, seksiä se vain on!

• jänötahti
        kerro sinä kun tunnut kaike... kirjoitti:

Tuntuu että mielipiteeni osui jotenkin herkkään paikkaan.

"Kyllähän sen arvasi, että aina löytyy joku vastaamaan jota asia ei koske" - no mitä tuo nyt sitten tarkoitti? Minusta viestin aloittaja juuri surkutteli, että kun hän haluaa aina seksiä ja kerroin, että sama täällä.

Minä teen sen työn sillä selvä. Minä olen se joka hikoilee hulluna ja sillä selevä. Sinä et tunne minua, enkä minä sinua, joten älä ala siellä huutelemaan, että sinä tiedät että asia on meillä näin näin ja noin. Tai no, huutele vaan, siksihän tämä palsta on olemassa, mutta eipä se sitä asiaa miksikään muuta, että minun mies tykkää siitä että minä olen päällä ja minä tykkään siitä, että minä saan olla siinä ja aivan oikein sanoit, teen suurimman osan "työstä". En pidä sitä työnä, sillä se on minusta kiihottavaa. En pidä siitä, että pitäisi vain tosiaan maata kuin se kuuluisa lahna, minä en ole sellainen ihminen.

Mutta sovitaan niin, jos se sinun mieltäsi jänönen rauhoitaa, että naiset eivät halua enemmän seksiä kuin miehet.
        Mutta muutamat naiset haluavat ja sitä faktaa et sinä eikä kukaan muukaan kolmijalkainen voi muuttaa ;) Kaunista päivänjatkoa, lähden nyt ulos auringonpaisteeseen! Älä nyt liikaa järkeile siellä, seksiä se vain on!

En minä mitään huutele eli osuiko itsellesi johonkin herkkään paikkaan? Et ehkä ymmärtänyt asiaa tai halunnut ymmärtää, koska et vastaa kysymykseen vaan asian vierestä. Ei sillä, että sillä olisi jotain merkitystä kylläkään.

Vaikka en tunnekaan sinua veikkaan rohkeasti, että omaan enemmän kokemusta naisten kanssa seksin harrastamisesta. Että ihan rauhallisin mielin tässä ollaan. Eikä tässä mitään faktoja olla muuttamassa - minkä seikan ehkä ymmärtäisit, jos vain kykenisit parempaan sisälukemiseen.

• onpas pystynyt yllättävän fiksuna tämä keskustelu..Harvinaista.

Syön e-pillereitä, ettei ne ainakaan auta asiaa.

Mä luulen, että mun poikaystävien himot katoaa, koska olen niin hyökkäävän halukas. Alussa kaikki jaksaa ja sit se lopahtaa, yllättävän nopeastikin.

Pettämään en joudu, koska erosin poikaystävästäni eilen.

• jänötahti kirjoitti:

Jumala loi miehen ja naisen erilaisiksi olennoiksi, erilaisilla sukupuolielimillä. Tämän asian takana pysyn, mies on luotu olemaan se työn tekevä osapuoli. Eli tarkennettuna. on huomattavasti helpompaa työntää keppi reikään kuin tähdätä reikä keppiin.

Olen seksissä aktiivinen ja mukana ja olen päälläkin, mutta se miten tykkään seksiä harrastaa ja mikä tuntuu parhaimmalta, tapahtuu miehen tehdessä työn.

Puen seksivaatteita ja järjestän yllätyksiä, otan suihin, (itseltäni en halua edes otettavan). Haluan leikkiä roolileikkejä, sekstailla eripaikoissa. Kiusata, kosketella..härnätä. Mies saa kyllä nauttia tekemättä mitään, useinkin, mutta ei välttämättä sen seksin aikana.

Tykkään siis eniten rajusta, nopeasta, kovasta panemisesta, joka ei onnistu minun olessa päällä, koska kun tähtää sitä reikää keppiin, varsinkin nopeasti, se menee usein "ohi" ja miehen elin taittuu, hyvin epämukavasti, ja ymmärtääkseni se ei miehistä tunnu kovin mukavalta. Kun mies työntää, sitä ei juurikaan tapahdu.

Kiitos.

• jänötahti kirjoitti:

viitaten tuohon, että jos joku ihmettelee miksi miehet hikoilee seksin aikana/jälkeen. Minäkin hikoilen, vaikka makaisin selälläni koko toimituksen ajan "tekemättä mitään", koska siinä on sen verran kuitenkin mukana, kiemurrellessa ja ottaessa työntöjä vastaan, ja saadessa orgasmia, että hiki tulee.

Eli kyllä ne miehet työtä tekee eikä siitä edes ollut alkujaan kyse, kun edes tekis sitä työtä kerran viikossa..

• .........

Ei varmaan kuulosta hyvältä idealta, mutta lääkäriltä kannattaisi ehkä tiedustella, mistä moinen voi johtua. Ilmeisestikin hormoneista, mutta miksi. Jostain syystä niitä erittyy normaalia reilusti enemmän. Toiset syttyvät helpommin, mutta jossain vaiheessa mieletön seksinhimo haittaa takuulla muuta elämää. Terapiasta tuskin on hyötyä jos "vaiva" on fyysinen.

Onko muuten vuodenaikaan sidottu juttu? Itsellä kevät ja kesä on samanlaista. Sooloseksiä tulee naisen puuttuessa silloin harrastettua 3-6 kertaa päivässä. Talvella on sitten hiljaisempaa.

Ja mitä tulee miesten kestoon, voit olla varma, ettei kukaan mies pysty harrastamaan yhdyntää useita kertoja päivässä joka päivä. Sooloseksiä kylläkin. Yhdynnässä tulee sen verran kitkaa, että useiden kertojen jälkeen terska ja kassit herkistyy niin paljon, ettei yksinkertaisesti voi jatkaa edes seuraavana päivänä (ellei ole minuuttimuna). Joillakin vaatii enemmän, joillakin vähemmän. Yleensä naiset eivät oman kokemuksen mukaan "herkisty" niin paljon. Jotkut tietysti, mutta yleistä se ei tunnu olevan.

• vierasmies

Hyvä tytöt olkaa vain omaitsenne se on minusta tervettä että panettaa niin minuakin mutten saa kotona tarpeeksi mutta minulla on siihen omat lääkkeet kylällä että orkkuja vaan!

• Tuota tuota. Lääkäriä olen ajatellut, en tiedä onko fyysista vai henkistä vai molempia tämä vika. Seksi nyt vaan on mielessä lähes koko ajan, välillä turhankin pervolla tavalla.

Esim. vaikka töissä olis joku 55v äijänkäppänä ja saatan ruveta miettimään et minkäköhänlaista kyytiä siltä sais, jos ruvettas panemaan. Kiihotun ja rupee tekee mieli seksiä.

Tommosta on koko ajan ja se tulee yllättävän herkästi. Joka paikassa ja ihan ihmeellisien miesten ja todella usein naistenkin aiheuttamana..se on niin pinnalla koko ajan.

se ei ole vuodenaikaan liittyvä eikä kauhean lyhytaikainen, koska tämä on jatkunut jo vuosia. Ja pilaa parisuhteeni.

en odotakaan, että 6 kertaa päivässä, vaikka se vois olla kivaa, ja jos saisin seksiä 6 kertaa päivässä saattaisin vihdoinkin tuntea saaneen tarpeeksi. Ja halut loppuis

Ja tiedän tuon kitkahommankin, miehen elimen iho on todella herkkää ja kun tarpeeksi hinkkaa niin tulee hankaumia ja sit ei ole kenelläkään kivaa.

• mies 30+

seurustelen ja saan pilluakin runsaasti, mut silti pitäs olla jo seuraavan mutkan takana selässä. tuntuu ettei panetus mee millää ohi. nytkin oon töissä, ni yllätys et kävi himot hyrrää, ku alko pyörii tääl netissä ja lueskelee näit juttuja. täytyy olla varovainen ettei työkaverit huomaa "turvotusta". eli mun mielestä normaalia,mut sen paremmin en osaa neuvoa,ku että apuvälineet kehii.

• mies30+

tt75 kaa vois keskustella aiheesta enemmänki.

• ja miksiköhän aiheesta olis kiva keskustella enemmänkin?

• tiedät miltä on

olla mies. Juuri tuollaista himot korkealla mutta aina tytöillä päänsärky.

• Tia;0)

alempana esitin toiveen: Haluaisin olla normaali nainen päänsärkyineen :) :) :)

• kokemuksesta, että päänsärky lähtee seksiä harrastamalla, kerro se niille tytöille seuraavalla kerralla =)

• vaiettu aihe

Eli en ole juurikaan törmännyt siihen keskusteluun, että nainen haluaa enenmmän kuin mies. Yleensä vaan miehet puhuu, et muija ei anna tarpeeks. Itse en ole noin seksihirmu, mulle riittäis kerta viikkoon, tai 3xkuussa. Miehelleni riittää 10-12 kertaa vuodessa. Ihan tosi. Eikä käy edes vieraissa. Voi se olla näinkin päin...

• ihmeessä

te seksihirmunaiset piileksitte?
        Vuosikymmenienkään jatkuvan etsinnän aikana en ole tavannut muuta kuinpäinvastaisia tapauksia.
        Nyt ei enää onnistu itsellä kuin kemian avulla.
        Taidatte olla vain teinipoikien mielikuvituksen tuotteita, ei teitä oikeasti ole olemassakaan. Kuten muitakaan satuolentoja: keijuja, enkeleitä...

• Haluttaa.
        ihmeessä kirjoitti:

te seksihirmunaiset piileksitte?
        Vuosikymmenienkään jatkuvan etsinnän aikana en ole tavannut muuta kuinpäinvastaisia tapauksia.
        Nyt ei enää onnistu itsellä kuin kemian avulla.
        Taidatte olla vain teinipoikien mielikuvituksen tuotteita, ei teitä oikeasti ole olemassakaan. Kuten muitakaan satuolentoja: keijuja, enkeleitä...

Kyllä meitä haluavia naisia on, sinä et vain ole sattunut löytämään.

• halukas

Itse oon lueskellu tosi, tosi paljon viime aikoina keskusteluja joissa naiset valittaa ettei miestä haluta. Munkin mies pihtailee välillä, nuori terve, timmi mies vielä. Onneks sille kelpaa sentään se kerran pari viikossa, en valita, vaikka itsehän haluisin yleensä joka päivä.

• yömies2

meikällä on halut montakertaa päivässä.. mutta en tosiaan löydä teitä naisia joilla ois sama ongelma. eikä tumputtaminen kiinnosta. haluu oikeesti purkaa himot. löytyiskö kouvolan läheltä samallaista naista? t. yömies2

• no mie

... jonka tekisi kokoajan mieli, ja kun ei ole vaan saatavilla. Turhauttavaa.

Itellä kyllä on jonkin verran kausittaista tuo seksihimojen vaihtelu. Ettei ihan koko ajan tee mieli.

• m40+

olisit tarvinnut sellaisen miehen jonka kalu olis jatkuvasti kovana jos kerran koko ajan panettaa.itsellänikin on aina pillu mielessä mutta onneksi vaimo on kanssa samaa sorttia.

• Tia;0)

mutta kuulostat ihan minulta :(

Itse kamppailen kanssa sen epäsuhdan kanssa, että olen se joka haluaa seksiä enemmän. Erot eivät välttämättä ole edes hiuksen hienoja, joten asia hieman vaivaa jo! Aluksi tosiaan on se alkuhuuma, jonka ajan kyllä jaksetaan toistensa tahdissa... mutta sitten minun halut vievät voiton, ja se on ongelma.

Entisen kanssa erot vieteissä eivät olleet suuret, koska hänelläkin oli vahvat seksuaaliset halut. Tarpeemme kohtasivat. Nyt on sitten tämä yli vuoden kestänyt suhde... ja seksistä voi vielä tulla ongelmoisia :(

Niin ja minullakin se toimii juuri sillä tavalla, että nälkä kasvaa syödessä. Kun olemme rakastelleet jää toisinaan päälle ajatus, että olisin vielä halunnut takaa ja sivusta. Edelleen sama pakottava kiimainen tunne, vaikka takana olisi neljä orgasmia. Toivottavasti tulen pian vanhaksi... tai muutun normaaliksi :) Haluaisin normaalit halut. Olla kerrankin se nainen, jolla on pää kipeä... mutta kun ei ikuna!!!

• Sun_

Mulla on aivan sama ongelma. Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi tehdä? Juuri eilen puhuttiin viimeksi miehen kanssa tästä asiasta, mutta kun hänellä vaan väsyttää kun on ollut töissä rankkaa. En usko että pettää, enkä itsekään ajattele sen olevan vaihtoehto. Käy itsetunnon päälle olla aina saatavilla, jos tiedätte mitä tarkoitan :D Haluaisin oikeasti joskus olla se jolla ei tee mieli. Toisaalta huomaan sen hivelevän miehen itsetuntoa, että haluan niin paljon seksiä.

Hän ei kuitenkaan haluaisi että ostan mitään "korvikkeita" kuten dildon, ja on sanonut että yrittää olla halukkaampi. Kun harrastamme seksiä, se on ihanaa ja eikä rutiininomaista ollenkaan, vaikka ollaan oltu pitkään yhdessä. Tämä ongelma hiertää meidän välejä. Tuntuu epäoikeudenmukaiselta elää puutteessa.

• Sun_ kirjoitti:

Mulla on aivan sama ongelma. Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi tehdä? Juuri eilen puhuttiin viimeksi miehen kanssa tästä asiasta, mutta kun hänellä vaan väsyttää kun on ollut töissä rankkaa. En usko että pettää, enkä itsekään ajattele sen olevan vaihtoehto. Käy itsetunnon päälle olla aina saatavilla, jos tiedätte mitä tarkoitan :D Haluaisin oikeasti joskus olla se jolla ei tee mieli. Toisaalta huomaan sen hivelevän miehen itsetuntoa, että haluan niin paljon seksiä.

Hän ei kuitenkaan haluaisi että ostan mitään "korvikkeita" kuten dildon, ja on sanonut että yrittää olla halukkaampi. Kun harrastamme seksiä, se on ihanaa ja eikä rutiininomaista ollenkaan, vaikka ollaan oltu pitkään yhdessä. Tämä ongelma hiertää meidän välejä. Tuntuu epäoikeudenmukaiselta elää puutteessa.

jätin eilen poikaystäväni,no olihan siinä muitakin ongelmia, mut jos olisin seksiä saanut tarpeeksi ei muut ongelmat olis tuntunut niin suurilta.

Tiedän tarkalleen tuon tunteen, että on aina saatavilla. Tulee sellanen fiilis, että toinen käyttää vaan sillon kun itteään haluttaa, eikä sekstaile jos itseään ei kiinnosta. Olen pari kertaa hammasta purren torjunut seksin, vaan sen takia, että toinen edes vähän heräis.

minä en voi dildoonkaan turvautua, koska en pysty sillä tarpeeksi kunnolla itseäni tyydyttämään. Tulen lähinnä vihaseks.

• Satuja, satuja

netissähän näitä satutarinoita riittää!
      Taisin lukea juuri Jallusta jonkun vastaavanlaisen.

• samanlainen

olen aivan samanlainen niin tiedän minkalälaista saattaa olla

• loppukommenttina voisin todeta, että muaailma on hyvin ristiriitainen paikka. Sillä nyt täällä netissä on taas hurja määrä mieshenkilöitä joiden seksihalut ovat todella suuria ja jaksettas panna ko viimestä päivää ja paikalla on ylihalukkaita naisia suhteellisen monta.

Silti, oikeassa maailmassa (lue, livenä), nämä eivät kohtaa. Ylihalukkaat naiset eivät saa tarpeeksi ja kykenevät miehet eivät löydä naista joka haluaisi niin paljon kuin itse.

Puhun usein ihmisten kanssa, livenäkin siis, tästä asiasta, koska se on koko ajan mielessä. ja aina sama juttu, miehet kehuvat, että vaihda miestä kyllä minä jaksan.ja silti lukuisia kertoja vaihdettuani miestä niin mies ei jaksa.

Olen tullut siihen tulokseen, että vika on minussa ja pelotan miesteni halut jonnekkin kaukaisuuteen ja minut on tuomittu elämään puutteessa lopun ikääni, ellen joskus saa rahoja kasaan ja pysty ostamaan itselleni seksirobottia vai miksä sitä nyt sanois.

Mutta kiitos kun saitte aikaan näin siistin keskustelun.

• kaipaisit sinäkin,no lohduttaudu sillä, ettet ole ainokainen puutteessa oleva( täällä myös yksi).
        Kevättä kohti mennään ja olo vaan pahenee,mutta minkäs teet???
        Teko hymyä huuleen ;))))

• Tia;0)
        tiituli1 kirjoitti:

kaipaisit sinäkin,no lohduttaudu sillä, ettet ole ainokainen puutteessa oleva( täällä myös yksi).
        Kevättä kohti mennään ja olo vaan pahenee,mutta minkäs teet???
        Teko hymyä huuleen ;))))

Elämä on laiffii :) Seksuaaliset halut eivät aina kohtaa toisiaan...

Kuten sanottua kevättä kohden mennään, ja mitä enemmän aurinko paistaa sitä pirteämpi olen. Mitä pirteämpi olen sitä enemmän panettaa. Mitä enemmän panettaa sitä tuskaisempi on olo... ja mitä tuskaisampi on olo - varmaan sitä enemmän perheriitoja ;)

• Tia;0) kirjoitti:

Elämä on laiffii :) Seksuaaliset halut eivät aina kohtaa toisiaan...

Kuten sanottua kevättä kohden mennään, ja mitä enemmän aurinko paistaa sitä pirteämpi olen. Mitä pirteämpi olen sitä enemmän panettaa. Mitä enemmän panettaa sitä tuskaisempi on olo... ja mitä tuskaisampi on olo - varmaan sitä enemmän perheriitoja ;)

meidän perustaan pieni naisten kerho, johon saisivat osallistua vain tällaiset puutteessa olevat. Siellä voitas sitten yhdessä itkeä ja yrittää keksiä ratkaisua ongelmaamme??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      78
      4709
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2033
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1732
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1353
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      894
    Aihe